quote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
Zum kotzen....VV.
15:25 - Love is still in the air!
“Waar is mijn schattie? Waar is mijn schattie?”, roept Amanda door de Villa. Wanneer ze in gesprek met Nadia is, verschijnt Brian ineens achter haar. “Schattie! Waar was je nou? Wat heb je achter je rug?”, zegt de blondine opgewekt en Brian haalt een pakje drinken te verschijn. “Aah, zo lekker!”, roept Amanda verblijdt uit. Het mag wel duidelijk zijn: dit stelletje is nog helemaal 'in love'. Een paar uur zonder elkaar is al teveel! Wat kan het toch een fijn gezicht zijn om naar een verliefd stelletje te kijken!
Een fijngeslagen gezicht dan toch zeker? Het blijft grappig (Lees: triest) hoe ze deze tough love door onze strot blijven rammen.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
Zum kotzen....
Wat kan het toch een fijn gezicht zijn om naar een verliefd stelletje te kijken!
OMG, die eerste cap en dat zonder fotosoepen.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:42 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die doet het zo goed op camera!
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:42 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die doet het zo goed op camera!
De zangles van Dennix gaat hier standaard op Mute, het is niet om aan te horen. Een keer was genoeg.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:43 schreef avonne het volgende:
Is er iemand die ooit de zangles van Dennis (heeft) gevolgd?
Ik vraag me af of die zangleraar ooit gezegd heeft dat hij moet kappen met die lange uithalen.
Maar het gaat me te ver om zelf daarvoor het geluid aan te zetten
Ik heb een toetoetoeter op mijn waterscooterquote:
Is het ook niet meer een showcase voor de leraar? Als ik even unmute hoor ik altijd Rob zingen.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:46 schreef noekje het volgende:
Ik luister wel.
Af en toe zit hij er flink naast hoor. Dat merkt hij dan zelf ook want dan gaan de beginpunten van zijn wenbrauwen tikkertje spelen.
schattie, het is weer een grapquote:Op woensdag 7 november 2007 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een fijngeslagen gezicht dan toch zeker? Het blijft grappig (Lees: triest) hoe ze deze tough love door onze strot blijven rammen.
Gelukkig wel zeg.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het ook niet meer een showcase voor de leraar? Als ik even unmute hoor ik altijd Rob zingen.![]()
Volgens mij is de zangleraar juist verzot op lange uithalen..... Hij is operazangerquote:Op woensdag 7 november 2007 15:43 schreef avonne het volgende:
Is er iemand die ooit de zangles van Dennis (heeft) gevolgd?
Ik vraag me af of die zangleraar ooit gezegd heeft dat hij moet kappen met die lange uithalen.
Maar het gaat me te ver om zelf daarvoor het geluid aan te zetten
Ik ben blij dat we jou hebben om de dieperliggende betekenissen van de VV-teksten te ontleden. Het is gewoon een stel filosofen, daar!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:48 schreef avonne het volgende:
schattie, het is weer een grap
Een fijn gezicht = One Fine Face
Liedje van Elmo en Ernie
http://members.tripod.com/Tiny_dancer/face.html
Oftewel: het is poppenkast, en kleuterachtig bovendien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |