Ik ookquote:Op woensdag 7 november 2007 16:40 schreef schatje het volgende:
Qua gezicht vind ik Jaap nog knapper dan Dennis.
Knap weet ik niet, hij heeft iets van een open, goedmoedige en "lieve" gelaatsuitdrukking? In ieder geval een expressievol gezicht.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:41 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik denk als Jaap slank zou zijn, hij best een knap hoofd zou hebben![]()
Ja........zucht........quote:Op woensdag 7 november 2007 16:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Iedereen kan wel namens iemand schrijven. Misschien ben jij het wel.
Mooi gezegd !quote:Op woensdag 7 november 2007 16:39 schreef Copycat het volgende:
Het grote verschil is voor mij dat Huub charismatisch is, en Brian charisma veinst.
Thanxquote:Op woensdag 7 november 2007 16:44 schreef avonne het volgende:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=B79130F2672CF18A
Ik heb het gastenboek niet eens bekeken maar ik weet wel dat het een reden was om de beveiliging aan te scherpen.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Spammen? Ik heb voor niemand reclame gemaakt... slechts gewezen op dat Brian een agressieve klootzak is die als een loverboy meisjes (zoals ook in TO) indoctrineerd met leugens
http://www.time-out.nl/quote:Op woensdag 7 november 2007 16:49 schreef noekje het volgende:
Het lied Feyenoord.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Huub het toch voor elkaar heeft gekregen dat Lee Towers
met hem komt zingen in dat hok, ik ben benieuwd.
Ze hebben gewoon het gastenboek tijdelijk gesloten omdat deze niet bedoelt is voor DGK adepten.... waar ze van vonden dat dit niet echt TO gerelateerd was.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb het gastenboek niet eens bekeken maar ik weet wel dat het een reden was om de beveiliging aan te scherpen.
Dat jij ze hebt gewezen op het feit dat Brian een agressieve klootzak is, zal dan geen reden zijn geweest om de beveiliging aan te scherpen. Dat is gewoon de waarheid. Dat zal voor meerdere berichten wel zo gelden maar er zal een soort van dreiging zijn geweest denk ik, gok ik ook zo.
Zal het gastenboek eens opzoeken.
nee, er zat papier vast in zijn scredder ofwel papierversnipperaarquote:Op woensdag 7 november 2007 17:03 schreef Nostalgist het volgende:
Is Jaap nu een toner aan het maken ???
Ah; Thanks!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:08 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, er zat papier vast in zijn scredder ofwel papierversnipperaar![]()
Weet ik niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:04 schreef chufi het volgende:
Is dat : Hand in hand kameraden voor Ajax 1 ??
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:40 schreef avonne het volgende:
kut, fuck, klootzak, eikel, teringhoer, kutwijf, godverdomme.
Zo, nu hoeven we niet meer te twijfelen. Ik ben kansloos.
Zijn we daar ook weer uit.
Laterzzzzzzzzz
Ik neem mijn woorden terug. Sorry!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon het gastenboek tijdelijk gesloten omdat deze niet bedoelt is voor DGK adepten.... waar ze van vonden dat dit niet echt TO gerelateerd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |