Ja, en dat zijn dus precies dezelfde teksten die ook de Huub fans hier schrijven toch? What's the fucking difference? Hij heeft het gewoon over zijn eigen fans.....quote:Op woensdag 7 november 2007 16:29 schreef Desii het volgende:
[..]
vergeet er dan niet bij te zeggen, dat Huub het zei in de context van de bedreigingen ri. Brian in het gastenboek van die disco.
Dit ging over minder leuke berichten die in het gastenboek zaterdag stondenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef marky het volgende:
Ik zie hem er voor aan streamers kansloos te noemen
Huub moet eens leren om helemaal niets tegen Brian te zeggen.
Dat vind ik dus niet. Ja, met de achtergrondinformatie die streamers hebben kan ik mij jouw uitspraak wel voorstellen. Maar stel je nu voor dat je iemand wil pimpen tot "ster", dan ziet Brian er toch een stuk beter uit dan Huub voor mensen die beiden niet kennen?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:31 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
IEDEREEN steekt beter af bij Brian![]()
ik heb geen bedreigingen gezien in het gastenboekquote:Op woensdag 7 november 2007 16:29 schreef Desii het volgende:
[..]
vergeet er dan niet bij te zeggen, dat Huub het zei in de context van de bedreigingen ri. Brian in het gastenboek van die disco.
En daar hebben ze moeite mee om iets origineels te bedenkenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
Het is duidelijk dat Brian, Amanda en Naad behoorlijk wat instructies hebben gekregen van het hokje.
Nu moeten ze nog iets verzinnen hoe ze het gaan verpakken.
Ik niet......quote:Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Ja, met de achtergrondinformatie die streamers hebben kan ik mij jouw uitspraak wel voorstellen. Maar stel je nu voor dat je iemand wil pimpen tot "ster", dan ziet Brian er toch een stuk beter uit dan Huub voor mensen die beiden niet kennen?
ik vind Huub knap.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Ja, met de achtergrondinformatie die streamers hebben kan ik mij jouw uitspraak wel voorstellen. Maar stel je nu voor dat je iemand wil pimpen tot "ster", dan ziet Brian er toch een stuk beter uit dan Huub voor mensen die beiden niet kennen?
Hoe weet jij nou of het de streamers zijn die daar in het gastenboek schrijven? Misschien zijn het wel helemaal geen streamers.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en dat zijn dus precies dezelfde teksten die ook de Huub fans hier schrijven toch? What's the fucking difference? Hij heeft het gewoon over zijn eigen fans.....
Smaken verschillen.......quote:Op woensdag 7 november 2007 16:37 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind Huub knap.
Clean en strak gezicht, rechte wenkbrouwen
(hij is zelfs iets donkerder van tint, dan onze Antilliaan)
neh.. Brian heeft een mooier lijf maar Huub heeft echt een leuker hoofd.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga dan gewoon dat gastenboek lezen, dan zie je wie er schrijven en dat die namen boor een groot deel overeenkomen met streamers hier. Leg er dan de Cossen naast en dan zie je dat het gastenboek daar volgeplempt wordt even nadat hier dat adres is gegeven van dat gastenboek.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of het de streamers zijn die daar in het gastenboek schrijven? Misschien zijn het wel helemaal geen streamers.
Kortom, je hoeft geen streamer te zijn om dergelijke teksten te schrijven.
Ik vind dat Huub er best leuk uitziet en ik vind Brian ook niet lelijk (op zijn haar na, of wanneer hij dat kaasdragershoedje op heeft) en die plaatjes van ze vind ik allebei NIX, maar ik heb het over het karakter, en ja, dan vind ik dat Huub ondanks vele verbale uitglijders tóch ver boven Brian uitsteekt, ik vind hem nog steeds een leuke gozer, kan er niets aan doen.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ik denk als Jaap slank zou zijn, hij best een knap hoofd zou hebbenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:40 schreef schatje het volgende:
Qua gezicht vind ik Jaap nog knapper dan Dennis.
Dat zal 'achter' hem wel verteld hebben, en een beetje aangedikt.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:34 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb geen bedreigingen gezien in het gastenboek
Ook geen scheldwoorden.
Spammen? Ik heb voor niemand reclame gemaakt... slechts gewezen op dat Brian een agressieve klootzak is die als een loverboy meisjes (zoals ook in TO) indoctrineerd met leugensquote:Op woensdag 7 november 2007 16:18 schreef noekje het volgende:
Huub heeft wel gezegd dat hij degene die het gastenboek hebben lopen spammen van de Time Out, kansloos waren. Geen echte fans.
Natuurlijk geeft Brian daar een draai aan om alsnog Huub te willen aanpakken. Huub moet ook nooit meer voor die klootzak opkomen. Zo dom van Huub.
Iedereen kan wel namens iemand schrijven. Misschien ben jij het welquote:Op woensdag 7 november 2007 16:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga dan gewoon dat gastenboek lezen, dan zie je wie er schrijven en dat die namen boor een groot deel overeenkomen met streamers hier. Leg er dan de Cossen naast en dan zie je dat het gastenboek daar volgeplempt wordt even nadat hier dat adres is gegeven van dat gastenboek.
Er stond een bericht of 15 in over Brianquote:Op woensdag 7 november 2007 16:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga dan gewoon dat gastenboek lezen, dan zie je wie er schrijven en dat die namen boor een groot deel overeenkomen met streamers hier. Leg er dan de Cossen naast en dan zie je dat het gastenboek daar volgeplempt wordt even nadat hier dat adres is gegeven van dat gastenboek.
Ik ookquote:Op woensdag 7 november 2007 16:40 schreef schatje het volgende:
Qua gezicht vind ik Jaap nog knapper dan Dennis.
Knap weet ik niet, hij heeft iets van een open, goedmoedige en "lieve" gelaatsuitdrukking? In ieder geval een expressievol gezicht.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:41 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik denk als Jaap slank zou zijn, hij best een knap hoofd zou hebben![]()
Ja........zucht........quote:Op woensdag 7 november 2007 16:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Iedereen kan wel namens iemand schrijven. Misschien ben jij het wel.
Mooi gezegd !quote:Op woensdag 7 november 2007 16:39 schreef Copycat het volgende:
Het grote verschil is voor mij dat Huub charismatisch is, en Brian charisma veinst.
Thanxquote:Op woensdag 7 november 2007 16:44 schreef avonne het volgende:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=B79130F2672CF18A
Ik heb het gastenboek niet eens bekeken maar ik weet wel dat het een reden was om de beveiliging aan te scherpen.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Spammen? Ik heb voor niemand reclame gemaakt... slechts gewezen op dat Brian een agressieve klootzak is die als een loverboy meisjes (zoals ook in TO) indoctrineerd met leugens
http://www.time-out.nl/quote:Op woensdag 7 november 2007 16:49 schreef noekje het volgende:
Het lied Feyenoord.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Huub het toch voor elkaar heeft gekregen dat Lee Towers
met hem komt zingen in dat hok, ik ben benieuwd.
Ze hebben gewoon het gastenboek tijdelijk gesloten omdat deze niet bedoelt is voor DGK adepten.... waar ze van vonden dat dit niet echt TO gerelateerd was.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb het gastenboek niet eens bekeken maar ik weet wel dat het een reden was om de beveiliging aan te scherpen.
Dat jij ze hebt gewezen op het feit dat Brian een agressieve klootzak is, zal dan geen reden zijn geweest om de beveiliging aan te scherpen. Dat is gewoon de waarheid. Dat zal voor meerdere berichten wel zo gelden maar er zal een soort van dreiging zijn geweest denk ik, gok ik ook zo.
Zal het gastenboek eens opzoeken.
nee, er zat papier vast in zijn scredder ofwel papierversnipperaarquote:Op woensdag 7 november 2007 17:03 schreef Nostalgist het volgende:
Is Jaap nu een toner aan het maken ???
Ah; Thanks!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:08 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, er zat papier vast in zijn scredder ofwel papierversnipperaar![]()
Weet ik niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:04 schreef chufi het volgende:
Is dat : Hand in hand kameraden voor Ajax 1 ??
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:40 schreef avonne het volgende:
kut, fuck, klootzak, eikel, teringhoer, kutwijf, godverdomme.
Zo, nu hoeven we niet meer te twijfelen. Ik ben kansloos.
Zijn we daar ook weer uit.
Laterzzzzzzzzz
Ik neem mijn woorden terug. Sorry!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon het gastenboek tijdelijk gesloten omdat deze niet bedoelt is voor DGK adepten.... waar ze van vonden dat dit niet echt TO gerelateerd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |