Dennis was aan het zingen!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:21 schreef petraa het volgende:
Streamlock ?? Zijn ze Brian met geweld de villa uit aan het zetten?
Iemand meer info?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:39 schreef jassy het volgende:
Op de site staat dat Brian een briefje van Nadia heeft onderschept, waarin staat dat ze het niet meer trekt en haar 24 uur aan gaat vragen??
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
"Twijfel niet aan mijn liefde voor jou, ik play je niet. Ik ga straks naar achter om het over mijn 24-uur te hebben. De komende twee maanden heb je sowieso back-up van Amanda. Ik wil naar huis, ik kan niet meer tegen die stress”, leest Brian met verbazing in zijn stem voor. De brief is geschreven op de achterkant van een strooikaart van Nadia."
?! ?!? ?!?!?!?!
...quote:Op woensdag 7 november 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik niet......![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij wordt steeds gekker, gaat vissen in de prullenbak.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:33 schreef Varen het volgende:
[..]
viste Brian uit de prullenbak in de keuken, zie vorige Cos
Ook de kraan functioneert niet goed meer.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:39 schreef Varen het volgende:
Huub: Heb je barst van een meter gezien in de douchewand?
Lieke: is dat van die avond met Amanda?
Dat zie ik toch anders: Huub vertelt wat hij ziet, Brian verzint dingen.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:40 schreef pullup het volgende:
Huub tegen Lieke: Heb je die barst in de douchewand gezien ?
Lieke: Is dat van Brian en Amanda ?
Huub : Zeker weten, er zit een barst in van zeker een meter.
Ook Huub gebruikt de streams even om Brian zwart te maken.
Brian verdraait nogal graag uitspraken zodat het in zijn straatje past. Huub heeft gezegd dat kijkers die in gastenboeken van sites nare dingen zetten kansloze mensen zijn. En daar heeft hij gelijk in. Huub zei dat naar aanleiding van hun optreden waar extra veel beveiliging werd ingezet omdat die tent waar ze gingen optreden veel vervelende mails had gekregen over wat ze van Brian vonden en wilden gaan doen tijdens dat optreden. Huub kwam dus voor Brian op. En Brian haalt alleen kijkers en kansloos eruit om Huub zwart te maken. Brian is gewoon een zielige eikel.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet ik je toch even teleurstellen, het waren namelijk letterlijk Huubs woorden afgelopen maandag. Brian liegt er niet één letter van.
Ik kan dat laatste niet controleren. In ieder geval is wat Huub daarnet zei makkelijk te controleren dus dat is zeker waar.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zie ik toch anders: Huub vertelt wat hij ziet, Brian verzint dingen.
voor wie ? er is toch niks gebuurtquote:Op woensdag 7 november 2007 17:44 schreef PeterNB het volgende:
Krijgen we nog een EXIT vanavond trouwens ??
Er mogen geen mensen meer uit! Dat vertelde Brain net tegen zichzelf.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:44 schreef PeterNB het volgende:
Krijgen we nog een EXIT vanavond trouwens ??
Tis best raar want als ze dit geschreven heeft aan Brooke, waarom gooit ze het dan in de prullenbak? Of het moet een intern kattenbelletje zijn geweest voor Dennix.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:51 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Is die brief van Nadia nou serieus of is het weer zo`n dode mus van de redactie?
Voor die Antilliaan die geen Antilliaan is.........hoe heet 'ie ook alweer........diequote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:52 schreef Verida het volgende:
het valt me ineens op dat die grote pump aan de muur hangt in het kantoor.
Zou dat een geheugensteuntje zijn voor huub om hem eraan ter herinneren waartoe Amanda in staat is als zij kwaad wordt?
Vanochtend was Brian een briefje aan het lezen, dat hij in stukken uit de trashcan had gevist.quote:
Volgens de kansloze kijkertjes las Brian het hardop voor terwijl de camera op hem gericht stond.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:51 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Is die brief van Nadia nou serieus of is het weer zo`n dode mus van de redactie?
Koeflatzquote:Op woensdag 7 november 2007 17:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Voor die Antilliaan die geen Antilliaan is.........hoe heet 'ie ook alweer........die
leuke aardige jongen die nooit aan aggressie doet...........
Mooi zo!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:40 schreef pullup het volgende:
Huub tegen Lieke: Heb je die barst in de douchewand gezien ?
Lieke: Is dat van Brian en Amanda ?
Huub : Zeker weten, er zit een barst in van zeker een meter.
Ook Huub gebruikt de streams even om Brian zwart te maken.
Er zal nog wel een klein afdrukje in zijn hoofd zitten, Amanda heeft haar stempel gedrukt op de pan van Huub...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:52 schreef Verida het volgende:
het valt me ineens op dat die grote pump aan de muur hangt in het kantoor.
Zou dat een geheugensteuntje zijn voor huub om hem eraan ter herinneren waartoe Amanda in staat is als zij kwaad wordt?
Schouder!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:00 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Er zal nog wel een klein afdrukje in zijn hoofd zitten, Amanda heeft haar stempel gedrukt op de pan van Huub...
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:58 schreef Katewalker het volgende:
Huub had tegen Brian gezegd dat hij zijn 24 uur moest aanvragen want dan schijn je nogal wat voor elkaar te krijgen?
Dat kan best wel eens zo zijn. Kijk naar Lieke..na haar 24 uur aanvraag krijgt ze kleren, een fysio en nieuwe extentions..ze is ook ineens veel rustiger..niet zo zeikerig..
Wellicht dat Nadia het ook wil proberen?..die wil ook extentions en nieuwe kleren..nieuwe buik en tieten
Dat zijn de leukste gesprekken; als ze denken dat ze off-cam zijn.....quote:Op woensdag 7 november 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
Amanda , Brian en Naad gaan de sauna in.
Naad: We moeten wel onze zender om.
Amanda: Nee hoor, we komen toch niet op de streams.
Raar dat ze dat weet maar het klopt wel, we zien ze niet, maar horen ze wel.
Edit: Streamwissel.
ja maar dan moeten ze er wel bij blijven.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste gesprekken; als ze denken dat ze off-cam zijn.....
Dan is het pas een reality show....![]()
Tegen 't Vries Punt !!!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:15 schreef tipsch het volgende:
TVP
Oe! Niets zeggen, niets zeggen! Ik weet het!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:19 schreef mootie het volgende:
Ze zitten dus gewoon off-cam, hoe debiel is de redactie eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |