donequote:Op zaterdag 8 december 2007 20:20 schreef RD4 het volgende:
[TK] Dual Core PC (4600+, 800GB, enz)
Verkauft, schliessen bitte....
donequote:
No wayquote:Op zondag 9 december 2007 15:30 schreef Oksel het volgende:
Mag ik mijn omgebouwde Xbox 360 aanbieden?
donequote:Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef grasmat het volgende:
[TK] Hp Ipaq rz 1710
per ongeluk in vraag geplaatst in plaats van aanbod, willen jullie dit veranderen?
Nou zeg, een week na moeten denken over een antwoord...quote:Op maandag 3 december 2007 07:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat is net zo onnodig en zeker niet minder irritant.
[..]
Lijkt me logisch, want opruimen doe je als een topic verkloot wordt. Daarbij wis je dan posts of edit je ze. Lijkt me dan normaal dat je de mensen dat ff meldt, anders gaat het weer op de oude voet verder.
[..]
Dat zal vaak op verzoek zijn van TS, of er staat een spelfout in. Kan je melden, daar stoor je niet veel mensen mee. Je kan je afvragen of het nodig is.
[..]
Omdat dat bij 75% van de topics gebeurt. Het lijkt wel fipo-en
[..]
Waarom niet gewoon de filter plaatsen en verder niks? Laat dan een optie maken dat je eerst een filter moet kiezen voordat je op invoeren kan klikken. Zoals gisteravond was het helemaal bizar. Even alle filters zetten van alle topics dit weekend. En dan vinden jullie (ik ook overigens) dat het kicken binnen 24 uur irritant en niet gewenst is. Nee, een mod die zijn taak gewoon uitvoert, maar dat ook in ieder topic meldt, dát is irritant.
both donequote:Op maandag 10 december 2007 17:37 schreef OG-Loco het volgende:
Ik heb hier een post gezet m.b.t. een TT-change: [TK] XBOX, Lederen handschoenen, Nokia & meer!!
En deze mag dicht: [TK] XBOX + Controller + 21 spellen = *O* .
Bij voorbaat dank.
donequote:Op maandag 10 december 2007 18:32 schreef nelisb het volgende:
verkocht.
kan dicht
[TK] IBM ibm thinkcentre a50p PC
fuck weer die bug...quote:Op maandag 10 december 2007 22:03 schreef OG-Loco het volgende:
Thanks, maar klopt het dat ik nog steeds de oude TT zie?
donequote:Op maandag 10 december 2007 22:24 schreef Gajescheren het volgende:
[TK] Sandisk Extreme III 2.0GB SD-Kaart
Slotje AUB, is verkocht. Dank U!
heb even gereageerd en gelijk even het topic opgeschoond.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:47 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Buzzer, hij is weer bezig:
[TK] Nieuwe Sony MDR-818 oordopjes
Zit me daarnaast ook nog te stalken op FOK!.
Hehe.quote:Op maandag 10 december 2007 22:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
fuck weer die bug...
ik kan de TT niet wijzigen
Als je iets wijzigd aan een topic, hoor je dat als mod te melden. Dat is fatsoenlijk tegenover de users, die weten waar ze aan toe zijn.quote:Op maandag 10 december 2007 18:15 schreef Dirkh het volgende:
Nou zeg, een week na moeten denken over een antwoord...
lijkt me geen probleem...quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Buzzer ik heb een vraag. Ik heb een hele pluk gesealde DVD's-ideale kerstcadeautjesdie nu verdwijnen in de grote lijst van mijn verkooptopic.
Zou ik daar een klein los topicje van mogen maken?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:48 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Hehe.Maar wat in de TT staat is inmiddels verkocht... Nieuw topic openen?
tnxquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:56 schreef OG-Loco het volgende:
Top. Thanks, deze mag dicht.[TK] XBOX, Lederen handschoenen, Nokia & meer!!
in principe is dat niet erg hoor, de topics zijn weggezakt, maar om te voorkomen dat iemand ze nu gaat kicken heb ik ze gesloten..quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:28 schreef DT-PiSanG het volgende:
Ik moet me doodschamen, maar hier een lijstje van topics die ooit door mij zijn geopend maar nog niet zijn dichtgegooid.
[TK] Heel veel LP's
[TK] Boeken, cd's, video's.
[TK] Nintendo Gamecube incl. spellen
[TK] Gamecube, Games, Home Cinema, Cd's, Video's, Stereo
[TK] Groot kantoorbureau
[TK] Panasonic SC-HT70 Home Theatre
[TK] Grote bank
[TK] Stereo Panasonic SA-AK17
Ik beloof hierbij ook plechtig dat ik het voortaan netjes en op tijd zal melden.
donequote:Op dinsdag 11 december 2007 20:23 schreef PizzaSalami het volgende:
[TK] Logitech Z-340 speakerset
Dicht.
geef even een linkje als je wil naar het topic...quote:Op woensdag 12 december 2007 04:31 schreef SatanicWarrior het volgende:
zou een moderator de gebruiker genaamd Gerard1691 een push-PM kunnen sturen met het bericht dat hij zijn PM moet activeren, want hij probeert via PM met mij contact op te nemen over een V&A topic van mij, maar ik kan niet op hem reageren aangezien zijn inbox niet beschikbaar is, en ik heb het idee dat hij dat zelf niet door heeft.
dit is het topic: [TK] Merkkleding Opruiming!quote:Op woensdag 12 december 2007 09:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
geef even een linkje als je wil naar het topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |