nee. heb net een andere nieuwe gekocht.quote:Op zondag 9 december 2007 11:51 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ga je hem toch niet zelf gebruiken?
bod genoteerd! mooi begin!quote:Op zondag 9 december 2007 17:24 schreef IntensiveGary het volgende:
Dan open ik maar. Laten we zeggen: 75 euro als startschot
genoteerd! verzenden is zeker een optie!quote:Op maandag 10 december 2007 01:09 schreef SolarX het volgende:
85 mits verzenden een optie is (verzendkosten betaal ik).
genoteerd. 100 euro.quote:Op maandag 10 december 2007 11:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Vooruit, 100 dan.
sorry ik heb echt geen verstand van pc's. heeft een foto van de achterkant zin ?quote:Op maandag 10 december 2007 11:47 schreef IntensiveGary het volgende:
even vraagje nog: ik zie dat er een geïntegreerde videochip in zit. Heeft het moederbord nog een AGP slot ook? En nu we toch bezig zijn: NOg een extra IDE kanaaltje voor en HD en eventueel nog wat vrije PCI sloten ook?
no problem,moet ook beetje moeite doen om te verkopen!quote:Op maandag 10 december 2007 11:55 schreef IntensiveGary het volgende:
uhmmm...misschien...maar mischien kun je de kap er even af halen en een foto van het moederbord maken? dan zie ik in één oogopslag of er nog wat vrij is...:)
sorry voor de overlast
130 euro is ie verkocht aan jou Gary.quote:Op maandag 10 december 2007 18:13 schreef IntensiveGary het volgende:
en als je 't voor 125 kan doen is 'ie wat mij betreft verkocht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |