Graag de OP vervangen door mijn laatste opsompostquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Good morning! Kan in [TK] Heel veel DVD's PART II-Opnieuw updates!! de OP nog een keertje worden vervangen door deze post [TK] Heel veel DVD's PART II-Opnieuw updates!!
Thanks!
donequote:Op vrijdag 23 november 2007 03:47 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[TK] Sony Ericsson K550i mag dicht.
Is helemaal verprutst door een chaotische OP, mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en met rare vergelijkingen met steenoude toestellen.
Telefoon ligt al meer dan een maand te verstoffen op de plank, heb een nieuw topic geopend onder het mom van een frisse nieuwe poging.
donequote:Op vrijdag 23 november 2007 09:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Good morning! Kan in [TK] Heel veel DVD's PART II-Opnieuw updates!! de OP nog een keertje worden vervangen door deze post [TK] Heel veel DVD's PART II-Opnieuw updates!!
Thanks!
Donequote:Op vrijdag 23 november 2007 11:14 schreef Gunner het volgende:
Kan de naam van dit topic aangepast worden naar [TK] Promise SATA-150 PCI Controller
[TK] Promise SATA-150 PCI Controller
Thanks!
donequote:Op vrijdag 23 november 2007 15:17 schreef kikoooooo het volgende:
[TK] Nvidia Geforce 6600GT AGP8x 256MB TV-Out DVI
Verkocht
donequote:
Donequote:Op vrijdag 23 november 2007 20:44 schreef Gunner het volgende:
[TK] Compleet Athlon 64 3000+, 1024MB, Geforce EN6600
Verkocht.
and yes sir!quote:Op zondag 25 november 2007 11:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Graag de OP vervangen door mijn laatste opsompost
quote:Op maandag 26 november 2007 22:00 schreef akkom het volgende:
deze mag dicht, is verkocht
[TK] 2 TRUIEN (merk: Part Two)
thanks!
en dichtquote:
deze vraag neem ik even mee naar achteren...quote:Op woensdag 28 november 2007 18:25 schreef Qwea het volgende:
hey ik vroeg mij zomaar even wat af ;
ik heb een actie in F&F lopen en nu ben ik op zoek naar mensen die spulletjes zoals kattenbak,kattenmand,speeltjes,dekentjes ect ect kwijt willen / willen doneren.
Mag ik daar een [GEZ] topic over openen?
tof, ik lees het welquote:Op woensdag 28 november 2007 19:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
deze vraag neem ik even mee naar achteren...
heb het ook gelijk even bij de GC collega's neergelegdquote:
ehm, de actie staat in F&F lieverdquote:Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
heb het ook gelijk even bij de GC collega's neergelegd
ja weet ikquote:
quote:
misschien daar ook een verwijzing maken naar jouw topic als ze het ermee eens zijnquote:Op woensdag 28 november 2007 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]waarom dan bij de collega's van GC
you've lost me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |