Dordrecht of Rijswijk (ZH)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:04 schreef sanchezz het volgende:
Waar op te halen?
Mail me ff op [bstok] at [waterfrontmedia] punt [nl] dan stuur ik je maandag de foto's.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:40 schreef TheEagle het volgende:
foto 's doen het niet bij mij, maar heb wel interesse, bied 20 euro incl verzenden op voorwaarde dat het witte, groene, rode, blauwe en zwarte fiches zijn..
PS: de kleuren zijn precies wat je wiltquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:40 schreef TheEagle het volgende:
foto 's doen het niet bij mij, maar heb wel interesse, bied 20 euro incl verzenden op voorwaarde dat het witte, groene, rode, blauwe en zwarte fiches zijn..
Basissetje is doorgaans met 300 fiches.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:04 schreef danos het volgende:
dit is toch gewoon een basis setje die je voor 2 tientjes bij de blokker/intertoys/perry sport/kruidvat/V&D haalt?
20,- is vaste prijs. Ophalen in Rijswijk kan wel, alleen overdag....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:47 schreef CaLeX het volgende:
voor 15 euro kom ik ze vanavond ophalen (indien je in Rijswijk zit)
Wat leuk voor jouquote:Op maandag 5 november 2007 10:46 schreef GekkeMat het volgende:
Ik heb precies jou koffer gekocht voor 20 euro bij de Intertoys ... Doen ze regelmatig gewoon de acties in de gaten houden.
enige rotte bij jou is dat je niet 7 dagen in de week open bent van 9 tot half 6 en mijn bod staat nogsteedsquote:Op maandag 5 november 2007 10:51 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Wat leuk voor jouEn voor mij ook! Ben ik in ieder geval niet duurder!
Ik kan wel 24/7 verzenden, hoef je de deur niet uitquote:Op woensdag 7 november 2007 11:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
enige rotte bij jou is dat je niet 7 dagen in de week open bent van 9 tot half 6 en mijn bod staat nogsteeds![]()
17,50 is laagste prijsquote:Op donderdag 8 november 2007 10:26 schreef CaLeX het volgende:
jawel, voor 15 euro
IN de Plaspoelpolder!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:00 schreef broodmonkeh het volgende:
waar in rijswijk precies? Vlakbij de plaspoelpolder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |