Het is ook een vraagprijs.quote:Op woensdag 21 november 2007 01:33 schreef jslavenburg het volgende:
Als jij hem verkoopt voor 45 euro, vraag ik mij af hoeveel mijn 7900GTO's nu nog waard zijn...
Het staat vrij om te bieden, zoals wel vaker op Fokquote:Op woensdag 21 november 2007 01:33 schreef jslavenburg het volgende:
Als jij hem verkoopt voor 45 euro, vraag ik mij af hoeveel mijn 7900GTO's nu nog waard zijn...
Volgens mij moet dat willen ja, zit gewoon een TV-Out op. Zelf nooit gebruikt. Op tweakers hebben ze een tv-out faq, daar staat in hoe je dat zou moeten aansluiten.quote:Op woensdag 21 november 2007 07:56 schreef danny91184 het volgende:
Vraagje...
Kan ik dit ding met s-video kabel gewoon aangesloten worden op een tv?
Tv die ik heb is nog niet zo oud (Philips Matchline 82cm breedbeeld) met diverse ingangen..
Maar als ik em aansluit, is het beeld dan niet wazig??
Nou allemaal leuk en aardig..quote:Op woensdag 21 november 2007 08:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat willen ja, zit gewoon een TV-Out op. Zelf nooit gebruikt. Op tweakers hebben ze een tv-out faq, daar staat in hoe je dat zou moeten aansluiten.
Zou je misschien uit kunnen leggen wat je bedoeld?quote:Op woensdag 21 november 2007 08:35 schreef Tennessee het volgende:
heeft die een breakout box met s-video in en out of alleen s-video out op de kaart zelf?
Ik heb TV-out op deze kaart nooit getest, wel op mn hele oude TNT2 vroeger... en dan had ik niet het gevoel dat ik gezopen had hoor. Heb meerdere vrienden die TVout gebruiken en dat werkt ook prima, dus ik denk dat er iets met je laptop is. Ik kan het ook nie tmeer voor je testen, want mn moederbord is overleden en ik heb een compleet nieuwe PC gekocht met pci-equote:Op woensdag 21 november 2007 08:38 schreef danny91184 het volgende:
[..]
Nou allemaal leuk en aardig..
Maar als ik mijn laptop aansluit op me tv denk ik echt dat ik teveel gezopen heb ofzo..
Het beeld is om te huilen..
Daarom ga ik voor me pc niet zomaar een kaart kopenMaar ik wilde weten of je het zelf al getest had, alvorens ik ga bieden
Want daarvoor wil ik em kopen..
tuurlijk... Sommige kaarten hebben een tv-out s-video aansluiting op de kaart zelf zitten, dat ziet er dan zo uit;quote:Op woensdag 21 november 2007 08:49 schreef kikoooooo het volgende:
Zou je misschien uit kunnen leggen wat je bedoeld?
Oke. Nou de mijne heeft het bovenste... De kaart die ik verkoop is exact degene als op het plaatje uit de OP. Kan me ook niet herinneren dat er zo'n stekker bijgeleverd is.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:07 schreef Tennessee het volgende:
[..]
tuurlijk... Sommige kaarten hebben een tv-out s-video aansluiting op de kaart zelf zitten, dat ziet er dan zo uit;
[ afbeelding ]
en sommige kaarten hebben een break-out box die je aansluit op de kaart en waar je dan meer dan alleen een s-video uitgang op hebt zitten, die zien er zo uit
[ afbeelding ]
zo'n breakout box is over het algemeen ook S-video uit én S-video in, deze ook nog met zo'n gele tulp video in- en out... Die van jou heeft dus alleen s-video uit. Zoals je zelf al zeiquote:Op woensdag 21 november 2007 09:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Oke. Nou de mijne heeft het bovenste... De kaart die ik verkoop is exact degene als op het plaatje uit de OP. Kan me ook niet herinneren dat er zo'n stekker bijgeleverd is.
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:15 schreef DSS24 het volgende:
Ik heb nu een Geforce N6600 256 Mb.
Is het voor mij waard om de GT te kopen op een Pentium 4 - 2,4 Gh ???
Ik heb eindelijk wat gevonden op internet.quote:
Investeer in een upgrade-set in plaats van een half-vergane videokaart op te vijzelen naar een matige videokaart nu.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:49 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk wat gevonden op internet.
1. Is er veel verschil tussen de Asus N6600/TD en een benchmark met een "6600 GT AGP"?
Ja de 'gewone' 6600 is 1,5 tot 2 keer trager zo ongeveer. Een 6600GT AGP is wel wat sneller dan de 9800pro. Zoek maar eens op anandtech of via google naar benchmarks.
Kan je jouw NEE onderbouwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |