abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54782929
Hierbij aangeboden:

Twee kaartjes voor het concert van Sonata Arctica, deze zondag in de 013 in Tilburg.
De kaartjes hebben mij in totaal 51,90 gekost, dus laten we de vraagprijs op 50 euro zetten.

Gezien de geringe tijd lijkt me opsturen niet heel erg handig, vanwege het risico dat de kaartjes te laat in de brievenbus belanden.

Ik ben vandaag en morgen overdag te vinden in Tilburg. Ophalen is mogelijk op station Centraal en West.

Foto's op aanvraag
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_54783905
Verkoop je ze ook los? Ik heb er eigenlijk maar 1 nodig.
pi_54785363
Het liefst verkoop ik ze tegelijk natuurlijk
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_54785394
Uiteraard en begrijpbaar maar ik ben natuurlijk de enige in m'n vriendengroep zonder kaartje . Mocht het je toch niet lukken om ze voor morgen te verkopen laat het me dan even weten (Mail in profiel) want dan kan ik er in principe binnen een half uur/veertig minuten in Tilburg zijn (Of ik kom vanuit Eindhoven van m'n werk of vanuit thuis in Breda).
pi_54785467
Das goed, dan hoor je et van me
pi_54799442
Weet je al iets meer onderwijl?
pi_54800477
Ik heb een koper voor beide kaartjes, en die komt ze deze middag ophalen. Als er verder niets meer tussenkomt mag je ze dus als verkocht beschouwen.
pi_54800892
anders heb ik wel intresse in beide kaartjes
pi_54805405
Kaartjes zijn verkocht, helaas

Topic mag dicht.
  zondag 25 november 2007 @ 23:21:51 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54838257
oke
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')