Zelf ga ik (we) zaterdag naar Hurghada, heb er enorm veel zin in, en hopelijk mooi weer, zal vast wel.quote:Heb je gelijk in hoor....ben 3 keer in Egypte geweest en geen enkele piramide... Volgende keer wil ik inderdaad zo'n combi reis maken, cultuur en strand.
Wij gaan ook zaterdag!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:12 schreef Slasher het volgende:
Post uit laatste deel: Egypte deel 4
[..]
Zelf ga ik (we) zaterdag naar Hurghada, heb er enorm veel zin in, en hopelijk mooi weer, zal vast wel.
We zitten in het Grand Resort Azur hotel wat goede recensies kreeg op vakantiereiswijzer.nl
Grappigquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:51 schreef Goldfish80 het volgende:
[..]
Wij gaan ook zaterdag!
Welke vlucht hebben jullie?
en ja, het is mooi weer.
Dan zitten we bij elkaar in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:48 schreef Slasher het volgende:
[..]
GrappigIk weet het vluchtnummer niet maar met transavia vertrek om 14:30
Bizarquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:48 schreef Goldfish80 het volgende:
[..]
Dan zitten we bij elkaar in het vliegtuig.
haha goed ideequote:Op vrijdag 9 november 2007 13:04 schreef Slasher het volgende:
[..]
Bizar
Als ik het vliegtuig instap roep ik keihard FOK ok dan weet je wie ik ben [ afbeelding ]
Triton empire beach. Jij ook een fijne vakantie.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:19 schreef Slasher het volgende:
[..]
En anders een prettige vakantie, in welk hotel zit je ?
quote:Op zondag 18 november 2007 14:59 schreef Goldfish80 het volgende:
En het was weer super in Egypte!!
En op de terugreis toch Slasher nog ontmoet
Als je ze een euro geeft dan zien ze helemaal nietsquote:Op zondag 18 november 2007 19:29 schreef Slasher het volgende:
[..]
![]()
Wij moesten bij de 2e rontgen scanner alsnog onze waterpijp met de handbagage in laten checken, dat hadden ze op de eerste scanner bij de ingang niet gezien, stelletje s*kkels
We zijn vorig jaar naar Cairo geweest en dit jaar naar Luxor. Echt super!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:48 schreef Lircky het volgende:
maar ook in luxor geweest en in cairo??
Wij wel deze zomer, een reis om nooit te vergeten!
http://www.markherder.nl
bij foto's staan onze foto's van egypte!
Nee maar we zijn dit wel van plan de volgende keer dat we heen gaanquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:48 schreef Lircky het volgende:
maar ook in luxor geweest en in cairo??
Als je een beetje heen en weer wilt reizen kun je denk ik beter de trein pakken ofzo of een binnenlandse vlucht, want met een auto ben je gedwongen je in colonne te verplaatsen, wat een ellende is datquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:48 schreef Flipper01 het volgende:
Ik wil in februari graag naar Egypte, bij voorkeur boek ik alleen een vlucht naar Luxor of Cairo en zoek vanaf daar m'n eigen weg.
Dat is de Nijlcruise, Je tuft op en neer tussen Luxor en Aswanquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:21 schreef Flipper01 het volgende:
Nijlcruise heb ik nog nooit gedaan, maar wat ik aan kan raden is Luxor en Aswan!
Daar ben ik ook 2 keer geweest. Is ons goed bevallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:40 schreef Chulaa het volgende:
wij gaan ook naar hurghada 21 juli. triton empire beach
Ja!quote:Op woensdag 13 februari 2008 06:03 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik ga eind september een nijlcruise maken, lekker op een schip over de nijl (elke dag een andere omgeving en diverse excursies maken).
Niet uit de kraan drinken, geen eten van kraampjes, inentingen, niet te (veel) koud drinken weet ik al (maar dat zijn zo een beetje de standaard dingen).
Nu wilde ik weten of jullie nog eventueel een aantal extra adviesen voor me hebben.
En dat ik ga genieten van de vakantie staat nu al vast.
Koester je kleingeld, 1 tot 5 pond.quote:Op woensdag 13 februari 2008 06:03 schreef Magic-IRC het volgende:
Nu wilde ik weten of jullie nog eventueel een aantal extra adviesen voor me hebben.
Als ik je hoofddoel zo lees kan je wellicht beter naar de Canarische Eilanden gaan of Turkije..quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:17 schreef MrHayo het volgende:
Egypte, kan je daar ook nog een beetje uitgaan of niet?
Ik ga eind juni een weekje weg, zit nog te twijfelen tussen Egypte of Tunesie. Hoofddoel is niet uitgaan, maar vooral chillen en bruin worden, maar ook wel paar keer uit natuurlijkDaarna in hoogseizoen goed feesten op Kreta ofzo
Die colonnes gelden alleen in het gebied ten noorden van Luxor. Alles daarbuiten konden we prima zonder konvooi doen. Voor onze tocht langs de oases kregen we overigens wel een agent mee in het busje, maar daar had niemand een probleem mee. Zeker toen op een kampeeravond midden in de woestijn bleek dat hij de enige was die nog drank bij had. Een fles Famous Grouse om precies te zijn. En muziek maken bij het kampvuur kon hij ook al. Daar is de politie nog je beste vriend..quote:Op donderdag 29 november 2007 19:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Als je een beetje heen en weer wilt reizen kun je denk ik beter de trein pakken ofzo of een binnenlandse vlucht, want met een auto ben je gedwongen je in colonne te verplaatsen, wat een ellende is dat![]()
Die nijlcruises zagen er uit als iets wat je niet wilt. Tussen Luxor en Aswan stikt het van de drijvende flatgebouwen, die allemaal hetzelfde stukje in allemaal ongeveer dezelfde tijd aanleggen. Bij iedere leuke plek zit je dus met een hele hoop andere mensen, en op die boot zelf is het ook bepaald niet rustig. Wij gingen vanuit Aswan per Felukka, dat is een zeilboot waar zo'n acht man op kunnen, naar het zuiden.quote:Op maandag 10 december 2007 14:45 schreef stevengerrard het volgende:
wij willen eind april voor 1 weekje richting Egypte. De vriendin wil nog graag 1x terug en we zitten er aan te denken om een nijlcruise erbij te doen. Iemand suggesties??
Ik weet niet waar jij bent geweest, maar wij konden zelfs in de verschillende oases, die toch een stuk minder toeristisch zijn, prima aan bier en wijn komen. De bars van de meeste hotels hebben drank, in veel restaurants kun je alcohol krijgen, en als toerist kun je bij een tax-free shop, sommige bars, en volgens een lid van mijn reisgroep 'ergens op straat' ook prima en voor echt geen belachelijke prijzen aan drank komen.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:49 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
In Hurghada kan je wellicht nog wel bier/drank krijgen, maar in de rest van Egypte is dit vaak niet het geval.
Naast Tutanchamon moet je ook voor het graf van Ramses VI extra betalen. Tutanchamon is leuk omdat hij zo bekend is, ziet er wel aardig uit, maar is verder niet zo boeiend. Wel grappig is dat je ook zijn mummie kon zien. Ik vond het, met studentenkorting, wel de moeite waard, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen er een tientje voor neer wil tellen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:33 schreef XrAiDeN het volgende:
ook de tombe van King Tut bezocht (extra betalen)
Wij hadden een flesje handenwasspul van de kruidvat mee, want omdat het water uit de kraan niet altijd even schoon kan zijn leek het handen wassen met kraanwater me ook niet slim. Of het geholpen heeft weet ik niet, want volgens de reisleider was het water tegenwoordig prima, maar ik ben iig niet ziek geworden.quote:Op woensdag 13 februari 2008 06:03 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik ga eind september een nijlcruise maken, lekker op een schip over de nijl (elke dag een andere omgeving en diverse excursies maken).
Niet uit de kraan drinken, geen eten van kraampjes, inentingen, niet te (veel) koud drinken weet ik al (maar dat zijn zo een beetje de standaard dingen).
En dat ik ga genieten van de vakantie staat nu al vast.
Waarschijnlijk horen ze alleen de eerste lettergreep, 'La' is 'nee'. En 'la' werkt een stuk beter dan 'no', blijkbaar accepteren ze Arabisch nee eerder dan Engels nee. Als ze echt lastig blijven doen, omdat je een blonde vrouw bent bijvoorbeeld, is 'galas' ook handig. Dat betekent iets als 'genoeg' of 'rot op' of zo. Ik weet het niet precies eigenlijk. Ze lijken het zelf ook vaak te gebruiken, bijvoorbeeld bij het inschenken van drinken, maar aan de andere kant keken ze nogal verontwaardigd toen ik het deed. Overigens heb ik het in die twee weken maar twee keer nodig gehad, maar ik ben dan ook blond noch vrouw.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:33 schreef MM-Luna het volgende:
Nog een tip.. opdringerige lui bij winkels en restaurants waren prima te weren met het woord "later" (engelse uitspraak natuurlijk hehe).
Aangezien we op zo een flatgebouw (jou woorden) zitten zal het met het water wel stukken beter zijn dan vroeger, maar zo een flesje is inderdaad wel een goed idee.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wij hadden een flesje handenwasspul van de kruidvat mee, want omdat het water uit de kraan niet altijd even schoon kan zijn leek het handen wassen met kraanwater me ook niet slim. Of het geholpen heeft weet ik niet, want volgens de reisleider was het water tegenwoordig prima, maar ik ben iig niet ziek geworden.
Vergeet ook de warme kleding niet, het kan 's avonds op zo'n boot in het naseizoen aardig koud zijn
Ligt er ook aan wanneer je gaat. Ik ging de eerste keer in juni/juli en toen was het 's nachts nog steeds zweten buiten. Temp. ging niet onder de 30 graden 's nachts (Hurghada).quote:Op maandag 18 februari 2008 12:43 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Aangezien we op zo een flatgebouw (jou woorden) zitten zal het met het water wel stukken beter zijn dan vroeger, maar zo een flesje is inderdaad wel een goed idee.
Warme kleding lijkt me niet meer dan normaal aangezien het bij mijn weten algemeen bekend is dat het tijdens de nachten in de woestijn erg koud kan worden.
En als je gewoon goed en gezond nadenkt kan je al veel ziektes voorkomen (vooral wat het eten en drinken betreft).
Ik ga in september met nog iemand een Nijlcruise maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:50 schreef stevengerrard het volgende:
Wij willen in oktober / november graag een Nijlcruise doen met 6 personen. Ik heb al op meerdere webpaginas gekeken maar heb echt geen flauw idee waar we het beste ( tuurlijk ook goedkoopste) kunnen boeken. We willen rond de 8 dgn gaan. Heeft iemand tips waar ik het beste kan kijken en waar ik zo wie zo op moet letten. Sterren hotels hoef ik toch niet naar te kijken omdat we alleen op de boot verblijven?????
In oktober moet het mogelijk zijn om ergens een lastminute te boeken. Dat kost je, afhankelijk van het luxe-peil, geen reet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:50 schreef stevengerrard het volgende:
Wij willen in oktober / november graag een Nijlcruise doen met 6 personen. Ik heb al op meerdere webpaginas gekeken maar heb echt geen flauw idee waar we het beste ( tuurlijk ook goedkoopste) kunnen boeken. We willen rond de 8 dgn gaan. Heeft iemand tips waar ik het beste kan kijken en waar ik zo wie zo op moet letten. Sterren hotels hoef ik toch niet naar te kijken omdat we alleen op de boot verblijven?????
Zie mijn onderschriftquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:14 schreef quincy het volgende:
Oke gisterenavond geboekt morgen over 9 weekjes vliegen weHeerlijk
Tips om daar allemaal te gaan doen zijn welkom. We gaan 15 dagen.
Wij hebben net een 8daagse nijlcruise geboekt voor 450 pp, maar dit was wel een lastminute...quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:34 schreef aiello het volgende:
[..]
In oktober moet het mogelijk zijn om ergens een lastminute te boeken. Dat kost je, afhankelijk van het luxe-peil, geen reet.
Ik heb zelf een Nijlcruise (http://www.pnccruises.com/) van een dag of 4 gedaan, van Aswan naar Luxor. Onderweg een aantal stopt gehad.
Dat kostte 50 dollar per persoon per nacht, inlcusief alle tours en all-inclusive (dus al het eten+drinken). Oftewel: bijna gratis. Een vlucht naar Cairo kost je 350 pp, en misschien nog minder in het jaargetijde waar jij in wilt gaan.
Totaal ben je dan zo'n 600/700 euro kwijt, maar zoals gezegd kan dat waarschijnlijk goedkoper als je een pakketje boekt.
Maar dan heb je een idee.
In September kan het altijd nog tegen de 40 graden worden in Aswan.. De beste periode om te gaan is in het voorjaar, februari/maart. Dan is het een aangename 25-30 gradenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:25 schreef rakotto het volgende:
Je moet wel weten dat Augustus de warmste maand is in Egypte en niet echt fijn is in het zuiden. Maar dat het niet fijn is kan wel aan mij liggen.September is het meest geschikste eigenlijk om naar het zuiden tegaan en dergelijke.
Ik ben in Juli geweest en dan is het echt heet. Ik heb een paar keer gezien dan iemand naar het ziekenhuis moest met uitdrogingsverschijnselen. Over het algemeen waren dit vrouwen die toch te weinig water dronken. Hier moet je dus wel op letten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:05 schreef Little_Angel het volgende:
Ik wil in aug. naar Egypte, mits er nog leuke lastminutes over zijn.
Lijkt me zoooo mooi, alleen tegen de hitte zie ik een beetje op (verbranden etc) maar dat hoeft geen probleem te zijn!
En in juli was het zo'n 40 gr neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:51 schreef Goldfish80 het volgende:
[..]
Ik ben in Juli geweest en dan is het echt heet. Ik heb een paar keer gezien dan iemand naar het ziekenhuis moest met uitdrogingsverschijnselen. Over het algemeen waren dit vrouwen die toch te weinig water dronken. Hier moet je dus wel op letten.
Ik ben ook in november geweest. Dan is het heerlijk (30 graden).
Hmmm.quote:Accommodatie informatie
Met de Bingo betaalt u nooit te veel! U verblijft in een 4 hotel in Taba op basis van All inclusive. Bij aankomst hoort u in welk 4 hotel u verblijft. De kamers bij alle hotels zijn in ieder geval voorzien van een badkamer met bad of douche en toilet. U verblijft hier op basis van de All Inclusive-formule. Dit houdt in dat alle maaltijden, lokale drankjes en hapjes en vele sportmogelijkheden zijn inbegrepen in de reissom op de door het hotel aangegeven tijden. Uitzondering hierop zijn buitenlands geïmporteerde dranken en sporten als duiken en gemotoriseerde sporten. De mooiste reizen voor de beste prijzen! Verplichte bijkomende kosten ter plaatse: visumkosten ? 20 p.p. en fooi ? 5 p.p.
Dat klopt. Echt in het zuiden is het altijd beter in het voorjaar. Maar Alexandrië en Caïro bijvoorbeeld zijn wel geschikt genoeg voor September.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In September kan het altijd nog tegen de 40 graden worden in Aswan.. De beste periode om te gaan is in het voorjaar, februari/maart. Dan is het een aangename 25-30 graden
Temperatuur-overzichtje: http://www.touregypt.net/climate.htm
Ik heb 2 jaar geleden vaccinaties gehaald, toch voor de zekerheid. De ene heb ik alleen niet herhaald, dus zou nu weer moeten eigenlijk, maar we slaan weer over. (Ben al eerder geweest zonder en leef nog steeds.....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:17 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
En in juli was het zo'n 40 gr neem ik aan?
Ik ben iig wel bang daarvoor omdat ik sowieso al weinig drink, maar ik denk dat ik me vanzelf wel aan pas want als het hier ''heet'' is dan drink ik ook zo 2 liter water. Maar bedankt voor de tip dus. Vind het wel heel jammer dat ik rond die periode niet kan..
Ik las trouwens dat vaccinaties niet verplicht waren, wel aan te raden. Hoe lang van tevoren moet je die regelen? Ik vraag dat ivm het feit dat het een lastminute gaat worden dus dat wel handig is te weten. Heeft iemand met dat laatste trouwens ook ervaring? Heb er nu eentje gevonden voor 8 juli welke 429 ong. p.p. kost (All Incl.) voor 8 dagendat klinkt dan wel goed, maar je weet niet in welk hotel je terecht komt dus dat vind ik dan weer een beetje spannend
.
[..]
Hmmm.
Haha dan ben ik nu een beetje laat maar volgens mijn moeder kan het nog een week van tevoren oid.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:44 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar geleden vaccinaties gehaald, toch voor de zekerheid. De ene heb ik alleen niet herhaald, dus zou nu weer moeten eigenlijk, maar we slaan weer over. (Ben al eerder geweest zonder en leef nog steeds.....)
Na 3 keer in Hurghada geweest te zijn, nu voor het eerst naar Sharm..... Heb er zin in!!13 juli naar het lekkere warme weer, strand en snorkelgebeuren!!
Ik hou er zelf niet zo van om zo maar in een hotel gedropt te worden, het is inderdaad spannend, maar de verschillen tussen de hotels zijn best groot als je kijkt op vakantiereiswijzer.nl . Overigens is een 4* op zich goed hoor, soms zelfs beter dan een 5*, maar mijn ding is het niet.
Ziet er netjes uit zeg!! Ik zet hem bij m'n favorietenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:04 schreef Susie het volgende:
Ik ga naar Sultan Garden Resort, 6 km van de luchthaven, mooi rif voor het hotel en goed eten (ligt er natuurlijk altijd aan wat je gewend bent....sommige mensen klagen altijd!) Het commentaar op dit hotel was prima en daarom ook voor deze gekozen. Ik betaal liever iets meer dan dat ik niet weet waar ik terecht kom. Overigens geboekt via Vakantiediscounter. Al 2 keer eerder gedaan en altijd een goede afhandeling etc (werd de volgende dag al gebeld ivm de "vliegtax" Goede service naar mijn mening.
Vaccinaties kunnen inderdaad een week van te voren, no problemo!
Ik verwacht overigens dat Sharm leuker is dan Hurghada, vond het daar iedere keer net niet af. Hotel wel natuurlijk, maar daarbuiten zag het er allemaal erg armoedig uit en veel aan het bouwen. Als ik de verhalen moet geloven is het in Sharm dus beter..... nu we zullen zien!
Ga je met een reisorganisatie, of boek je die excursies gewoon zelf? Bij je reisleider kun je meestal gewoon in euro's of Egyptische ponden betalen. Mensen die zelf excursies aanbieden accepteren ook wel euro's, maar of die een nette wisselkoers bieden is nog maar de vraagquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:21 schreef Fipotje het volgende:
Ik ga over 3 weken weg, maar die excursies he betaal je daar toch gewoon in dollars?
Want hoor wel van een paa mensen dat ze die in euro's betaald hebben.
Heb er vollop zin in whoohooo
De excursies boek ik gewoon zelf, beter me dollars maar omwisselen dan naar Egyptische ponden is misschien wel makkelijkerquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ga je met een reisorganisatie, of boek je die excursies gewoon zelf? Bij je reisleider kun je meestal gewoon in euro's of Egyptische ponden betalen. Mensen die zelf excursies aanbieden accepteren ook wel euro's, maar of die een nette wisselkoers bieden is nog maar de vraagDollars ben ik er niet veel tegen gekomen, volgens mij hebben ze het niet meer zo op Amerikanen
Of gewoon geen dollars meenemen en ponden pinnen, dat werkt ook primaquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:34 schreef Fipotje het volgende:
[..]
De excursies boek ik gewoon zelf, beter me dollars maar omwisselen dan naar Egyptische ponden is misschien wel makkelijker
Mijn to-do list:quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:08 schreef greatgonzo het volgende:
wat zijn eigenlijk dé excursies die je echt gedaan moet hebben in de omgeving van Sharm?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:12 schreef Fipotje het volgende:
Nog meer mensen in sharm el sheikh rond 30 juli ?
zit je niet te ver daar vanaf?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:12 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Mijn to-do list:Cairo of luxor streden trip
zonde van je tijd en geld. het is te indrukwekkend om ff in 1 dagje heen en weer te vliegen en dan weer terug te gaan. dit kan je beter een keer apart gaan bezoeken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:12 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Mijn to-do list:Cairo of luxor streden trip Snorkelen/duiken Quad rijden / kameel rijden in de woestijn Colored Canyon of het klooster
Euro kleingeld is geen probleem, hebben wij ook altijd gegeven en ze zijn er ontzettend blij....ze kunnen het altijd wel weer ergens omwisselen, desnoods gewoon weer bij jou zeg maar....wel altijd opletten dat ze niet in je portemonnee kunnen kijken (is mij geadviseerd, maar ik wissel ook alleen met die gasten als ik ze vaker heb gezien en als het op het resort is). Ik neem alleen Euro's mee en geen dollars of ponden, is helemaal niet nodig namelijk....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:45 schreef Greys het volgende:
En misschien een domme vraag (ben zelf nog nooit in Egypte geweest) maar als je daar net aankomt, geef je dan je fooitjes nog in euro-kleingeld? Omdat je dan nog geen Egyptische ponden kleingeld hebt? Kunnen ze dat euro-kleingeld wel wisselen daar bij de bank dan? Ik had er iets over gelezen dat ze daar niets aan hebben, alleen aan papiergeld en dat is met in euro's nou net iets te gortig qua fooitjes
nou ik ga alleen, en blijf dus meestal eten in het hotel (je gaat niet snel alleen uit eten. Het hotel wat ik zoek moet natuurlijk niet cheap-ass zijn, maar meer dan 700 voor 2 weken wil ik ook niet betalen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:07 schreef RSie het volgende:
Je hebt er overigens genoeg restaurantjes waar je goed en enigzins voordelig kan eten. het restaurant vlak naast Naama Bay hotel is ook zeker een aanrader. het is daar meestal heel rustig, maar de bediening is ontzettend vriendelijk en het eten uitstekend!!
ik gelood dat je daar alleen naar dat klooster kan gaan waar het brandende bosje (ook bijbelverhaal) staat.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:12 schreef V0ice het volgende:
Wij gaan as. donderdag naar Hurghada en verblijven in het Seagull Resort. Ik had vakantiereiswijzer bekeken en de reviews waren daar over het algemeen positief. Maar als je op tripadvisor.com kijkt zijn de reviews wel erg slecht. Iemand enig ervaring met dit hotel??
In de planning staan iig Cairo en Luxor en het Giftun eiland. We willen eigenlijk ook nog naar het Sinai gebergte (daar waar Mozes de Tora heeft gekregen), maar ik kan er niets over vinden op internet. Hier nog iemand tips en/of mogelijkheden?
Dank je voor je tips over het geld!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:59 schreef Susie het volgende:
[..]
Euro kleingeld is geen probleem, hebben wij ook altijd gegeven en ze zijn er ontzettend blij....ze kunnen het altijd wel weer ergens omwisselen, desnoods gewoon weer bij jou zeg maar....wel altijd opletten dat ze niet in je portemonnee kunnen kijken (is mij geadviseerd, maar ik wissel ook alleen met die gasten als ik ze vaker heb gezien en als het op het resort is). Ik neem alleen Euro's mee en geen dollars of ponden, is helemaal niet nodig namelijk....
Nog 2 nachtjes slapen en dan lekker naar Egypte!! Vlieg overigens wel errrrrug vroeg terug, 4:00 vertrekt het vliegtuig al, dus 2:00 met bus naar vliegveld ofzo?? Iemand dat al eens meegemaakt? Vind dat niet echt 7 nachten eigenlijk.....Dat het geen 8 dagen is, dat snap ik, maar zo worden het er eigenlijk maar 6,5 (komen zondag om 15:00 daar aan)
Ik en zus hebben deze geboekt, die ziet er fantastisch uit en klinkt volgens de bezoekers op vakantiereiswijzer ook als het einde! Misschien heb je er iets aanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:48 schreef LordLynx het volgende:
Ik heb onverwacht vanaf 25 juli een weekje vakantie en denk er nu over dan naar egypte te gaan. Iemand een tip voor een leuk resort en waar ik het beste iets kan boeken? Ik hoef niets met excursies ofzo te hebben eigenlijk, daarvoor lijkt het mij nu toch te warm, gewoon strand/zwembad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |