quote:Op woensdag 7 november 2007 13:53 schreef NED het volgende:
[..]
ER STAAT EEN TYPO IN DE TT; DÁT IS ER AAN DE HAND!!!!!![]()
![]()
quote:
DANKJEWEL REMLOF!quote:
Trusten!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:14 schreef r2dGeert het volgende:
Knut kan wat mij betreft kanker krijgen, ik ga lekker slapen.![]()
Have fun, ik pasquote:Op woensdag 7 november 2007 14:21 schreef Jarno het volgende:
De verwachtingen zijn hooggespannen nu, natuurlijk.
Knut, kom er maar in!.
Het is niet mijn gewoonte te converseren met geslachtsorganen. Dank Uquote:Op woensdag 7 november 2007 14:21 schreef KopieerMachine het volgende:
Knut... i dat zoiets als ? Kut?
Zoals
Kut! Heb je een humortransplantatiegehad ?
Ja het zou toch kunnen
![]()
Oké, nee dan weet ik dat. Dan houd ik daar in het vervolg rekening mee!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is niet mijn gewoonte te converseren met geslachtsorganen. Dank U
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:34 schreef GI het volgende:
Zou het zijn omdat mijn vrouw zwanger is ?
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:21 schreef Scorpie het volgende:
Nou TS, nou moet ik toegeven dat jij ook een stuk veranderd bent. Je bent niet meer dat rare wijf van vroegah. Je lijkt wel rationeel.
Over sommige dingen maak je geen garpen, R. Toch, K? Tóch?! TOCH????!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is dit een extreme vorm van humor, K?
Ik heb geen humor J.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Over sommige dingen maak je geen garpen, R. Toch, K? Tóch?! TOCH????!!!!!
Onthulling?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:34 schreef GI het volgende:
Zou het zijn omdat mijn vrouw zwanger is ?
In dat geval kunnen we dus 9 maanden humor verwachten?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Over sommige dingen maak je geen garpen, R. Toch, K? Tóch?! TOCH????!!!!!
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:48 schreef Adelante het volgende:
Ik las tumortransplantatie in de TT?
maar dat vond ik al niet geheel logisch om de ene te laten vervangen door de ander
LoLquote:Op woensdag 7 november 2007 14:50 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Onder met motto: ''Ruil je humor, voor 'n tumor''
De perfecte clinclown slogan![]()
Eerder een vorm van extreme tumor. Celdeling en zulks.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is dit een extreme vorm van humor, K?
ja zo kan ik het ook!quote:
Dan nog klopt het niet, een tumor betreft ongecontroleerde celdeling.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:14 schreef Porch_Monkey het volgende:
Baarmoedertumor bedoel ik dan hea.
Kijk, dan moet ik het zeker kunnenquote:Op woensdag 7 november 2007 15:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja zo kan ik het ook!
"R-babe, wil jij sokjes voor mijn kindje breien? over 5 jaar is het adoptatievoorhomo'straject wel afgerond!"
I'd better be gooooooood socks!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kijk, dan moet ik het zeker kunnen
Jammer dat deze grap niet even in OUD werd gemaakt, daar had ie vast volle zalen getrokken!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan nog klopt het niet, een tumor betreft ongecontroleerde celdeling.
*pling* OUDquote:Op woensdag 7 november 2007 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer dat deze grap niet even in OUD werd gemaakt, daar had ie vast volle zalen getrokken!
In een gecontroleerde omgeving zou het niet gebeurd zijn. Me dunkt.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan nog klopt het niet, een tumor betreft ongecontroleerde celdeling.
Check.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:20 schreef Porch_Monkey het volgende:
[..]
In een gecontroleerde omgeving zou het niet gebeurd zijn. Me dunkt.
Je controleert nooit een kut?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:20 schreef Porch_Monkey het volgende:
Heb je daar een checklist voor?quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:20 schreef Porch_Monkey het volgende:
[..]
*gat*quote:
Was er een deadline dan?quote:
Ik ben het soort auditor dat het liefst gebruik maakt van het welbekende fingerspitzengefühl.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:24 schreef Jarno het volgende:
Heb je daar een checklist voor?
Ze gaat samen met Inso zwangeren, gefeliciteerd Inso nog!quote:
Wat een onthullingen allemaal! *duizelt*quote:Op woensdag 7 november 2007 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze gaat samen met Inso zwangeren, gefeliciteerd Inso nog!
Oh huuu, jij feitenverdraaier! Aan mijn lijf geen polonaise van kleine wormpjes!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze gaat samen met Inso zwangeren, gefeliciteerd Inso nog!
Whehe.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:34 schreef Porch_Monkey het volgende:
Hoe voelt dat eigenlijk Knut, een stapel pannenkoeken bezwangeren?
Afblijven I! Ik was eerstquote:Op woensdag 7 november 2007 15:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ben jij al zwanger Joog? Zal ik anders even?
Jaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:47 schreef jogy het volgende:
Jij mag mij wel opvullen met je lichaamssappen, inso. Spuug maar in mijn mond, bloed maar in mijn opengesperde anus of pis in mijn neus. Ik vind het allemaal opwindend
True. Aan zijn immense Joogheid kunnen wij ons beiden laven. Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kom R, er is genoeg Joog voor beiden!
En hij zag dat het goed was.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
True. Aan zijn immense Joogheid kunnen wij ons beiden laven. Vooruit dan maar.
Ik weet het niet. Er zou wel wereldvrede zijn,maar ook alleen maar omdat iedereen te lui zou zijn om de wapens op te pakken.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een held, die Joog..
Waren we allemaal maar een beetje meer Jogy.
Daar is niets mis mee, J.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Er zou wel wereldvrede zijn,maar ook alleen maar omdat iedereen te lui zou zijn om de wapens op te pakken.
Je moet het ruimer zien, JKquote:Op woensdag 7 november 2007 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er is genoeg jogy voor iedereen?
Je kunt een stokje toch niet doormidden splijten?.
Zelfs met dit weer?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:08 schreef Ripley het volgende:
Je moet het ruimer zien, JK
Magere mannen![]()
![]()
Weer of geen weer, altijd magere mannenweerquote:Op woensdag 7 november 2007 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zelfs met dit weer?
Volgens mij waaien die stokjes zo weg..
Für 'nen jogy ist es immer Zeit.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:13 schreef Ripley het volgende:
Weer of geen weer, altijd magere mannenweer![]()
*tissue aanreikt*quote:Op woensdag 7 november 2007 15:52 schreef jogy het volgende:
Heeft er iemand een tissue, ik heb net genocide gepleegd in mijn broek, spontaan enzo.
Ik zal je eens penetreren met mijn ´stokje´. Kijken wat je dan zegt met je liposuction-smekende lichaam. Walrus.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zelfs met dit weer?
Volgens mij waaien die stokjes zo weg..
ik denk eerder niet aan een nofi maar aan een auwfi, met je stokje!quote:Op woensdag 7 november 2007 16:35 schreef jogy het volgende:
nofi.
Ga in het water liggen en zwem terug naar je kuddequote:Op woensdag 7 november 2007 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, dat is genetisch bepaald hoor!
Dat heeft niks te maken met het feit dat ik niet sport, altijd de auto pak en rook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |