Jaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:47 schreef jogy het volgende:
Jij mag mij wel opvullen met je lichaamssappen, inso. Spuug maar in mijn mond, bloed maar in mijn opengesperde anus of pis in mijn neus. Ik vind het allemaal opwindend
True. Aan zijn immense Joogheid kunnen wij ons beiden laven. Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kom R, er is genoeg Joog voor beiden!
En hij zag dat het goed was.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
True. Aan zijn immense Joogheid kunnen wij ons beiden laven. Vooruit dan maar.
Ik weet het niet. Er zou wel wereldvrede zijn,maar ook alleen maar omdat iedereen te lui zou zijn om de wapens op te pakken.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een held, die Joog..
Waren we allemaal maar een beetje meer Jogy.
Daar is niets mis mee, J.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Er zou wel wereldvrede zijn,maar ook alleen maar omdat iedereen te lui zou zijn om de wapens op te pakken.
Je moet het ruimer zien, JKquote:Op woensdag 7 november 2007 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er is genoeg jogy voor iedereen?
Je kunt een stokje toch niet doormidden splijten?.
Zelfs met dit weer?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:08 schreef Ripley het volgende:
Je moet het ruimer zien, JK
Magere mannen![]()
![]()
Weer of geen weer, altijd magere mannenweerquote:Op woensdag 7 november 2007 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zelfs met dit weer?
Volgens mij waaien die stokjes zo weg..
Für 'nen jogy ist es immer Zeit.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:13 schreef Ripley het volgende:
Weer of geen weer, altijd magere mannenweer![]()
*tissue aanreikt*quote:Op woensdag 7 november 2007 15:52 schreef jogy het volgende:
Heeft er iemand een tissue, ik heb net genocide gepleegd in mijn broek, spontaan enzo.
Ik zal je eens penetreren met mijn ´stokje´. Kijken wat je dan zegt met je liposuction-smekende lichaam. Walrus.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zelfs met dit weer?
Volgens mij waaien die stokjes zo weg..
ik denk eerder niet aan een nofi maar aan een auwfi, met je stokje!quote:Op woensdag 7 november 2007 16:35 schreef jogy het volgende:
nofi.
Ga in het water liggen en zwem terug naar je kuddequote:Op woensdag 7 november 2007 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, dat is genetisch bepaald hoor!
Dat heeft niks te maken met het feit dat ik niet sport, altijd de auto pak en rook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |