In dat geval kunnen we dus 9 maanden humor verwachten?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Over sommige dingen maak je geen garpen, R. Toch, K? Tóch?! TOCH????!!!!!
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:48 schreef Adelante het volgende:
Ik las tumortransplantatie in de TT?
maar dat vond ik al niet geheel logisch om de ene te laten vervangen door de ander
LoLquote:Op woensdag 7 november 2007 14:50 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Onder met motto: ''Ruil je humor, voor 'n tumor''
De perfecte clinclown slogan![]()
Eerder een vorm van extreme tumor. Celdeling en zulks.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is dit een extreme vorm van humor, K?
ja zo kan ik het ook!quote:
Dan nog klopt het niet, een tumor betreft ongecontroleerde celdeling.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:14 schreef Porch_Monkey het volgende:
Baarmoedertumor bedoel ik dan hea.
Kijk, dan moet ik het zeker kunnenquote:Op woensdag 7 november 2007 15:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja zo kan ik het ook!
"R-babe, wil jij sokjes voor mijn kindje breien? over 5 jaar is het adoptatievoorhomo'straject wel afgerond!"
I'd better be gooooooood socks!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kijk, dan moet ik het zeker kunnen
Jammer dat deze grap niet even in OUD werd gemaakt, daar had ie vast volle zalen getrokken!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan nog klopt het niet, een tumor betreft ongecontroleerde celdeling.
*pling* OUDquote:Op woensdag 7 november 2007 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer dat deze grap niet even in OUD werd gemaakt, daar had ie vast volle zalen getrokken!
In een gecontroleerde omgeving zou het niet gebeurd zijn. Me dunkt.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan nog klopt het niet, een tumor betreft ongecontroleerde celdeling.
Check.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:20 schreef Porch_Monkey het volgende:
[..]
In een gecontroleerde omgeving zou het niet gebeurd zijn. Me dunkt.
Je controleert nooit een kut?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:20 schreef Porch_Monkey het volgende:
In een gecontroleerde omgeving zou het niet gebeurd zijn. Me dunkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |