Als hij bij mij langkomt komt hij in de Maas terrecht.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:24 schreef Het_hupt het volgende:
Als ik een op heterdaad betrap, alle geitenwollensokkendragers hier ten spijt, dan wordt hij enkele dagen later levenloos in het Van Starkenborgkanaal gevonden.
Onherkenbaar, dat dan weer wel![]()
Want? Zo'n inbreker heeft toch kwaad in de zin, hij is immers in jouw woning om iets te stelen/wat dan ook? Van mijn part mag zo'n gast doodgeschoten worden hoor.quote:Op woensdag 7 november 2007 05:46 schreef santax het volgende:
Ik ben ervoor om het iets te versoepelen, maar ik wil geen amerikaanse toestanden waarin je iemand die (al dan niet) onterecht in jouw woning is, zomaar mag doodgeschoten worden.
Lekker proportioneel inderdaad...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:30 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Want? Zo'n inbreker heeft toch kwaad in de zin, hij is immers in jouw woning om iets te stelen/wat dan ook? Van mijn part mag zo'n gast doodgeschoten worden hoor.
Mee eens, als je op een bij een bedrijf iets probeert kun je een aantal bijtgraage honden achter je aan krijgen.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:30 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Want? Zo'n inbreker heeft toch kwaad in de zin, hij is immers in jouw woning om iets te stelen/wat dan ook? Van mijn part mag zo'n gast doodgeschoten worden hoor.
Heb je wel eens een inbraak meegemaakt? Ik heb er in 17 jaar tijd 3 meegemaakt en wat dat met je doet is ronduit vreselijk. Het geeft een gevoel van onveiligheid in je eigen huis, omdat je weet dat er een of meerdere figuren hebben rondgelopen die in al je kasten en laatjes hebben rondgesnuffeld en vanalles hebben meegejat. Het geeft je gewoon zo'n breuk van vertrouwen. Je denkt steeds: was ik er maar geweest, dan had ik die gast op z'n bek geramd. Echt hoor, ik weet niet wat ik zal doen als het me nog een keer overkomt, maar dan ben ik volgens mij echt buiten mezelf, omdat ik het al 3x heb meegemaakt. Schorem is het!quote:
Ik bedoelde inderdaad doodslag, sorryquote:Op woensdag 7 november 2007 08:39 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Een column, in de Panorama nog wel, lekker betrouwbaar, maar goed het zou best kunnen.
Werd de beste man alleen opgepakt, of ook veroordeeld, nogal een verschil lijkt me.
Oja en het zal wel poging tot doodslag zijn denk je niet?
En lekker boeiend of het in de Panorama stond, het is in het nieuws geweest kennelijk dat die man die inbreker een mep had verkocht en toen wegens doodslag is opgepakt, hoe die beste man dat in zijn column omschrijft moet hij zelf weten, dat veranderd niks aan het feit dat iemand een inbreker betrapte en vervolgens zelf gearresteerd werd.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:12 schreef Sakura het volgende:
[..]
Hier ben ik maar gestopt met lezen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal allemaal best, maar er is dan nog geen enkele reden om iemand maar te vermoorden.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:42 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Heb je wel eens een inbraak meegemaakt? Ik heb er in 17 jaar tijd 3 meegemaakt en wat dat met je doet is ronduit vreselijk. Het geeft een gevoel van onveiligheid in je eigen huis, omdat je weet dat er een of meerdere figuren hebben rondgelopen die in al je kasten en laatjes hebben rondgesnuffeld en vanalles hebben meegejat. Het geeft je gewoon zo'n breuk van vertrouwen. Je denkt steeds: was ik er maar geweest, dan had ik die gast op z'n bek geramd. Echt hoor, ik weet niet wat ik zal doen als het me nog een keer overkomt, maar dan ben ik volgens mij echt buiten mezelf, omdat ik het al 3x heb meegemaakt. Schorem is het!
Als die inbreker niet had ingebroken dan was er niks aan de hand geweest en had de inbreker nog geleefd.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar er is dan nog geen enkele reden om iemand maar te vermoorden.
Gelukkig werkt het recht zo niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:18 schreef Viajero het volgende:
[..]
Als die inbreker niet had ingebroken dan was er niks aan de hand geweest en had de inbreker nog geleefd.
Hoofdverantwoordelijke voor het hele gebeuren: de inbreker.
Vermoorden vind ik niet per se nodig al moet het mogelijk zijn, hij heeft er immers niets te zoeken.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelukkig werkt het recht zo niet.
Je vindt het binnen proporties om iemand te vermoorden als hij bij jou binnen staat?
Wat boeit mij proportie?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelukkig werkt het recht zo niet.
Je vindt het binnen proporties om iemand te vermoorden als hij bij jou binnen staat?
Heb je nou wel of niet een keer een inbraak meegemaakt?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar er is dan nog geen enkele reden om iemand maar te vermoorden.
Of als er dan toffe mensen bij zitten die het waard vinden om een pistool in het nachtkastje te doen, dan komen dieven voortaan met een afgezaagde shotgun en een kogelwerend vest binnen zetten. De US is daar het schoolvoorbeeld van.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:53 schreef michiel5 het volgende:
Hoop stoere verhalen hier van mensen die ene inbreker wel even zullen omleggen, maar in werkelijheid onder hun dekentje liggen te trillen en vervolgens de inbreker op hun autosleutels wijzen en vervolgens nog een kopje koffie voor hem zetten ook.
Gelul. Als iemand bij mij inbreekt en ik plaats toevallig een tafelpoot tegen zijn scheenbeen ben ík de schuldige.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:38 schreef Kees22 het volgende:
Je hebt het recht om je te verdedigen tegen aantasting van je bezit, goede naam of lijf en leden.
Spa.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Bron?
tipquote:Op donderdag 8 november 2007 01:47 schreef static het volgende:
[..]
Gelul. Als iemand bij mij inbreekt en ik plaats toevallig een tafelpoot tegen zijn scheenbeen ben ík de schuldige.
Je kletst uit je nek. Maar ja, als je niet meer dan een zin tegelijk kunt lezen, discussieert het wat lastig!quote:Op donderdag 8 november 2007 01:47 schreef static het volgende:
[..]
Gelul. Als iemand bij mij inbreekt en ik plaats toevallig een tafelpoot tegen zijn scheenbeen ben ík de schuldige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |