abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54420626
quote:
postˇkanˇtoor (het ~)
1 kantoor waar men administratieve handelingen kan verrichten ten behoeve van postverzending, giro e.d.
Als ik het dus goed begrijp zou ik bij het postkantoor een computerspel kunnen verzenden naar iemand die elders woont. Dat was in ieder geval wel wat ik altijd dacht!
Ik wilde vanmiddag een game verzenden, ik ga in de rij staan bij het postkantoor in de boekwinkel hier om de hoek, trek een nummertje en wacht rustig op mijn beurt. Tot hier ging alles goed!

Toen was ik aan de beurt, verteld de meneer achter de balie waar de administratieve handelingen verricht worden dat ik bij de normale kassa van de bookstore een enveloppe en postzegels mocht kopen. Als ik dan 3 postzegels op de enveloppe zou plakken en de gegevens op de enveloppe zou schrijven mocht ik de enveloppe buiten in de brievenbus werpen

Achja, lichtelijk gefrustreerd ik voeg mezelf bij de andere balie in in de rij vol snotterende bejaarden en wacht geduldig op mijn beurt. Ik vraag om een enveloppe en 3 postzegels, blijkt dat je tegenwoordig geen 3 losse postzegels meer kunt kopen. Bleek dat ik er verplicht 10 moest kopen...

Klachten:
- Postkantoor en het niet verkopen van postzegels
- Het verplicht moeten kopen van 10 postzegels terwijl ik er maar 3 wil
- RTL 8

Danku
pi_54420701
alstu
  woensdag 7 november 2007 @ 01:35:53 #3
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54420722
quote:
Op woensdag 7 november 2007 01:26 schreef Johnnn het volgende:
Klachten:
- Postkantoor en het niet verkopen van postzegels
- Het verplicht moeten kopen van 10 postzegels terwijl ik er maar 3 wil
- RTL 8

Danku
_!

Zoiets noemt men gemakszucht
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_54420727
ik haat postkantoren postzegels en verzenden!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 7 november 2007 @ 02:46:48 #5
165512 MASD
Music is dead.
pi_54421183
idd ze moeten gewoon een manier vinden zodat je dat via internet kan doen, hoef je ook niet meer naar buiten.

[ Bericht 2% gewijzigd door MASD op 07-11-2007 03:26:07 ]
Long live music.
pi_54421330
Als je een envelop koopt, het spel erin duwt, het adres erop schrijft en die bij de postbalie afgeeft, weegt de postagentschapmeneer het geheel en betaal je gewoon het correcte bedrag. Niet meer en niet minder.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_54421373
TS ziet het postagentschap als z'n persoonlijke secretaresse
Nog te beroerd om zelf een envelop te ritselen en het adres erop te schrijven, alsof tante pos die service wel eventjes verleent
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_54421378
O ja:
- mensen die met alleen een gamedoosje aan de balie komen
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_54422138
Sowieso, waarom ga je naar een postkantoor?

Upload die game en de ander kan hem downloaden, snap het probleem niet?
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
pi_54422412
quote:
Op woensdag 7 november 2007 08:30 schreef michiel5 het volgende:
Sowieso, waarom ga je naar een postkantoor?

Upload die game en de ander kan hem downloaden, snap het probleem niet?
Sappig !!
  woensdag 7 november 2007 @ 08:57:54 #11
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_54422466
Brief sturen

Interpret gebruiken
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_54422801
Dat van de postzegels is verzonnen door TNT,niet de winkels die het moeten verkopen,onder de noemer ''dat bespaart tijd''.
Alleen het is sneller om het op de weegschaal te smijten en te zegelen want je loopt nu gemiddeld 50x per dag uit te leggen waarom,en vooral tegen ''snotterende bejaarden''.
Pakketten moeten altijd in een doos aangeboden worden,de winkel hoeft daar niets voor te doen,is verantwoordelijkheid van de klant.
Een spel aanbieden in de doos zelf is onzinnig,en geen porum voor diegene die het gaat ontvangen,dus ik snap de logica DAAR niet van.
  woensdag 7 november 2007 @ 09:27:43 #13
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_54422860
quote:
Op woensdag 7 november 2007 03:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je een envelop koopt, het spel erin duwt, het adres erop schrijft en die bij de postbalie afgeeft, weegt de postagentschapmeneer het geheel en betaal je gewoon het correcte bedrag. Niet meer en niet minder.
ja, idd. TS wordt gewoon ge-PWND
pi_54423064
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:27 schreef SHOOOTO het volgende:
ja, idd. TS wordt gewoon ge-PWND
Dus niet,want helaas word er gecontroleerd of de kantoren/agentschappen/servicebalie (represent!! ) de regels volgen.
Krijg je een boos telefoontje van iemand die je niet kent,voel je even mee?
pi_54423808
TS moet gewoon naar een echt postkantoor gaan.

Niet naar zo'n boekenwinkel/postkantoor ding.
  woensdag 7 november 2007 @ 10:35:16 #16
123780 Davoice
Don't innovate. Imitate!
pi_54424008
Kantoor waar men administratieve handelingen kan verrichten ten behoeve van postverzending, giro e.d.

Men kan het wel, maar men heeft er geen zin in?
One man can make a difference, Davoice makes the difference
pi_54424151
quote:
Op woensdag 7 november 2007 10:35 schreef Davoice het volgende:
Kantoor waar men administratieve handelingen kan verrichten ten behoeve van postverzending, giro e.d.

Men kan het wel, maar men heeft er geen zin in?
Onder "administratieve handelingen" wordt niet verstaan de verkoop van enveloppen, het schrijven van adressen erop, het dichtlikken, etc.
.
  woensdag 7 november 2007 @ 10:47:31 #18
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_54424227
gewoon zelf een bubbeltjesenvelop regelen en 4 postzegels van 44 cent. Allebei te halen bij een boekenwinkel.
en dan gewoon de envelop in de bus mikken..

niets met dat hele postkantoor van doen
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_54425494
quote:
Op woensdag 7 november 2007 10:47 schreef hamkaastosti het volgende:
4 postzegels van 44 cent.
niets met dat hele postkantoor van doen
DAT gaat dus niet,lees even wat hierboven staat.
Het is volslagen onbekend waar mensen terechtkunnen voor bepaalde dingen,TNT doet er niets aan om dat te vertellen,ze raden maar wat.
Krijg je mensen die een rijbewijs wilen laten verlengen terwijl er 25 mensen in de rij staan bij de kassa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')