linkje?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ok begin nu te uploaden, hij is 700 mb en alleen in het begin is het beeld even wazig, daarna lekker
achterover hangen.![]()
Of die van mijquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En de MC weet hoe gevaarlijk jouw kruisraket is [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Met een 56k V92 modemquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ok begin nu te uploaden, hij is 700 mb en alleen in het begin is het beeld even wazig, daarna lekker
achterover hangen.![]()
Ik vind hem dikke shitquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de kleurencombo wit/oranje maar dan met het idee wit/groen en natuurlijk iets anders wel OK.
Done or not done?
Topkuipje wil ik ook even weten welke dat precies is, ziet er wel netjes uit![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Met een 56k V92 modem
[ afbeelding ]
Groen/Witquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de kleurencombo wit/oranje maar dan met het idee wit/groen en natuurlijk iets anders wel OK.
Done or not done?
Topkuipje wil ik ook even weten welke dat precies is, ziet er wel netjes uit![]()
Is goed man, ga ik zo pitten. Ik ben morgen pas weer wat later onlinequote:Op dinsdag 6 november 2007 23:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wordt morgen, duurt nog ruim 2 uur eer hij er op staat.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:54 schreef BazzieK het volgende:
Die stond gisteren al aangekondigd op teletekst zo voorspelbaar was ie
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dopez![]()
Gawaine + Ribi![]()
[ afbeelding ]
Neh man, zwarte velgen zijn toch saaiquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:56 schreef Rib-i het volgende:
Groen/wit, wavedisc, zwart gepoedercoate velgen
Staat ook beter bij jouw donkere frame
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die stond gisteren al aangekondigd op teletekst zo voorspelbaar was ie
"Dan klopt het.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:58 schreef Rib-i het volgende:
<plaats in deze regel een afleidende tekst om uw eigen nederlaag te ontkennen>
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh man, zwarte velgen zijn toch saai
Ook gewoon iets met groen en wit
Oh ja, helemaal vergeten dat ik een zwart frame had.![]()
Zwart groen FTWquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[ afbeelding ]
Done or not done?
+quote:Op woensdag 7 november 2007 09:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zwart groen FTW![]()
Wit is GayVoor poetsnichten en zulks
En wat wordt het?quote:Op woensdag 7 november 2007 09:13 schreef DownForZ het volgende:
Ik meld me hier ook maar even...kan dalijk me pasje ophalen en dan op naar Amsterdam om me motor op te halen![]()
![]()
![]()
Van die spanjaard op mf toch?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[ afbeelding ]
Done or not done?
quote:Op woensdag 7 november 2007 00:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
"Dan klopt het. [ afbeelding ]"
Velgen horen sowieso zwart te zijn, veel te veel poetswerk andersquote:Op woensdag 7 november 2007 09:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zwart groen FTW![]()
wat eenbendequote:Op woensdag 7 november 2007 13:00 schreef koffiekoekje het volgende:
http://producten.hema.nl/?
[ afbeelding ]
Plakband online bestellenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[ afbeelding ]
incl. yochimuraquote:Op woensdag 7 november 2007 13:16 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.ruudmotoren.nl/
FZR 1000
Nog een FZR, in Rotterdam
YZF 1000, Delft
YZF 750, Rotterdam
Klein voorzetje. Er zaten toch nog een paar goede motorzaken in de buurt van Rotterdam?
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
+
[ afbeelding ]
Hoe FAG is dat
eins zwei polizei lOlLer EINS!1!!!!!1!!!!1!
Goeie banner, gebasseerd op een oude advertentie van Hondaquote:Op woensdag 7 november 2007 13:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:26 schreef Snelwagen het volgende:
Ow en die paddockstand is ook binnen, direct ff uit elkaar halen om naar de poedercoater te brengen en er een fatsoenlijke kleur over te doen. Oranje![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hmm, op naar schoolKijken of ik wat van dit tentamen kan bakken
geniale reclamequote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goeie banner, gebasseerd op een oude advertentie van Honda
Blijft tofquote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goeie banner, gebasseerd op een oude advertentie van Honda
Kan 1888/1580 wat van lerenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:54 schreef Rib-i het volgende:
Of een koor
http://youtube.com/watch?v=GuyaVcqTgic
en de spoof
http://youtube.com/watch?v=xDnVhu_mxvE
Geniaal
Kawasaki en oranje?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
Done or not done?
wat ik zo snel zie zijn die 1.000's allemaal wel netjes. En hoe nieuwer hoe beter.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:16 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.ruudmotoren.nl/
FZR 1000
Nog een FZR, in Rotterdam
YZF 1000, Delft
YZF 750, Rotterdam
Klein voorzetje. Er zaten toch nog een paar goede motorzaken in de buurt van Rotterdam?
Waarom loop je bij mij te barfen!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:35 schreef ikookhier het volgende:
Rib-i![]()
BS welkom![]()
IOH held![]()
koffiekoekje![]()
Bazziek nice foto![]()
hicham![]()
-XX-![]()
gawaine![]()
WP bouwen![]()
WB slopen![]()
Roderick verkopen![]()
De rest![]()
Het zal wel van ...........quote:Op woensdag 7 november 2007 17:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waarom loop je bij mij te barfen!!!!!!!!!![]()
![]()
Avond.
Nouja zeg.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het zal wel van ................ komen
Mat zwart / zilvere GSR600 Yoshimuraquote:
Foto'squote:Op woensdag 7 november 2007 17:56 schreef DownForZ het volgende:
[..]
Mat zwart / zilvere GSR600 Yoshimura![]()
![]()
![]()
![]()
en hij rijd heeeeerlijk!
had 3650 km op de teller, en komt uit eind maarten hij rijd heeerlijk, schiet lekker op
Vette bike.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:56 schreef DownForZ het volgende:
[..]
Mat zwart / zilvere GSR600 Yoshimura![]()
![]()
![]()
![]()
en hij rijd heeeeerlijk!
had 3650 km op de teller, en komt uit eind maarten hij rijd heeerlijk, schiet lekker op
Naast de ducati Desmosedici RR staat die ook op mijn verlang lijstjequote:Op woensdag 7 november 2007 19:16 schreef Kevjan het volgende:
Pfoe, wat een gave motor![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/grofknipenplakwerkvananderbekendforum]
Niet verkeert iddquote:Op woensdag 7 november 2007 19:16 schreef Kevjan het volgende:
Pfoe, wat een gave motor![]()
![]()
[/grofknipenplakwerkvananderbekendforum]
Zal ik eens m'n ftp gegevens van m'n hosting is toch nog een maand ofzo betaaldquote:Op woensdag 7 november 2007 20:04 schreef Gawaine het volgende:
Ik kan de TT of Man niet op mijn homepage parkeren.![]()
Mag maar tot 200 mb erop zetten![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zal ik eens m'n ftp gegevens van m'n hosting is toch nog een maand ofzo betaaldopzoeken
![]()
Lekkerquote:Op woensdag 7 november 2007 20:21 schreef Kevjan het volgende:
Er wordt een schadebedrag aan mij uitgekeerd van dat akkefietje van enkele weken geleden...
1072,39 euro.
Niet slecht voor een schatting van enkele seconden![]()
Is voor de fokkers weer wat lastigerquote:Op woensdag 7 november 2007 20:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik ben hem ook even aan het inpakken en zal hem ook ff in een nieuwsgroep zetten.
je had em oo k op mijn servertje mogen plakken hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 20:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik ben hem ook even aan het inpakken en zal hem ook ff in een nieuwsgroep zetten.
Bij mij is he tnog altijd niet duidelijk wat er gedaan gaat wordenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:21 schreef Kevjan het volgende:
Er wordt een schadebedrag aan mij uitgekeerd van dat akkefietje van enkele weken geleden...
1072,39 euro.
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Is voor de fokkers weer wat lastiger
je hebt een PM
Ik wacht wel tot ik erover struikelquote:Op woensdag 7 november 2007 20:58 schreef bvvt het volgende:
[..]
je had em oo k op mijn servertje mogen plakken hoor
geen probleem
Ik zal em er wel alsnog opzetten als ik em binnen heb
Krijg ik ook een PM?quote:
Zal wat afspraken gaan maken. Rib-i nog bezoeken?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:30 schreef Worldbeater het volgende:
wat ik zo snel zie zijn die 1.000's allemaal wel netjes. En hoe nieuwer hoe beter.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:53 schreef Roderick2085 het volgende:
Van die spanjaard op mf toch?
Is dat niet gewoon een busa kuipje ofzo
Deze dus
quote:Op woensdag 7 november 2007 09:35 schreef koffiekoekje het volgende:
Zwart groen FTW![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:02 schreef koffiekoekje het volgende:
+
[ afbeelding ]
Hoe FAG is dat
eins zwei polizei lOlLer EINS!1!!!!!1!!!!1!
Arbeid boven comfort !!~`1`einsquote:Op woensdag 7 november 2007 10:56 schreef Snelwagen het volgende:
Velgen horen sowieso zwart te zijn, veel te veel poetswerk anders![]()
Dat kost ons dus weer verdomd veel geldquote:Op woensdag 7 november 2007 20:21 schreef Kevjan het volgende:
1072,39 euro.
MAG ik UWES 00|< vele MALEN dankehquote:
Die server van jou is toch zo traag als bagger?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:58 schreef bvvt het volgende:
[..]
je had em oo k op mijn servertje mogen plakken hoor
geen probleem
Ik zal em er wel alsnog opzetten als ik em binnen heb
Hij is onderweg naar Roderick12345quote:Op woensdag 7 november 2007 21:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ik erover struikel
ik kan er mee tot 100 mb downloadenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die server van jou is toch zo traag als bagger?
Ik heb ook ongebruikt veel Gigs en dataverkeer op het net staan, dus als iemand een keertje wat nuttigs met zijn bits en bytes wil doen....
Heb je net geantwoord... moet echt wel meer kunnen hebben, maar zie ook net dat er 500mb op kan, dacht dat het 1gb was...quote:Op woensdag 7 november 2007 21:49 schreef Gawaine het volgende:
Roderick hij stopt bij 39 mb (2e keer al)
Kan je ftp niet meer hebben ?
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Heb je net geantwoord... moet echt wel meer kunnen hebben, maar zie ook net dat er 500mb op kan, dacht dat het 1gb was...![]()
De DVD is trouwens ook te downen via newsgroupsquote:Op woensdag 7 november 2007 22:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik heb bwt al ingeseind dat ik hem in de nieuwsgroep gooi, bwt moet hem er dan maar
even uithalen en bij hem opzetten![]()
Kom maar op met de NZB'tjesquote:Op woensdag 7 november 2007 22:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De DVD is trouwens ook te downen via newsgroupsof meld ik dat te laat
Goed betoog.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:18 schreef -XX- het volgende:
Klote school. Geldklopperij! , wat krijg je er voor terug? Studie uren die je zelf maar moet benuttigen en indelen.
De wel begeleide uren worden begeleid door goedkope uit de sloot getrokken leraren.
Ja, leraren te kort hé, leraren te kort. Dus dan schotelen we diverse schapen voor.
Juist.![]()
@Rib-i moet ik koffiepads meenemen naar Tilburg?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:13 schreef Den_Haag het volgende:
Zal wat afspraken gaan maken. Rib-i nog bezoeken?
Je hebt pmquote:Op woensdag 7 november 2007 22:29 schreef bvvt het volgende:
Ooo, ik geloof dat ik er 1 gevonden heb 38 delen van 20 000 000 bytes met par reparatie bestanden
Dat is idd een slecht voorbeeldquote:Op woensdag 7 november 2007 21:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm, beetje saai. Maar ik zal even de FokMCleden waardering erbij halen om je inbreng te wegen tov de rest van de stemmen.![]()
quote:[..]
Wel lastig ook, want er zijn zoveel mogelijkheden en ideeën... ook wat betreft leuke airbrushjes e.d.
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je hebt pmis 86 dagen oud
werkt wel
![]()
Zaterdag ben ik druk, Brussel/Arnhem/Oisterwijk staan op het programmaquote:Op woensdag 7 november 2007 21:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zal wat afspraken gaan maken. Rib-i nog bezoeken?
Wat is je probleem?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:00 schreef bvvt het volgende:
[..]
Bij mij is he tnog altijd niet duidelijk wat er gedaan gaat worden
artikel 185 ww
[samenvatting]
Voetgangers en fietsers zijn vogelvrij
[/samenvatting]
Of ik heb m'n zelf betaalde premie weer terug... 't Is net hoe je het bekijktquote:Op woensdag 7 november 2007 21:16 schreef worldpimber het volgende:
Arbeid boven comfort !!~`1`eins
[..]
Dat kost ons dus weer verdomd veel geld![]()
![]()
![]()
![]()
Waren die de laatste keer op danquote:Op woensdag 7 november 2007 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
@Rib-i moet ik koffiepads meenemen naar Tilburg?![]()
Ik ben reklameteksten aan het doornemen, moeten morgen voor 09:00 naar de correctorquote:WB is net klaar met wassen, stofzuigen, dweilen,het is nu eigenlijk geen tijd meer voor koffie.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat een fietser op 27 augustus besloot om vlak voor mijn wielen om (haaks) links af te slaan terwijl het fietspad pas 10-15 meter verderop was.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:52 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Wat is je probleem?
[..]
Of ik heb m'n zelf betaalde premie weer terug... 't Is net hoe je het bekijkt![]()
Komt er dus op neer dat jij 't haasje bent?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:59 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dat een fietser op 27 augustus besloot om vlak voor mijn wielen om (haaks) links af te slaan terwijl het fietspad pas 10-15 meter verderop was.
en daar bleek achteraf een onzichtbaar sluip pad te lopen
Kevjan weet nog wel een goedkope motorzaak voor dat werk.quote:
Nee, maar ik had er wel veel verbruikt.quote:
Jij wilde veel verdienen, aan het gas dus.quote:Ik ben reklameteksten aan het doornemen, moeten morgen voor 09:00 naar de corrector
Nog maar 120 stukken tekst
ja, en met 680 euries schade aan mijn motort (inmiddels alles weer gefixt maar zou prettig zijn als er toch IETS van terug zou gaan krijgen.......quote:Op woensdag 7 november 2007 23:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Komt er dus op neer dat jij 't haasje bent?
Geen probleemquote:Op woensdag 7 november 2007 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, maar ik had er wel veel verbruikt.![]()
Ik wil de dichtbij mijn werk wonen om meer tijd over te houden om te rijdenquote:[..]
Jij wilde veel verdienen, aan het gas dus.![]()
![]()
quote:Vrijdagavond heb ik de website aangepast, 21/2 uur werk, en na 23.00 begonnen, dus nachtwerk.
Maandag laat ik het resultaat aan mijn collega zien: mooi!![]()
Maar graag niet al te veel tijd meer instoppen! We moeten omzet maken.![]()
Ik: heb het thuis gedaan hor.![]()
Hij.. eh.. ok.![]()
Je hebt zijn adres tochquote:Op woensdag 7 november 2007 23:03 schreef bvvt het volgende:
[..]
ja, en met 680 euries schade aan mijn motort (inmiddels alles weer gefixt maar zou prettig zijn als er toch IETS van terug zou gaan krijgen.......
En als die vent nou gewoon zou toegeven dat hij fout was geweest dan had het allemaal al lang afgehandeld kunnen zijn
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:10 schreef Rib-i het volgende:
Gelijk bij google aanmelden en analytics inbouwenKan je goeie sier maken bij de directie
Niemand snapt het dus mag je je eigen verhaal verzinnen bij de cijfers![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:24 schreef Snelwagen het volgende:
Ik ben vandaag in Utrecht nog bijna uit de auto gestapt om een 1 of andere kk fietser even uit te leggen wat zijn fokking rechten zijn, kerel steekt zo over waardoor ik vol in de remmen moest. Fokking niet normaal die stadse mensen.
De laatste keer dat ik in adam was kan ik me niet veel meer van herrinerenquote:
Ah zwevende remschijf tochquote:Op woensdag 7 november 2007 23:41 schreef Snelwagen het volgende:
Vanaf 3enhalve minuut![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ah zwevende remschijf toch
/Roderick
Ach so! Dan ben je volgens mij idd het haasje... Ze moeten eens stoppen met die fietsers zo te beschermenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:59 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dat een fietser op 27 augustus besloot om vlak voor mijn wielen om (haaks) links af te slaan terwijl het fietspad pas 10-15 meter verderop was.
en daar bleek achteraf een onzichtbaar sluip pad te lopen
heb et ook binnenquote:
Nog tips waar we eventueel zouden kunnen gaan kijken? (motorzaken)quote:Op woensdag 7 november 2007 22:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik druk, Brussel/Arnhem/Oisterwijk staan op het programma
Kijk maar waar ik/jij kan inhaken
Voor je het weer rij je 270quote:Op donderdag 8 november 2007 01:02 schreef DownForZ het volgende:
Zal morgen even fotos maken en posten, rij teveelverwacht geen mooie fotos want het weer is kut en geen zin om naar een bepaalde locatie te rijden
![]()
tis trouwens wel oppassen met het gas, je rijd zo 140![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ah zwevende remschijf toch
/Roderick
Ik maar wachten op een crashquote:Op woensdag 7 november 2007 23:41 schreef Snelwagen het volgende:
Vanaf 3enhalve minuut![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow, zo'n airbrushquote:Op donderdag 8 november 2007 09:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]Kwa prijs zal het allemaal niet veel verschillen
![]()
140quote:Op donderdag 8 november 2007 01:02 schreef DownForZ het volgende:
Zal morgen even fotos maken en posten, rij teveelverwacht geen mooie fotos want het weer is kut en geen zin om naar een bepaalde locatie te rijden
![]()
tis trouwens wel oppassen met het gas, je rijd zo 140![]()
140?quote:
Ik heb er een slecht gevoel bij. Iets wat niet meetbaar is.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:17 schreef Den_Haag het volgende:
Maar die gast vond jij toch niet zo te vertrouwen he?
Damn, alles op afgestemd de hele week.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:42 schreef Den_Haag het volgende:
WB, motoren kijken gaat niet lukken.
Net aangepast programma gekregen van de slipcursus. Van 08:30 tot 17:00 :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of hij kwam er gewoon net achter dat ie ook een 2e versnelling heeftquote:Op donderdag 8 november 2007 13:17 schreef Rib-i het volgende:
Middag
Als je niet oppast rijd je zo 140 mph bedoelt hij denk ik
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Of hij kwam er gewoon net achter dat ie ook een 2e versnelling heeft
Cageon, mijn eerste versnelling loopt zo ongeveer tot 120 / 130
Toen zat ie redelijk ver in het rood, maar er kwam alweer een stoplicht aan
Die van mij misschien ook wel, maar heb ik dan dus gewoon net niet gehaald waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 november 2007 14:43 schreef Cageon het volgende:
[..]
De mijne heeft een toeren begrenzeranders had ik misschien ook nog wel verder gekomen
![]()
Zijn toch eigenlijk zieke snelheden voor een eerste versnelling![]()
je had politie agent moeten wordenquote:Op donderdag 8 november 2007 16:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Die van mij misschien ook wel, maar heb ik dan dus gewoon net niet gehaald waarschijnlijk
Net ff OSCO gemonteerd met nieuwe slangetje
Ben wel nuttig bezig vandaag... vanaf nu niks meer doen![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
je had politie agent moeten worden
quota behaald en dan geen fuck meer uitvoeren
Ohja, die heb ik hier ook nog liggen... moet ik ook nog een keer plakken... denk ikquote:Op donderdag 8 november 2007 16:44 schreef DownForZ het volgende:
De 140 was niet op de snelweg...en ook niet op een autoweg...![]()
Maar hij rijd lekker door, je zit bij optrekken er al makkelijk opmja het weer zat niet mee dus heb niet ergens foto's gemaakt, komt morgen wel, als je omg. den haag woont kan je me spotten
![]()
met een MF stikker op het kenteken![]()
Storm???quote:Op donderdag 8 november 2007 17:39 schreef ikookhier het volgende:
Zo mn schatje staat lekker naast me in de kamerze houd niet zo van storm
![]()
Goedemiddag![]()
NOVEMBER SUPER-STORM!!quote:
Vanaf 7uur bij u thuisquote:
dat laat je toch doen... door -xx- ofzoquote:
Die is al koken voor Befjan.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:49 schreef Cageon het volgende:
dat laat je toch doen... door -xx- ofzo![]()
Vrouwen konden toch multi-tasken?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die is al koken voor Befjan.![]()
Maar ook weer niet te warm natuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2007 18:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
NOVEMBER SUPER-STORM!!![]()
ik wil mooi weer en een brandende zon op het asfalt en rubber achterlaten![]()
ach harder rijden!quote:Op donderdag 8 november 2007 19:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Maar ook weer niet te warm natuurlijk![]()
Het maakte vandaag niet zoveel uit hoe hard ik reed, ik moest voor bijna ieder stoplicht stoppenquote:
Harder door rood?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Het maakte vandaag niet zoveel uit hoe hard ik reed, ik moest voor bijna ieder stoplicht stoppen![]()
Geen goed ideequote:
die amsterdammer had jij moeten zijn, daar ging je de fout in!quote:Op donderdag 8 november 2007 19:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Geen goed ideeMoest zelfs een paar keer langzaam optrekken omdat ik anders tegen zo'n stomme amsterdammer aan zou knallen die denkt dat als het stoplicht pas net op rood staat dat ie ook nog wel door kan rijden
![]()
En dan vervolgens door een andere domme amsterdammer van m'n motor afgereden te worden omdat die niet oplet als z'n stoplicht op groen springt zekerquote:Op donderdag 8 november 2007 19:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
die amsterdammer had jij moeten zijn, daar ging je de fout in!
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
En dan vervolgens door een andere domme amsterdammer van m'n motor afgereden te worden omdat die niet oplet als z'n stoplicht op groen springt zeker
Nooit last vanquote:Op donderdag 8 november 2007 19:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
En dan vervolgens door een andere domme amsterdammer van m'n motor afgereden te worden omdat die niet oplet als z'n stoplicht op groen springt zeker
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:40 schreef Rib-i het volgende:
Avond
West Friesland nog aanwezig
[ afbeelding ]
Wel jammer dat ie al ingekleurd is, heeft ze morgen niks te doenquote:Op donderdag 8 november 2007 20:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Plaatjes, dan begrijpen ze het beter
Sweetquote:Op donderdag 8 november 2007 20:40 schreef Rib-i het volgende:
Avond
[ afbeelding ]
Water scheppenquote:Op donderdag 8 november 2007 20:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wel jammer dat ie al ingekleurd is, heeft ze morgen niks te doen
quote:
Avond
[ afbeelding ]
Dude dat wolkje in paint doet het hem hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 20:40 schreef Rib-i het volgende:
Avond
[ afbeelding ]
Het is niet het wolkje, het is het concept, het idee achter de creatie, de uitvoeringquote:Op donderdag 8 november 2007 21:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dude dat wolkje in paint doet het hem hoor![]()
Maar dat wolkje is de kers op de taart, de natte druppel in de vagina, de emmer water over winkelquote:Op donderdag 8 november 2007 21:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het is niet het wolkje, het is het concept, het idee achter de creatie, de uitvoering![]()
Alleen maar lof voor mijn kunsten [ afbeelding ]
Ze mochten het gras wel beter maaienquote:Op donderdag 8 november 2007 21:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het is niet het wolkje, het is het concept, het idee achter de creatie, de uitvoering![]()
Alleen maar lof voor mijn kunsten [ afbeelding ]
Mooi gezegdquote:Op donderdag 8 november 2007 21:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maar dat wolkje is de kers op de taart, de natte druppel in de vagina, de emmer water over winkel
Er is wel een echte vrouwenfilm op tv geloof ik, heb zelf muziek opstaanquote:
Nu is er zo'n "Ik ga het land uit programma" met zo'n homo die zelf nog niet weet dat hij homo isquote:Op donderdag 8 november 2007 22:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mooi gezegd
[..]
Er is wel een echte vrouwenfilm op tv geloof ik, heb zelf muziek opstaan
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maar dat wolkje is de kers op de taart, de natte druppel in de vagina, de emmer water over winkel
De eerste 3 zinnen zijn wel veelbelovendquote:Op donderdag 8 november 2007 22:06 schreef Rib-i het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6624669
Walgelijk inderdaad, waarom betalen voor iets dat -XX- gratis doetquote:Op donderdag 8 november 2007 22:06 schreef Rib-i het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6624669
Avond
[ afbeelding ]
Oké, ik moest lachen.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:40 schreef Rib-i het volgende:
Avond
[ afbeelding ]
Die niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad, waarom betalen voor iets dat -XX- gratis doet
WTFquote:Op donderdag 8 november 2007 22:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ach laat hemEnige onbetaalde sex is van zijn rechterhand
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
WTFJe hebt je handen gebleekt
![]()
Blauwe lijmquote:Op donderdag 8 november 2007 22:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nagellak, oke.
Blauwe nagellak,...Ugh. Eens geprobeerd
. Die gebruik ik nu als lijm.
![]()
Als ik het goed heb is Keffie zegt -XX- zachtjes in zijn oor aan de beurtquote:Op donderdag 8 november 2007 22:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Was 't weer gezellig samen?
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=gMEo2KmVX7squote:Op donderdag 8 november 2007 22:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=PSWLKQMN34Y
Je stem ook veranderd?![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe is het man, heb je nu weekend![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=gMEo2KmVX7s
Morgen weer kwart voor 6 op helaasquote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
Keffiequote:Op donderdag 8 november 2007 22:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is Keffie zegt -XX- zachtjes in zijn oor aan de beurt
Dat is de hele grapquote:Op donderdag 8 november 2007 22:40 schreef koffiekoekje het volgende:
Geef maar hoer, ik roggel ut wiel
Hoor ik dat nou goed, of ligt het aan mij
Das 1 van de betere telefoonreclames eindelijkquote:Op donderdag 8 november 2007 22:40 schreef koffiekoekje het volgende:
Geef maar hoer, ik roggel ut wiel
Hoor ik dat nou goed, of ligt het aan mij
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Das 1 van de betere telefoonreclames eindelijk![]()
Tnx to Rib-I
Avond
[ afbeelding ]
quote:
Neh?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:54 schreef koffiekoekje het volgende:.... Je hebt baby boomers gekeken
![]()
![]()
Combi is ook zwart, wit en groen.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:52 schreef koffiekoekje het volgende:
Matched ook beter bij je baard en combi
Die indruk wekt het welquote:Op donderdag 8 november 2007 22:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh?![]()
Maar das toch dat programma op NED1 oid voor zwakzinnigen die alsnog een baby bij elkaar willen bonken?
Je baard nietquote:[..]
Combi is ook zwart, wit en groen.
Whatevah![]()
Oh ja ... ik welquote:Op donderdag 8 november 2007 22:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja ... ik bedoelde iig niet de gebruikelijke uitdrukking op zwart zaad zitten![]()
![]()
Samen lachenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Was 't weer gezellig samen?
Beetje matig opgeknapt, en motorisch kan je niet zien, maar een 1 pitter is altijd verdacht.quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:28 schreef Den_Haag het volgende:
Vinden we van zoiets trouwens?
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/184878
Battlefielden hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 06:40 schreef Kevjan het volgende:
Morrie, bijna weekend.
[..]
Samen lachen
Zie je maar meteen weer hoe extreem weinig ik van motoren weet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje matig opgeknapt, en motorisch kan je niet zien, maar een 1 pitter is altijd verdacht.
Viercylinders krijgen het minder zwaar te verduren in hun leventje.![]()
Je kan wel zeggen dat de jaren dubbel tellen bij dit beestje.
En vergeet het gemis van de electrische start niet. Altijd leuk als de motor niet optimaal is/afgesteld staat.![]()
Helemaal vol!!! Tot aan het randje.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:15 schreef Geerd het volgende:
Morghu![]()
Bij iedereen de kelder nog droog?![]()
![]()
Yupquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:15 schreef Geerd het volgende:
Morghu![]()
![]()
Van t weekend wordt het water tot 4 meter boven NAP voorspeldquote:
Ik kan er zelfs op stampen, springen en fietsen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat word pompen zuipen of verdrinken![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Yup
[..]
Van t weekend wordt het water tot 4 meter boven NAP voorspeldDat is over het randje
Keffie helpt wel dweilen
[ afbeelding ]
Zullen wel tientallen babylijkjes ingegoten zijnquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik kan er zelfs op stampen, springen en fietsen!
Hij is eens volgedropt met cement ofzo, door de vorige eigenaar.
hm....merkwaardig. Merkwaardig.
Wie stort nou zijn kelder vol met cement?
Brrr...
Een Bush die intelligente dingen doet. Hoewel ook aan derden uitbesteed.quote:Vannaver Bush
Although we credit Google, Yahoo, and other major search engines for giving us the system we use to find the information we seek, the concept of hypertext came to life in 1945 when Vannaver Bush urged scientist to work together to help build a body of knowledge for all man kind. He then proposed the idea of a virtually limitless, fast, reliable, extensible, associative memory storage and retrieval system. He named this device a memex.
Ted Nelson
Ted Nelson created Project Xanadu in 1960 and coined the term hypertext in 1963. His goal with Project Xanadu was to create a computer network with a simple user interface that solved many social problems like attribution. While Ted's project Xanadu, for reasons unknown, never really took off, much of the inspiration to create the WWW came from Ted's work.
Ik weet ook niet extreem veel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:03 schreef Den_Haag het volgende:
Zie je maar meteen weer hoe extreem weinig ik van motoren weet.Thx WB
Die foto beweegt!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Van t weekend wordt het water tot 4 meter boven NAP voorspeldDat is over het randje
Keffie helpt wel dweilen
Ik hoop dat de Triumph nog rechtop staat buiten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:15 schreef Geerd het volgende:
Morghu![]()
![]()
Hé bah.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:10 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Zullen wel tientallen babylijkjes ingegoten zijn
Tsja krijg je he met een praktijktoets....quote:
Bedoel je wat anders?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:59 schreef Snelwagen het volgende:
Tsja krijg je he met een praktijktoets....
Kelder?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:15 schreef Geerd het volgende:
Morghu![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:28 schreef Den_Haag het volgende:
Vinden we van zoiets trouwens?
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/184878
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:15 schreef Geerd het volgende:
Morghu![]()
![]()
Maar ik blijf gratisquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
2200 gulden voor een fiets van 16 jaar oud ?![]()
![]()
Tja alles wordt duurder toch![]()
Die hebben niks te klagen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ouders het daar ook mee eens zijn
Nope.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mocht je nog thuis wonen: Je ouders kopen een nieuwe auto zodra je het huis verlaat
er komt pas een nieuwe als deze op is en dat kan nog wel ff durenquote:
Nee, we hebben meer te bestedenquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
2200 gulden voor een fiets van 16 jaar oud ?![]()
![]()
Tja alles wordt duurder toch![]()
Dat wordt idd nogal eens vergeten. Megadure vakantie voor Nick,ik moet nog twee maanden afbetalen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:15 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik weet niet of je ouders het daar ook mee eens zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie zitten niet op dezelfde lijnquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
er komt pas een nieuwe als deze op is en dat kan nog wel ff duren
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat wordt idd nogal eens vergeten. Megadure vakantie voor Nick,ik moet nog twee maanden afbetalen.![]()
Maar een paar euro terug kon er bij hem niet af.
Geklets:
Logisch, hij hoeft jouw kindermenu toch niet te betalen![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat wordt idd nogal eens vergeten. Megadure vakantie voor Nick,ik moet nog twee maanden afbetalen.![]()
Maar een paar euro terug kon er bij hem niet af.
Geklets:
dat zit hem in de lengtequote:Op vrijdag 9 november 2007 16:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik weet nu wel waarom hij maar 65 kilo weegt
Maar net wat het beste uit komtquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Meet je vanaf de vloer of vanaf het plafond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |