linkje?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ok begin nu te uploaden, hij is 700 mb en alleen in het begin is het beeld even wazig, daarna lekker
achterover hangen.![]()
Of die van mijquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En de MC weet hoe gevaarlijk jouw kruisraket is [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Met een 56k V92 modemquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ok begin nu te uploaden, hij is 700 mb en alleen in het begin is het beeld even wazig, daarna lekker
achterover hangen.![]()
Ik vind hem dikke shitquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de kleurencombo wit/oranje maar dan met het idee wit/groen en natuurlijk iets anders wel OK.
Done or not done?
Topkuipje wil ik ook even weten welke dat precies is, ziet er wel netjes uit![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Met een 56k V92 modem
[ afbeelding ]
Groen/Witquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de kleurencombo wit/oranje maar dan met het idee wit/groen en natuurlijk iets anders wel OK.
Done or not done?
Topkuipje wil ik ook even weten welke dat precies is, ziet er wel netjes uit![]()
Is goed man, ga ik zo pitten. Ik ben morgen pas weer wat later onlinequote:Op dinsdag 6 november 2007 23:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wordt morgen, duurt nog ruim 2 uur eer hij er op staat.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:54 schreef BazzieK het volgende:
Die stond gisteren al aangekondigd op teletekst zo voorspelbaar was ie
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dopez![]()
Gawaine + Ribi![]()
[ afbeelding ]
Neh man, zwarte velgen zijn toch saaiquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:56 schreef Rib-i het volgende:
Groen/wit, wavedisc, zwart gepoedercoate velgen
Staat ook beter bij jouw donkere frame
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die stond gisteren al aangekondigd op teletekst zo voorspelbaar was ie
"Dan klopt het.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:58 schreef Rib-i het volgende:
<plaats in deze regel een afleidende tekst om uw eigen nederlaag te ontkennen>
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh man, zwarte velgen zijn toch saai
Ook gewoon iets met groen en wit
Oh ja, helemaal vergeten dat ik een zwart frame had.![]()
Zwart groen FTWquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[ afbeelding ]
Done or not done?
+quote:Op woensdag 7 november 2007 09:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zwart groen FTW![]()
Wit is GayVoor poetsnichten en zulks
En wat wordt het?quote:Op woensdag 7 november 2007 09:13 schreef DownForZ het volgende:
Ik meld me hier ook maar even...kan dalijk me pasje ophalen en dan op naar Amsterdam om me motor op te halen![]()
![]()
![]()
Van die spanjaard op mf toch?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[ afbeelding ]
Done or not done?
quote:Op woensdag 7 november 2007 00:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
"Dan klopt het. [ afbeelding ]"
Velgen horen sowieso zwart te zijn, veel te veel poetswerk andersquote:Op woensdag 7 november 2007 09:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zwart groen FTW![]()
wat eenbendequote:Op woensdag 7 november 2007 13:00 schreef koffiekoekje het volgende:
http://producten.hema.nl/?
[ afbeelding ]
Plakband online bestellenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[ afbeelding ]
incl. yochimuraquote:Op woensdag 7 november 2007 13:16 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.ruudmotoren.nl/
FZR 1000
Nog een FZR, in Rotterdam
YZF 1000, Delft
YZF 750, Rotterdam
Klein voorzetje. Er zaten toch nog een paar goede motorzaken in de buurt van Rotterdam?
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
+
[ afbeelding ]
Hoe FAG is dat
eins zwei polizei lOlLer EINS!1!!!!!1!!!!1!
Goeie banner, gebasseerd op een oude advertentie van Hondaquote:Op woensdag 7 november 2007 13:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:26 schreef Snelwagen het volgende:
Ow en die paddockstand is ook binnen, direct ff uit elkaar halen om naar de poedercoater te brengen en er een fatsoenlijke kleur over te doen. Oranje![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hmm, op naar schoolKijken of ik wat van dit tentamen kan bakken
geniale reclamequote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goeie banner, gebasseerd op een oude advertentie van Honda
Blijft tofquote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goeie banner, gebasseerd op een oude advertentie van Honda
Kan 1888/1580 wat van lerenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:54 schreef Rib-i het volgende:
Of een koor
http://youtube.com/watch?v=GuyaVcqTgic
en de spoof
http://youtube.com/watch?v=xDnVhu_mxvE
Geniaal
Kawasaki en oranje?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
Done or not done?
wat ik zo snel zie zijn die 1.000's allemaal wel netjes. En hoe nieuwer hoe beter.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:16 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.ruudmotoren.nl/
FZR 1000
Nog een FZR, in Rotterdam
YZF 1000, Delft
YZF 750, Rotterdam
Klein voorzetje. Er zaten toch nog een paar goede motorzaken in de buurt van Rotterdam?
Waarom loop je bij mij te barfen!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:35 schreef ikookhier het volgende:
Rib-i![]()
BS welkom![]()
IOH held![]()
koffiekoekje![]()
Bazziek nice foto![]()
hicham![]()
-XX-![]()
gawaine![]()
WP bouwen![]()
WB slopen![]()
Roderick verkopen![]()
De rest![]()
Het zal wel van ...........quote:Op woensdag 7 november 2007 17:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waarom loop je bij mij te barfen!!!!!!!!!![]()
![]()
Avond.
Nouja zeg.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het zal wel van ................ komen
Mat zwart / zilvere GSR600 Yoshimuraquote:
Foto'squote:Op woensdag 7 november 2007 17:56 schreef DownForZ het volgende:
[..]
Mat zwart / zilvere GSR600 Yoshimura![]()
![]()
![]()
![]()
en hij rijd heeeeerlijk!
had 3650 km op de teller, en komt uit eind maarten hij rijd heeerlijk, schiet lekker op
Vette bike.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:56 schreef DownForZ het volgende:
[..]
Mat zwart / zilvere GSR600 Yoshimura![]()
![]()
![]()
![]()
en hij rijd heeeeerlijk!
had 3650 km op de teller, en komt uit eind maarten hij rijd heeerlijk, schiet lekker op
Naast de ducati Desmosedici RR staat die ook op mijn verlang lijstjequote:Op woensdag 7 november 2007 19:16 schreef Kevjan het volgende:
Pfoe, wat een gave motor![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/grofknipenplakwerkvananderbekendforum]
Niet verkeert iddquote:Op woensdag 7 november 2007 19:16 schreef Kevjan het volgende:
Pfoe, wat een gave motor![]()
![]()
[/grofknipenplakwerkvananderbekendforum]
Zal ik eens m'n ftp gegevens van m'n hosting is toch nog een maand ofzo betaaldquote:Op woensdag 7 november 2007 20:04 schreef Gawaine het volgende:
Ik kan de TT of Man niet op mijn homepage parkeren.![]()
Mag maar tot 200 mb erop zetten![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zal ik eens m'n ftp gegevens van m'n hosting is toch nog een maand ofzo betaaldopzoeken
![]()
Lekkerquote:Op woensdag 7 november 2007 20:21 schreef Kevjan het volgende:
Er wordt een schadebedrag aan mij uitgekeerd van dat akkefietje van enkele weken geleden...
1072,39 euro.
Niet slecht voor een schatting van enkele seconden![]()
Is voor de fokkers weer wat lastigerquote:Op woensdag 7 november 2007 20:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik ben hem ook even aan het inpakken en zal hem ook ff in een nieuwsgroep zetten.
je had em oo k op mijn servertje mogen plakken hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 20:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik ben hem ook even aan het inpakken en zal hem ook ff in een nieuwsgroep zetten.
Bij mij is he tnog altijd niet duidelijk wat er gedaan gaat wordenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:21 schreef Kevjan het volgende:
Er wordt een schadebedrag aan mij uitgekeerd van dat akkefietje van enkele weken geleden...
1072,39 euro.
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Is voor de fokkers weer wat lastiger
je hebt een PM
Ik wacht wel tot ik erover struikelquote:Op woensdag 7 november 2007 20:58 schreef bvvt het volgende:
[..]
je had em oo k op mijn servertje mogen plakken hoor
geen probleem
Ik zal em er wel alsnog opzetten als ik em binnen heb
Krijg ik ook een PM?quote:
Zal wat afspraken gaan maken. Rib-i nog bezoeken?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:30 schreef Worldbeater het volgende:
wat ik zo snel zie zijn die 1.000's allemaal wel netjes. En hoe nieuwer hoe beter.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:53 schreef Roderick2085 het volgende:
Van die spanjaard op mf toch?
Is dat niet gewoon een busa kuipje ofzo
Deze dus
quote:Op woensdag 7 november 2007 09:35 schreef koffiekoekje het volgende:
Zwart groen FTW![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:02 schreef koffiekoekje het volgende:
+
[ afbeelding ]
Hoe FAG is dat
eins zwei polizei lOlLer EINS!1!!!!!1!!!!1!
Arbeid boven comfort !!~`1`einsquote:Op woensdag 7 november 2007 10:56 schreef Snelwagen het volgende:
Velgen horen sowieso zwart te zijn, veel te veel poetswerk anders![]()
Dat kost ons dus weer verdomd veel geldquote:Op woensdag 7 november 2007 20:21 schreef Kevjan het volgende:
1072,39 euro.
MAG ik UWES 00|< vele MALEN dankehquote:
Die server van jou is toch zo traag als bagger?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:58 schreef bvvt het volgende:
[..]
je had em oo k op mijn servertje mogen plakken hoor
geen probleem
Ik zal em er wel alsnog opzetten als ik em binnen heb
Hij is onderweg naar Roderick12345quote:Op woensdag 7 november 2007 21:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ik erover struikel
ik kan er mee tot 100 mb downloadenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die server van jou is toch zo traag als bagger?
Ik heb ook ongebruikt veel Gigs en dataverkeer op het net staan, dus als iemand een keertje wat nuttigs met zijn bits en bytes wil doen....
Heb je net geantwoord... moet echt wel meer kunnen hebben, maar zie ook net dat er 500mb op kan, dacht dat het 1gb was...quote:Op woensdag 7 november 2007 21:49 schreef Gawaine het volgende:
Roderick hij stopt bij 39 mb (2e keer al)
Kan je ftp niet meer hebben ?
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Heb je net geantwoord... moet echt wel meer kunnen hebben, maar zie ook net dat er 500mb op kan, dacht dat het 1gb was...![]()
De DVD is trouwens ook te downen via newsgroupsquote:Op woensdag 7 november 2007 22:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik heb bwt al ingeseind dat ik hem in de nieuwsgroep gooi, bwt moet hem er dan maar
even uithalen en bij hem opzetten![]()
Kom maar op met de NZB'tjesquote:Op woensdag 7 november 2007 22:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De DVD is trouwens ook te downen via newsgroupsof meld ik dat te laat
Goed betoog.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:18 schreef -XX- het volgende:
Klote school. Geldklopperij! , wat krijg je er voor terug? Studie uren die je zelf maar moet benuttigen en indelen.
De wel begeleide uren worden begeleid door goedkope uit de sloot getrokken leraren.
Ja, leraren te kort hé, leraren te kort. Dus dan schotelen we diverse schapen voor.
Juist.![]()
@Rib-i moet ik koffiepads meenemen naar Tilburg?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:13 schreef Den_Haag het volgende:
Zal wat afspraken gaan maken. Rib-i nog bezoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |