Nee man, hij mag er niet meer langes.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Annen lijkt me wel een boefje die nog stiekem over het pad gaat soms
Maar dan gaat hij stiekem en vertelt thuis IK WAS WEL OVER HET PAD GEGAAN JA HET IS MIEN RECHT DAT GEEF IK NIET ZOMAAR OPquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee man, hij mag er niet meer langes.
Ahh die is ook genieten jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:03 schreef Piles het volgende:
Ik heb Tuinhekkie nog op m'n pc staan, die kan ik altijd nog gaan kijken
Ik hoop het welquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Blijft meester Visser nou eigenlijk ook volgend seizoen?
Bereid je maar voor, tot het volgende seizoen (dit voorjaar?) alleen maar herhalingenquote:Op woensdag 5 december 2007 00:18 schreef Killer_Mom het volgende:
weer een herhaling......
Duurt nog lang, maar spannennndddquote:Mr. Frank Visser is even niet op het scherm, maar hij is wel druk bezig met de voorbereidingen voor de volgende serie. Vanaf september 2008 beslecht hij in 24 afleveringen weer burenruzies, familievetes en andere conflicten. Met een nieuwe presentator: Jetske van den Elsen.
Jetske zal eiser en verweerder onafhankelijk van elkaar ontvangen om hen vervolgens te confronteren met elkaars opvattingen. Zonder aanwezigheid van de tegenpartij hoort zij wat men nu werkelijk van de ander vindt. Beide partijen zien elkaar pas bij het vonnis. En niet meer in de studio in Hilversum, maar... Kijkt u zelf, vanaf september 2008!
quote:* Frank Visser is de Rijdende Rechter.
Wat maakt zijn programma zo succesvol
en waarom lijken wij steeds minder
vertrouwen te hebben in de rechtspraak
En NU bij Andries Knevel in Het elfde uur (NL2).quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:10 schreef Arcee het volgende:
Vanavond bij Pauw & Witteman om 23:00 uur op Nederland 1:
Geen Frank Visser gezien bij P&W vanavondquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:10 schreef Arcee het volgende:
Vanavond bij Pauw & Witteman om 23:00 uur op Nederland 1:
We zitten allemaal hier: Mooi! Weer de Leeuw #22: Ook in de winter!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:14 schreef veldmuis het volgende:
Dan wil je blijven kijken voor de uitslag, gaat het over een hetero kerel die een rok aan wil. Wat een dwaas.
Zouden er komende zomer ook nieuwe Vakantierechter-afleveringen komen?quote:De Vakantierechter gaat op herhaling: van 6 mei t/m 27 mei (m.u.v. 20 mei), 22:30 uur op Nederland 1.
Mr. Frank Visser reisde door het land om als 'De Vakantierechter' ter plekke snelrecht toe te passen en daardoor klein en groot vakantieleed te verhelpen.
Nee anders waren wel aangekondigd, gewoon nog wachten tot septemberquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Zouden er komende zomer ook nieuwe Vakantierechter-afleveringen komen?
Het schiet al opquote:Vanaf 2 september 2008 beslecht mr. Frank Visser weer burenruzies, familievetes en andere conflicten. Met een nieuwe presentatrice: Jetske van den Elsen. Vanaf 2 september elke dinsdag om 22:30 uur op Nederland 1.
Jetske zal eiser en verweerder onafhankelijk van elkaar ontvangen om hen vervolgens te confronteren met elkaars opvattingen. Zonder aanwezigheid van de tegenpartij hoort zij wat men nu werkelijk van de ander vindt. Beide partijen zien elkaar pas bij het vonnis. En niet meer in de studio in Hilversum, maar... Kijkt u zelf, vanaf september 2008!
niet echt goedquote:"Zonder aanwezigheid van de tegenpartij hoort zij wat men nu werkelijk van de ander vindt. Beide partijen zien elkaar pas bij het vonnis."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |