Geweldig nieuws zeg! Fijn om te horen!quote:Op maandag 12 november 2007 12:34 schreef Strychnine het volgende:
Opgelucht, na een week in de zenuwen te hebben gezeten heeft de dokter gezegd dat mijn moeder géén kanker heeft
Jeetje, deze week heeft me echt een jaar van m'n leven gekost.
(zie maar, ik ga er zelfs jeetje van zeggen)
Ooh geweldig nieuws zeg!quote:Op maandag 12 november 2007 12:34 schreef Strychnine het volgende:
Opgelucht, na een week in de zenuwen te hebben gezeten heeft de dokter gezegd dat mijn moeder géén kanker heeft
Jeetje, deze week heeft me echt een jaar van m'n leven gekost.
(zie maar, ik ga er zelfs jeetje van zeggen)
Een jaar?quote:Op maandag 12 november 2007 20:10 schreef Snoeppapiertje het volgende:
Ik weet niet of ik dit trek. Ik wacht al een jaar op een meisje. En nu krijg ik het gevoel dat ik steeds minder belangrijk word. Ik ben een man van veel geduld.. maar het wordt wel lastig hoor.
* Snoeppapiertje zucht
Oeeh pure wanhoop!quote:Op maandag 12 november 2007 20:10 schreef Snoeppapiertje het volgende:
Ik weet niet of ik dit trek. Ik wacht al een jaar op een meisje. En nu krijg ik het gevoel dat ik steeds minder belangrijk word. Ik ben een man van veel geduld.. maar het wordt wel lastig hoor.
* Snoeppapiertje zucht
Idem.quote:Op maandag 12 november 2007 20:35 schreef Miam het volgende:
Met mij gaat het superrgoed gewoon!
Nu tijd voor een blowtje
Pas maar op dat het geen vleesetende rupsen zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Bestaat er zoiets als rupsen in je buik?
He bahquote:Op maandag 12 november 2007 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Bestaat er zoiets als rupsen in je buik?
quote:Op maandag 12 november 2007 22:41 schreef rena het volgende:
Somber.
At the bananabar?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Like a Banana.
wou dat ik je weer kon quoten maar met mij gaat het niet goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |