quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:38 schreef Strychnine het volgende:
Toch niet there's something about mary he
Mannen zijn ook gewoon stomquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:08 schreef Lollifant het volgende:
Geirriteerd, heb geen zin om uit te gaan, maar ik wil toch mee. En ik vind mannen stom.
quote:
wDz.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:14 schreef DaMart het volgende:
Ja, nu voel ik me dus ten onrechte stom [afbeelding].
Hele, hele, hele dikke knuffelquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:00 schreef fraubitch het volgende:
raar, verbaasd, ongeloof
de politie sluit een misdrijf niet uit en morgen gaan ze sectie verrichten om de doodsoorzaak te bepalen
ik ben er momenteel erg kalm onder, mijn moeder verbazingwekkend geenoeg ook. Ik snap er niks van.
sterkte..quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:00 schreef fraubitch het volgende:
raar, verbaasd, ongeloof
de politie sluit een misdrijf niet uit en morgen gaan ze sectie verrichten om de doodsoorzaak te bepalen
ik ben er momenteel erg kalm onder, mijn moeder verbazingwekkend geenoeg ook. Ik snap er niks van.
Sterkte!!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:05 schreef DuchessX het volgende:
Vanavond naar de opbaring van mijn vriendinnetje geweest. Kan nog steeds niet bevatten dat zij overleden is. Kan ook nog steeds niet janken, ben totaal verdoofd en niet in contact met mezelf terwijl om haar heen iedereen huilt en worstelt met pijn en verdriet. Heb een hele lange persoonlijke brief bij haar in de kist gelegd, waar overigens nog meer 'post' voor haar lag, samen met knuffeltjes en andere persoonlijke dingen. Er waren ook heel veel bloemstukken, ze was ontzettend geliefd.
Morgen is de uitvaart, ik heb er heel veel weerstand tegen, want er naar toe gaan is toegeven dat zij er werkelijk niet meer is. Dus nooit meer samen thee leuten, samen kletsen, samen shoppen, samen koken, samen janken en samen lachen. Nooit meer een sms of een mailtje, nooit meer samen een zak chips verorberen en daarna samen balen want het is niet goed voor de lijn, nooit meer samen naar het grafje van Bengel, nooit meer...nooit meer.![]()
![]()
Sterkte ermee, you'll survivequote:Op vrijdag 9 november 2007 23:05 schreef DuchessX het volgende:
Vanavond naar de opbaring van mijn vriendinnetje geweest. Kan nog steeds niet bevatten dat zij overleden is. Kan ook nog steeds niet janken, ben totaal verdoofd en niet in contact met mezelf terwijl om haar heen iedereen huilt en worstelt met pijn en verdriet. Heb een hele lange persoonlijke brief bij haar in de kist gelegd, waar overigens nog meer 'post' voor haar lag, samen met knuffeltjes en andere persoonlijke dingen. Er waren ook heel veel bloemstukken, ze was ontzettend geliefd.
Morgen is de uitvaart, ik heb er heel veel weerstand tegen, want er naar toe gaan is toegeven dat zij er werkelijk niet meer is. Dus nooit meer samen thee leuten, samen kletsen, samen shoppen, samen koken, samen janken en samen lachen. Nooit meer een sms of een mailtje, nooit meer samen een zak chips verorberen en daarna samen balen want het is niet goed voor de lijn, nooit meer samen naar het grafje van Bengel, nooit meer...nooit meer.![]()
![]()
hehe ik moest lachenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:04 schreef birdydontfly het volgende:
volgevreten
Sterkte meid, ik zal aan je denken maandagquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:15 schreef fraubitch het volgende:
redelijk kalm. sectie is verplaatst naar maandag.
-edit- dank iedereen
Duchess, wat naarquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:31 schreef DuchessX het volgende:
Helemaal ňp, gebroken, ik kan niet meer![]()
De uitvaart van mijn vriendin was werkelijk prachtig, nog nooit zo'n mooie en indrukwekkende uitvaart meegemaakt. Maar (definitief) afscheid nemen doet pijn en ik kan nog steeds niet bevatten dat zij echt heengegaan is.
Verder voel ik me leeg, een gat daar waar mijn hart hoort te zitten. Ben even de weg kwijt; mijn wereld staat op zijn kop.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |