abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 november 2007 @ 21:29:20 #101
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_54492043
Mijn lievelingsfilm op tv
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_54492242
Toch niet there's something about mary he
Vivre
  vrijdag 9 november 2007 @ 21:47:46 #103
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_54492497
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 21:38 schreef Strychnine het volgende:
Toch niet there's something about mary he
pi_54493000
Geirriteerd, heb geen zin om uit te gaan, maar ik wil toch mee. En ik vind mannen stom.
  vrijdag 9 november 2007 @ 22:12:02 #105
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_54493073
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:08 schreef Lollifant het volgende:
Geirriteerd, heb geen zin om uit te gaan, maar ik wil toch mee. En ik vind mannen stom.
Mannen zijn ook gewoon stom

meestal
Toeval is toeval
  Moderator vrijdag 9 november 2007 @ 22:14:01 #106
42184 crew  DaMart
pi_54493126
Ja, nu voel ik me dus ten onrechte stom .

O, en er zit een chaos in mijn kop die ik er even therapeutisch uit ga schrijven .
pi_54493173
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 21:47 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

*grinnikt*
Geniet ervan
Vivre
  vrijdag 9 november 2007 @ 22:16:39 #108
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_54493201
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:15 schreef Strychnine het volgende:

[..]

*grinnikt*
Geniet ervan
Hijs echt leuk hoort
  vrijdag 9 november 2007 @ 22:16:57 #109
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_54493208
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:14 schreef DaMart het volgende:
Ja, nu voel ik me dus ten onrechte stom [afbeelding].
wDz.

OT: kutgevoel . Zie ontzettend op tegen de hele verhuisgezeik wat komen gaat . Terwijl ik ontzettend blij ben met het appartement
pi_54494129
na dit gezien te hebben voel ik me geyl !
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  FOK!fotograaf vrijdag 9 november 2007 @ 23:00:18 #111
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_54494253
raar, verbaasd, ongeloof

de politie sluit een misdrijf niet uit en morgen gaan ze sectie verrichten om de doodsoorzaak te bepalen
ik ben er momenteel erg kalm onder, mijn moeder verbazingwekkend geenoeg ook. Ik snap er niks van.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_54494344
Vanavond naar de opbaring van mijn vriendinnetje geweest. Kan nog steeds niet bevatten dat zij overleden is. Kan ook nog steeds niet janken, ben totaal verdoofd en niet in contact met mezelf terwijl om haar heen iedereen huilt en worstelt met pijn en verdriet. Heb een hele lange persoonlijke brief bij haar in de kist gelegd, waar overigens nog meer 'post' voor haar lag, samen met knuffeltjes en andere persoonlijke dingen. Er waren ook heel veel bloemstukken, ze was ontzettend geliefd.

Morgen is de uitvaart, ik heb er heel veel weerstand tegen, want er naar toe gaan is toegeven dat zij er werkelijk niet meer is. Dus nooit meer samen thee leuten, samen kletsen, samen shoppen, samen koken, samen janken en samen lachen. Nooit meer een sms of een mailtje, nooit meer samen een zak chips verorberen en daarna samen balen want het is niet goed voor de lijn, nooit meer samen naar het grafje van Bengel, nooit meer...nooit meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door DuchessX op 09-11-2007 23:13:05 ]
#geen
pi_54494360
Jezus fraubitch, wat ontzettend naar. Sterkte met alles, ik kan me voorstellen dat dit zo'n impact heeft dat je even totaal blanco bent qua gevoel. Dit had ik tenminste met mijn vaders dood, ik was er ontzettend kalm onder zonder enige emotie, puur door de impact die het heeft.
Take care.
Vivre
pi_54494655
Ben heel erg moe, beetje hoofdpijn, maar niet negatief ingesteld.
BoF!
pi_54494704
nog altijd griep, maar wel fijn weer thuis bij mama en in mijn eigen bedje.
(though ik alweer een jankbui, twee koortswangen en een enorme portie vriendjeheimwee rijker ben)
pi_54495462
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:00 schreef fraubitch het volgende:
raar, verbaasd, ongeloof

de politie sluit een misdrijf niet uit en morgen gaan ze sectie verrichten om de doodsoorzaak te bepalen
ik ben er momenteel erg kalm onder, mijn moeder verbazingwekkend geenoeg ook. Ik snap er niks van.
Hele, hele, hele dikke knuffel
pi_54496639
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:00 schreef fraubitch het volgende:
raar, verbaasd, ongeloof

sterkte..
pi_54496976
Moe, ik ga maar es slapen morgen weer een heeeele lang dag+nacht haha
pi_54497002
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:05 schreef DuchessX het volgende:
Vanavond naar de opbaring van mijn vriendinnetje geweest. Kan nog steeds niet bevatten dat zij overleden is. Kan ook nog steeds niet janken, ben totaal verdoofd en niet in contact met mezelf terwijl om haar heen iedereen huilt en worstelt met pijn en verdriet. Heb een hele lange persoonlijke brief bij haar in de kist gelegd, waar overigens nog meer 'post' voor haar lag, samen met knuffeltjes en andere persoonlijke dingen. Er waren ook heel veel bloemstukken, ze was ontzettend geliefd.

Morgen is de uitvaart, ik heb er heel veel weerstand tegen, want er naar toe gaan is toegeven dat zij er werkelijk niet meer is. Dus nooit meer samen thee leuten, samen kletsen, samen shoppen, samen koken, samen janken en samen lachen. Nooit meer een sms of een mailtje, nooit meer samen een zak chips verorberen en daarna samen balen want het is niet goed voor de lijn, nooit meer samen naar het grafje van Bengel, nooit meer...nooit meer.
Sterkte!!!
pi_54498041
geil. man.
pi_54498222
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:05 schreef DuchessX het volgende:

Sterkte ermee, you'll survive
  zaterdag 10 november 2007 @ 02:43:26 #122
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54498296
ziek en toch wakker
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_54499446
wel oke. ik moet zo werken. geen zin natuurlijk.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_54499647
Brak,

werken op zaterdag is echt niets voor mij
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_54499655
brak, kan niet meer slapen, terwijl ik dat toch nog wel ff gewild had eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: