Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:54 schreef robertjanglasman het volgende:
De volgede dj laat zo z'n penis zien. Jongens, ik log uit, want iedereen zit hier onder mijn naam op te knoppen te harken.![]()
Morgen... donderdag dus pas?quote:Op woensdag 7 november 2007 01:06 schreef Hartox het volgende:
Domien!
* Hartox gaat zo naar bed.. Morgen tentamen![]()
Scherp.. heel scherp.quote:Op woensdag 7 november 2007 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Morgen... donderdag dus pas?
Jaja, oud en flauw grapje, ik weet het...!
DIE LUCHT!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 01:48 schreef Marc63 het volgende:
Ruik ik nou dennennaalden?
Hey, ook nog wakker?quote:Op woensdag 7 november 2007 02:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HALLOOOOOO!!!
quote:
Ik denk dat als Rudy nog iets meer bier had geproeft, dat we die beelden hadden gezien.quote:Op woensdag 7 november 2007 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]zou mooie webcam beelden geven zeg
een slapende DJ
Nee, meer een:quote:Op woensdag 7 november 2007 00:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gesprek in de vorm van:
"Hee, wie ben jij?"
"Ronald, ook wel Broekie van het FOK!Forum!"
Of niet?
Mijn manier had ik toch humoristischer gevonden.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, meer een:
Maricha: "Kijk, da's Broekie, een van de FOK!Forummers."
RobertJan: "Ahh, daar zit ik sinds vorige week ook op."
Broekie: "Ahh, ik al iets langer."
RobertJan: "Maar wat brengt jou hier dan?"
Maricha: "Hij heeft die pepernoten sticker nogal groot afgedrukt voor ons. 230cm lang."
En dan nog wat meer, maar 'k ga geen hele gesprekken typen, uit m'n hoofd, in de vroege morgen. 'k ben nog niet eens wakker!
Bovenstaand "gesprek" is geen letterlijke kwoot.
Ik hoorde Ekdom&Veenstra, blijkt het pas woensdag te zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 11:24 schreef Hartox het volgende:
Mogge.. tis hier nog lang geen weekend
Ze moeten kennelijk echt van die prijzen af.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:33 schreef Hartox het volgende:
Ooh op die manier! [ afbeelding ]
Ik snap niet waarom ekdom nu net oukast draaide en dat krezip nu het zelfde nummer speelt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |