Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:54 schreef robertjanglasman het volgende:
De volgede dj laat zo z'n penis zien. Jongens, ik log uit, want iedereen zit hier onder mijn naam op te knoppen te harken.![]()
Morgen... donderdag dus pas?quote:Op woensdag 7 november 2007 01:06 schreef Hartox het volgende:
Domien!
* Hartox gaat zo naar bed.. Morgen tentamen![]()
Scherp.. heel scherp.quote:Op woensdag 7 november 2007 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Morgen... donderdag dus pas?
Jaja, oud en flauw grapje, ik weet het...!
DIE LUCHT!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 01:48 schreef Marc63 het volgende:
Ruik ik nou dennennaalden?
Hey, ook nog wakker?quote:Op woensdag 7 november 2007 02:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HALLOOOOOO!!!
quote:
Ik denk dat als Rudy nog iets meer bier had geproeft, dat we die beelden hadden gezien.quote:Op woensdag 7 november 2007 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]zou mooie webcam beelden geven zeg
een slapende DJ
Nee, meer een:quote:Op woensdag 7 november 2007 00:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gesprek in de vorm van:
"Hee, wie ben jij?"
"Ronald, ook wel Broekie van het FOK!Forum!"
Of niet?
Mijn manier had ik toch humoristischer gevonden.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, meer een:
Maricha: "Kijk, da's Broekie, een van de FOK!Forummers."
RobertJan: "Ahh, daar zit ik sinds vorige week ook op."
Broekie: "Ahh, ik al iets langer."
RobertJan: "Maar wat brengt jou hier dan?"
Maricha: "Hij heeft die pepernoten sticker nogal groot afgedrukt voor ons. 230cm lang."
En dan nog wat meer, maar 'k ga geen hele gesprekken typen, uit m'n hoofd, in de vroege morgen. 'k ben nog niet eens wakker!
Bovenstaand "gesprek" is geen letterlijke kwoot.
Ik hoorde Ekdom&Veenstra, blijkt het pas woensdag te zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 11:24 schreef Hartox het volgende:
Mogge.. tis hier nog lang geen weekend
Ze moeten kennelijk echt van die prijzen af.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:33 schreef Hartox het volgende:
Ooh op die manier! [ afbeelding ]
Ik snap niet waarom ekdom nu net oukast draaide en dat krezip nu het zelfde nummer speelt..
ja, heel mooi inderdaadquote:
Mis ik Eddie weer!?quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mis ik Eddie weer!?
Voortaan toch eens vroeger wakker worden
Dat heb je goed begrepen.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:20 schreef rubbereend het volgende:
begrijp ik dat nou goed dat Young Folks nog een keer is uitgebracht en dat nu wel wordt opgepikt ofzo?
Ja elke dag tussen half 2 en half 4 zit ik zo van: vanavond lekker vroeg naar bed!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ook altijd last van? *GAAAP*!
Volgende week vrijgenomen[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]!
Haha, ik ook idd. Nu denk ik, ik ga lekker om een uur of tien naar bed... maar het wordt toch altijd weer half 12, 12 uurquote:Op woensdag 7 november 2007 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja elke dag tussen half 2 en half 4 zit ik zo van: vanavond lekker vroeg naar bed!
Dan is't half 4 geweest, komt de energie weer naar boven en maak je het altijd weer te laat
Kan dit jaar nog 3 maanden vrij nemen ongeveer (veel overuren) dus ach.quote:Lekker man, een weekje vrijHelaas wil ik wat vrije dagen sparen voor volgend jaar
Ik wacht wel op de kerst![]()
quote:Ik zei toch dat Rabbering weer terug zou zijn op de hakkuhdag
Ah, dus we kunnen volgende week gaan cruisen in je carquote:Op woensdag 7 november 2007 14:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ook altijd last van? *GAAAP*!
Volgende week vrijgenomen[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]!
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 7 november 2007 14:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah, dus we kunnen volgende week gaan cruisen in je car
Ik ga iig GEEN Rabbering luisteren volgende week woensdag rond dit tijdstipquote:Op woensdag 7 november 2007 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
Heel bekend...Altijd heb je zoiets van: ik ga dit allemaal doen blablabla
En daar komt een heel klein deel van uit
ik vind het een lekkere dame maar haar muzieksmaak lijkt me redleijk ongeshcikt voor 3FMquote:Voormalig vj Miljuschka in dj-opleiding 3FM
Voormalig TMF-vj Miljuschka Witzenhausen wil graag radio maken bij 3FM. In een interview op Radio 538 liet ze weten bij 3FM te oefenen als dj, omdat ze radio een heel mooi medium vindt. Of ze uiteindelijk ook op de zender te horen zal zijn blijft nog even de vraag.
Eerder maakten ook Sander Lantinga, Barbara Karel en Dennis Weening de overstap van TMF/MTV naar de dj-opleiding van 3FM. Allen kregen ze uiteindelijk een nachtprogramma en stroomden ze door om radio bij daglicht te maken.
Miljuschka heeft overigens openlijk laten weten dat ze graag bij BNN zou werken. Een combinatie tussen radio en televisie is bij deze omroep goed mogelijk; Sander Lantinga en Sophie Hilbrand doen dit op momenteel ook.
nou Michiel zullen jullie er allemaal wel in willen hebben maar wie nog meer?quote:Opnieuw dj-verkiezing voor 3FM Serious Request
3FM zal dit jaar opnieuw via een verkiezing bepalen welke drie dj's het Glazen Huis in gaan voor de vierde editie van '3FM Serious Request'. Dit jaar gaat 3FM met de actie voor het waterproject van het Rode Kruis. Het Glazen Huis zal overigens niet in Utrecht staan, maar in Den Haag.
Vanaf 30 november kunnen luisteraars kiezen wie er van 19 tot en met 24 december opgesloten worden in het Glazen Huis. Op 7 december wordt vervolgens bekend wie de uitverkorenen zijn. Vorig jaar waren dit Giel Beelen, Gerard Ekdom en Sander Lantinga. Giel heeft echter eerder al aangegeven dit jaar niet mee te willen doen.
"De actie staat dit jaar in het teken van water. Schoon water is van levensbelang, maar voor ruim één miljard mensen ter wereld niet vanzelfsprekend. Jaarlijks overlijden 4 miljoen mensen door gebrek aan schoon water. Per dag overlijden 4000 kinderen jonger dan 5 jaar aan ziektes veroorzaakt door gebrek aan schoon water", zo laat 3FM weten.
Gerard Ekdom, natuurlijk!quote:Op woensdag 7 november 2007 16:02 schreef rubbereend het volgende:
en
[..]
nou Michiel zullen jullie er allemaal wel in willen hebben maar wie nog meer?
Gerard natuurlijk. En als derde... tja, Giel hoort er eigenlijk bij.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:02 schreef rubbereend het volgende:
en
[..]
Klopt, heeft hij zelf in één van zijn uitzendingen gezegd (weet niet meer welke). Giel stelt zichzelf niet verkiesbaar dit jaar, dus hij gaat zeker het huis niet in.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:54 schreef Hartox het volgende:
Ik dacht dat Giel er niet meer in wilde dit jaar.. Ik weet niet precies meer hoe ik er bij kom.
Als hij er wel in wil dan is het: Ekdom, veenstra en beelen. Zo niet dan kies ik toch voor sander lantinga ipv giel.
Ja, lees ik net ook: http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1194439194quote:Op woensdag 7 november 2007 16:54 schreef Hartox het volgende:
Ik dacht dat Giel er niet meer in wilde dit jaar.. Ik weet niet precies meer hoe ik er bij kom.
Als hij er wel in wil dan is het: Ekdom, veenstra en beelen. Zo niet dan kies ik toch voor sander lantinga ipv giel.
Tsja, betwijfel ook of het wel een echte aanwinst zal zijn want de ex TMF/MTV gasten die bij 3FM rondlopen vind ik niet zo heel bijzonder. We horen het (misschien) wel..quote:Op woensdag 7 november 2007 15:57 schreef rubbereend het volgende:
omg
[..]
ik vind het een lekkere dame maar haar muzieksmaak lijkt me redleijk ongeshcikt voor 3FM
Hier moet je zijn: www.pureimaging.eu en dan de TOTH versie.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:25 schreef Remzz het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of iemand hier nog wat jingles heeft van 3FM. En dan vooral uuropeners van een jaar of 3/4 geleden en de uuropener op dit moment maar dan zonder de promo("deze week kans op kaarten..." enz...). Ik kan hem er wel uitknippen maar dat klinkt niet echt lekker
Ook zoek ik al een tijdje het bedje dat Giel gebruik om 10 over 6/7/8(vrolijk deuntje).
Ik val enorm in de herhaling, maar goed:quote:Op woensdag 7 november 2007 16:02 schreef rubbereend het volgende:
en
[..]
brrrrrrr Bart Arensquote:Op woensdag 7 november 2007 17:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik val enorm in de herhaling, maar goed:
EkStrArens Request, oftewel Gerard Ekdom, Michiel Veenstra en Bart Arens als het aan mij ligt.
Sorry kan de TOTH pagina niet goed vindenquote:Op woensdag 7 november 2007 17:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hier moet je zijn: www.pureimaging.eu en dan de TOTH versie.
Drie klikken, toen had ik hem. Ga naar de homepage van pureimaging.eu, klik in de middenbalk op het 3FM logo en dan staat hij in het vierde kolommetje TOTH.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sorry kan de TOTH pagina niet goed vindenSite lijkt me ook hevig onder constructie.
Ah mijn fout ik zat op mijn Apple en die liet de site nogal brak zien.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:28 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Drie klikken, toen had ik hem. Ga naar de homepage van pureimiging.eu, klik in de middenbalk op het 3FM logo en dan staat hij in het vierde kolommetje TOTH.
quote:
Past gemakkelijk door de busquote:Op woensdag 7 november 2007 19:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog een vraagje over NoordpoolFM: past die door de brievenbus, of komt ie als pakket? Ik ben van de week niet thuis overdag, en de boekhandel heeft m niet
Als het goed is past hij gewoon door je brievenbus!quote:Op woensdag 7 november 2007 19:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog een vraagje over NoordpoolFM: past die door de brievenbus, of komt ie als pakket? Ik ben van de week niet thuis overdag, en de boekhandel heeft m niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |