Klopt, heeft hij zelf in één van zijn uitzendingen gezegd (weet niet meer welke). Giel stelt zichzelf niet verkiesbaar dit jaar, dus hij gaat zeker het huis niet in.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:54 schreef Hartox het volgende:
Ik dacht dat Giel er niet meer in wilde dit jaar.. Ik weet niet precies meer hoe ik er bij kom.
Als hij er wel in wil dan is het: Ekdom, veenstra en beelen. Zo niet dan kies ik toch voor sander lantinga ipv giel.
Ja, lees ik net ook: http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1194439194quote:Op woensdag 7 november 2007 16:54 schreef Hartox het volgende:
Ik dacht dat Giel er niet meer in wilde dit jaar.. Ik weet niet precies meer hoe ik er bij kom.
Als hij er wel in wil dan is het: Ekdom, veenstra en beelen. Zo niet dan kies ik toch voor sander lantinga ipv giel.
Tsja, betwijfel ook of het wel een echte aanwinst zal zijn want de ex TMF/MTV gasten die bij 3FM rondlopen vind ik niet zo heel bijzonder. We horen het (misschien) wel..quote:Op woensdag 7 november 2007 15:57 schreef rubbereend het volgende:
omg
[..]
ik vind het een lekkere dame maar haar muzieksmaak lijkt me redleijk ongeshcikt voor 3FM
Hier moet je zijn: www.pureimaging.eu en dan de TOTH versie.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:25 schreef Remzz het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of iemand hier nog wat jingles heeft van 3FM. En dan vooral uuropeners van een jaar of 3/4 geleden en de uuropener op dit moment maar dan zonder de promo("deze week kans op kaarten..." enz...). Ik kan hem er wel uitknippen maar dat klinkt niet echt lekker
Ook zoek ik al een tijdje het bedje dat Giel gebruik om 10 over 6/7/8(vrolijk deuntje).
Ik val enorm in de herhaling, maar goed:quote:Op woensdag 7 november 2007 16:02 schreef rubbereend het volgende:
en
[..]
nou Michiel zullen jullie er allemaal wel in willen hebben maar wie nog meer?
brrrrrrr Bart Arensquote:Op woensdag 7 november 2007 17:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik val enorm in de herhaling, maar goed:
EkStrArens Request, oftewel Gerard Ekdom, Michiel Veenstra en Bart Arens als het aan mij ligt.
Sorry kan de TOTH pagina niet goed vindenquote:Op woensdag 7 november 2007 17:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hier moet je zijn: www.pureimaging.eu en dan de TOTH versie.
Drie klikken, toen had ik hem. Ga naar de homepage van pureimaging.eu, klik in de middenbalk op het 3FM logo en dan staat hij in het vierde kolommetje TOTH.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sorry kan de TOTH pagina niet goed vindenSite lijkt me ook hevig onder constructie.
Ah mijn fout ik zat op mijn Apple en die liet de site nogal brak zien.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:28 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Drie klikken, toen had ik hem. Ga naar de homepage van pureimiging.eu, klik in de middenbalk op het 3FM logo en dan staat hij in het vierde kolommetje TOTH.
quote:
Past gemakkelijk door de busquote:Op woensdag 7 november 2007 19:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog een vraagje over NoordpoolFM: past die door de brievenbus, of komt ie als pakket? Ik ben van de week niet thuis overdag, en de boekhandel heeft m niet
Als het goed is past hij gewoon door je brievenbus!quote:Op woensdag 7 november 2007 19:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog een vraagje over NoordpoolFM: past die door de brievenbus, of komt ie als pakket? Ik ben van de week niet thuis overdag, en de boekhandel heeft m niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |