owjahquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de video-editing...?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:23 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ]
Wel strak houden Michiel!
[ afbeelding ]
Da's beter
[ afbeelding ]
![]()
Best humor. Maricha houdt de banner netjes vast, terwijl Michiel er weer de vreemdste poses bij maakt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:23 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ]
Wel strak houden Michiel!
[ afbeelding ]
Da's beter
[ afbeelding ]
![]()
Nee, ik heb er niet twee gekregen, dat dichte exemplaar van Noordpool.FM was al van mij en zat nog in m'n tas.
Jup, best wel kl*te want ze hebben eigenlijk de hele wedstrijd voorgestaan (zelfs met 15 punten) en pas in het vierde kwart kwamen die gasten langszij.. Sensatie hing dus een hele tijd in de lucht want je speelt wel tegen de Roemeense kampioen van 2003 t/m 2007 en de winnaar van de FIBA-cup, vorige jaar dacht ik. Laag percentage 2-punters (we missen gewoon een center, die er nog wel aan zit te komen) heeft ze de das omgedaan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:23 schreef Marc63 het volgende:
Jammer van de Capitals, Hans. Den Bosch ook verlorenAmsterdam won wel
haiquote:
Ik herkende hem, kon hier en daar zelfs een stukje tekst meezingen, maar ik kon er totaal niet opkomen welk nummer het wasquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:48 schreef Sirolf het volgende:
Outkast - Hey Ya
Eindelijk een boxer-song die ik snel herken.
ik moest echt even spitten, herkende het wel, maar kon niet op hetr nummer komenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:48 schreef Sirolf het volgende:
Outkast - Hey Ya
Eindelijk een boxer-song die ik snel herken.
Ik had precies hetzelfde! Grappigquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik herkende hem, kon hier en daar zelfs een stukje tekst meezingen, maar ik kon er totaal niet opkomen welk nummer het was
is een leuk programma hoor, je hoort er nog eens iets anders.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:50 schreef Hartox het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde! Grappig![]()
Wel leuk programma dit, is voor het eerst dat ik MoveYourAss luister.
Yep en Yepquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Best humor. Maricha houdt de banner netjes vast, terwijl Michiel er weer de vreemdste poses bij maakt.
Die foto van je boeken is trouwens een gevalletje treintafeltje, is goed te zien!
Die kwamen met zo veel mensen tegelijk de studio "overvallen" dat ik me daar niet mee bezig heb gehouden eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rudy en/of zijn team nog even gedag gezegd trouwens?
Gesprek in de vorm van:quote:Op woensdag 7 november 2007 00:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Die kwamen met zo veel mensen tegelijk de studio "overvallen" dat ik me daar niet mee bezig heb gehouden eigenlijk.
Bovendien wilde ik die foto's van Maricha, Michiel en de poster nog even maken dus dat heb ik toen ook gedaan. En daarna naar huis
Wel eerder vanavond RobertJan even gesproken (en ja, dat zeg ik puur en alleen om purplerose te pesten)
Ik kreeg net een fax... Domien neemt Annemieke over.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:10 schreef Marc63 het volgende:
Neemt Domien Annemieke over of zo?
Boxersong VS Hey ya - outkastquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:50 schreef Hartox het volgende:
[..]
@ post boven mij: wat staat daar nu boven aan dat papiertje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |