Omdat je Xbox kaduuk is?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:11 schreef Leonos het volgende:
Oja, krijg een gratis controller en een spel van M$
Of had ik al verteld?
En wij krijgen niet eens een drankjequote:
Gecondoleerd met je oom.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja.
Samenvatting van deze week.
Oom overleden.
Van school gestuurd.
Xbox kapot
Baal nu dat ik hem bij Nedgame gepre-orderd heb, na dat gedoe van PES2008 leveren ze alles op datumquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou CoD4 online is vet
lekker heftig, ok dat door muren schieten is misschien gay, maar toch wel tof..
kan niet tegen mensen met een shotgun. bah!
Hoezo van school gestuurdquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja.
Oom overleden.
Van school gestuurd.
Xbox kapot
Een RRoD is erger maar dat terzijde!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gecondoleerd dude![]()
It hurts when you losing someone...![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gecondoleerd dude![]()
It hurts when you losing someone...![]()
Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:06 schreef Bullebak het volgende:
[..]Eensch, maar schrijf het dan wel meteen correct
![]()
Iets over de kwaliteit van je Engels!quote:
Spel is uit,.... hype bloed doodquote:
Ah ik zie het. Wat een huillie.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iets over de kwaliteit van je Engels!
Hij zei het vrij netjes toch? Ik geef toe,... had niet nodig geweest,... maar het leest wel grappig. Maar dat heb ik wel eens vaker bij jequote:
Ik probeer me aan te passen aan de stijl van dit centrale 360 topic.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
Het moet meer over de 360 & de spellen gaan hierJullie lijken wel van die ouwe taartoma's die bij elkaar op de koffie gaan en dan maar door ratelen over van alles en nog wat!
Lukt je goed moet ik zeggenquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik probeer me aan te passen aan de stijl van dit centrale 360 topic.
Ik denk dat dit het behoorlijk wat tekst is dan hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
Het moet meer over de 360 & de spellen gaan hierJullie lijken wel van die ouwe taartoma's die bij elkaar op de koffie gaan en dan maar door ratelen over van alles en nog wat!
Gelijk een tof Mass Effect berichtje:
Drew Karpyshyn, senior game designer voor de game Mass Effect heeft via de website van Thestar bekend gemaakt dat de game meer dan 20.000 regels tekst bevat. Deze hoeveelheid tekst is te danken aan alle dialogen die in de game verwerkt zijn. Om een idee te krijgen hoeveel dit is, 20.000 regels komt ongeveer overeen met zo’n 15 á 20 screenplays
Alleen weet ik niet hoeveel dat is vergelijken met een oblivion o.i.d. of een boek.
Heb echt wel interesse in AC,... maar kan het misschien niet de tijd geven die het verdient. Mass Effect komt ongeveer een week later al uit en daar wil ik echt even de tijd voor nemen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lukt je goed moet ik zeggen![]()
Achja als AC er dadelijk is komt het wel goed weer.
Klopt dat is echt tering veelquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het behoorlijk wat tekst is dan hoorMaar ook iets van 300 plaatsen te ontdekken, dat is ook gigantisch!!
Same here, AC kan ik vast wel ergens voor weinig oppikken als is met ME klaar ben.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb echt wel interesse in AC,... maar kan het misschien niet de tijd geven die het verdient. Mass Effect komt ongeveer een week later al uit en daar wil ik echt even de tijd voor nemen.
Tis niet een sandbox game pur sang..tis ook een action/stealth/hitman gamequote:Op dinsdag 6 november 2007 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Twijfel ook over AC. Hou bijvoorbeeld helemaal niet van sandbox games. Hou niet van RPG's, dus mass effect valt ook af. Blijft er eigenlijk alleen een scripted shooter over. Hmm.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:14 schreef AQuila360 het volgende:
@ Jorgen: Lego Star Wars was een goed spel!
TT is wel oke, al ken ik iemand die ze beter maakt![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Geblowd tijdens studiereis in italie
Bedankt iedereen voor het condoleren
Mooi hopelijk kan ik hem dan morgen ophalenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:59 schreef Scarface2004 het volgende:
Digifan Haarlem verkoop CoD4 morgen om 12:00 uur
Hopelijk volgen de grotere winkels dan ook
November is een heilige maand.quote:
ook regio vrij neem ik aan ?quote:
Meester Frank Visser > Exi! Dat je dat ff weetquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:38 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo moppies. Daar ben ik weer met mijn dagelijkse TVP.
Hoi ijsmeisquote:
Je hebt mij niet aan de telefoon gehadquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb jij vandaag bij de xbox support gewerkt?
Had een vrouwtje met een raar accent![]()
Van mij denken ze ook altijd dat ik uit Limburg komquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb jij vandaag bij de xbox support gewerkt?
Had een vrouwtje met een raar limburgs accent![]()
Kan je trouwens niet zorgen dat ik nu een xbox krijg die langer als 2 maanden werkt?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt mij niet aan de telefoon gehad. Ik heb er sowieso niet zoveel aan de telefoon gehad.
Ik kom niet uit Limburgquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Van mij denken ze ook altijd dat ik uit Limburg komHet scheelt maar 500 meter maar toch
![]()
@ ijsmeis: Wat is dat dan met dat xbox live?
Brabant boven allesquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Van mij denken ze ook altijd dat ik uit Limburg komHet scheelt maar 500 meter maar toch
![]()
@ ijsmeis: Wat is dat dan met dat xbox live?
Ruilen binnen 14 dagen sowieso. Hup, terug naar de winkel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:27 schreef Koentje3 het volgende:
Hmm.. maat van me vandaag xbox gekocht, maar maakt nu al krassen op z'n cd...
Valt dit binnen de winkel garantie (bart smit) of xbox garantie?! Had er iets over gelezen dat xbox dit niet vergoed ofzo..?
Maar als je al Gold hebt? dan heb je er toch niet veel aanquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Limburg. Is gelukkig ook niet zo heel duidelijk te horen.
Maarre: http://www.xbox.com/nl-nl/xtival07/
Xbox LIVE nodigt je uit voor Xtival ‘07 – een driedaagse extravaganza van GRATIS Xbox LIVE Gold gaming. Je krijgt 72 uur lang de kans je favoriete games te spelen tegen al je vrienden, waar ze ook zijn. En er zijn wedstrijden, ontwikkelaar Jam Sessions komt en er zijn nog veel meer gratis gamegoodies.
Let vooral ook op het gratis eh?
Owee als ik dan zelf moet werken.
Gratis goodies, AQuila! Goodies zeg ik je!quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar als je al Gold hebt? dan heb je er toch niet veel aan![]()
@ Exi: Woon je in de buurt van Deurne?![]()
uiteraardquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoi ijsmeis![]()
@ Jorgen: ja dat meen ik en op gamerankings heeft die een 81.5% beoordeling!
En dank je dat je aan mij dacht bij die beste TT's![]()
Je mag de mijne wel lenen, aangezien ik er toch geen tijd voor hebquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan je trouwens niet zorgen dat ik nu een xbox krijg die langer als 2 maanden werkt?
vet een teken wedstrijdquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gratis goodies, AQuila! Goodies zeg ik je!
En Tekenwedstrijden, en toernooien en andere wedstrijden. En dus prijzen winnen. Hallo, wake up.
Ik las het niet goed iddquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gratis goodies, AQuila! Goodies zeg ik je!
En Tekenwedstrijden, en toernooien en andere wedstrijden. En dus prijzen winnen. Hallo, wake up.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vet een teken wedstrijd![]()
maar ehh wat voor goodies dan en hoe maak je daar kans op ?
Phoe, gelukkigquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ruilen binnen 14 dagen sowieso. Hup, terug naar de winkel.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnenkort meer informatie dus!
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:40 schreef Scarface2004 het volgende:
gratis goodies als in : pennen, stickers en posters
lamequote:Op dinsdag 6 november 2007 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnenkort meer informatie dus!
lost?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niemand leest hier elkaars posts lijkt het wel![]()
Ik ga nu lost kijken en dan naar bed doei!
nee het is Morpheus2002, die is ambtenaar en vind iets of HEEL goed of volledig rukquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet die dingen ook goed zijn dan?
Kop houwe jij!quote:Op woensdag 7 november 2007 08:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee het is Morpheus2002, die is ambtenaar en vind iets of HEEL goed of volledig ruk
Ik heb seizoen 3 op dvd gekregen dus die ben ik nu aan het kijken ben nu bij afl.9quote:Op woensdag 7 november 2007 02:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lost?
kijk eens door, seizoen 4 komt er al aannja in feb pas
waar zit je ergens eigenlijk??
pff net weer ff CoD4 gedaan, damnnnnnnnnnnnnnnn online is tof
Ga je AC ook meteen kopen? Of dat spel niet?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
NeeAlthans vandaag zeker niet
The First 10 Minutes: CoD4!
Lazy as hell!quote:Op woensdag 7 november 2007 10:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
NeeAlthans vandaag zeker niet
The First 10 Minutes: CoD4!
Yep. Staat in de pre-order bij Xboxhomequote:Op woensdag 7 november 2007 10:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga je AC ook meteen kopen? Of dat spel niet?
Daar wordt best vaak voor gebeld hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:40 schreef Scarface2004 het volgende:
gratis goodies als in : pennen, stickers en posters
Whaha echt hequote:Op woensdag 7 november 2007 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar wordt best vaak voor gebeld hoor.
Narutoquote:Op woensdag 7 november 2007 11:13 schreef Glenn-Micra het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb sinds kort een xbox 360 en ben helemaal fan!!
Ben momenteel bezig met halo 3 en forza 2. Vanavond koop ik Naruto
Ik hoop dat mensen mij willen toevoegen, aangezien ik nog niet zoveel vrienden heb op Live.
Mijn tag is: GlennElite
Lijkt me gezellig om met wat mensen online te spelen!
Wanneer ga je gold aanschaffen danquote:Op woensdag 7 november 2007 11:13 schreef Glenn-Micra het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb sinds kort een xbox 360 en ben helemaal fan!!
Ben momenteel bezig met halo 3 en forza 2. Vanavond koop ik Naruto
Ik hoop dat mensen mij willen toevoegen, aangezien ik nog niet zoveel vrienden heb op Live.
Mijn tag is: GlennElite
Lijkt me gezellig om met wat mensen online te spelen!
Aquila je gaat me toch niet vertellen dat je in Deurne woont he ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar als je al Gold hebt? dan heb je er toch niet veel aan![]()
@ Exi: Woon je in de buurt van Deurne?![]()
AQuila woont meer in de buurt van Nijmegen.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Aquila je gaat me toch niet vertellen dat je in Deurne woont he ?
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
AQuila woont meer in de buurt van Nijmegen.
Ik ga af en toe stappen in Deurnequote:Op woensdag 7 november 2007 11:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Aquila je gaat me toch niet vertellen dat je in Deurne woont he ?
Ik ben al jaren fan van Narutoquote:Op woensdag 7 november 2007 11:14 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Naruto
Terwijl COD4 en Assassin's Creed eraan komen..
Over dat toevoegen.. Ik zou zelf wat mensen toevoegen, werkt iets beter
Jammer genoeg is maand abo net verlopen. Koop hem ook vanavondquote:Op woensdag 7 november 2007 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wanneer ga je gold aanschaffen dan?
Mijn opa is vorige maand ook 1 dag na mijn verjaardag overleden, 1 dag later kwamen we er achter dat mn vriendin zwanger is. Zijn wens is in vervulling gegaan, maar ik heb t hem niet kunnen vertellen...quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja.
Oom overleden.
Van school gestuurd.
Xbox kapot
Nou dan had je alle tijd om het spel gisteren SP uit te spelen.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:39 schreef Robhimself.2 het volgende:
OT: Vandaag WEL CoD4 spelen I hope. Gisteren lag mn internet verbinding op zn ass.....
Ik denk dat je opa heus wel weet dat je vriendin zwanger is!!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:39 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Mijn opa is vorige maand ook 1 dag na mijn verjaardag overleden, 1 dag later kwamen we er achter dat mn vriendin zwanger is. Zijn wens is in vervulling gegaan, maar ik heb t hem niet kunnen vertellen...
Zoals beschreven in het prachtige nummer "Mondo Bongo" van Joe Strummer: Such is life....
OT: Vandaag WEL CoD4 spelen I hope. Gisteren lag mn internet verbinding op zn ass.....
Het klinkt vast een beetje lullig, maar ik moest lachen om je reactie. Eerst maak je je druk om je opa en pas bij CoD4 komt er een boze smiley waardoor het lijkt alsof je je daar drukker om maakt (/hebt gemaakt)quote:Op woensdag 7 november 2007 11:43 schreef Glenn-Micra het volgende:
[..]
Ik denk dat je opa heus wel weet dat je vriendin zwanger is!!
Mijn opa is overleden tijdens mijn tentamens. Heb helaas geen normaal afscheid van hem kunnen nemen. Blijf je toch met een rot gevoel achter maar ja.
OT: Had ik CoD4 maar
Helaas nog even geduld hebben!!
Nope ik koop hem in de winkel.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand CoD4 al gekocht bij bijv. Digifan?
Digifan is ook gewoon een winkelquote:Op woensdag 7 november 2007 11:50 schreef Glenn-Micra het volgende:
[..]
Nope ik koop hem in de winkel.
Mijn zusje werkt bij de mediamarkt, dan krijg ik 20% korting
Hij gaat vandaag in de verkoop bij MM?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:50 schreef Glenn-Micra het volgende:
[..]
Nope ik koop hem in de winkel.
Mijn zusje werkt bij de mediamarkt, dan krijg ik 20% korting
Heb je poorten op je Router opengezet? Welke router heb je?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:50 schreef Koentje3 het volgende:
Tussendoor even een vraagje.. Ik ben nu een beetje aan het klooien met het media center van de 360.. alle instellingen staan (volgens mij) goed; echter ik krijg maar 1 map te zien: Mijn Afbeeldingen.. Deze map krijg ik ook als ik bv. video aanklik...
Hoe kan ik meerdere mappen instellen?!
Ik heb het nog steeds niet kunnen accepteren dat ik geen afscheid heb kunnen nemenquote:Op woensdag 7 november 2007 11:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het klinkt vast een beetje lullig, maar ik moest lachen om je reactie. Eerst maak je je druk om je opa en pas bij CoD4 komt er een boze smiley waardoor het lijkt alsof je je daar drukker om maakt (/hebt gemaakt)
Ik ben nog steeds bezig met guitar hero II. Voordat ik heers op hard koop ik iig geen gh3. Waarschijnlijk probeer ik die game dus pas in 2030
Niet dat ik weet. Als ie er zou zijn, zou mijn zusje bellenquote:Op woensdag 7 november 2007 11:51 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Hij gaat vandaag in de verkoop bij MM?
phoe zou het daaraan kunnen liggen?! dan vraag ik dat wel eventjes aan m'n vader als ie thuis komtquote:Op woensdag 7 november 2007 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je poorten op je Router opengezet? Welke router heb je?
Volgens mij wel. Ik gebruik Windows Media Center 2005 XP met de Media Center op m'n Xbox 360 en dat werkt perfectquote:Op woensdag 7 november 2007 11:54 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
phoe zou het daaraan kunnen liggen?! dan vraag ik dat wel eventjes aan m'n vader als ie thuis komt![]()
Ik zou maar al te graag willen dat ik nog wat geld kon investeren in mijn opaquote:Op woensdag 7 november 2007 12:02 schreef AQuila360 het volgende:
Wat maakt iedereen zich druk om zijn opa![]()
Ouwe mensen kosten allemaal nog maar geld![]()
Bij de MM?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:19 schreef Scarface2004 het volgende:
en dan laat ik Naruto ook maar stof happen.
quote:Op woensdag 7 november 2007 12:26 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Als hij nú al niet te vinden is, dan wel in de budgetbakken over een half jaar
ja ik heb hem gister uitgespeeld , vond het wel een cool spel , alleen jammer dat ze er veel in de verhaallijn knippen .quote:Op woensdag 7 november 2007 12:14 schreef Glenn-Micra het volgende:
[..]
Ik zou maar al te graag willen dat ik nog wat geld kon investeren in mijn opa
Btw AQuila360 ik heb je toegevoegd aan mijn vriendenlijst op Live.
Iemand al ervaringen met Naruto? Ik kan namelijk niet wachten op hem te spelen. Om half 6 race ik naar de Mediamarkt
Zou echt super fijn zijn! alvast bedanktquote:Op woensdag 7 november 2007 11:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik gebruik Windows Media Center 2005 XP met de Media Center op m'n Xbox 360 en dat werkt perfectHeb wel een aantal poorten open moet zetten, als ik vanavond thuis zal ik ff kijken welke dat zijn.
Hoeveel uur heb je over naruto gedaan? en is het ook leuk voor de naruto-leek?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja ik heb hem gister uitgespeeld , vond het wel een cool spel , alleen jammer dat ze er veel in de verhaallijn knippen .
maar het speelt lekker
Ik woon in Deurne..quote:Op woensdag 7 november 2007 11:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga af en toe stappen in Deurne![]()
Ik woon idd dichtbij Nijmegen. Retarded jij woont in Nijmegen ofnie?
En ook deze kerel weet hoe het hoort:
Anyway, I'm going to get back to the game now. It says volumes about the game at 23 hours in when I've got an unopened copy of COD4 on my desk and have no real desire to turn off Mass Effect.
waar woon je dan ? , neem aan dat we wel een echte gameszaak bij jouw in de buurt zitquote:Op woensdag 7 november 2007 12:19 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik kan Naruto niet vinden in de winkels.
Grotere steden hadden er ook maar een paar, en nu is het voor mij te laat.
Vandaag of morgen CoD4 spelen en dan laat ik Naruto ook maar stof happen.
Jammer maar helaas, dan maar uit de budgetbak over een half jaar
12 uur en ik heb niet gerushed . ik vermaakte te me teveel met de minigames en sidequestsquote:Op woensdag 7 november 2007 13:25 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je over naruto gedaan? en is het ook leuk voor de naruto-leek?
Van GHII hetzelfde bij mijquote:Op woensdag 7 november 2007 11:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het klinkt vast een beetje lullig, maar ik moest lachen om je reactie. Eerst maak je je druk om je opa en pas bij CoD4 komt er een boze smiley waardoor het lijkt alsof je je daar drukker om maakt (/hebt gemaakt)
Ik ben nog steeds bezig met guitar hero II. Voordat ik heers op hard koop ik iig geen gh3. Waarschijnlijk probeer ik die game dus pas in 2030
foei die is veels te oud voor jouwquote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Waar werkt ze dan? als ik vragen mag
Jinx, 2 weken terug nog geweest maar toen waren er welgeteld 25 man ofzoquote:Op woensdag 7 november 2007 13:26 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik woon in Deurne..
Waar ga je dan af en toe stappen?
Jinxquote:Op woensdag 7 november 2007 13:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jinx, 2 weken terug nog geweest maar toen waren er welgeteld 25 man ofzo![]()
Ik vond het eerst altijd wel tof daarquote:Op woensdag 7 november 2007 13:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
JinxDaar komt idd echt geen fuck..
Ja voorheen was et wel druk idd...quote:Op woensdag 7 november 2007 13:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond het eerst altijd wel tof daarZe hebben wel veel bier daar dat is tof!
Maar er was niemand de laatste keer, meer personeel dan bezoekers![]()
Zeeland is geen goeie markt voor kleinere winkels.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waar woon je dan ? , neem aan dat we wel een echte gameszaak bij jouw in de buurt zit
in de aard van nedgame
Ga je er nog wel een keer heen denk je?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:36 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja voorheen was et wel druk idd...
Laatste tijd niet meer..
Mwoah misschien..quote:Op woensdag 7 november 2007 13:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga je er nog wel een keer heen denk je?![]()
vind het wel raar dat MM hem niet heeft eigenlijkquote:Op woensdag 7 november 2007 13:39 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Zeeland is geen goeie markt voor kleinere winkels.
Hier moet je een zaak oprichten met naamsbekendheid, want de "wat de boer niet kent, dat eet men niet' regel geldt hier nog een beetje.
Maar ik koop Naruto nog wel een keertje.
Kan ie zelf in zijn dashboard zien bij "More info"quote:Op woensdag 7 november 2007 11:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik gebruik Windows Media Center 2005 XP met de Media Center op m'n Xbox 360 en dat werkt perfectHeb wel een aantal poorten open moet zetten, als ik vanavond thuis zal ik ff kijken welke dat zijn.
http://www.cordstrap.nl/quote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Waar werkt ze dan? als ik vragen mag
OMFG.. Mijn vader werkt daar ookquote:Op woensdag 7 november 2007 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://www.cordstrap.nl/
Al gaat het bedrijf binnenkort naar Venray verhuizen.
Wat doet hij daarquote:Op woensdag 7 november 2007 14:46 schreef Trigalti het volgende:
[..]
OMFG.. Mijn vader werkt daar ook
Hij doet machinaal werk..quote:Op woensdag 7 november 2007 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat doet hij daar? Mijn moeder iets administratiefs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:32 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is de wereld toch klein![]()
Zit vast bij Episode 2 :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:32 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is de wereld toch klein![]()
Zit vast bij Episode 2 :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Woon en werk jaquote:Op woensdag 7 november 2007 11:30 schreef AQuila360 het volgende:
Ik woon idd dichtbij Nijmegen. Retarded jij woont in Nijmegen ofnie?
dat klopt! Broerstraat ... mijn winkeltjequote:Op woensdag 7 november 2007 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ben jij dan Shopmanager in Nijmegen![]()
?
Dat klinkt intelligent.. jij weet dan vast ook wel welke dinges op de router moet worden gedingest om de melding van NAT niet open in HALO3 kwijt te zijn. Heb de xbox een vast IP gegeven, live werkt, maar het is niet voldoende om die IP in de DMZ te zetten.. niet meer iig. Dus kan nu nog iets doen met poorten op tcp/ip open zetten op de router.... maaarrr welke?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan ie zelf in zijn dashboard zien bij "More info".
En als het goed is zijn dat de volgende:
1900
3390
3776
3932
5555
7777
UDP 88quote:Op woensdag 7 november 2007 16:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt intelligent.. jij weet dan vast ook wel welke dinges op de router moet worden gedingest om de melding van NAT niet open in HALO3 kwijt te zijn. Heb de xbox een vast IP gegeven, live werkt, maar het is niet voldoende om die IP in de DMZ te zetten.. niet meer iig. Dus kan nu nog iets doen met poorten op tcp/ip open zetten op de router.... maaarrr welke?
Welke is dat? want ken die straatnamen niet echtquote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef Retarded het volgende:
[..]
Woon en werk ja
[..]
dat klopt! Broerstraat ... mijn winkeltje![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welke is dat? want ken die straatnamen niet echt![]()
@DJ hoop dat het helpt, Aan die site heb ik helaas nix![]()
waarom niet ? gewoon dat filmpje downloaden en je hebt je walkthroughquote:Op woensdag 7 november 2007 17:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welke is dat? want ken die straatnamen niet echt![]()
@DJ hoop dat het helpt, Aan die site heb ik helaas nix![]()
3 keer raden waarom die groene tas voor haar broek hangtquote:
Het gaat om de straat, DJ, niet om een string die je door een witte broek heen zietquote:Op woensdag 7 november 2007 17:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
3 keer raden waarom die groene tas voor haar broek hangt![]()
Ja maar hier doen ze gekke dingen om zo snel mogelijk door te spelen en dat is nixquote:Op woensdag 7 november 2007 17:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom niet ? gewoon dat filmpje downloaden en je hebt je walkthrough
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar hier doen ze gekke dingen om zo snel mogelijk door te spelen en dat is nixKijk wel ff op gamefaqs!
@ ijmeis nu weet ik het en dan de frs toch?
Superirritant, daarom kom ik er ook maar zelden. Je loopt al snel klem door de smalheid van de winkel en ik woon toch praktisch om de hoekquote:Op woensdag 7 november 2007 17:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Die op zaterdag altijd stampvol zit.
ja maar dat zou veel interesanter zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 17:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het gaat om de straat, DJ, niet om een string die je door een witte broek heen ziet.
Ja, als je eenmaal binnen bent, dan kom je bijna niet meer buitenquote:Op woensdag 7 november 2007 17:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Superirritant, daarom kom ik er ook maar zelden. Je loopt al snel klem door de smalheid van de winkel en ik woon toch praktisch om de hoek
Waar hebben ze hem morgen dan al? Vrijdag is de releasedatum...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Morgen na afloop van m'n tentamen maar eens CoD 4 oppikken.En in de avond dan maar gelijk beginnen met de MP
![]()
![]()
Dynabytequote:Op woensdag 7 november 2007 17:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waar hebben ze hem morgen dan al? Vrijdag is de releasedatum...
prima verkoopt tactiek niet ?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, als je eenmaal binnen bent, dan kom je bijna niet meer buiten![]()
.
is het zo erg ja??quote:Op woensdag 7 november 2007 17:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, als je eenmaal binnen bent, dan kom je bijna niet meer buiten![]()
.
Echt rampzalig is het als er een rij voor de kassa staat, moet je je zo door al die vieze muziekkopers uit de vorige eeuw wurmenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef Retarded het volgende:
[..]
is het zo erg ja??ik probeer de ingang al zo breed mogelijk te maken.. maar ach.. Het is echt alleen opde zaterdagen dat het zo druk is, voor de rest van de week is het goed te doen denk ik..
Binnenkort maar weer keer heen danquote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef Retarded het volgende:
[..]
is het zo erg ja??ik probeer de ingang al zo breed mogelijk te maken.. maar ach.. Het is echt alleen opde zaterdagen dat het zo druk is, voor de rest van de week is het goed te doen denk ik..
hhaha ik kan het me voorstellen jaquote:Op woensdag 7 november 2007 18:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Echt rampzalig is het als er een rij voor de kassa staat, moet je je zo door al die vieze muziekkopers uit de vorige eeuw wurmen
Ah nou ik haal em vrijdagavond wel bij de MediaMarkt. Kan ik gelijk nog wat DVD's scorenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dynabyte
En je kunt een spel 9 van de 10 keer ook gewoon een dag vóór de releasedag bemachtigen hoor![]()
Ik zie het nog wel es... ergens vlgs jaar.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:09 schreef Chocobo het volgende:
Na het lezen van alle laatste hands-on met AC ben ik over. De E3 versie was duidelijk simpelweg niet af en had misschien niet tentoongesteld moeten worden. De meeste game-sites (incl. Nederlandse) zijn nu razend enthousiast,.... na Mass Effect ga ik hem halen!
Cool stuk over AC!
http://www.insidegamer.nl(...)idegamer/videos/5057
30 uur.....hmmm.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:31 schreef Chocobo het volgende:
Eurogamer hands-on final build AC!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=87133
[ afbeelding ]
Ik ook, maar je kunt wel veel mensen helpen schijnt het en dat zal de speelduur wel aanzienlijk verlengen!quote:Op woensdag 7 november 2007 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
30 uur.....hmmm.
Ik verwacht eerder rond de 12/14 uur voordat je de main story hebt uitgespeeld.
30 uur Sjotime is wel haalbaar,... denk zelf eerder aan 20-25 uur, maar ze beloven wel een flinke SP ervaring zo te lezen.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
30 uur.....hmmm.
Ik verwacht eerder rond de 12/14 uur voordat je de main story hebt uitgespeeld.
Voor mij is de main story voldoende genoeg. Al die nutteloze extra's (weet niet of het dit keer ook voor AC geldt) mogen aan m'n reet roestenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook, maar je kunt wel veel mensen helpen schijnt het en dat zal de speelduur wel aanzienlijk verlengen!
Hufterquote:Op woensdag 7 november 2007 19:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor mij is de main story voldoende genoeg. Al die nutteloze extra's (weet niet of het dit keer ook voor AC geldt) mogen aan m'n reet roesten
Aardig zijn en dan uit het niets een mes in den keek, MOEHAHAHAquote:Op woensdag 7 november 2007 19:50 schreef Haijo het volgende:
Nou, even een interessante discussie opstarten, vraag voor iedereen: Wat voor alignment speel je meestal?
Goed, evil? Neutral?
Ik moet zeggen dat ik meestal een goede pussy speel. Altijd mensen helpen, vriendelijk, rechtvaardig het kwaad bestrijdend.![]()
Ik ook, maar dat is ook altijd veel leuker, bij evil krijg je meestal niet meer mogelijkheden dan gewoon iedereen doodmeppen. Als ze een keer een goed gebalanceerde game zouden maken zou ik misschien wel eens evil worden.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:50 schreef Haijo het volgende:
Nou, even een interessante discussie opstarten, vraag voor iedereen: Wat voor alignment speel je meestal?
Goed, evil? Neutral?
Ik moet zeggen dat ik meestal een goede pussy speel. Altijd mensen helpen, vriendelijk, rechtvaardig het kwaad bestrijdend.![]()
Mee eensquote:Op woensdag 7 november 2007 19:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Aardig zijn en dan uit het niets een mes in den keek, MOEHAHAHA
Yippiequote:Op woensdag 7 november 2007 19:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hufter![]()
En je kunt ook nog dingen zoeken/verzamelen![]()
Let me see...quote:Op woensdag 7 november 2007 19:50 schreef Haijo het volgende:
Goed, evil? Neutral?
KOTOR,.... the dark side heerste!quote:Op woensdag 7 november 2007 19:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is ook altijd veel leuker, bij evil krijg je meestal niet meer mogelijkheden dan gewoon iedereen doodmeppen. Als ze een keer een goed gebalanceerde game zouden maken zou ik misschien wel eens evil worden.
Moest meteen aan KoTOR denken bij het zien van die vraag. Bij KoTOR was ik altijd een baddy, had geen zin om de moraalridder uit te gaan hangen. En naarmate je slechter en slechter werd kwam je er steeds cooler uit te zien. Maar er zijn ook momenten dat is toch maar een beetje mensen help enzo, als er maar wat te verdienen valt.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
KOTOR,.... the dark side heerste!
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
KOTOR,.... the dark side heerste!
Mwah, mag je ook wel eentje aan mij geven hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 18:28 schreef Retarded het volgende:
[..]
hhaha ik kan het me voorstellen jamaar we gaan volgend jaar verbouwen, en dan krijgen we als het goed is een groter en breder pand... ik ga dan ook demo-units regelen en nog een extra vitrine voor accesoires regelen .. heb een kelder vol met Guitar Hero's, Eye Toy's, toetsenborden en Singstars liggen... dus die moeten ook ooit nog eens de winkel in
![]()
True, true! Dat is meer dom evil. TErwijl slim evil meer is als, ik laat hem nog even leven, doe zijn questje en misschien kan ik hem later nog eens gebruiken...quote:Op woensdag 7 november 2007 19:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is ook altijd veel leuker, bij evil krijg je meestal niet meer mogelijkheden dan gewoon iedereen doodmeppen. Als ze een keer een goed gebalanceerde game zouden maken zou ik misschien wel eens evil worden.
Ik was al over, deze game komt hier zeker!quote:Op woensdag 7 november 2007 19:09 schreef Chocobo het volgende:
Na het lezen van alle laatste hands-on met AC ben ik over. De E3 versie was duidelijk simpelweg niet af en had misschien niet tentoongesteld moeten worden. De meeste game-sites (incl. Nederlandse) zijn nu razend enthousiast,.... na Mass Effect ga ik hem halen!
Cool stuk over AC!
http://www.insidegamer.nl(...)idegamer/videos/5057
Experience iets
http://assassinscreed.uk.ubi.com/experience/
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Morgen na afloop van m'n tentamen maar eens CoD 4 oppikken.En in de avond dan maar gelijk beginnen met de MP
![]()
![]()
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=87133quote:Even from the first couple of hours, it's abundantly clear that the game has enormous potential to figure on many people's best-ofs come the end of the year. With so much going for it, both in terms of what it offers as a technical showcase and as a demonstration of expansive, ambitious gameplay, it'll be a fun week getting to experience the whole 30-hour show ahead of the game's release on the 16th November. Sometimes, this job rules - even if it does mean living with a whole family of dustballs.
Morgen avond dus knallen?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
I HOPE soquote:Op woensdag 7 november 2007 21:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Morgen avond dus knallen?
vanaf 20.30 ben ik wel weer online, en nee ik hoef geen GTST te kijken![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 7 november 2007 21:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Morgen avond dus knallen?
vanaf 20.30 ben ik wel weer online, en nee ik hoef geen GTST te kijken![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 november 2007 23:22 schreef AQuila360 het volgende:
@ DJ_ wij zijn de enigste die morgen niet gaan knallen met CoD 4![]()
Laten we een clubje oprichtenquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
Geen idee of het al gepost is..
eerste review Assassin's Creed : 9.5
http://gameinformer.com/G(...).1106.0938.00452.htm
eerste indrukken van eurogamer
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=87133
\quote:Op woensdag 7 november 2007 23:22 schreef AQuila360 het volgende:
@ DJ_ wij zijn de enigste die morgen niet gaan knallen met CoD 4![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:37 schreef AQuila360 het volgende:
ijsmeis mag ook er ook bij![]()
@ DJ morgen avond kan ik helaas niet laatste keertje leren
wat?quote:
Mooi !quote:Op woensdag 7 november 2007 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
20.30 uur...oh yeah baby!![]()
![]()
Ah joh. Juist een mooie uitdaging!quote:Op donderdag 8 november 2007 05:46 schreef VoreG het volgende:
http://youtube.com/watch?v=W4M7f4-bhbE
Ik ga toch maar geen Guitar Hero 3 kopen, als je dit moet kunnen om het spel uit te spelen
GAST DOE NORMAAL!quote:Op donderdag 8 november 2007 08:59 schreef AQuila360 het volgende:
Ik doe helemaal niet mee met CoD4. Vanavond geen tijd en ik ga hem zowiezo ook niet kopen!
Weet niet zeker of ik dat al gezegd had!
quote:
Ambtenaren hebben daar idd wel tijd voor ja!quote:
Lulquote:Op donderdag 8 november 2007 09:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ambtenaren hebben daar idd wel tijd voor ja!
![]()
Tja ik heb exact hetzelfde.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:49 schreef zatoichi het volgende:
Ik laat CoD4 zitten voorlopiggroot van van de CoD serie, maar ik heb teveel shooters die ik nog veel speel, en wil me daarom vooral richten op AC, Naruto en misschien Mass Effect, maar ook die staat voorlopig nog niet op mijn definitieve boodschappenlijstje....
Te veel spellen! Te weinig vrije tijd...
Raar om te zien dat mensen nog niet aan COD4 kunnen komen. Ik had hem gisternmiddag al bij mediamarkt voor 54 euro gehaald. Mediamarkt Rotterdam Capelle that is. Verkoper moest hem wel nog uitpakken maar kon hem zo meenemen. Hij was vers van de pers zei die. Hij is megavet en te mooi voor woorden. Zeker die hoge cijfers wel waard. Ik speel hem op veteran en daar kom ik nog gemakkelijk doorheen op sommige stukjes na. En voor de mensen die gamerpoints geil zijn is het ook een goed spel, want ik heb nog nooit zo snel zoveel achievements gehaald als in deze game. En nu ga ik gauw verder want ik ben pas op de helft van de singleplayer campaignquote:Op donderdag 8 november 2007 09:40 schreef Glenn-Micra het volgende:
Ik heb gisteren Naruto weten te bemachtigen
Gisteravond ben ik om 10 uur begonnen met spelen, ging om half 3 naar bed! Ik vind het echt een super gaaf spel!!
Helaas nog geen CoD4 kunnen bemachtigen, misschien heb ik vandaag meer geluk! Straks om 1 uur in mijn pauze maar effe naar het plaatselijke winkelcentrum.
Eens. En ach, volgend jaar liggen ze ook nog in de winkel.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:49 schreef zatoichi het volgende:
Te veel spellen! Te weinig vrije tijd...
Die verkoper?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:11 schreef DooD het volgende:
Verkoper moest hem wel nog uitpakken maar kon hem zo meenemen. Hij was vers van de pers zei die. Hij is megavet en te mooi voor woorden.
Haha mjah ik geef toe een beetje ongelukkig geformuleerd en als het een mooie vrouwelijke verkoper had geweest. Wie weet, maar in dit geval spreek ik over COD4quote:
quote:In the first ten hours of Mass Effect, we witnessed a number of differences between playing as a Renegade instead of a Paragon. As the no-BS Commander Shepard, we managed to catch the eye of the Asari Consort on the Citidel. Our bad girl reputation must have carried with us, because as bonus payment for helping the consort with her problem, we got a little free nookie time. As we all know, blue chics dig the rebel loner.
Urdnot Wrex.quote:A paragon is always interested in keeping his or her crew happy and that often means long talks about feelings. And that often turns sexual.
MediaMarkt Rotterdam Alexandrium bedoel je?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:11 schreef DooD het volgende:
[..]
Raar om te zien dat mensen nog niet aan COD4 kunnen komen. Ik had hem gisternmiddag al bij mediamarkt voor 54 euro gehaald. Mediamarkt Rotterdam Capelle that is. Verkoper moest hem wel nog uitpakken maar kon hem zo meenemen. Hij was vers van de pers zei die. Hij is megavet en te mooi voor woorden. Zeker die hoge cijfers wel waard. Ik speel hem op veteran en daar kom ik nog gemakkelijk doorheen op sommige stukjes na. En voor de mensen die gamerpoints geil zijn is het ook een goed spel, want ik heb nog nooit zo snel zoveel achievements gehaald als in deze game. En nu ga ik gauw verder want ik ben pas op de helft van de singleplayer campaign![]()
ja maar verwacht geen wereld van verschilquote:Op donderdag 8 november 2007 12:59 schreef Koentje3 het volgende:
Zo.. vandaag mn nieuwe tv binnen gekregen, met HDMI aansluiting!
Op het moment gebruik ik een HD AV kabel... is de kwaliteit van een HDMI kabel nog hoger?
ah thanks.. dan laat maar lekker zitten.. Kom vanaf een scart aansluiting met HDAV cable en zit nu component op HD kwaliteit.. dat is wel echt een wereld van verschil zeg! .. dan neem ik maar genoegen daarmee voorlopigquote:Op donderdag 8 november 2007 13:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja maar verwacht geen wereld van verschil
Nice.. zit er alleen een beeldje extra bij?!quote:Op donderdag 8 november 2007 14:20 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb net het pre order packet van AC gehaald.
Zit geen beeldje bij.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:24 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Nice.. zit er alleen een beeldje extra bij?!
Hey er zit nu een maat bij mij, en we willen PGR4 split screen gaan doen.. maar om dit te doen moeten we 2 gamertags inloggen.. Hoe kan ik dit doen?? ik heb al een gast account aangemaakt..
Boeien, het is een 360, geen Nintendo!quote:Op donderdag 8 november 2007 14:38 schreef Wessiej het volgende:
Voor de mensen die wilde weten of Scene-it ook hier uitkomt, ja en op 16 november.
Kijk eens aan! Dat is interessantquote:Op donderdag 8 november 2007 11:49 schreef DooD het volgende:
Trouwens ik zag een demo staan van Two worlds op Live bij nieuw? Zo ja kan eindelijk AQuila 360 zijn hype game van het jaar eens proberen
Sommige mensen wilden dit spel dus tjaquote:Op donderdag 8 november 2007 14:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Boeien, het is een 360, geen Nintendo!
Speciaal voor Morph!quote:Op donderdag 8 november 2007 14:38 schreef Wessiej het volgende:
Voor de mensen die wilde weten of Scene-it ook hier uitkomt, ja en op 16 november.
Vetquote:Op donderdag 8 november 2007 14:38 schreef Wessiej het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
VetHopelijk ligt ie voor een leuke prijs in de winkel!
Thuis maar eens de Two Worlds demo downloaden. Ik ga m'n paard AQuila noemen
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jammer dat je met de demo niet online kunt!
Dan konden we gaan paardrijden en konijnen boven het kampvuur braden![]()
Whaha gaaf met een paar manquote:Op donderdag 8 november 2007 15:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jammer dat je met de demo niet online kunt!
Dan konden we gaan paardrijden en konijnen boven het kampvuur braden![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:27 schreef Glenn-Micra het volgende:
Vraagje Aquila waar komt jouw naam vandaan? Gewoon interesse hoor
Aquila, een Italiaans vliegdekschip
Arend (sterrenbeeld) (Aquila), een sterrenbeeld
Aquila (cognomen), een cognomen
Aquila (geslacht), een geslacht van arenden
Aquila (veldteken), een Romeins veldteken
Aquila (voetbalclub), een Nederlandse amateurvoetbalclub
Aquila (Zwitserland), een gemeente in het Zwitserse Ticino
Aquila (Mexico), een stad in Mexico
Aquila (Bologna), een Italiaans historisch motorfietsmerk
Aquila (Rome), een Italiaans historisch motorfietsmerk
Aquila (België), een Belgisch automerk
Aquila Italiana, een Italiaans automerk
Aquila (Verenigd Koninkrijk), een Brits automerk
Wil je het écht weten?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:27 schreef Glenn-Micra het volgende:
Vraagje Aquila waar komt jouw naam vandaan? Gewoon interesse hoor
Aquila, een Italiaans vliegdekschip
Arend (sterrenbeeld) (Aquila), een sterrenbeeld
Aquila (cognomen), een cognomen
Aquila (geslacht), een geslacht van arenden
Aquila (veldteken), een Romeins veldteken
Aquila (voetbalclub), een Nederlandse amateurvoetbalclub
Aquila (Zwitserland), een gemeente in het Zwitserse Ticino
Aquila (Mexico), een stad in Mexico
Aquila (Bologna), een Italiaans historisch motorfietsmerk
Aquila (Rome), een Italiaans historisch motorfietsmerk
Aquila (België), een Belgisch automerk
Aquila Italiana, een Italiaans automerk
Aquila (Verenigd Koninkrijk), een Brits automerk
jaquote:
Dat is mijn weekend naam idd!quote:
je liegt je bent vast lid van deze clubquote:
quote:Wij heten u welkom op de vernieuwde website van Aquila. Met trots presenteren wij u het mooiste dispuut der Navigators Studentenvereniging Rotterdam! Op deze site vindt u informatie over wie wij zijn en wat wij doen.
Rightquote:Op donderdag 8 november 2007 16:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb ik zou het wel waarderen als jij CoD 4 even zou laten voor wat het is en de Two Worlds demo ging proberen![]()
geen commentaarquote:Op donderdag 8 november 2007 16:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Right
CoD gaat vanavond netjes de disc-drive in en komt er voorlopig ook niet meer uit![]()
ik speel dan nog liever crysis als die uit isquote:
ik wandel gewoon de 15e de winkel in en koop hemquote:Op donderdag 8 november 2007 17:10 schreef koen_pijl het volgende:
Hebben er meer mensen zo pre order pack van AC?
Ja ABSURD GRUWELIJKE GRAPHICS maar voor de rest is niets meer dan een Far Cry in een gepimpte jasje. Overigens was ik laaiend enthousiast over het spel maar dat is inmiddels wel minder geworden.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik speel dan nog liever crysis als die uit is![]()
Regiovrijquote:Op donderdag 8 november 2007 17:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik wandel gewoon de 15e de winkel in en koop hem
Eens met Cybskequote:Op donderdag 8 november 2007 17:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja ABSURD GRUWELIJKE GRAPHICS maar voor de rest is niets meer dan een Far Cry in een gepimpte jasje. Overigens was ik laaiend enthousiast over het spel maar dat is inmiddels wel minder geworden.
Welk vak moet je leren?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Nu maar weer verder leren () en vanaf vanavond gaan we (@CoD 4 players hier) los
![]()
Lijkt me leuker als CoD 4quote:Op donderdag 8 november 2007 17:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Commerciële & economische vormgeving (ondernemer/manager)![]()
Schijt deelkwalificatie
Hoeveelste jaar zit je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |