Omdat je Xbox kaduuk is?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:11 schreef Leonos het volgende:
Oja, krijg een gratis controller en een spel van M$
Of had ik al verteld?
En wij krijgen niet eens een drankjequote:
Gecondoleerd met je oom.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja.
Samenvatting van deze week.
Oom overleden.
Van school gestuurd.
Xbox kapot
Baal nu dat ik hem bij Nedgame gepre-orderd heb, na dat gedoe van PES2008 leveren ze alles op datumquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou CoD4 online is vet
lekker heftig, ok dat door muren schieten is misschien gay, maar toch wel tof..
kan niet tegen mensen met een shotgun. bah!
Hoezo van school gestuurdquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja.
Samenvatting van deze week.
Oom overleden.
Van school gestuurd.
Xbox kapot
Een RRoD is erger maar dat terzijde!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gecondoleerd dude![]()
It hurts when you losing someone...![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gecondoleerd dude![]()
It hurts when you losing someone...![]()
Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:06 schreef Bullebak het volgende:
[..]Eensch, maar schrijf het dan wel meteen correct
![]()
Iets over de kwaliteit van je Engels!quote:
Spel is uit,.... hype bloed doodquote:
Ah ik zie het. Wat een huillie.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iets over de kwaliteit van je Engels!
Hij zei het vrij netjes toch? Ik geef toe,... had niet nodig geweest,... maar het leest wel grappig. Maar dat heb ik wel eens vaker bij jequote:
Ik probeer me aan te passen aan de stijl van dit centrale 360 topic.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
Het moet meer over de 360 & de spellen gaan hierJullie lijken wel van die ouwe taartoma's die bij elkaar op de koffie gaan en dan maar door ratelen over van alles en nog wat!
Lukt je goed moet ik zeggenquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik probeer me aan te passen aan de stijl van dit centrale 360 topic.
Ik denk dat dit het behoorlijk wat tekst is dan hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
Het moet meer over de 360 & de spellen gaan hierJullie lijken wel van die ouwe taartoma's die bij elkaar op de koffie gaan en dan maar door ratelen over van alles en nog wat!
Gelijk een tof Mass Effect berichtje:
Drew Karpyshyn, senior game designer voor de game Mass Effect heeft via de website van Thestar bekend gemaakt dat de game meer dan 20.000 regels tekst bevat. Deze hoeveelheid tekst is te danken aan alle dialogen die in de game verwerkt zijn. Om een idee te krijgen hoeveel dit is, 20.000 regels komt ongeveer overeen met zo’n 15 á 20 screenplays
Alleen weet ik niet hoeveel dat is vergelijken met een oblivion o.i.d. of een boek.
Heb echt wel interesse in AC,... maar kan het misschien niet de tijd geven die het verdient. Mass Effect komt ongeveer een week later al uit en daar wil ik echt even de tijd voor nemen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lukt je goed moet ik zeggen![]()
Achja als AC er dadelijk is komt het wel goed weer.
Klopt dat is echt tering veelquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het behoorlijk wat tekst is dan hoorMaar ook iets van 300 plaatsen te ontdekken, dat is ook gigantisch!!
Same here, AC kan ik vast wel ergens voor weinig oppikken als is met ME klaar ben.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb echt wel interesse in AC,... maar kan het misschien niet de tijd geven die het verdient. Mass Effect komt ongeveer een week later al uit en daar wil ik echt even de tijd voor nemen.
Tis niet een sandbox game pur sang..tis ook een action/stealth/hitman gamequote:Op dinsdag 6 november 2007 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Twijfel ook over AC. Hou bijvoorbeeld helemaal niet van sandbox games. Hou niet van RPG's, dus mass effect valt ook af. Blijft er eigenlijk alleen een scripted shooter over. Hmm.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:14 schreef AQuila360 het volgende:
@ Jorgen: Lego Star Wars was een goed spel!
TT is wel oke, al ken ik iemand die ze beter maakt![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Geblowd tijdens studiereis in italie
Bedankt iedereen voor het condoleren
Mooi hopelijk kan ik hem dan morgen ophalenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:59 schreef Scarface2004 het volgende:
Digifan Haarlem verkoop CoD4 morgen om 12:00 uur
Hopelijk volgen de grotere winkels dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |