Omdat je Xbox kaduuk is?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:11 schreef Leonos het volgende:
Oja, krijg een gratis controller en een spel van M$
Of had ik al verteld?
En wij krijgen niet eens een drankjequote:
Gecondoleerd met je oom.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja.
Samenvatting van deze week.
Oom overleden.
Van school gestuurd.
Xbox kapot
Baal nu dat ik hem bij Nedgame gepre-orderd heb, na dat gedoe van PES2008 leveren ze alles op datumquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou CoD4 online is vet
lekker heftig, ok dat door muren schieten is misschien gay, maar toch wel tof..
kan niet tegen mensen met een shotgun. bah!
Hoezo van school gestuurdquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja.
Samenvatting van deze week.
Oom overleden.
Van school gestuurd.
Xbox kapot
Een RRoD is erger maar dat terzijde!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gecondoleerd dude![]()
It hurts when you losing someone...![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gecondoleerd dude![]()
It hurts when you losing someone...![]()
Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:06 schreef Bullebak het volgende:
[..]Eensch, maar schrijf het dan wel meteen correct
![]()
Iets over de kwaliteit van je Engels!quote:
Spel is uit,.... hype bloed doodquote:
Ah ik zie het. Wat een huillie.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iets over de kwaliteit van je Engels!
Hij zei het vrij netjes toch? Ik geef toe,... had niet nodig geweest,... maar het leest wel grappig. Maar dat heb ik wel eens vaker bij jequote:
Ik probeer me aan te passen aan de stijl van dit centrale 360 topic.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
Het moet meer over de 360 & de spellen gaan hierJullie lijken wel van die ouwe taartoma's die bij elkaar op de koffie gaan en dan maar door ratelen over van alles en nog wat!
Lukt je goed moet ik zeggenquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik probeer me aan te passen aan de stijl van dit centrale 360 topic.
Ik denk dat dit het behoorlijk wat tekst is dan hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
Het moet meer over de 360 & de spellen gaan hierJullie lijken wel van die ouwe taartoma's die bij elkaar op de koffie gaan en dan maar door ratelen over van alles en nog wat!
Gelijk een tof Mass Effect berichtje:
Drew Karpyshyn, senior game designer voor de game Mass Effect heeft via de website van Thestar bekend gemaakt dat de game meer dan 20.000 regels tekst bevat. Deze hoeveelheid tekst is te danken aan alle dialogen die in de game verwerkt zijn. Om een idee te krijgen hoeveel dit is, 20.000 regels komt ongeveer overeen met zo’n 15 á 20 screenplays
Alleen weet ik niet hoeveel dat is vergelijken met een oblivion o.i.d. of een boek.
Heb echt wel interesse in AC,... maar kan het misschien niet de tijd geven die het verdient. Mass Effect komt ongeveer een week later al uit en daar wil ik echt even de tijd voor nemen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lukt je goed moet ik zeggen![]()
Achja als AC er dadelijk is komt het wel goed weer.
Klopt dat is echt tering veelquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het behoorlijk wat tekst is dan hoorMaar ook iets van 300 plaatsen te ontdekken, dat is ook gigantisch!!
Same here, AC kan ik vast wel ergens voor weinig oppikken als is met ME klaar ben.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb echt wel interesse in AC,... maar kan het misschien niet de tijd geven die het verdient. Mass Effect komt ongeveer een week later al uit en daar wil ik echt even de tijd voor nemen.
Tis niet een sandbox game pur sang..tis ook een action/stealth/hitman gamequote:Op dinsdag 6 november 2007 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Twijfel ook over AC. Hou bijvoorbeeld helemaal niet van sandbox games. Hou niet van RPG's, dus mass effect valt ook af. Blijft er eigenlijk alleen een scripted shooter over. Hmm.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:14 schreef AQuila360 het volgende:
@ Jorgen: Lego Star Wars was een goed spel!
TT is wel oke, al ken ik iemand die ze beter maakt![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Geblowd tijdens studiereis in italie
Bedankt iedereen voor het condoleren
Mooi hopelijk kan ik hem dan morgen ophalenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:59 schreef Scarface2004 het volgende:
Digifan Haarlem verkoop CoD4 morgen om 12:00 uur
Hopelijk volgen de grotere winkels dan ook
November is een heilige maand.quote:
ook regio vrij neem ik aan ?quote:
Meester Frank Visser > Exi! Dat je dat ff weetquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:38 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo moppies. Daar ben ik weer met mijn dagelijkse TVP.
Hoi ijsmeisquote:
Je hebt mij niet aan de telefoon gehadquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb jij vandaag bij de xbox support gewerkt?
Had een vrouwtje met een raar accent![]()
Van mij denken ze ook altijd dat ik uit Limburg komquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb jij vandaag bij de xbox support gewerkt?
Had een vrouwtje met een raar limburgs accent![]()
Kan je trouwens niet zorgen dat ik nu een xbox krijg die langer als 2 maanden werkt?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt mij niet aan de telefoon gehad. Ik heb er sowieso niet zoveel aan de telefoon gehad.
Ik kom niet uit Limburgquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Van mij denken ze ook altijd dat ik uit Limburg komHet scheelt maar 500 meter maar toch
![]()
@ ijsmeis: Wat is dat dan met dat xbox live?
Brabant boven allesquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Van mij denken ze ook altijd dat ik uit Limburg komHet scheelt maar 500 meter maar toch
![]()
@ ijsmeis: Wat is dat dan met dat xbox live?
Ruilen binnen 14 dagen sowieso. Hup, terug naar de winkel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:27 schreef Koentje3 het volgende:
Hmm.. maat van me vandaag xbox gekocht, maar maakt nu al krassen op z'n cd...
Valt dit binnen de winkel garantie (bart smit) of xbox garantie?! Had er iets over gelezen dat xbox dit niet vergoed ofzo..?
Maar als je al Gold hebt? dan heb je er toch niet veel aanquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Limburg. Is gelukkig ook niet zo heel duidelijk te horen.
Maarre: http://www.xbox.com/nl-nl/xtival07/
Xbox LIVE nodigt je uit voor Xtival ‘07 – een driedaagse extravaganza van GRATIS Xbox LIVE Gold gaming. Je krijgt 72 uur lang de kans je favoriete games te spelen tegen al je vrienden, waar ze ook zijn. En er zijn wedstrijden, ontwikkelaar Jam Sessions komt en er zijn nog veel meer gratis gamegoodies.
Let vooral ook op het gratis eh?
Owee als ik dan zelf moet werken.
Gratis goodies, AQuila! Goodies zeg ik je!quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar als je al Gold hebt? dan heb je er toch niet veel aan![]()
@ Exi: Woon je in de buurt van Deurne?![]()
uiteraardquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoi ijsmeis![]()
@ Jorgen: ja dat meen ik en op gamerankings heeft die een 81.5% beoordeling!
En dank je dat je aan mij dacht bij die beste TT's![]()
Je mag de mijne wel lenen, aangezien ik er toch geen tijd voor hebquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan je trouwens niet zorgen dat ik nu een xbox krijg die langer als 2 maanden werkt?
vet een teken wedstrijdquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gratis goodies, AQuila! Goodies zeg ik je!
En Tekenwedstrijden, en toernooien en andere wedstrijden. En dus prijzen winnen. Hallo, wake up.
Ik las het niet goed iddquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gratis goodies, AQuila! Goodies zeg ik je!
En Tekenwedstrijden, en toernooien en andere wedstrijden. En dus prijzen winnen. Hallo, wake up.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vet een teken wedstrijd![]()
maar ehh wat voor goodies dan en hoe maak je daar kans op ?
Phoe, gelukkigquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ruilen binnen 14 dagen sowieso. Hup, terug naar de winkel.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnenkort meer informatie dus!
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:40 schreef Scarface2004 het volgende:
gratis goodies als in : pennen, stickers en posters
lamequote:Op dinsdag 6 november 2007 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnenkort meer informatie dus!
lost?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niemand leest hier elkaars posts lijkt het wel![]()
Ik ga nu lost kijken en dan naar bed doei!
nee het is Morpheus2002, die is ambtenaar en vind iets of HEEL goed of volledig rukquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet die dingen ook goed zijn dan?
Kop houwe jij!quote:Op woensdag 7 november 2007 08:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee het is Morpheus2002, die is ambtenaar en vind iets of HEEL goed of volledig ruk
Ik heb seizoen 3 op dvd gekregen dus die ben ik nu aan het kijken ben nu bij afl.9quote:Op woensdag 7 november 2007 02:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lost?
kijk eens door, seizoen 4 komt er al aannja in feb pas
waar zit je ergens eigenlijk??
pff net weer ff CoD4 gedaan, damnnnnnnnnnnnnnnn online is tof
Ga je AC ook meteen kopen? Of dat spel niet?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
NeeAlthans vandaag zeker niet
The First 10 Minutes: CoD4!
Lazy as hell!quote:Op woensdag 7 november 2007 10:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
NeeAlthans vandaag zeker niet
The First 10 Minutes: CoD4!
Yep. Staat in de pre-order bij Xboxhomequote:Op woensdag 7 november 2007 10:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga je AC ook meteen kopen? Of dat spel niet?
Daar wordt best vaak voor gebeld hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:40 schreef Scarface2004 het volgende:
gratis goodies als in : pennen, stickers en posters
Whaha echt hequote:Op woensdag 7 november 2007 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar wordt best vaak voor gebeld hoor.
Narutoquote:Op woensdag 7 november 2007 11:13 schreef Glenn-Micra het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb sinds kort een xbox 360 en ben helemaal fan!!
Ben momenteel bezig met halo 3 en forza 2. Vanavond koop ik Naruto
Ik hoop dat mensen mij willen toevoegen, aangezien ik nog niet zoveel vrienden heb op Live.
Mijn tag is: GlennElite
Lijkt me gezellig om met wat mensen online te spelen!
Wanneer ga je gold aanschaffen danquote:Op woensdag 7 november 2007 11:13 schreef Glenn-Micra het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb sinds kort een xbox 360 en ben helemaal fan!!
Ben momenteel bezig met halo 3 en forza 2. Vanavond koop ik Naruto
Ik hoop dat mensen mij willen toevoegen, aangezien ik nog niet zoveel vrienden heb op Live.
Mijn tag is: GlennElite
Lijkt me gezellig om met wat mensen online te spelen!
Aquila je gaat me toch niet vertellen dat je in Deurne woont he ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar als je al Gold hebt? dan heb je er toch niet veel aan![]()
@ Exi: Woon je in de buurt van Deurne?![]()
AQuila woont meer in de buurt van Nijmegen.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Aquila je gaat me toch niet vertellen dat je in Deurne woont he ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |