quote:ah ok![]()
Ik ben idd ook een type dat niet direct een nieuwe vent over de vloer zou willen ivm kinderen. Persoonlijk zou ik er voor kiezen om zo lang mogelijk je \'vrije\' weekenden te gebruiken en \'s avonds als de kinderen in bed liggen.. En pas als het echt serieus is, eens een uitstapje ofzo met kinderen erbij maken.
Maar ik zou daar geen concrete tijdslimiet aan willen hangen.. (lijkt me dat als er iets over op papier staat en je krijgt alsnog ruzie met je ex, dat ie je daar wel weer mee om de oren kan gaan slaan tzt ook al is het niet zo \'hard\' bedoeld ten tijde van het opstellen)
dat zijn idd dingen waar je niet bij nadenkt op dat moment en mooi dat hun dat wel doen, maar idd wat E.T. zegt vind ik het raar als je zelf niet kan/mag bepalen wanneer je je vriend/vriendin introduceert of wanneer je gaat trouwen, liefde is nl niet vast te leggen en je gevoel ook niet (vind ik danquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:39 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de toekomst. Als je allebei een nieuwe relatie krijgt. Hoelang ga je wachten totdat je kind je nieuwe vriend leert kennen. Doe je dat meteen of wacht je een jaar zodat je zeker weet dat het goed zit. Hoe mag je kind jou nieuwe vriend gaan noemen? Papa + naam of alleen naam. Speelgoed die ze met sinterklaas of kerst of verjaardagen krijgen, blijft dat bij de persoon waarvan ze het krijgen of mogen ze zelf weten waaar ze het mee naar toe nemen. Dat zijn zo ff een paar dingen de me in de gedachten schieten.
Zoals die dingen met nieuwe relaties enzo is beter dat dat nu allemaal op papier staat. Als je eenmaal verleifd bent denk je daar niet meer helemaal helder over na. En zo waren er nog een paar. Maar die zijn me even ontschoten.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:56 schreef Vicky het volgende:
arrrgghh mag ik weer ff mijn gal spuien over Casema.....
Enige tijd geleden had ik al een berichtje geplaast over Film 1/Sport 1 en dat ze nog steeds geld incasseerden. Toen werd gezegd dat alles stopgezet was (ik had het al lang stopgezet en ook schiftelijk een bevestiging gehad) en dat ik het ab.geld gerestitueerd zou krijgen.
Tot mijn grote ergernis hebben ze weer abonnementgeld geincasseerd voor Sport 1/Film 1. Mailtje gestuurd hierover. Krijg ik antwoord met de mededeling dat het per 31 november 2007 stopgezet is. 31 november bestaat niet en volgens mij had ik het al veel eerder stopgezet. Daarnaast heb ik nog geen restitutie gehad..
Hang nu weer met ze aan de telefoon...
Jij hebt nog makkelijk praten, ik moet al een paar dagen 'wil je m'n teen/bloed/pus zien/voelen/ruiken' aanhoren!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb fantoompijn in mijn teennagel na Yppy d'r verhaal...![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:39 schreef Jarno het volgende:
Ik doe vanavond wel of ik slaap als ze thuiskomt denk ik.
[..]
Jij hebt nog makkelijk praten, ik moet al een paar dagen 'wil je m'n teen/bloed/pus zien/voelen/ruiken' aanhoren!. En als ik iets eng vind, zijn het doodgaande (teen)nagels enzo.
*ril*
[..]
Jij hebt nog makkelijk praten, ik moet al een paar dagen 'wil je m'n teen/bloed/pus zien/voelen/ruiken' aanhoren!. En als ik iets eng vind, zijn het doodgaande (teen)nagels enzo.
*ril*
Ik chargeer. Een beetje. He.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:43 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Jullie hebben een bijzondere band samen. Arme vent!
quote:
(Yppy, viespeuk!!! Mag ik een foto zien?)
Hehe oeps. Niet gezien.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:55 schreef E.T. het volgende:
MeNicole is boodschappen doen, dus zal geen nieuwe meer openen![]()
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist. Daar krijgen ouders zo vaak ruzie om.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Anyway, je kan het beste op papier zetten wat er is afgesproken omtrent de omgang, allimentatie etc maar de dingen zoals liefde, gekregen speelgoed etc wijst zich allemaal van zelf.
Denk dat er ook een hoop afhangt van hoe de ouders uit elkaar zijn gegaan Mijn man en zijn ex zijn alles behalve vriendschappelijk uit elkaar gegaan. Zijn ex heeft bijv zijn spullen over het balkon gegooid na een ruzie. En ondanks alle pogingen van mijn man om voor zijn zoon alles zo goed mogelijk te regelen is dat mislukt en mag hij zijn zoon zien wanneer het haar goed dunkt. Dus ja speelgoed gekregen van ons of bijv mijn ouders blijft hier omdat hij hier dan ook kan spelen. Ik snap het heus wel dat je alles zo goed mogelijk wil regelen om ruzie tussen ouders te voorkomen maar soms zijn er gewoon dingen die je niet van te voren kan zien aankomen/bepalen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:40 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist. Daar krijgen ouders zo vaak ruzie om.
Kijk jullie hebben ook gezged. Speelgoed blijft hier. Tis toch zijn speelgoed. Als ie dat mee wil nemen naar zijn moeder moet ie dat toch zelf weten. Of ie nu bij jullie wel of geen speelgoed heeft. Iedereen kijkt daar anders tegenaan. En daarom is het goed om nu dat soort dingen te bespreken voordat het er op aan kotm en je er ruzie overkrijgt.
En met de nieuwe relatie dat staat ook niet op papier. Maar ik vind het wel een fijn idee dat we daar nu over nagedacht hebben. En ik zeg ook niet dat het werkelijk een jaar moet duren maar dat er niet meteen iemand mee genomen word.
[..]
*ril*
Er zitten hier ook een aantal hele rare vrouwen die de bult op hun buik in diverse stadia showen!! Er is zelfs een speciaal topic over!quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:42 schreef Syrena het volgende:
[..]Zo'n iemand ben ik ook
Ik heb iedereen de bult op mijn rug in diverse stadia laten zien
Oh wat lief zeg! Tja, ze zit op d'r uitslagen te wachten, hoewel d'r medicijnen voor het eerst niet zo goed aan lijken te slaanquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:38 schreef Mibos het volgende:
Vivi hoe is het met je mams? Moest laatst aan jullie denken...
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
@MeNicole; Mikael maakt dus niet binnen afzienbare tijd kennis met de flatslet?
Ik ben meer zo'n iemand die alles wilt zienquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:42 schreef Syrena het volgende:
[..]Zo'n iemand ben ik ook
Ik heb iedereen de bult op mijn rug in diverse stadia laten zien
Tja, en daar gooi je je huwelijk dan voor overboordquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:22 schreef MeNicole het volgende:
[..]
De flatslet wil niks meer van Kevin weten. Ze heeft hem nu een keer gehad en hij is nu weer vrij dus das toch helemaal niet leuk. Er zijn meer jongens in de flat die ze nog moet
![]()
En bovendien hoefd Kevin haar ook helemaal niet![]()
Ik heb nog een foto waar ik het gaas eruit trekquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik ben meer zo'n iemand die alles wilt zien
Natuurlijk uit puur professioneel oogpunt![]()
Zo erg ben ik helemaal niet hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:31 schreef Mibos het volgende:
Yppy dat lijkt me echt akelig hoor en ik heb wel een beetje medelijden met Jarno!!!
Nee ik word zeker niet geleefd, maar ben gewoon zo druk, met hobbies, het werk, het huishouden, en alles wat er bij komt kijkenquote:Op woensdag 7 november 2007 11:23 schreef Noli. het volgende:
Bar ben je bang dat je nu "geleefd word"?
Ik heb juist het idee dat je nu echt je ding gevonden hebt en je na lange tijd juist weer beter in je vel zit dan ooit.
Dit is je droom en nu is het idd even druk, maar als het straks geopend is leef jij je droom!
Ga d'r voor! Je kan het! [ afbeelding ]![]()
Ik ben ookquote:Op woensdag 7 november 2007 12:34 schreef Noli. het volgende:
Ooooooooooooh, je hebt het (zoals wij het hier zeggen) gewoon smoordruk met van alles en niks.
En wat dat genieten betreft. GROOT GELIJK! Juist lekker toch?![]()
Ik vind trouwens dat je de laatste tijd zo lekkerfris
klinkt. Echt op je plek.
Ik weet niet goed hoe ik het anders uit moet drukken, maar ik vind het leuk.
Oh dan hoop ik daar maar op! Ik ben/was een beetje bang dat de vorige bewoner zijn post laat doorsturen...quote:Op woensdag 7 november 2007 09:13 schreef Yoni het volgende:
Texelonia, als het huis echt onbewoond is, wordt het pakje teruggestuurd met de melding 'onbewoond'Dat deden ze met mijn post hier ook toen ik er al woonde, omdat de postbode niet doorhad dat de woningen al opgeleverd waren
![]()
prutser
Wat lekkerquote:Op woensdag 7 november 2007 16:10 schreef p_iglet het volgende:
Mag ik even jubelen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de eerste 4e jaars tentamen, en mijn hertentamen van afgelopen oktober gehaald !!!![]()
![]()
Heb dus sinds ik hoogzwanger was geen onvoldoende meer gehaald!!
Nu duimen voor de uitslag van van mijn 2 tentamens van afgelopen week. Waarvan er 1tje nog heeeeel belangrijk is.
En hopen dat ze in Leiden mijn brief van vandaag zo goed vinden, dat ze goedkeuren dat ik via daar ipv rotterdam co-schappen kan gaan lopen. (dat zou 2 uur reistijd per dag schelen).
Whoehoeeee d'r zit weer progressie in mijn studie![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze het doorsturen, wordt jouw pakje sowieso niet mee doorgestuurd, want dat staat op een andere naam. Dat doorsturen gaat echt op naam.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:06 schreef texelonia het volgende:
[..]
Oh dan hoop ik daar maar op! Ik ben/was een beetje bang dat de vorige bewoner zijn post laat doorsturen...
Okay dat biedt hoop!quote:Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef Yoni het volgende:
[..]
Als ze het doorsturen, wordt jouw pakje sowieso niet mee doorgestuurd, want dat staat op een andere naam. Dat doorsturen gaat echt op naam.
ze hebben hele toffe hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 06:51 schreef Sugar het volgende:
Yoni, nogmaals sterkte.
Om nog maar even terug te komen op mijn oogjes (een handicap, een handicap, 't is niet zo leuk als je dat heb): ik heb echt plus 2 en een beetje met een cilcinder van -2. Ik zie met mijn rechteroog maar 30%!Met sterkte zie ik meteen veel meer, dus ik kan er met rechts ongeveer 40% op vooruit gaan. Alleen zei deze opticien dat een lens geen optie is vanwege de flinke cilinder (dan blijft de lens niet goed zitten ofzoiets).
Een bril dus!![]()
![]()
tuurlijk welquote:Op donderdag 8 november 2007 07:20 schreef Sugar het volgende:
Maar zie je mij al met een bril?Ik denk dat ik ga ontkennen.
![]()
hij bedoelt vrouwen met wc-brillenquote:Op donderdag 8 november 2007 07:30 schreef Sugar het volgende:
Maar mijn man zegt ook echt: oh man, ik knap af op vrouwen met brillen!![]()
![]()
Och, dan kun je het brilleke altijd nog afzetten! Die van mij zegt dat ie afknapt op vrouwen die zeurenquote:Op donderdag 8 november 2007 07:30 schreef Sugar het volgende:
Maar mijn man zegt ook echt: oh man, ik knap af op vrouwen met brillen!![]()
![]()
Bij V&D hebben ze dagboekjes met slot van Diddle. Dat is misschien wel wat (?)quote:Op woensdag 7 november 2007 21:40 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Weet iemand waar ze stoere jongens-dagboeken verkopen? Onze junior wil er al een tijdje één, zeker sinds zijn zus op vacantie niets anders deed dan schrijven.
Dat kan lang niet altijd. Helaas.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:03 schreef Lois het volgende:
Sugar, gewoon heel hard gaan sparen voor een laserbehandeling, dan ben je zo weer van die bril af
ik heb zowieso mijn dslr aangepast staan met dat wieltjesdingquote:Op donderdag 8 november 2007 10:14 schreef Noli. het volgende:
Sjoeg, fotorgafeer je met je linker of rechteroog? (of doe je het met het schermpje)
Ik ben aan de ene kant erg blij met mijn bril. Ik heb veel minder hoofdpijn zie dingen ineens veel scherper en zie veel meer diepte. Ik kan trouwens ook geen lenzen door mijn prisma. Aaan de andere kant is ie soms wel lastig bijvoorbeeld (zoals Ynske ook zegt) met fotograferen.
Een bril kan je (fotografische) ogen openen.
En anders is wat Lois zegt ook een optie misschien?
.
Yoni
nee t is een serie gemaakt van de filmquote:Op donderdag 8 november 2007 10:39 schreef Noli. het volgende:
Uhm, is dat wel de hele film?
Bij het 'dingesen' en ook op tvgids.nl geven ze aan dat het van 9.05 tot 9.33 uitgezonden word?
Wat dan ga ik wel even kijken of ik 'm kan huren of op een andere manier kan zien..
Uitgerekend als wij een weekendje naar Texel gaan!quote:Stormvloedwaarschuwing voor vrijdag
Rijkswaterstaat heeft een stormvloedwaarschuwing doen uitgaan voor morgen. Voor het eerst sinds 1976 wordt vannacht de hele kustlijn van Nederland in de gaten gehouden. Het bureau van de Stormvloedwaarschuwingsdienst is dan ook bezet. Rijkswaterstaat verwacht overigens geen grote problemen.
Volgens het KNMI bestaat de mogelijkheid dat vrijdagochtend in het Waddengebied even een noordwesterstorm, windkracht 9, waait. In de kustgebieden kunnen dan windstoten tot 95 km/uur voorkomen.
Omdat het springtij is wordt door de storm hoogwater verwacht. Op de Noorzee kunnen golven met een hoogte van maximaal 12 meter voorkomen.
Ook Weathernews voorspelt morgen flink onstuimig weer met zeer zware windstoten met snelheden tot 110 kilometer per uur. De noordwestenwind neemt pas aan het einde van de dag iets in kracht af. Het stormachtige en buiige weer hangt samen met een lagedrukgebied dat de komende 24 uur van het Zuid-Noorwegen naar de Oostzee trekt.
De hoogste waterstand zal in het noorden van het land zijn. Morgenochtend loopt het water bij bijvoorbeeld Delfzijl op tot 4 meter en bij Hoek van Holland tot 3 meter.
Nog een geluk dat wij nog geen dakpannen hebbenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:22 schreef Noli. het volgende:
Ik hoop dat onze dakpannen blijven liggen.
Ook fijn, ik moet morgen ook de post nog doen..Als het goed is heb ik morgenmiddag wel de auto hier dus ik wil eigenlijk ook nog wel even op de dijk gaan kijken..
Hmmmm, of de pier van Holwerd..
Alvast bedankt voor het meedenken, maar hij is niet zo into Diddl.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik las even terug. Yoni, wat naar...![]()
[..]
Bij V&D hebben ze dagboekjes met slot van Diddle. Dat is misschien wel wat (?)
Uhuh...quote:Op donderdag 8 november 2007 12:52 schreef bixister het volgende:
windkracht 9!nou BE, dat zou wel eens niet door kunnen gaan....
Ik heb vorige week meerdere winkels voor een dagboekje van binnen gezien. Dat wat je zoekt bestaat niet volgens mij...quote:Op donderdag 8 november 2007 13:35 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Alvast bedankt voor het meedenken, maar hij is niet zo into Diddl.
Meer van de stoere jongensdingen... ActionMan... Pokèmon... dat soort dingen.
Ik heb een bril nodig... Ik las borsten en begreep er niks van...quote:Op donderdag 8 november 2007 13:44 schreef leonieke het volgende:
Ah kAls het ov goed is, is een auto idd alleen maar een heel duur ding. Ik weet van mezelf dat ik zonder bril echt niet veilig kan rijden
Ik zie de borden te laat en reageer ook gewoon trager dan normaal
*grinnik* Hier ook een prisma. Ik wist dat lenzen geen mogelijkheid waren maar laseren dus ook niet?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:20 schreef Lois het volgende:
Jeetje BE wat een weerswaarschuwingJe moet natuurlijk ook even in de gaten houden of je het eiland nog wel afkan, als je er eenmaal op zit. Zeker in jouw geval is dat wel belangrijk volgens mij.
Ik vind mijn bril ook niet geweldig maar laseren kan bij mij helaas niet, ik heb een forse prisma.
Lenzen gaat in dat geval ook niet, vind ik niet zo heel erg want dat gepiel in je ogen is weer niet echt iets voor mij.
quote:Mogelijke uitval eerste afvaarten vrijdagochtend 9 november
In verband met de verwachte storm is het mogelijk dat vrijdagochtend 9 november extreem hoog water ontstaat.
Hierdoor is het mogelijk dat enkele afvaarten, vanaf 06.00, komen te vervallen.
Voor vandaag, donderdag 8 november, is de verwachting dat we de normale dienstrooster kunnen varen.
Bereidingquote:Op donderdag 8 november 2007 15:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet iemand ook hoe je het beste pitjes van een pompoen kunt roosteren?
De soep begint hier al heerlijk te ruikenMaar ik wil zo graag es wat met de pitjes doen ipv ze weg te gooien!!!
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:12 schreef bixister het volgende:
ynske, plagiateur!![]()
of ben jij Laurita_25.
![]()
Lenzen kan wel hoor, met een cylinder. Ik heb ook een flinke cylinderafwijking, en de lenzen zijn niet goedkoop, maar het kan wèl. Ik zou zeker nog even naar een andere opticien gaanquote:Op donderdag 8 november 2007 06:51 schreef Sugar het volgende:
Om nog maar even terug te komen op mijn oogjes (een handicap, een handicap, 't is niet zo leuk als je dat heb): ik heb echt plus 2 en een beetje met een cilcinder van -2. Ik zie met mijn rechteroog maar 30%!Met sterkte zie ik meteen veel meer, dus ik kan er met rechts ongeveer 40% op vooruit gaan. Alleen zei deze opticien dat een lens geen optie is vanwege de flinke cilinder (dan blijft de lens niet goed zitten ofzoiets).
Een bril dus!![]()
![]()
Ik heb zelf maar wat bedacht maar het is superlekker!!!quote:Op donderdag 8 november 2007 15:56 schreef Vivi het volgende:
Pompoensoep, Hmm! Doe es een receptje geven Rocka
wij hebben ooit eens aan een wedstrijd van t werk van mijn vader meegedaan, wie kweekt de grootste pompoen. daarna hadden we thuis pompoennensoep, pompoennenjam, pompoennenmoes en weet niet nog al meer van pompoenen....quote:Op donderdag 8 november 2007 16:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik heb zelf maar wat bedacht maar het is superlekker!!!
500 gram pompoen, 200 gram wortels, handje verse peterselie, half blikje maïskorrels en een flinke kruidenroomkaas met knoflook. Het was wat dik maar dunner lijkt me ook niets aan.
De pan heb ik op 3/4e hoogte van de stukken pompoen met water gevuld.
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:31 schreef bixister het volgende:
ik heb ook wel eens een soort van pompoenburgers gebakken, ik was de enige die ze heerlijk vond.ik weet nog goed, dat was de dag dat piet z'n duim tussen de deur had. G met hem naar de HAP, zat ik daar met al die onaangeroerde pompoenburgers.
Is dat maar 30%?quote:Op donderdag 8 november 2007 06:51 schreef Sugar het volgende:
Yoni, nogmaals sterkte.
Een bril dus!![]()
![]()
Ik had een bril met half montuurtje en extra dun geslepen glazen. Maar er zat zo'n laagje op tegen reflectie en dat was helemaal beschadigd waardoor ik echt niet meer fatsoenlijk kon zien (net alsof ie vies was). Dus nu heb ik m'n gare reservebril maar weer op, die veel groter, donkerder en lomper is vind ik zelfquote:Op donderdag 8 november 2007 12:01 schreef Anitra het volgende:
Yoni
sugar das ff flink balen, maar je hebt brillen met weinig montuur en die vallen niet echt op. Mijn moeder heeft zo'n bril en het heeft bij mij 2 weken geduurd voor ik zag dat ze een bril hadSommige vallen echt niet op en soms staat het beer dan je gedacht had. Ik heb Rck leren kennen zonder brilhij hd lenzen toen en nu heeft hij al jaren een bril en moet ik wennen als hij hem af heeftsterker nog ik moet mijn lach vaak inhouden omdat hij net droopey is zonder bril
. Moraal van het verhaal: het kan heel er meevallen
Dat klinktquote:Op donderdag 8 november 2007 16:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik heb zelf maar wat bedacht maar het is superlekker!!!
500 gram pompoen, 200 gram wortels, handje verse peterselie, half blikje maïskorrels en een flinke kruidenroomkaas met knoflook. Het was wat dik maar dunner lijkt me ook niets aan.
De pan heb ik op 3/4e hoogte van de stukken pompoen met water gevuld.
En bedanktquote:Op donderdag 8 november 2007 13:13 schreef sjak het volgende:
BRILLEN ZIJN STOM!
Ah joh,zo erg is het niet,een bril! Ze hebben tegenwoordig hartstikke leuke brillen.quote:Op donderdag 8 november 2007 06:51 schreef Sugar het volgende:
Yoni, nogmaals sterkte.
Een bril dus!![]()
![]()
Die 6 jaar leeftijdsverschil vind ik niet alarmerend, wel het feit dat jij hem "ventje" noemt!quote:Op donderdag 8 november 2007 19:29 schreef MeNicole het volgende:
Zit ik te msnen met een ventje die 6 jaar jonger is dan mij. Maar hij is zooo leuk
![]()
Haha ik zie hem ook echt nog als een ventje.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:34 schreef phluphy het volgende:
[..]
Die 6 jaar leeftijdsverschil vind ik niet alarmerend, wel het feit dat jij hem "ventje" noemt!![]()
![]()
Maar die 30% baseerde hij niet op die +2 en cilinder van -2, maar op wat ik zag met de lettertest op die lichtbakken. Ik kon niks lezen met rechts. Dus misschien is dat toch wat anders dan dat het percentage puur berekend wordt op de oogafwijking.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:00 schreef texelonia het volgende:
[..]
Is dat maar 30%?Ik heb beide ogen -6 met cilinder -1, ik vraag me af hoe weinig % dat dan is.... Ik zie dan idd ook geen reet zonder bril
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:34 schreef phluphy het volgende:
Brillen!Ik jat altijd iedereen's brillen, ze staan me zo goed!
Heb er helaas geen nodig.
Het gras aan de andere kant is altijd groener, zo blijkt wel weer.![]()
Heb jij ook wel eens voor een paar euro zo'n Hema leesbril gekocht? Gewoon, voor de heb?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]IK ben niet de enige met die tik dus!
Het kan (ik zeg kan) een verwaarloosd lui oog zijn. Dat heb ik links, daar zie ik ook minder mee (zelfs na correctie). Niks meer an te doen. Al zei de oogarts dat het niet zo slecht was als ze altijd zeiden.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:50 schreef Sugar het volgende:
[..]
Maar die 30% baseerde hij niet op die +2 en cilinder van -2, maar op wat ik zag met de lettertest op die lichtbakken. Ik kon niks lezen met rechts. Dus misschien is dat toch wat anders dan dat het percentage puur berekend wordt op de oogafwijking.
Ik ben blij dat er anderen zijn die wel met dikke cilinderstoch lenzen hebben. Ik wil daar wel verder mee, anders doe ik het niet, denk ik. Maar ja, dat is ook stom natuurlijk. Het staat me zo tegen.
Eindelijk eens mensen met een tic die ik NIET hebquote:Op donderdag 8 november 2007 20:04 schreef phluphy het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens voor een paar euro zo'n Hema leesbril gekocht? Gewoon, voor de heb?![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:04 schreef phluphy het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens voor een paar euro zo'n Hema leesbril gekocht? Gewoon, voor de heb?![]()
Mits jij geen 18 bent hoeft dat toch geen probleem te zijn?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:29 schreef MeNicole het volgende:
Zit ik te msnen met een ventje die 6 jaar jonger is dan mij. Maar hij is zooo leuk
![]()
gelukkig ben ik dus niet de enige die het niet opvalt, voelde me al zo'n doosja open deur ik ben een doosquote:Op donderdag 8 november 2007 17:06 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik had een bril met half montuurtje en extra dun geslepen glazen. Maar er zat zo'n laagje op tegen reflectie en dat was helemaal beschadigd waardoor ik echt niet meer fatsoenlijk kon zien (net alsof ie vies was). Dus nu heb ik m'n gare reservebril maar weer op, die veel groter, donkerder en lomper is vind ik zelfMaar het is nog niemand opgevallen volgens mij
Alleen Noah
"Doe je de rode bril weer op mama?"
Oogartsen doen het ook regelmatigquote:Op donderdag 8 november 2007 20:39 schreef Pruk het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft een leesbril en die werd door de opticien aangeraden om er eentje bij de HEMA te halen. Veel goedkoper en net zo'n goede kwaliteit als wat hij kon leveren
kijk anders eens bij een dierenarts ofzo.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:41 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Oogartsen doen het ook regelmatig
Veel succes en sterkte met je zoektocht naar de juiste bril/lenzen Sugar!
Ik ben opzoek naar een kitten!! En heb verder helemaal geen eisen ofzo..![]()
Tis best lastig...of achterlijk duur voor een huis tuin en keuken kat,of de verkeerde kleur,of heel ver weg...en dan heb je dr eindelijk een gevonden die aan je eisen voldoet.. is ie al vergeven![]()
Maar blijf hoop houden..zijn weer 4 mailtjes de deur uit
Ja het word inderdaad de 5equote:Op donderdag 8 november 2007 22:20 schreef bixister het volgende:
chilladY ()zou dat zo seizoensgebonden zijn bij katten?
suzziieee, dus dit wordt de vijfde!?tjee!
maar succes met je zoektocht.
Ik welquote:Op donderdag 8 november 2007 20:04 schreef phluphy het volgende:
[..]
er wordt wel gezegd dat herfst en winterkittens minder gezond zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:20 schreef bixister het volgende:
chilladY ()zou dat zo seizoensgebonden zijn bij katten?
suzziieee, dus dit wordt de vijfde!?tjee!
maar succes met je zoektocht.
Mijn moeder ging gisteren bij onsfoto's kijken op de tv. Bril zoeken... bril 1 leesbril, bril 2 (op d'r hoofd) ook leesbril, bril drie zonnebrilop sterkte. Maar geen gewone brilquote:Op donderdag 8 november 2007 20:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Eindelijk eens mensen met een tic die ik NIET heb![]()
Mijn moeder spaart die Hema-brillen zo ongeveer. Maar als het moment daar is en ze heeft er eentje nodig zijn ze spoorloos verdwenen. Sta ik weer hele potten voor te lezen bij de Xenos![]()
Sugar, misschien naar een opticiën gaan waar een optometrist werkt (hier zijn adressen te vinden).quote:Op donderdag 8 november 2007 20:13 schreef Sugar het volgende:
Weet ik eigenlijk niet, BE. Ik zal nooit met rechts meer dan 70 % zien, denk ik. Volgens die opticien van gisteren was het inderdaad een verwaarloosd lui oog en kan ik daarmee dus nooit echt fantastisch zien. Ik denk dat ik naar een heel goede opticien ga en ga vragen naar wat er allemaal kan of echt moet, zeg maar. En even mijn ziektekostenverzekering checken inderdaad.
Bedankt voor al jullie weetjes!
K ben ook eeuwen op zoek geweest naar een "jongensdagboek"... heb iets gevonden wat een beetje in de buurt komt... Zal straks kijken of ik er een fotootje van kan maken!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:35 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Alvast bedankt voor het meedenken, maar hij is niet zo into Diddl.
Meer van de stoere jongensdingen... ActionMan... Pokèmon... dat soort dingen.
It wasn't mequote:Op vrijdag 9 november 2007 07:04 schreef Ynske het volgende:
Suuglokje was t geloof ik die om een jongensdagboek vroeg...
Ik heb gister een dagboek met Cars erop gezien bij de bruna in de uitverkoopbak
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:14 schreef p_iglet het volgende:
Pfff pokke storm
Kinderarts lijkt mij ook overdreven hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:28 schreef Belana het volgende:
maak je niet zo'n zorgen, als ze honger heeft eet ze wel Ingrid. en misschien heeft ze een griepje onder de leden. gaat wel weer over hoor. niet aan toegeven. kinderarts lijkt meop dit punt een beetje overdreven, alle kinderen eten wel eens een paar dagen slecht of niet. ik zou iig drinken blijven aanbieden, dat is het belangrijkst.
voorlopig nog nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:11 schreef Leah het volgende:
Als ik dan maar niet een nieuw bankje hoef te openen![]()
Heb je het vorige bankje gezienquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:11 schreef Leah het volgende:
Als ik dan maar niet een nieuw bankje hoef te openen![]()
ze gaat nu nog niet, ze gaat morgen pasquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:30 schreef snoopy het volgende:
Welterusten!
Ja, doe eens gekquote:
trutquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:38 schreef Leah het volgende:
[..]
Ja, doe eens gek
Had ik al gezegd dat ik weer naar Huub was geweest?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:42 schreef m@x het volgende:
Ik ben bezig om wat assertiever te worden. Merk je het al?
Nee sorry, delen doe ik niet meer aan. Hij is van MIJ!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:43 schreef Leah het volgende:
[..]
Heel goed M@x, zullen we Huub dan maar delen?![]()
Boek Gogo Paaldansers via de online artiestenshop van Swingingquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:43 schreef snoopy het volgende:
Die advertenties naast dit topic vind ik wel erg dubieus
Kosteloos Vrouwen
Leren Kennen Zonder Aanmelding !
www.snelle-contacten.com
Zoek Russische Vrouw
Russische vrouwen voor dating en huwelijk. Schrijf je nu gratis in.
www.RussianEuro.com
Vrijgezelle meiden?
De leukste vrijgezelle vrouwen Vind je via het Dating Overzicht!
Dating.Overzicht.nl
Verleid iedere vrouw
Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen mooie vrouwen.
www.VrouwenVersieren.com
misschien zijn ze hier naar toe?quote:
ah, gevonden:quote:
Dan kruip ik zo maar weer mijn eenzame, koude bed inquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:47 schreef easy-going het volgende:
[..]
misschien zijn ze hier naar toe?
Voor mannen met ballen. Oordeel zelf en bezoek nu de site.
www.mitsubishi-motors
Tssssss, tja.... zwanger hèquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben weg hier voor het uit de hand loopt
In dat geval .... ik blijf nog evenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben weg hier voor het uit de hand loopt
In dat geval, ik twijfel of ik wel binnen wil komen....quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
In dat geval .... ik blijf nog even
In het geval dat ik blijf? of in het geval dat het uit de hand loopt?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:52 schreef Igraine het volgende:
[..]
In dat geval, ik twijfel of ik wel binnen wil komen....
Ik heb er onlangs nog mee te maken gehad, delen was blijkbaar ook heel 1970quote:
Beidequote:Op vrijdag 9 november 2007 23:53 schreef easy-going het volgende:
[..]
In het geval dat ik blijf? of in het geval dat het uit de hand loopt?
Kan ik dispensatie aanvragen? Vanwege gezellig?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:52 schreef snoopy het volgende:
Nog 8 minuten en 2 slokken wijn....
Hmm, da's wel een beetje tacky..quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:54 schreef Leah het volgende:
[..]
Maar hee, we hebben het wèl over Huub hé? Niet trouwen en kindertjes enzo, gewoon een donker steegje, en de volgende dag kunnen zeggen dat je dronken was.
Ik ga niet blijven (lekker slapen) en het loopt niet uit de hand.quote:
Welnee joh, je nachtrust gaat er toch aan, kan je net zo goed blijven zittenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:57 schreef snoopy het volgende:
Helaas, ik heb vannacht een driewerf kotsend kind in mijn bed gehad, dus ik zou nu eigenlijk al in bed moeten liggen![]()
En geheel hypothetisch.quote:
Nou dan ga ik maar even hypothetisch over Huub dromenquote:
Ja daarom juist. Fantaseer dan een beetje meer glamour erbij....quote:
Ze slaapt nu en heeft nergens meer last van. Ik moet nu mijn kans op nachtrust grijpen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:59 schreef easy-going het volgende:
[..]
Welnee joh, je nachtrust gaat er toch aan, kan je net zo goed blijven zitten
Beterschap voor het kotsende kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |