abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:55:28 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54404344
MeNicole is boodschappen doen, dus zal geen nieuwe meer openen

Mijn reactie op mediation was nog:
quote:
ah ok
Ik ben idd ook een type dat niet direct een nieuwe vent over de vloer zou willen ivm kinderen. Persoonlijk zou ik er voor kiezen om zo lang mogelijk je \'vrije\' weekenden te gebruiken en \'s avonds als de kinderen in bed liggen.. En pas als het echt serieus is, eens een uitstapje ofzo met kinderen erbij maken.
Maar ik zou daar geen concrete tijdslimiet aan willen hangen.. (lijkt me dat als er iets over op papier staat en je krijgt alsnog ruzie met je ex, dat ie je daar wel weer mee om de oren kan gaan slaan tzt ook al is het niet zo \'hard\' bedoeld ten tijde van het opstellen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54404372
arrrgghh mag ik weer ff mijn gal spuien over Casema.....

Enige tijd geleden had ik al een berichtje geplaast over Film 1/Sport 1 en dat ze nog steeds geld incasseerden. Toen werd gezegd dat alles stopgezet was (ik had het al lang stopgezet en ook schiftelijk een bevestiging gehad) en dat ik het ab.geld gerestitueerd zou krijgen.
Tot mijn grote ergernis hebben ze weer abonnementgeld geincasseerd voor Sport 1/Film 1. Mailtje gestuurd hierover. Krijg ik antwoord met de mededeling dat het per 31 november 2007 stopgezet is. 31 november bestaat niet en volgens mij had ik het al veel eerder stopgezet. Daarnaast heb ik nog geen restitutie gehad..
Hang nu weer met ze aan de telefoon...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54404539
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:39 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Het gaat vooral om de toekomst. Als je allebei een nieuwe relatie krijgt. Hoelang ga je wachten totdat je kind je nieuwe vriend leert kennen. Doe je dat meteen of wacht je een jaar zodat je zeker weet dat het goed zit. Hoe mag je kind jou nieuwe vriend gaan noemen? Papa + naam of alleen naam. Speelgoed die ze met sinterklaas of kerst of verjaardagen krijgen, blijft dat bij de persoon waarvan ze het krijgen of mogen ze zelf weten waaar ze het mee naar toe nemen. Dat zijn zo ff een paar dingen de me in de gedachten schieten.

Zoals die dingen met nieuwe relaties enzo is beter dat dat nu allemaal op papier staat. Als je eenmaal verleifd bent denk je daar niet meer helemaal helder over na. En zo waren er nog een paar. Maar die zijn me even ontschoten.
dat zijn idd dingen waar je niet bij nadenkt op dat moment en mooi dat hun dat wel doen, maar idd wat E.T. zegt vind ik het raar als je zelf niet kan/mag bepalen wanneer je je vriend/vriendin introduceert of wanneer je gaat trouwen, liefde is nl niet vast te leggen en je gevoel ook niet (vind ik dan )
maar idd zoals verjaardagen, speelgoed e.d. is wel goed om er nu al bij stil te staan zodat er straks geen woorden komen omdat er bij jou iets kapot gegaan is wat de kleine van zijn vader gehad heeft gekregen

En toen was het bankje dicht en waren er al meer antwoorden
Wat E.T. zegt idd.
Rick kwam als Djen er niet was of al ze allang en breed op bed lag, toen we "zeker" waren dat we deze relatie voor lange tijd aangingen heb ik ze aan elkaar voorgesteld. Maar er kunnen altijd dingen gebeuren waardoor een relatie ineens eindigt zonder dat je daar zelf de hand in hebt en daarna kan je weer een nieuwe relatie krijgen.
pi_54404587
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:56 schreef Vicky het volgende:
arrrgghh mag ik weer ff mijn gal spuien over Casema.....

Enige tijd geleden had ik al een berichtje geplaast over Film 1/Sport 1 en dat ze nog steeds geld incasseerden. Toen werd gezegd dat alles stopgezet was (ik had het al lang stopgezet en ook schiftelijk een bevestiging gehad) en dat ik het ab.geld gerestitueerd zou krijgen.
Tot mijn grote ergernis hebben ze weer abonnementgeld geincasseerd voor Sport 1/Film 1. Mailtje gestuurd hierover. Krijg ik antwoord met de mededeling dat het per 31 november 2007 stopgezet is. 31 november bestaat niet en volgens mij had ik het al veel eerder stopgezet. Daarnaast heb ik nog geen restitutie gehad..
Hang nu weer met ze aan de telefoon...
dat is prut! en een datum die niet eens bestaat het word steeds gekker bij hun. Ik duim voor je dat het goedkomt!
pi_54404588
Vicky dat schiet ook niet erg op he...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54404760
Nou ik ben er soort van uit...
Enige tijd geleden hadden we een aanbieding van 2 maanden gratis Film 1/Sport 1, dat zat bij de decoder. Heb destidjs met Casema gebeld om te vragen hoe ik op moest zeggen. Nou zeiden ze, dat moet schriftelijk en mocht ik niet reageren, dan zou het gewoon doorlopen maar kon ik wel opzeggen wanneer ik wilde. Ik was net iets te laat om de 2 maanden op te zeggen maar ik had netjes een briefje gestuurd want ik kon opzeggen wanneer ik wilde, zeiden ze. Bevestiging gekregen van mijn opzegging.
Nu blijkt dus dat ik het ook telefonisch op had kunnen zeggen, maar mij werd destijds verteld dat het alleen schriftelijk kon. Daarnaast bleek ik nu dus aan een jaarcontract vast te zitten. Maar omdat ze toegeven dat ze verkeerde informatie gegeven hebben zijn ze coulant en wordt het per 30 november stopgezet. Of ik abonnementsgeld terug krijg is nog de vraag, die kwestie ligt bij de incasso.
"Dus u moet nog gewoon even geduld hebben mevrouw B." zei de meneer aan de telefoon..

ben benieuwd....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54404846
Ja, tuurlijk mag je opzeggen wanneer je wil, maar we vergeten even voor de gein te vermelden dat je er een jaar aan vast zit. U mag dan best in november opzeggen, maar u zit dan nog wel het rest van de termijn aan ons abonnement vast. Maar dat zeggen we er dus maar even niet bij.

Ik ken dat soort bedrijven maar al te goed
pi_54404995
wat een gedoe en dat alleen maar omdat je het bij de decoder kreeg. Fijn dat het iig geregld is, maar klote dat je je geld kwijt ben waarschijnlijk.
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:36:50 #9
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54405277
ik heb fantoompijn in mijn teennagel na Yppy d'r verhaal...

en wat een gedoe bij Casema zeg. Hopelijk zie je ook nog wat geld terug..
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:39:43 #10
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54405354
lekker coulant zeg...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_54405358
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:

ik heb fantoompijn in mijn teennagel na Yppy d'r verhaal...
Jij hebt nog makkelijk praten, ik moet al een paar dagen 'wil je m'n teen/bloed/pus zien/voelen/ruiken' aanhoren! . En als ik iets eng vind, zijn het doodgaande (teen)nagels enzo.

*ril*

Ik doe vanavond wel of ik slaap als ze thuiskomt denk ik.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:41:13 #12
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54405394
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:39 schreef Jarno het volgende:
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:43:41 #13
190853 RockabeIIa
pi_54405453
quote:

[..]

Jij hebt nog makkelijk praten, ik moet al een paar dagen 'wil je m'n teen/bloed/pus zien/voelen/ruiken' aanhoren! . En als ik iets eng vind, zijn het doodgaande (teen)nagels enzo.

*ril*

Jullie hebben een bijzondere band samen. Arme vent!

(Yppy, viespeuk!!! Mag ik een foto zien?)
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:45:40 #14
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54405511
YPPY wat een gruwelijk verhaal
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:46:42 #15
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54405537
quote:

[..]

*ril*

ieuw
heb een zoon met een voetbalblessure-teen (groeispurtje gemist, te kleine schoenen ) en daar werd ik al niet goed van. Maar ja ik moest wel... biotex weken, kijken, voelen... arm kind...
maar da's nog niks vergeleken met hoe ik dit voor me zie (en ik voel het dus serieus in mijn teen hè )Welterusten maar vast
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_54405541
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:43 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Jullie hebben een bijzondere band samen. Arme vent!
Ik chargeer. Een beetje. He.
quote:

(Yppy, viespeuk!!! Mag ik een foto zien?)
. Don't!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_54405896
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:55 schreef E.T. het volgende:
MeNicole is boodschappen doen, dus zal geen nieuwe meer openen
Hehe oeps. Niet gezien.

Maar ik hoef ook Yppy der teen niet te zine hoor
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54407251
tenenverhalen

Jessie, 28 kilo, dat vind ik echt een hele knappe prestatie!
Saartje
  dinsdag 6 november 2007 @ 16:17:43 #19
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54407462
Tenenverhalen , scheidingsverhalen , peuters van 3 met een eigen willetje dubbel

Jessie, gij slanke godin!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_54407697
MeNicole, liefde laat zich niet binden aan tijd. Je kan zo maar iemand tegen komen die je hart sneller laat slaan en you never know misschien is dat wel THE ONE. De prins op het witte paard, het ijzeren ros. You name it. Ik zou daar niks over vast leggen op papier. Maar ik zou persoonlijk wel eerst een aantal keer met die persoon afspreken/daten alvorens iemand aan mijn kind voor te stellen. Ik zou eerst willen weten hoe het tussen mij en die persoon gaat en als het klikt en de liefde bloeit op ipv verdorren dan kan je dus er voor kiezen om die persoon uit te nodigen om een keer wat leuks te gaan doen met je kind, in een voor je kind vertrouwde omgeving. Zoals de speeltuin of kinderboerderij. Als het klikt kan je daarna nog een keer die persoon uit nodigen bij je thuis, kijken hoe je kind reageert als het thuis is.

En echt waar de andere dingen wijzen zich ook zoals speelgoed gekregen bij verjaardagen of wat dan ook. Mijn man heeft een zoon van inmiddels 7 die wij helaas veels te weinig zien. De cadeautjes die hij kreeg bij ons voor oa zijn verjaardag of de sinterklaas hebben wij hier gehouden. Hij had hier geen speelgoed en wat is er nou leuker dan je eigen speelgoed hebben als je bij je vader bent. Wat wij wel deden waren de kleren die hij kreeg mee geven aan hem want omdat we hem zeer zelden zien groeit hij er veels te snel uit.

Anyway, je kan het beste op papier zetten wat er is afgesproken omtrent de omgang, allimentatie etc maar de dingen zoals liefde, gekregen speelgoed etc wijst zich allemaal van zelf.
pi_54407924
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:29 schreef Faja-Lobi het volgende:

Anyway, je kan het beste op papier zetten wat er is afgesproken omtrent de omgang, allimentatie etc maar de dingen zoals liefde, gekregen speelgoed etc wijst zich allemaal van zelf.
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist. Daar krijgen ouders zo vaak ruzie om.
Kijk jullie hebben ook gezged. Speelgoed blijft hier. Tis toch zijn speelgoed. Als ie dat mee wil nemen naar zijn moeder moet ie dat toch zelf weten. Of ie nu bij jullie wel of geen speelgoed heeft. Iedereen kijkt daar anders tegenaan. En daarom is het goed om nu dat soort dingen te bespreken voordat het er op aan kotm en je er ruzie overkrijgt.

En met de nieuwe relatie dat staat ook niet op papier. Maar ik vind het wel een fijn idee dat we daar nu over nagedacht hebben. En ik zeg ook niet dat het werkelijk een jaar moet duren maar dat er niet meteen iemand mee genomen word.
Liefde
pi_54408500
Gewoon even een teeveepee .
Fake it till you make it...
pi_54408657
Ik vind het wel een goed idee als er iemand is die je wijst op dat soort dingen. Zodat je er over kan nadenken en spreken voor het speelt. Of en hoe je het dan op papier zet is een tweede, maar iemand die de klappen van de zweep kent en je geheel onpartijdig raad kan geven... prima plan!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 6 november 2007 @ 17:11:52 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54408663
t lijkt me niet makkelijk om uit elkaar te gaan en alles goed te regelen. Dan kun je beter bevriend uit elkaar gaan als met strijd ondereen, dan is t helemaal niets meer. en kan iedere scheet verkeerd opgevat worden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_54409607
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:40 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik denk dat je je daar heel erg in vergist. Daar krijgen ouders zo vaak ruzie om.
Kijk jullie hebben ook gezged. Speelgoed blijft hier. Tis toch zijn speelgoed. Als ie dat mee wil nemen naar zijn moeder moet ie dat toch zelf weten. Of ie nu bij jullie wel of geen speelgoed heeft. Iedereen kijkt daar anders tegenaan. En daarom is het goed om nu dat soort dingen te bespreken voordat het er op aan kotm en je er ruzie overkrijgt.

En met de nieuwe relatie dat staat ook niet op papier. Maar ik vind het wel een fijn idee dat we daar nu over nagedacht hebben. En ik zeg ook niet dat het werkelijk een jaar moet duren maar dat er niet meteen iemand mee genomen word.
Denk dat er ook een hoop afhangt van hoe de ouders uit elkaar zijn gegaan Mijn man en zijn ex zijn alles behalve vriendschappelijk uit elkaar gegaan. Zijn ex heeft bijv zijn spullen over het balkon gegooid na een ruzie. En ondanks alle pogingen van mijn man om voor zijn zoon alles zo goed mogelijk te regelen is dat mislukt en mag hij zijn zoon zien wanneer het haar goed dunkt. Dus ja speelgoed gekregen van ons of bijv mijn ouders blijft hier omdat hij hier dan ook kan spelen. Ik snap het heus wel dat je alles zo goed mogelijk wil regelen om ruzie tussen ouders te voorkomen maar soms zijn er gewoon dingen die je niet van te voren kan zien aankomen/bepalen.
pi_54410412
quote:

[..]

*ril*

Zo'n iemand ben ik ook Ik heb iedereen de bult op mijn rug in diverse stadia laten zien
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_54411706
Mag ik even balen? Mijn tweede concert dit jaar van MeatLoaf is afgelast...

Yppy dat lijkt me echt akelig hoor en ik heb wel een beetje medelijden met Jarno!!!
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:35:15 #28
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54411818
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 18:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

Zo'n iemand ben ik ook Ik heb iedereen de bult op mijn rug in diverse stadia laten zien
Er zitten hier ook een aantal hele rare vrouwen die de bult op hun buik in diverse stadia showen!! Er is zelfs een speciaal topic over!

@MeNicole; Mikael maakt dus niet binnen afzienbare tijd kennis met de flatslet?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_54411903
Vivi hoe is het met je mams? Moest laatst aan jullie denken...
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:45:00 #30
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54412071
Nou ik heb echt pech met dat pakje
Ik was er vanavond heen, maar alles was pikkedonker, zelfs de lantaarnpalen enzow. Alles is onbewoond. Het wordt verbouwd of zoiets. Je zag zeg maar alle isolatiespul van de muren, ipv bakstenen.

Ik weet nu dus echt niet wat ik dan moet doen. Neem aan dat TPG ook wel weet dat het nu onbewoond is, maar wat er dan met de post/pakjes gebeurt?

Morgen toch maar even bol.com bellen, misschien zijn er wel meer domme mensen zoals ik
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:45:14 #31
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54412075
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:38 schreef Mibos het volgende:
Vivi hoe is het met je mams? Moest laatst aan jullie denken...
Oh wat lief zeg! Tja, ze zit op d'r uitslagen te wachten, hoewel d'r medicijnen voor het eerst niet zo goed aan lijken te slaan

De 9e horen we meer
pi_54412161
Wat jammer dat de medicijnen niet lijken te doen wat ze moeten doen...

Succes alvast voor de 9e en ook voor je mams!
pi_54413670
Vivi, sterkte voor jou en je moeder

Ik heb vandaag met mijn afdeling geklust in een activiteitencentrum voor jongeren in Amsterdam. Mijn werkgever doet veel aan projecten/goede doelen voor kinderen tegenwoordig en dit was er een van. Er moesten 2 lokalen geschilderd worden en er moesten decorstukken voor een kerstopvoering gemaakt worden
Ik heb een kerstengel gezaagd en geschilderd Ik moet zeggen dat het vermoeiend maar ook erg leuk was
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_54414701
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:35 schreef Vivi het volgende:

[..]

@MeNicole; Mikael maakt dus niet binnen afzienbare tijd kennis met de flatslet?
De flatslet wil niks meer van Kevin weten. Ze heeft hem nu een keer gehad en hij is nu weer vrij dus das toch helemaal niet leuk. Er zijn meer jongens in de flat die ze nog moet
En bovendien hoefd Kevin haar ook helemaal niet

[ Bericht 10% gewijzigd door MeNicole op 06-11-2007 21:28:52 ]
Liefde
pi_54415030
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 18:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ben meer zo'n iemand die alles wilt zien
Natuurlijk uit puur professioneel oogpunt
  dinsdag 6 november 2007 @ 21:56:04 #36
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54415763
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:22 schreef MeNicole het volgende:

[..]

De flatslet wil niks meer van Kevin weten. Ze heeft hem nu een keer gehad en hij is nu weer vrij dus das toch helemaal niet leuk. Er zijn meer jongens in de flat die ze nog moet
En bovendien hoefd Kevin haar ook helemaal niet
Tja, en daar gooi je je huwelijk dan voor overboord
pi_54416788
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:33 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Ik ben meer zo'n iemand die alles wilt zien
Natuurlijk uit puur professioneel oogpunt
Ik heb nog een foto waar ik het gaas eruit trek Sodeju wat deed dat toen zeer zeg. *ril*
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_54417274
Yppy dat lijkt me echt pijnlijk zeg. Is nou je hele nagel eraf?

Vivi sterkte met je moeder.
  dinsdag 6 november 2007 @ 22:50:39 #39
190853 RockabeIIa
pi_54417359
maak me gek Syrena

Viv
pi_54417559
Ze zitten nog in het fototoestel en ik ben te lam om te uppen.
Maar de bult moet nog helemaal weggesneden een keer (dit was alleen openmaken zodat de zooi eruit kon) dus dan kan ik een hele serie maken

Oja, ik ben er net achter dat ik een belastingschuld heb van zo'n 1800 euro. Het begrip verzamelinkomen verkeerd begrepen enzo (hele verhaal staat in KLB). Ik hoef het niet in 1x terug te betalen, maar ik voel me wel een beetje dom zacht uitgedrukt

Misschien moet ik eens snel beginnen aan dat boek dat ik ooit nog eens zou schrijven. Hoofdstuk 1, Bridget en de Belastingdienst...
pi_54417593
Sterkte Viefke, ik duim de 9e, dat het allemaal meevalt. Klote ziekte is het toch
pi_54418441
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:31 schreef Mibos het volgende:

Yppy dat lijkt me echt akelig hoor en ik heb wel een beetje medelijden met Jarno!!!
Zo erg ben ik helemaal niet hoor. Hij overdrijft, ik vind het wel grappig dat hij zo gaat griezelen, terwijl ik het wel interessant vind. Het ziet er verder ook niet eng uit. Gisteren ook niet. Gewoon een nagel die los zit. Hij is gewoon een watje.

Sterkte Vivi, het is zo'n rotziekte.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:34:37 #43
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54418652
Bedankt allemaal
  woensdag 7 november 2007 @ 08:37:05 #44
24188 Belana
kloon van belana
pi_54422201
viv, ik heb duidelijk iets gemist, wat is er met je moeder? sterkte iig!

MeNicole, goed dat jullie alles goed willen regelen Ik zou er persoonlijk niet tegen kunnen om alles zo in detaills vast te leggen denk ik, ik word al kriegel van het idee, maar het zijn wel goeie dingen om over na te denken. komt wel goed met jullie geloof ik.
stormy waters...
sailin'
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 7 november 2007 @ 09:13:24 #45
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54422645
Texelonia, als het huis echt onbewoond is, wordt het pakje teruggestuurd met de melding 'onbewoond' Dat deden ze met mijn post hier ook toen ik er al woonde, omdat de postbode niet doorhad dat de woningen al opgeleverd waren prutser
pi_54424127
goedemorgen

Vivi sterkte, Spuuglokje wat leuk, ik ga er zodra mijn volgende loon gestort is ook gelijk achteraan, maar ik ga toch voor de rode
Texelona, hopelijk komt het toch nog goed,met je boek
Yppy teenagels ik moet er niet aan denken....
Jessie s6 met regelen van de scheiding en alles wat er emotioneel bij komt kijken...

* _Bar_ vraagt zich af of ze nog wel "leeft" de laatste weken voor de opening naderen en we zijn met man en macht aan het werk om het allemaal goed en optijd af te krijgen...
Tis maar druk zo
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 7 november 2007 @ 11:23:51 #47
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54424980
Bar ben je bang dat je nu "geleefd word"?
Ik heb juist het idee dat je nu echt je ding gevonden hebt en je na lange tijd juist weer beter in je vel zit dan ooit.
Dit is je droom en nu is het idd even druk, maar als het straks geopend is leef jij je droom!
Ga d'r voor! Je kan het!

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_54425105
quote:
Op woensdag 7 november 2007 11:23 schreef Noli. het volgende:
Bar ben je bang dat je nu "geleefd word"?
Ik heb juist het idee dat je nu echt je ding gevonden hebt en je na lange tijd juist weer beter in je vel zit dan ooit.
Dit is je droom en nu is het idd even druk, maar als het straks geopend is leef jij je droom!
Ga d'r voor! Je kan het! [ afbeelding ]

Nee ik word zeker niet geleefd, maar ben gewoon zo druk, met hobbies, het werk, het huishouden, en alles wat er bij komt kijken
Tussendoor ook nog partijtjes.

Ik heb idd wel mijn ding gevonden, en geniet er met volle teugen van
  woensdag 7 november 2007 @ 12:34:30 #49
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54426532
Ooooooooooooh, je hebt het (zoals wij het hier zeggen) gewoon smoordruk met van alles en niks.

En wat dat genieten betreft. GROOT GELIJK! Juist lekker toch?

Ik vind trouwens dat je de laatste tijd zo lekker fris klinkt. Echt op je plek.
Ik weet niet goed hoe ik het anders uit moet drukken, maar ik vind het leuk.
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 7 november 2007 @ 12:36:41 #50
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54426577
Bar je klinkt zo heerlijk, wat fijn! En over dat dekbed, die rode heeft helemaal een beige achterkant met bloemetjes en de blauwe die ik heb een roze achterkant met bloemetjes. Ik hou niet zo van beige, vandaar. Maar het rode spreekt me wél heel erg aan in 'jouw' dekbed.
pi_54426653
quote:
Op woensdag 7 november 2007 12:34 schreef Noli. het volgende:
Ooooooooooooh, je hebt het (zoals wij het hier zeggen) gewoon smoordruk met van alles en niks.

En wat dat genieten betreft. GROOT GELIJK! Juist lekker toch?

Ik vind trouwens dat je de laatste tijd zo lekker fris klinkt. Echt op je plek.
Ik weet niet goed hoe ik het anders uit moet drukken, maar ik vind het leuk.
Ik ben ook weet niet wat het is, al moet ik wel eerlijkheids halve meedelen dat ik last heb van de sinterklaas en kerstgebeuren, het maakt me triestig en het gemis weer groter...

Ben wat dat betrefd blij dat ik aan de andere kant dingen doe waarbij ik genoeg haal om het verdrietige gevoel beetje te maskeren
pi_54426806
ow iemand trouwens een leuke winkel waar ze leuke lekkere warme winterjassen verkopen?
pi_54431884
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:13 schreef Yoni het volgende:
Texelonia, als het huis echt onbewoond is, wordt het pakje teruggestuurd met de melding 'onbewoond' Dat deden ze met mijn post hier ook toen ik er al woonde, omdat de postbode niet doorhad dat de woningen al opgeleverd waren prutser
Oh dan hoop ik daar maar op! Ik ben/was een beetje bang dat de vorige bewoner zijn post laat doorsturen...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54432000
Mag ik even jubelen!!!
Ik heb de eerste 4e jaars tentamen, en mijn hertentamen van afgelopen oktober gehaald !!!
Heb dus sinds ik hoogzwanger was geen onvoldoende meer gehaald!!
Nu duimen voor de uitslag van van mijn 2 tentamens van afgelopen week. Waarvan er 1tje nog heeeeel belangrijk is.
En hopen dat ze in Leiden mijn brief van vandaag zo goed vinden, dat ze goedkeuren dat ik via daar ipv rotterdam co-schappen kan gaan lopen. (dat zou 2 uur reistijd per dag schelen).

Whoehoeeee d'r zit weer progressie in mijn studie
pi_54432040
super P_iglet
pi_54432073
quote:
Op woensdag 7 november 2007 16:10 schreef p_iglet het volgende:
Mag ik even jubelen!!!
Ik heb de eerste 4e jaars tentamen, en mijn hertentamen van afgelopen oktober gehaald !!!
Heb dus sinds ik hoogzwanger was geen onvoldoende meer gehaald!!
Nu duimen voor de uitslag van van mijn 2 tentamens van afgelopen week. Waarvan er 1tje nog heeeeel belangrijk is.
En hopen dat ze in Leiden mijn brief van vandaag zo goed vinden, dat ze goedkeuren dat ik via daar ipv rotterdam co-schappen kan gaan lopen. (dat zou 2 uur reistijd per dag schelen).

Whoehoeeee d'r zit weer progressie in mijn studie
Wat lekker super!!!

Bar
  woensdag 7 november 2007 @ 16:18:36 #57
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54432194

P_iglet

Engaging Infinite Improbability Drive..
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 7 november 2007 @ 16:33:51 #58
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54432532
quote:
Op woensdag 7 november 2007 16:06 schreef texelonia het volgende:

[..]

Oh dan hoop ik daar maar op! Ik ben/was een beetje bang dat de vorige bewoner zijn post laat doorsturen...
Als ze het doorsturen, wordt jouw pakje sowieso niet mee doorgestuurd, want dat staat op een andere naam. Dat doorsturen gaat echt op naam.
pi_54433717
quote:
Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef Yoni het volgende:

[..]

Als ze het doorsturen, wordt jouw pakje sowieso niet mee doorgestuurd, want dat staat op een andere naam. Dat doorsturen gaat echt op naam.
Okay dat biedt hoop! Thanx!
©Dumbo
pi_54434096
p_iglet, goed zeg , hopelijk zijn die van afgelopen week ook zo goed gegaan! En hopen dat je in Leiden terecht kan!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 7 november 2007 @ 18:21:49 #61
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54435050
Tof P_iglet!!!!

Hier een hyperactief konijn en volgens oma is Isa altijd aan t vragen waar mijn beesjes (hamster en konijn) zijn
konijn is mee geweest naar mijn ouders toen isa daar was
Today is life -

Dale Carnegie
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 7 november 2007 @ 18:29:20 #62
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54435244
De kanker bij mijn opa, die in juni geopereerd is aan een darmtumor, is terug. We wisten dat niet alles weg was, maar normaal duurt het bij oude mensen relatief lang voordat zoiets weer gaat groeien. Helaas was het in dit geval niet zo, de tumor is terug op oude grootte en uitgezaaid naar lever en nieren.

*verdrietig is....*
  woensdag 7 november 2007 @ 19:03:32 #63
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_54436051
Yoni

P_iglet . Ik hoop dat Leiden doorgaat. 2 uur reistijd per dag is veel zeg.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  woensdag 7 november 2007 @ 19:59:00 #64
94046 PM-girl
pi_54437598
Yoni, bah wat een rot nieuws! Sterkte ermee!

P_iglet, wat fijn!
*
pi_54437858
Wat rot Yoni
  woensdag 7 november 2007 @ 20:24:40 #66
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54438324
Yoni

Wat leven we af en toe toch in een kutwereld
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2007 @ 20:55:17 #67
43556 miss_dynastie
pi_54439112
He bah Yoni
pi_54439974
Yoni wat rot

p_iglet gefeliciteerd!
Saartje
  woensdag 7 november 2007 @ 21:40:14 #69
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_54440480
Weet iemand waar ze stoere jongens-dagboeken verkopen? Onze junior wil er al een tijdje één, zeker sinds zijn zus op vacantie niets anders deed dan schrijven.

Hij heeft nu op TV gezien dat er een dagboek is, wat je met alleen met jouw stem kan openen [tegen pottenkijkers] en waar speciale onzichtbare inkt bij zit. Veulste duur natuurlijk, maar bij de plaatselijke Intertoys en Bruna kwam ik ook niet direct iets jongensachtigs tegen.

Het succes van een dagboek zit hem natuurlijk in het slotje en het idee dat niemand anders erin kan lezen. Maar 'eventjes' een dagboek kopen, zat er vandaag niet in. Of hij moet ineens heel erg van prinsesjes en Diddl zijn gaan houden, maar dat weet ik wel zeker van niet. Dus als iemand iets weet... anders moet ik zelf wat in mekaar gaan knutselen.

Balen Yoni! Sterkte .
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  woensdag 7 november 2007 @ 22:37:42 #70
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54442584
Yoni wat erg

P_iglet wat goed van je!
pi_54444098
Yoni wat ontzettend verdrietig en ontzettend klote nieuws
  donderdag 8 november 2007 @ 06:51:56 #72
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54448120
Yoni, nogmaals sterkte.

Om nog maar even terug te komen op mijn oogjes (een handicap, een handicap, 't is niet zo leuk als je dat heb): ik heb echt plus 2 en een beetje met een cilcinder van -2. Ik zie met mijn rechteroog maar 30%! Met sterkte zie ik meteen veel meer, dus ik kan er met rechts ongeveer 40% op vooruit gaan. Alleen zei deze opticien dat een lens geen optie is vanwege de flinke cilinder (dan blijft de lens niet goed zitten ofzoiets).

Een bril dus!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 november 2007 @ 07:04:57 #73
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54448152
quote:
Op donderdag 8 november 2007 06:51 schreef Sugar het volgende:
Yoni, nogmaals sterkte.

Om nog maar even terug te komen op mijn oogjes (een handicap, een handicap, 't is niet zo leuk als je dat heb): ik heb echt plus 2 en een beetje met een cilcinder van -2. Ik zie met mijn rechteroog maar 30%! Met sterkte zie ik meteen veel meer, dus ik kan er met rechts ongeveer 40% op vooruit gaan. Alleen zei deze opticien dat een lens geen optie is vanwege de flinke cilinder (dan blijft de lens niet goed zitten ofzoiets).

Een bril dus!
ze hebben hele toffe hoor

hier voorheen ook last van cilinder, maar die is door lensopbouw verminderd, en niet meer nodig nu
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 8 november 2007 @ 07:20:26 #74
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54448206
Maar zie je mij al met een bril? Ik denk dat ik ga ontkennen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 november 2007 @ 07:23:14 #75
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54448214
quote:
Op donderdag 8 november 2007 07:20 schreef Sugar het volgende:
Maar zie je mij al met een bril? Ik denk dat ik ga ontkennen.
tuurlijk wel
Today is life -

Dale Carnegie
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 8 november 2007 @ 07:25:25 #76
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54448226
Volgens mij staat een bril jou prima Sugar!
  donderdag 8 november 2007 @ 07:30:46 #77
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54448259
Maar mijn man zegt ook echt: oh man, ik knap af op vrouwen met brillen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 november 2007 @ 07:31:15 #78
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54448262
t enige wat lastig kan zijn, althans ik kan t nog altijd niet echt
foto's maken zonder ruzie te krijgen met mijn bril
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 november 2007 @ 07:31:33 #79
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54448265
quote:
Op donderdag 8 november 2007 07:30 schreef Sugar het volgende:
hij bedoelt vrouwen met wc-brillen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54448324
Als je het juiste montuur hebt komt je er volgens mij prima mee weg Sugar Het zal wel wennen zijn, maar geef het een week dan weet je niet beter
Saartje
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 8 november 2007 @ 08:18:26 #81
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54448572
En waarschijnlijk vindt je man het dan uiteindelijk ook heus wel leuk

Neem wel iemand mee naar de opticien die je vertrouwt en eerlijk zijn/haar mening durft te geven. Ik neem altijd mijn moeder mee, want die zegt gewoon eerlijk welke bril geweldig staat en welke niet
  donderdag 8 november 2007 @ 08:20:02 #82
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54448578
Poeh, ik weet het echt nog niet hoor jongens. Ik heb nergens last van nu, maar ja, ze zeggen wel dat het nodig is.
pi_54448622
Yoni

wat goed p_iglet!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_54448810
Je hebt erg leuke brillen nu, en als het moet, dan moet het. Ik hoor juist dat het met bril leuker is dan zonder. Ik vind juist op de foto gaan lastig Yoni. Omdat mijn ogen erg slecht zijn (-2 is niks ) moet ik een bril met dikkere randen. Dat is nu 'in' gelukkig, dus zo te kopen, alleen lijkt het dan op de foto al snel of ik mijn ogen dicht heb. Binnenkort maar met lenzen op de pasfoto dus. Die inderdaad verschuiven Sugar, dus als je een sterke cilinder nodig hebt, is dat niet handig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 8 november 2007 @ 09:50:46 #85
190853 RockabeIIa
pi_54449750
quote:
Op donderdag 8 november 2007 07:30 schreef Sugar het volgende:
Och, dan kun je het brilleke altijd nog afzetten! Die van mij zegt dat ie afknapt op vrouwen die zeuren Hij was beter afgeweest als ie op mannen zou vallen, geloof ik
  donderdag 8 november 2007 @ 09:57:25 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54449855
Ik wilde vroeger en mss nu nog wel een beetje een bril.
Je hebt zulke gave!
Maar ik kan me idd voorstellen dat het niet prettig is als het 'moet', dat is toch weer anders.

Yoni
  Jubileum moderator donderdag 8 november 2007 @ 10:03:32 #87
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54449949
Sugar, gewoon heel hard gaan sparen voor een laserbehandeling, dan ben je zo weer van die bril af

Yoni heel veel sterkte
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 8 november 2007 @ 10:05:56 #88
190853 RockabeIIa
pi_54449978
Ik las even terug. Yoni, wat naar...
quote:
Op woensdag 7 november 2007 21:40 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Weet iemand waar ze stoere jongens-dagboeken verkopen? Onze junior wil er al een tijdje één, zeker sinds zijn zus op vacantie niets anders deed dan schrijven.
Bij V&D hebben ze dagboekjes met slot van Diddle. Dat is misschien wel wat (?)
  donderdag 8 november 2007 @ 10:14:24 #89
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54450103
Sjoeg, fotorgafeer je met je linker of rechteroog? (of doe je het met het schermpje )

Ik ben aan de ene kant erg blij met mijn bril. Ik heb veel minder hoofdpijn zie dingen ineens veel scherper en zie veel meer diepte. Ik kan trouwens ook geen lenzen door mijn prisma. Aaan de andere kant is ie soms wel lastig bijvoorbeeld (zoals Ynske ook zegt) met fotograferen.

Een bril kan je (fotografische) ogen openen.
En anders is wat Lois zegt ook een optie misschien?

.

Yoni
Maxi, Midi & Mini
pi_54450141
Je kunt ook een oculair (voorzetstukje voor als je een dslr mocht hebben) op sterkte kopen. .
pi_54450199
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:03 schreef Lois het volgende:
Sugar, gewoon heel hard gaan sparen voor een laserbehandeling, dan ben je zo weer van die bril af
Dat kan lang niet altijd. Helaas.
*OUD heilige*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 november 2007 @ 10:20:41 #92
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54450224
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:14 schreef Noli. het volgende:
Sjoeg, fotorgafeer je met je linker of rechteroog? (of doe je het met het schermpje )

Ik ben aan de ene kant erg blij met mijn bril. Ik heb veel minder hoofdpijn zie dingen ineens veel scherper en zie veel meer diepte. Ik kan trouwens ook geen lenzen door mijn prisma. Aaan de andere kant is ie soms wel lastig bijvoorbeeld (zoals Ynske ook zegt) met fotograferen.

Een bril kan je (fotografische) ogen openen.
En anders is wat Lois zegt ook een optie misschien?

.

Yoni
ik heb zowieso mijn dslr aangepast staan met dat wieltjesding
maar doe t t liefst met mijn lenzen in, kan ik tenminste dichter op de camera komen.
bij auto rijden kom ik t ook ngo wel eens tegen, heb iets bredere pootjes, dus bij het over de schouder kijken zie ik mijn bril
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 november 2007 @ 10:21:48 #93
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54450239
Owjah, vanaf zaterdag is Het paard van Sinterklaas op NL3
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 8 november 2007 @ 10:33:08 #94
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54450468
Ja! Die wil ik zien!

* Noli. gaat zo meteen even kijken of ik 'm kan 'dingesen'
(zo noemen we hier het voorprogrameren op de digitaletv-gedoe )
Maxi, Midi & Mini
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 8 november 2007 @ 10:36:26 #95
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54450528
Met fotograferen is het soms idd wel lastig, kan de info in mijn zoeker niet altijd even goed zien. Maar ach, verder vind ik mijn bril juist wel leuk

En thnx voor het meeleven allemaal
  donderdag 8 november 2007 @ 10:39:00 #96
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54450571
Uhm, is dat wel de hele film?

Bij het 'dingesen' en ook op tvgids.nl geven ze aan dat het van 9.05 tot 9.33 uitgezonden word?
Wat dan ga ik wel even kijken of ik 'm kan huren of op een andere manier kan zien..
Maxi, Midi & Mini
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 november 2007 @ 10:56:53 #97
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54450921
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:39 schreef Noli. het volgende:
Uhm, is dat wel de hele film?

Bij het 'dingesen' en ook op tvgids.nl geven ze aan dat het van 9.05 tot 9.33 uitgezonden word?
Wat dan ga ik wel even kijken of ik 'm kan huren of op een andere manier kan zien..
nee t is een serie gemaakt van de film
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 8 november 2007 @ 11:00:02 #98
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54450982
Maxi, Midi & Mini
pi_54451669
yoni wat naar van je opa. heel veel sterkte!

noli, dat wordt toch wel eens vaker gedaan, een film tot een serie maken?
pi_54451791
Yoni wat naar van je opa...
pi_54452286
Yoni

sugar das ff flink balen, maar je hebt brillen met weinig montuur en die vallen niet echt op. Mijn moeder heeft zo'n bril en het heeft bij mij 2 weken geduurd voor ik zag dat ze een bril had Sommige vallen echt niet op en soms staat het beer dan je gedacht had. Ik heb Rck leren kennen zonder brilhij hd lenzen toen en nu heeft hij al jaren een bril en moet ik wennen als hij hem af heeftsterker nog ik moet mijn lach vaak inhouden omdat hij net droopey is zonder bril . Moraal van het verhaal: het kan heel er meevallen
  donderdag 8 november 2007 @ 12:48:26 #102
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54453314
Als mijn zijn bril op heeft heb ik spontaan een nieuwe liefde gevonden in Lee Towers
  donderdag 8 november 2007 @ 12:50:20 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54453361
Stormvloedwaarschuwing voor vrijdag
quote:
Stormvloedwaarschuwing voor vrijdag

Rijkswaterstaat heeft een stormvloedwaarschuwing doen uitgaan voor morgen. Voor het eerst sinds 1976 wordt vannacht de hele kustlijn van Nederland in de gaten gehouden. Het bureau van de Stormvloedwaarschuwingsdienst is dan ook bezet. Rijkswaterstaat verwacht overigens geen grote problemen.

Volgens het KNMI bestaat de mogelijkheid dat vrijdagochtend in het Waddengebied even een noordwesterstorm, windkracht 9, waait. In de kustgebieden kunnen dan windstoten tot 95 km/uur voorkomen.

Omdat het springtij is wordt door de storm hoogwater verwacht. Op de Noorzee kunnen golven met een hoogte van maximaal 12 meter voorkomen.

Ook Weathernews voorspelt morgen flink onstuimig weer met zeer zware windstoten met snelheden tot 110 kilometer per uur. De noordwestenwind neemt pas aan het einde van de dag iets in kracht af. Het stormachtige en buiige weer hangt samen met een lagedrukgebied dat de komende 24 uur van het Zuid-Noorwegen naar de Oostzee trekt.

De hoogste waterstand zal in het noorden van het land zijn. Morgenochtend loopt het water bij bijvoorbeeld Delfzijl op tot 4 meter en bij Hoek van Holland tot 3 meter.
Uitgerekend als wij een weekendje naar Texel gaan!
Morgen maar even in de gaten houden of de boten uberhaupt wel varen.
Op zich... ik vind een beetje storm altijd wel wat hebben en we zijn van plan lekker veel openhaardhout mee te nemen, lekker knus enzo.
Maar zoveel storm hoeft nou ook weer niet.
pi_54453397
hihi moraal van anitra's verhaal: straks zie je er zonder bril niet meer uit! of als lee towers, voegt rottdog fijntjes toe.
sugar, ik kan me goed voorstellen dat je ervan baalt dat je een bril moet gaan dragen, al vind je vast een kek modelletje dat je prachtig staat. en als 't moet dan is 't gewoon niet anders. misschien inderdaad zo'n laser-operatie overwegen (mits mogelijk bij jouw afwijking)?
pi_54453416
windkracht 9! nou BE, dat zou wel eens niet door kunnen gaan....
  donderdag 8 november 2007 @ 13:13:15 #106
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54453831
Suiker, ik zou dat nog even checken. Ik heb een cilinder van 1,5 en draag lenzen. Al een aantal jaar. Ik heb ze bij Pearle vandaan, ze zijn zacht en maandgevallen. Ik wil ook geen bril! (alleen als je eenmaal lenzen hebt heb je een bril voor 's avonds nodig....die heb ik wel maar draag ik dus alleen als niemand me kan zien)

BRILLEN ZIJN STOM!
Lekker douchen!
pi_54453980
Ik vind brillen eigenljik net wel leuk soms vervelend als het koud is of regent, maar voor de rest vind ik het niet erg dat ik een bril moet dragen.
  donderdag 8 november 2007 @ 13:22:24 #108
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54454048
Ik hoop dat onze dakpannen blijven liggen.

Ook fijn, ik moet morgen ook de post nog doen.. Als het goed is heb ik morgenmiddag wel de auto hier dus ik wil eigenlijk ook nog wel even op de dijk gaan kijken.. Hmmmm, of de pier van Holwerd..
Maxi, Midi & Mini
pi_54454089
Ik vind mezelf met bril een stuk wijzer dan zonder
pi_54454150
quote:
Op donderdag 8 november 2007 13:22 schreef Noli. het volgende:
Ik hoop dat onze dakpannen blijven liggen.

Ook fijn, ik moet morgen ook de post nog doen.. Als het goed is heb ik morgenmiddag wel de auto hier dus ik wil eigenlijk ook nog wel even op de dijk gaan kijken.. Hmmmm, of de pier van Holwerd..
Nog een geluk dat wij nog geen dakpannen hebben kunnen ze ook niet wegwaaien (maar ik denk wel dat we nog een winter en lente safe zitten op dat gebied )
  donderdag 8 november 2007 @ 13:35:35 #111
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_54454337
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik las even terug. Yoni, wat naar...
[..]

Bij V&D hebben ze dagboekjes met slot van Diddle. Dat is misschien wel wat (?)
Alvast bedankt voor het meedenken, maar hij is niet zo into Diddl.
Meer van de stoere jongensdingen... ActionMan... Pokèmon... dat soort dingen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_54454338
Ik heb ook een bril, maar draag hem nooit ik vind het verschrikkelijk !!!!!
Ik zie op afstand met mijn linkeroog behoorlijk slecht.. heel wazig.
En ik kan geen letters lezen op een grotere afstand.

Ik heb hem sinds ik hem heb (jaartje of 3?) maar 5x, niet langer dan 5min opgehad.
Ik vind het echt 3x niets. En zie van dichtbij prima vind ik
pi_54454374
Kun je dan bv in auto rijden ChilllayD?
pi_54454449
Voorheen mocht het niet. Omdat in in theorie geen nummerborden/verkeersborden zou kunnen lezen.
Op mijn 18e (nu 22) heb ik een test gehad in het ziekenhuis, veel verschillende tests.
Met een bril, zou ik WEL mogen autorijden. Iedereen was enthousiast.
18 worden (het was op mijn verjaardag), en ''slagen'' voor de tests en mogen autorijden.
Het heeft me nooit geboeid.

Ik heb nogsteeds geen rijbewijs, ik wil het (nog?) niet.
Ik weet niet precies wat het is.... waar ik woon nu, ben ik het niet nodig.
Waar ik begin volgend jaar ga wonen al helemaal niet.
Alles op loop en fietsafstand. En ik vind het zelfs zonde van mijn geld haha.

Misschien ooit roep ik altijd....maar voorlopig hoef ik dat papiertje echt niet.
pi_54454547
Ah k Als het ov goed is, is een auto idd alleen maar een heel duur ding. Ik weet van mezelf dat ik zonder bril echt niet veilig kan rijden Ik zie de borden te laat en reageer ook gewoon trager dan normaal
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2007 @ 13:47:33 #116
43556 miss_dynastie
pi_54454612
Voor mij ging er een wereld open toen ik mijn bril/lenzen kreeg. Ik ben gewoon mee naar binnen gesleept want ik durfde echt niet, maar al binnen een paar dagen werd de wereld echt een stukje leuker. Mensen herkennen in een winkelstraat! Blaadjes aan de bomen! Je ogen open i.p.v. tot spleetjes geknepen. Ik durf echt niet meer zonder naar buiten. Zonder lenzen dus, want op m'n bril ben ik niet dol.
pi_54454626
Ja precies, dat heb ik dus met wie ik dan ook ga meerijden...... best eng haha.

En het rijbewijs halen vind ik zoveel geld !!! Jakkie
Ik heb het geld daar wel voor,,, maar er nog niet voor over zegmaar.

Mijn vriend heeft net een nieuwe gekocht.
En eigenlijk gaan we altijd samen weg.
Boodschappen etc, kan allemaal lopend,fietsend. Zo makkelijk
pi_54455048
Sjeekie Beekie is dit wat misschien?

http://www.intertoys.nl/e(...)/Product/View/725579

Hier ook een bril omdat ik tegen lenzen kan en ik vind het niet zo vervelend moet ik eerlijk zeggen.
  Jubileum moderator donderdag 8 november 2007 @ 14:20:31 #119
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54455429
Jeetje BE wat een weerswaarschuwing Je moet natuurlijk ook even in de gaten houden of je het eiland nog wel afkan, als je er eenmaal op zit. Zeker in jouw geval is dat wel belangrijk volgens mij.

Ik vind mijn bril ook niet geweldig maar laseren kan bij mij helaas niet, ik heb een forse prisma.
Lenzen gaat in dat geval ook niet, vind ik niet zo heel erg want dat gepiel in je ogen is weer niet echt iets voor mij.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 8 november 2007 @ 14:22:09 #120
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54455465

Mag ik me even afreageren hier?
Ik zou hier aan het werk.. In eerste instantie alleen maandag, woensdag en vrijdag werken. Opvang voor de kinderen was geregeld. Instromen van parttimers bleek wat moeilijk want fulltimers gingen voor. Afgelopen week dan maar de beslissing genomen dan maar fulltime werken maar donderdags vrij. Opvang was zo aangepast er was nog nét wat extra plek voor Wilyan en Hanne.

Bel ik vandaag weer achter het werk aan gebeld (uitzendbureau) blijkt dat ik eigenlijk gewoon helemaal geen kans maak om daar aan het werk te komen. Mensen die er al eens gewerkt hebben krijgen in alle gevallen voorrang en ik mocht god op mijn blote knietjes gaan bedanken als ik er überhaubt 's een dag kon invallen.
Ik kreeg ook nog een preek dat ik niet rechtstreeks met het planningkantoor van het bedrijf zelf mocht bellen terwijl mij juist vanaf de bedrijfskant verteld is dat wel te doen anders kom je er nooit tussen. Het is een geheim nummer hoe zou ik daar anders aan komen?
Ik heb dus net in tranen (het werd me allemaal nét even te veel) husb opgebeld over hoe en wat.
Die is nu ook behoorlijk pissed. Hij gaat zo de opvang maar weer opzeggen want het kost ons nu alleen maar geld...

Wil je verdorie ontzettend graag aan het werk. Gewoon dom lopendeband-werk, werk wat vaak juist niemand wil doen. Krijg je dit gesodemieter!
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 8 november 2007 @ 14:22:40 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54455483
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:52 schreef bixister het volgende:
windkracht 9! nou BE, dat zou wel eens niet door kunnen gaan....
Uhuh...
Ik kreeg net ook al een PM van een trouwe lurkster die me vertelde dat veerboten tussen Terschelling en Vlieland er al uitgehaald zijn/worden.
  donderdag 8 november 2007 @ 14:23:09 #122
190853 RockabeIIa
pi_54455488
quote:
Op donderdag 8 november 2007 13:35 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

[..]

Ik heb vorige week meerdere winkels voor een dagboekje van binnen gezien. Dat wat je zoekt bestaat niet volgens mij... Had ie maar een meisje moeten worden
  donderdag 8 november 2007 @ 14:25:39 #123
190853 RockabeIIa
pi_54455547
quote:
Op donderdag 8 november 2007 13:44 schreef leonieke het volgende:
Ah k Als het ov goed is, is een auto idd alleen maar een heel duur ding. Ik weet van mezelf dat ik zonder bril echt niet veilig kan rijden Ik zie de borden te laat en reageer ook gewoon trager dan normaal
Ik heb een bril nodig... Ik las borsten en begreep er niks van...

Noli, da's een tegenvaller. Ik snap niet dat mensen niet meteen duidelijk kunnen zijn in zulke situaties. Bah!
  donderdag 8 november 2007 @ 14:25:48 #124
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54455551
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:20 schreef Lois het volgende:
Jeetje BE wat een weerswaarschuwing Je moet natuurlijk ook even in de gaten houden of je het eiland nog wel afkan, als je er eenmaal op zit. Zeker in jouw geval is dat wel belangrijk volgens mij.

Ik vind mijn bril ook niet geweldig maar laseren kan bij mij helaas niet, ik heb een forse prisma.
Lenzen gaat in dat geval ook niet, vind ik niet zo heel erg want dat gepiel in je ogen is weer niet echt iets voor mij.
*grinnik* Hier ook een prisma. Ik wist dat lenzen geen mogelijkheid waren maar laseren dus ook niet?
(Ik kan ook niet tegen gepriegenl bij mijn ogen, ik kan amper fatsoenlijk mascara op m'n wimpers krijgen)
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 8 november 2007 @ 14:26:59 #125
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54455566
BE je gaan naar Texel toch?
http://www.teso.nl/
quote:
Mogelijke uitval eerste afvaarten vrijdagochtend 9 november
In verband met de verwachte storm is het mogelijk dat vrijdagochtend 9 november extreem hoog water ontstaat.
Hierdoor is het mogelijk dat enkele afvaarten, vanaf 06.00, komen te vervallen.

Voor vandaag, donderdag 8 november, is de verwachting dat we de normale dienstrooster kunnen varen.
Maxi, Midi & Mini
pi_54455603
is vanavond vast vertrekken een optie, BE?
  donderdag 8 november 2007 @ 14:33:13 #127
3011 E.T.
pi_54455709
Hier ook een bril met cylinder
Ik kreeg altijd het heen en weer van lenzen.. ik knipper net een keer per minuut minder dan de normale mens waardoor de onderkant niet altijd evengoed aan de onderkant bleef en ik dus net zo veel zag als zonder lenzen
Laseren staat nog hoog op m'n lijstje, maar heb begrepen dat 't niet met alle cylinders mogelijk is (of iig niet alle soorten laser bij cylinder) en ik vind 't ook wel wat eng (en prijzig)

Noli, wat een raar gedoe zeg met dat uitzendburo en bedrijf
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 8 november 2007 @ 14:34:12 #128
3011 E.T.
pi_54455735
Anders even bellen met TESO, BE? Even horen hoe hun weersverwachting is en vanaf wat voor wind er vaarten uitvallen?
  donderdag 8 november 2007 @ 14:37:11 #129
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54455795
Bij Doeksen (Terschelling&Vlieland) vervallen morgen tot nu toe alleen de eerste twee afvaarten geloof ik.

Bij Wagenborg (Ameland&Schier):
Wegens te verwachten extreem hoog water is op vrijdag 9 november 2007 de veerdienst Ameland-Holwerd v.v. gestremd van 06.30 uur tot 11.30 uur.

Er word morgen gewoon gevaren dus alleen op het hoogtepunt van de storm (waarschijnlijk tussen 06.30 uur tot 11.30 uur) niet.
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 8 november 2007 @ 15:01:48 #130
190853 RockabeIIa
pi_54456331
Weet iemand ook hoe je het beste pitjes van een pompoen kunt roosteren?
De soep begint hier al heerlijk te ruiken Maar ik wil zo graag es wat met de pitjes doen ipv ze weg te gooien!!!
pi_54456490
je kunt ze ook drogen en in 't voorjaar planten.

ik koop wel eens pompoenpitten voor in de sla, maar dan zijn ze al wel gepeld. ik weet niet of je ze direct kunt (pellen en) eten, of dat je ze eerst moet drogen. (of bedoel je dat met roosteren?)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 november 2007 @ 15:08:48 #132
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54456522
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet iemand ook hoe je het beste pitjes van een pompoen kunt roosteren?
De soep begint hier al heerlijk te ruiken Maar ik wil zo graag es wat met de pitjes doen ipv ze weg te gooien!!!
Bereiding
Zet een koekenpan met dikke bodem op hoog vuur. Als de bodem goed warm is, zet je de vlam laag. Stort de pompoenpitten uit in de pan en verdeel ze over de bodem. Regelmatig omroeren. Na een tijdje zwellen ze op en knappen.

of

Ik maak wel eens een lekker knabbeltje met pompoenpitten. Door ze in een koekenpan droog te roosteren, op hoog vuur, blazen ze helemaal op. Dan blus ik ze af met wat tamari en zeezout.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54456599
ynske, plagiateur! of ben jij Laurita_25.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 november 2007 @ 15:13:43 #134
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54456626
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:12 schreef bixister het volgende:
ynske, plagiateur! of ben jij Laurita_25.

lang leve google
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 8 november 2007 @ 15:15:19 #135
190853 RockabeIIa
pi_54456662
Thanks Ynske Laurita_25! Da's dus echt zo eenvoudig als dat het me voorkwam!

Bix, deze pitten komen rechtstreeks uit een pompoen. Echt lekker zijn ze zo niet

[ Bericht 5% gewijzigd door RockabeIIa op 08-11-2007 15:20:39 ]
pi_54456700
ik las op die discussie waar ynske uit 'gegoogle-jat' had dat je ze ook zonder te pellen kunt eten. maar mijn ervaring is dat dat wel enorm laxerend werkt, dus wees daar voorzichtig mee.
  donderdag 8 november 2007 @ 15:19:45 #137
190853 RockabeIIa
pi_54456761
oja, laxatie....... op dit moment geen moeite mee (Don't ask)

Brent ook niet... Die zit voorover gebukt in zijn stoel 'Umpf'
pi_54456822
won't.
  donderdag 8 november 2007 @ 15:30:08 #139
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54457051
quote:

Een bril dus!
Lenzen kan wel hoor, met een cylinder. Ik heb ook een flinke cylinderafwijking, en de lenzen zijn niet goedkoop, maar het kan wèl. Ik zou zeker nog even naar een andere opticien gaan .

En nee, voor mij was een bril ook geen optie. Ik heb er het hoofd niet voor, en -8 ziet er hoe dan ook niet uit, daar doet een kek montuurtje niets meer voor .

[ Bericht 2% gewijzigd door Leah op 08-11-2007 15:35:54 ]
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 8 november 2007 @ 15:31:46 #140
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54457092
Weer eens het verkeerde knopje
  donderdag 8 november 2007 @ 15:36:13 #141
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54457210
Zo fijn, die nieuwe layout
pi_54457336
jaja hoeveel borrels heb jij al op?
  donderdag 8 november 2007 @ 15:45:47 #143
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54457442
Nieuwe lenzen nodig, denk ik .
pi_54457512
Ik heb beide ogen cylinder -1.75 en draag zachte lenzen... Misschien is het idee van Leah om nog eens langs een ander te gaan niet verkeerd, zeker als je eigenlijk geen bril wilt sugar.
pi_54457619
Ik kon ook gewoon lenzen krijgen met hoge cylinder Ik wil alleen geen lenzen.
pi_54457637
Noli. wat een gezeik zeg! Regel je daar opvang voor?

Ah dus het kan nog leuk worden hier morgen met de wind? Ben ik ff blij dat er nog een hele woonwijk tussen mij en de zee zit Ik woon beter dan m`n broer, die heeft z`n achtertuin tegen de duinen aan
Saartje
  donderdag 8 november 2007 @ 15:56:01 #147
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54457661
Pompoensoep, Hmm! Doe es een receptje geven Rocka
pi_54457675
noli, ik had een beetje over je verhaal heengelezen, maar inderdaad ontzettend stom zeg hoe dat gaat bij dat uitzendbureau. schandalig!
  donderdag 8 november 2007 @ 16:17:09 #149
190853 RockabeIIa
pi_54458034
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:56 schreef Vivi het volgende:
Pompoensoep, Hmm! Doe es een receptje geven Rocka
Ik heb zelf maar wat bedacht maar het is superlekker!!!
500 gram pompoen, 200 gram wortels, handje verse peterselie, half blikje maïskorrels en een flinke kruidenroomkaas met knoflook. Het was wat dik maar dunner lijkt me ook niets aan.
De pan heb ik op 3/4e hoogte van de stukken pompoen met water gevuld.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 november 2007 @ 16:19:13 #150
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54458065
Pff best lastig om alles geregeld te krijgen voor de cursus die ik volg.
Heb je 14 dagen om een model, ruimte en ideeën te regelen. Niet vergeten ook het afdrukken.
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 november 2007 @ 16:20:26 #151
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54458092
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:17 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

500 gram pompoen, 200 gram wortels, handje verse peterselie, half blikje maïskorrels en een flinke kruidenroomkaas met knoflook. Het was wat dik maar dunner lijkt me ook niets aan.
wij hebben ooit eens aan een wedstrijd van t werk van mijn vader meegedaan, wie kweekt de grootste pompoen. daarna hadden we thuis pompoennensoep, pompoennenjam, pompoennenmoes en weet niet nog al meer van pompoenen....
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54458184
klinkt goed!

het recept dat ik meestal gebruik:

Pompoen-prei soep (4 personen)

2 el. boter
180 gr. aardappel, geschilde
400 gr. pompoen
2 preien, in ringen
0.8 l. bouillon
0.5 dl. wijn, witte
0.5 dl. room
2 el. bieslook, verse, fijngeknipte
croutons
4 el. gruyère, geraspte
keukenmachine/staafmixer

Snijd de geschilde aardappels klein en de pompoen in blokjes.
Smelt de boter. Fruit hierin de aardappelen en de groenten en schenk de bouillon erop.
Laat het geheel in 20 minuten gaar worden.
Pureer en zeef de soep. Breng op smaak met witte wijn en room.
Verwarm de soep, schenk deze op de borden en garneer met bieslook, croutons en de kaas.
  donderdag 8 november 2007 @ 16:26:26 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54458254
Meiden, bedankt allemaal voor het uitzoekwerk. Vooralsnog lijkt het gelukkig dus wel mee te vallen. We waren toch al niet van plan om morgen met de eerste boot over te gaan, als ik het goed heb kunnen we pas om een uur of 2-3 het park op.
Vanavond gaan is dus niet een optie Bix, we hebben het huisje pas morgen, en idd, zoals Lois zegt... ik geloof nooit dat het nodig zal zijn, maar toch liever aan vaste land met zulke waarschuwingen.

Noli... wat balen zeg... En het leek zo goed allemaal...
pi_54458385
ah, groot gelijk hoor! hopelijk kunnen jullie dan gewoon met de boot die je toch al wilde nemen!

ik heb ook wel eens een soort van pompoenburgers gebakken, ik was de enige die ze heerlijk vond. ik weet nog goed, dat was de dag dat piet z'n duim tussen de deur had. G met hem naar de HAP, zat ik daar met al die onaangeroerde pompoenburgers.

ynske, voor als je vader nou nog eens pompoenen gaat kweken, dit is ook een lekker pompoenrecept (al weet ik niet goed wat 'relish' nou eigenlijk betekent?) :

Pompoenrelish met feta (voor-/bijgerecht, 4 personen)

ca. 750 g pompoen
4 eetlepels olijfolie
4 eetlepels pijnboompitten
150 g feta kaas
4 takjes munt
1 tentje knoflook
ca ½ eetlepel citroensap
zout
versgemalen peper

Pompoen in stukken snijden, schillen en raspen op grove rasp (of in keukenmachine). In koekenpan 2 eetlepels olie verhitten en pompoenrasp in ca. 10 minuten zachtjes gaar bakken, regelmatig roeren. Pompoen in zeef laten uitlekken.

In droge koekenpan pijnboompitten goudbruin roosteren. Feta in kleine blokjes snijden. Munt fijnsnijden. Pompoen in kom doen. Knoflook pellen en erboven uitpersen. Munt, feta, 2 eetlepels olie en citroensap door pompoen roeren. Op smaak bengen met zout en peper.

Relish desgewenst opnieuw licht verwarmen. Pijnboompitten erover strooien. Warm of op kamertemperatuur serveren. Lekker met warm pitabrood (als voorgerecht) of met couscous en geroosterde kip.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 november 2007 @ 16:34:53 #155
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54458493
bix weet jij misschien ergens in utrecht waar men zwarte lakens verkoopt?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54458563
heu, nee sorry, geen idee.
maar ik moet nu weg, boodschappen doen & P&A ophalen. viel 't op dat ik daar niet voor hoefde te zorgen vandaag?
  donderdag 8 november 2007 @ 16:45:46 #157
190853 RockabeIIa
pi_54458777
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:31 schreef bixister het volgende:
ik heb ook wel eens een soort van pompoenburgers gebakken, ik was de enige die ze heerlijk vond. ik weet nog goed, dat was de dag dat piet z'n duim tussen de deur had. G met hem naar de HAP, zat ik daar met al die onaangeroerde pompoenburgers.

ik ben altijd blij als ik de enige ben die iets lust!!!
  donderdag 8 november 2007 @ 17:00:36 #158
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54459163
quote:
Yoni, nogmaals sterkte.

Een bril dus!
Is dat maar 30%? Ik heb beide ogen -6 met cilinder -1, ik vraag me af hoe weinig % dat dan is.... Ik zie dan idd ook geen reet zonder bril

Je hebt tegenwoordig trouwens hele hippe brilletjes hoor Maar kan me voorstellen dat je wel even baalt..
©Dumbo
  donderdag 8 november 2007 @ 17:06:25 #159
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54459298
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:01 schreef Anitra het volgende:
Yoni

sugar das ff flink balen, maar je hebt brillen met weinig montuur en die vallen niet echt op. Mijn moeder heeft zo'n bril en het heeft bij mij 2 weken geduurd voor ik zag dat ze een bril had Sommige vallen echt niet op en soms staat het beer dan je gedacht had. Ik heb Rck leren kennen zonder brilhij hd lenzen toen en nu heeft hij al jaren een bril en moet ik wennen als hij hem af heeftsterker nog ik moet mijn lach vaak inhouden omdat hij net droopey is zonder bril . Moraal van het verhaal: het kan heel er meevallen
Ik had een bril met half montuurtje en extra dun geslepen glazen. Maar er zat zo'n laagje op tegen reflectie en dat was helemaal beschadigd waardoor ik echt niet meer fatsoenlijk kon zien (net alsof ie vies was). Dus nu heb ik m'n gare reservebril maar weer op, die veel groter, donkerder en lomper is vind ik zelf Maar het is nog niemand opgevallen volgens mij Alleen Noah "Doe je de rode bril weer op mama?"
©Dumbo
pi_54459344
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:17 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Dat klinkt en

Ik heb een cilinder van -1.75 ofzo en harde lenzen.
Ik moet echt naar de oogarts bellen, maar dan moet ik dus twee weken voor de afspraak mijn bril weer op en daar heb ik geen zin in Ik heb geen hippe bril
  donderdag 8 november 2007 @ 17:09:00 #161
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54459359
quote:
Op donderdag 8 november 2007 13:13 schreef sjak het volgende:
BRILLEN ZIJN STOM!
En bedankt
©Dumbo
  donderdag 8 november 2007 @ 17:28:53 #162
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54459828
Ik draag ook gewoon lenzen hoor -2 en -3 cilindervorming beide kanten -6.5 en kromming in mijn oog lijkt op staar maar is geen staar heb zelfs lenzen op advies van de oogarts al vanaf me 13 omdat hij het zo sneu vond zo;n jong meiske met zulke jampotten
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 8 november 2007 @ 17:49:42 #163
190853 RockabeIIa
pi_54460371
Ik heb wel staar maar ik hoef geen bril
pi_54462734
quote:
Yoni, nogmaals sterkte.

Een bril dus!
Ah joh,zo erg is het niet,een bril! Ze hebben tegenwoordig hartstikke leuke brillen.

Draag zelf al 10 jaar een bril (maar da's ook omdat ik lenzen eng vind).

Heb trouwens ook lang doorgelopen met slechte ogen en er ging een wereld voor me open toen ik eenmaal een bril had.
pi_54462961
Zit ik te msnen met een ventje die 6 jaar jonger is dan mij. Maar hij is zooo leuk
Liefde
  donderdag 8 november 2007 @ 19:34:39 #166
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54463152
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:29 schreef MeNicole het volgende:
Zit ik te msnen met een ventje die 6 jaar jonger is dan mij. Maar hij is zooo leuk
Die 6 jaar leeftijdsverschil vind ik niet alarmerend, wel het feit dat jij hem "ventje" noemt!

Brillen! Ik jat altijd iedereen's brillen, ze staan me zo goed! Heb er helaas geen nodig.
Het gras aan de andere kant is altijd groener, zo blijkt wel weer.
... ♥ ik mis je ♥
pi_54463329
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:34 schreef phluphy het volgende:

[..]

Die 6 jaar leeftijdsverschil vind ik niet alarmerend, wel het feit dat jij hem "ventje" noemt!

Haha ik zie hem ook echt nog als een ventje.
Liefde
  donderdag 8 november 2007 @ 19:43:35 #168
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54463464
Ik ga morgen ook maar es een pompoen halen

Dean is er sowieso gek op
  donderdag 8 november 2007 @ 19:50:11 #169
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54463668
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:00 schreef texelonia het volgende:

[..]

Is dat maar 30%? Ik heb beide ogen -6 met cilinder -1, ik vraag me af hoe weinig % dat dan is.... Ik zie dan idd ook geen reet zonder bril
Maar die 30% baseerde hij niet op die +2 en cilinder van -2, maar op wat ik zag met de lettertest op die lichtbakken. Ik kon niks lezen met rechts. Dus misschien is dat toch wat anders dan dat het percentage puur berekend wordt op de oogafwijking.

Ik ben blij dat er anderen zijn die wel met dikke cilinders toch lenzen hebben. Ik wil daar wel verder mee, anders doe ik het niet, denk ik. Maar ja, dat is ook stom natuurlijk. Het staat me zo tegen.
  donderdag 8 november 2007 @ 19:58:20 #170
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54463930
Volgens mij kun je tegenwoordig met iedere afwijking zo ongeveer wel een lens krijgen hoor.

Is een bezoekje aan de oogarts misschien een idee?
pi_54463973
Overigens, ik weet niet welke ziektekostenverzekering jij hebt, maar op mijn aanvullende verzekering worden lenzen volledig vergoed, dus als je de juiste hebt, om de kosten hoef je het dan niet te laten!
  donderdag 8 november 2007 @ 20:00:09 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54463989
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:34 schreef phluphy het volgende:
Brillen! Ik jat altijd iedereen's brillen, ze staan me zo goed! Heb er helaas geen nodig.
Het gras aan de andere kant is altijd groener, zo blijkt wel weer.
IK ben niet de enige met die tik dus!
  donderdag 8 november 2007 @ 20:04:21 #173
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54464087
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

IK ben niet de enige met die tik dus!
Heb jij ook wel eens voor een paar euro zo'n Hema leesbril gekocht? Gewoon, voor de heb?
... ♥ ik mis je ♥
pi_54464112
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:50 schreef Sugar het volgende:

[..]

Maar die 30% baseerde hij niet op die +2 en cilinder van -2, maar op wat ik zag met de lettertest op die lichtbakken. Ik kon niks lezen met rechts. Dus misschien is dat toch wat anders dan dat het percentage puur berekend wordt op de oogafwijking.

Ik ben blij dat er anderen zijn die wel met dikke cilinders toch lenzen hebben. Ik wil daar wel verder mee, anders doe ik het niet, denk ik. Maar ja, dat is ook stom natuurlijk. Het staat me zo tegen.
Het kan (ik zeg kan) een verwaarloosd lui oog zijn. Dat heb ik links, daar zie ik ook minder mee (zelfs na correctie). Niks meer an te doen. Al zei de oogarts dat het niet zo slecht was als ze altijd zeiden.

En ook ik heb staar dus Aangeboren staar. Anieweej, ik zou idd naar een oogarts gaan. Blind kippie
pi_54464155
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:04 schreef phluphy het volgende:

[..]

Heb jij ook wel eens voor een paar euro zo'n Hema leesbril gekocht? Gewoon, voor de heb?
Eindelijk eens mensen met een tic die ik NIET heb

Mijn moeder spaart die Hema-brillen zo ongeveer. Maar als het moment daar is en ze heeft er eentje nodig zijn ze spoorloos verdwenen. Sta ik weer hele potten voor te lezen bij de Xenos
  donderdag 8 november 2007 @ 20:10:12 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54464256
quote:

[..]

Nee dat niet, maar ik heb wel al een paar keer serieus overwogen om een bril met vensterglas te kopen of zo.
  donderdag 8 november 2007 @ 20:11:04 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54464280
Sugar, stomme vraag, maar zou je dan mss evt. wel een lens overwegen tot zover als de lens kan. Dus niet helemaal je sterkte, maar dat je wel al gewoon meer en beter zou zien?
  donderdag 8 november 2007 @ 20:13:30 #178
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54464346
Weet ik eigenlijk niet, BE. Ik zal nooit met rechts meer dan 70 % zien, denk ik. Volgens die opticien van gisteren was het inderdaad een verwaarloosd lui oog en kan ik daarmee dus nooit echt fantastisch zien. Ik denk dat ik naar een heel goede opticien ga en ga vragen naar wat er allemaal kan of echt moet, zeg maar. En even mijn ziektekostenverzekering checken inderdaad.

Bedankt voor al jullie weetjes!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sugar op 08-11-2007 20:28:43 ]
  donderdag 8 november 2007 @ 20:15:19 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54464383
Ik zat me af te vragen of een arts danwel opticien daar eig. aan mee zou werken, maar het zou je allicht een stukje verder kunnen helpen of zo.
Maar eigenlijk hoop ik gewoon voor je dat lenzen kunnen, lijkt me toch het beste.
pi_54465021
Mijn schoonmoeder heeft een leesbril en die werd door de opticien aangeraden om er eentje bij de HEMA te halen. Veel goedkoper en net zo'n goede kwaliteit als wat hij kon leveren
pi_54465723
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:29 schreef MeNicole het volgende:
Mits jij geen 18 bent hoeft dat toch geen probleem te zijn?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_54465909
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:06 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik had een bril met half montuurtje en extra dun geslepen glazen. Maar er zat zo'n laagje op tegen reflectie en dat was helemaal beschadigd waardoor ik echt niet meer fatsoenlijk kon zien (net alsof ie vies was). Dus nu heb ik m'n gare reservebril maar weer op, die veel groter, donkerder en lomper is vind ik zelf Maar het is nog niemand opgevallen volgens mij Alleen Noah "Doe je de rode bril weer op mama?"
gelukkig ben ik dus niet de enige die het niet opvalt, voelde me al zo'n doosja open deur ik ben een doos dat ik het niet eens zag bij mijn eigen moeder
en voel me nu helemaal een doos nu ik wat zoek en het poppetje van Noah nog op de kast zie staan
  donderdag 8 november 2007 @ 21:41:43 #183
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_54466579
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:39 schreef Pruk het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft een leesbril en die werd door de opticien aangeraden om er eentje bij de HEMA te halen. Veel goedkoper en net zo'n goede kwaliteit als wat hij kon leveren
Oogartsen doen het ook regelmatig

Veel succes en sterkte met je zoektocht naar de juiste bril/lenzen Sugar!

Ik ben opzoek naar een kitten!! En heb verder helemaal geen eisen ofzo..
Tis best lastig...of achterlijk duur voor een huis tuin en keuken kat,of de verkeerde kleur,of heel ver weg...en dan heb je dr eindelijk een gevonden die aan je eisen voldoet.. is ie al vergeven

Maar blijf hoop houden..zijn weer 4 mailtjes de deur uit
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2007 @ 22:04:43 #184
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54467208
quote:
Op donderdag 8 november 2007 21:41 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Oogartsen doen het ook regelmatig

Veel succes en sterkte met je zoektocht naar de juiste bril/lenzen Sugar!

Ik ben opzoek naar een kitten!! En heb verder helemaal geen eisen ofzo..
Tis best lastig...of achterlijk duur voor een huis tuin en keuken kat,of de verkeerde kleur,of heel ver weg...en dan heb je dr eindelijk een gevonden die aan je eisen voldoet.. is ie al vergeven

Maar blijf hoop houden..zijn weer 4 mailtjes de deur uit
kijk anders eens bij een dierenarts ofzo.
die hebben vaak een advertentie/mededelingenbord met aangeboden mauwend materiaal

-edit: vraag het anders eens bij flora en fauna
  donderdag 8 november 2007 @ 22:11:33 #185
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_54467442
Bij F&F struin ik ook al regelmatig rond!! Dierenartsen is een goed idee!! Ga van de week ook ff naar het asiel...

Zo lang ben ik nog niet bezig.. maar ben zoooo ongeduldig t spookt al een tijdje door mijn hoofd en nu ik de beslissing heb genomen heb ik dan ook het gevoel van.. ik wil het,ik wil het,ik wil het...en wel nu!!
Alleen de gedachte al dat er weer een piepend iets rondloopt hier maakt me vrolijk En de gedachte aan de reactie van die 4 volwassen mormels die hier rondlopen.. Ik heb geen haast... maar ben wel opzoek naar het,voor mij.ideale beestje
pi_54467553
Aankomend voorjaar nieuwe kittens toch
Dan gaan wij er ook 1 uitzoeken !!!!!!!
  donderdag 8 november 2007 @ 22:18:48 #187
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_54467717
Ja..dat was mijn planning ook... het voorjaar... maar ging stiekem op marktplaats kijken (moet je ook niet doen ) en ben al verkocht... lukt het niet dan lukt het zekerweten in het voorjaar wel
pi_54467764
chilladY ( )zou dat zo seizoensgebonden zijn bij katten?
suzziieee, dus dit wordt de vijfde!? tjee! maar succes met je zoektocht.
pi_54467836
Haha hee een slimmerd
En eigenlijk worden ze het hele jaar door geboren.
maar de grote aantallen toch echt in het voorjaar !
Dan word je (marktplaats etc.) ermee overspoelt
pi_54467863
En ik ben al verkocht als ik al die kleine frummels op marktplaats zie staan ooooooooh
  donderdag 8 november 2007 @ 22:24:32 #191
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54467897
Ik was vandaag 'soepmoeder' bij Jolie op school, inclusief schort en uitgezakte knot
Pompoensoep in verband met Sint Maarten. Thuis maken we die soep altijd met munt erdoor, lekker. En Bix, wij hebben er ook wel eens pannekoekjes van gebakken maar misschien waren dat ook wel burgers. Die vonden we ook niet lekker.
  donderdag 8 november 2007 @ 22:26:06 #192
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_54467953
http://www.marktplaats.nl(...)huis.html%3Fxref%3D1

Ik heb er misschien 1... nog niet vergeven..en heb gevraagd of ik hem mag 'reserveren' Hij mag volgende week pas weg..en omdat het helemaal in groningen is vind ik het geen optie om van het weekend te gaan kijken en een paar dagen later hem te gaan halen... Woeeeeeeeeeeeei
  donderdag 8 november 2007 @ 22:28:24 #193
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_54468022
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:20 schreef bixister het volgende:
Ja het word inderdaad de 5e Heb me 10 jaar in kunnen houden... 4 is genoeg!! Maar nu ik zo alleen thuis zit en vaak me dan vaak niet opperbest voel,lijkt me het een stuk fijner thuis komen en thuis zijn als er weer een kleintje rondloopt!
pi_54468045
Aaaaaaaaaaaaaah zo 1 wil ik ook
Zo'n standaard ''tijgertje'' hihi.
Wij hebben (bij mijn ouders) zo 1, wat minder wit.
Geweldig mooi !!
pi_54470051
quote:

[..]

Ik wel Een hele hippe, met ruitjes

Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 9 november 2007 @ 07:04:13 #196
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54473514
Suuglokje was t geloof ik die om een jongensdagboek vroeg...
Ik heb gister een dagboek met Cars erop gezien bij de bruna in de uitverkoopbak
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 9 november 2007 @ 08:21:15 #197
3011 E.T.
pi_54473997

Ik heb de buggy de hele nacht buiten laten liggen
Gisterochtend op de fiets weggeweest en toen ik thuiskwam was de lucht nogal dreigend, dus snel boodschappen van m'n fiets af, buggy eraf en fiets in de schuur.. Vervolgens snel, snel doen want Saskia moest opgehaald worden van de psz.. En dus buggy vergeten en nooit meer om gedacht..

Straks maar even uitgeklapt neerzetten zodat ie een beetje kan drogen
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2007 @ 08:31:18 #198
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54474099
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:20 schreef bixister het volgende:
er wordt wel gezegd dat herfst en winterkittens minder gezond zijn.
maar of dat echt zo is weet ik niet.
  vrijdag 9 november 2007 @ 08:56:45 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54474453
Oei E.T., da's niet zo handig...
  vrijdag 9 november 2007 @ 09:41:21 #200
24188 Belana
kloon van belana
pi_54475181
rockabella, misschien heb ik iets gemist, ik heb niet iedere dag tijd, maar ik vroeg me af hoe het met het kindje van je vriendin is?
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 9 november 2007 @ 09:45:42 #201
62233 Jelief
ikke lief!
pi_54475270
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:07 schreef Syrena het volgende:

[..]

Eindelijk eens mensen met een tic die ik NIET heb

Mijn moeder spaart die Hema-brillen zo ongeveer. Maar als het moment daar is en ze heeft er eentje nodig zijn ze spoorloos verdwenen. Sta ik weer hele potten voor te lezen bij de Xenos
Mijn moeder ging gisteren bij onsfoto's kijken op de tv. Bril zoeken... bril 1 leesbril, bril 2 (op d'r hoofd) ook leesbril, bril drie zonnebrilop sterkte. Maar geen gewone bril Dus toen heeft ze maar haar zonnebril opgezet
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54475317
E.T. das balen want echt drogen met dit weer (vochtig en koud) gaat ook niet 1,2,3.

Suzie kittens zijn zo lief. Wij zijn nog steeds zo blij met Mikki die uit een nestj van Vivi komt, het is een heerlijke dondersteen die niet naar buiten durft Van de week had ze visite de kat van 3 huizen verder was naar binnen geglipt toen ric met handen vol boodschappen thuis kwam en die 2 lagen dus onder ons bed te spelen terwijl ze normaal de katten die voor het raam komen weg probeet te slaan en te blazen
  vrijdag 9 november 2007 @ 09:51:12 #203
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54475384
Oi E.T.

Ik ben net hier op de dijk geweest. Als ik nu berooerd typ dan is dat omdat m'n handen nog moeten ontdooien.
Wilyan was ook mee, die is heel even uit de auto geweest maar waaide bijna weg. Dat vond ie niet zo grappig als ik dus hij is maar snel de auto weer ingeklommen.
*brrrrrrrrr*
Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 9 november 2007 @ 10:03:18 #204
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54475607
Het was wel gaaf trouwens.
Normaal is het kweldergebied en is het gewoon weiland. Ik zei tegen Wilyan dat we op de dijk gingnen kijken hoe hoog het water stond. Dus hij steeds: "Waterplassen?" Ik kreeg het 'm maar niet aan het verstand dat er nu zee achter de dijk lag..
Tot we boven op de dijk stonden.. "Huuuuuuuh??? Mamma, kijk zee!"
Maxi, Midi & Mini
pi_54476242
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:13 schreef Sugar het volgende:
Weet ik eigenlijk niet, BE. Ik zal nooit met rechts meer dan 70 % zien, denk ik. Volgens die opticien van gisteren was het inderdaad een verwaarloosd lui oog en kan ik daarmee dus nooit echt fantastisch zien. Ik denk dat ik naar een heel goede opticien ga en ga vragen naar wat er allemaal kan of echt moet, zeg maar. En even mijn ziektekostenverzekering checken inderdaad.

Bedankt voor al jullie weetjes!
Sugar, misschien naar een opticiën gaan waar een optometrist werkt (hier zijn adressen te vinden).

Als je naar de oogarts zou gaan heb je ten eerste vaak lange wachtlijsten en kom je waarschijnlijk ook bij een optometrist terecht in het ziekenhuis. De oogartsen zijn meer en meer voor het "zieke" oog en doen vaak niet eens meer zelf de oogmetingen.

Als je een lui oog hebt dan zal je idd met dat oog geen 100% kunnen zien. Je kan het nu niet zoals bij kinderen gaan trainen door het goede oog af te plakken, want daar ben je te oud voor (dat heeft maar zin tot hooguit een jaar of 8 en dan ligt het er ook nog eens aan waardoor dat luie oog ontstaan is).

Je "moet" natuurlijk niks. Je oog zal niet slechter worden als je geen bril of lenzen gaat dragen. Het kost je hooguit meer inspanning om te kijken wat je hoofdpijn of dat soort klachten kan geven.
  vrijdag 9 november 2007 @ 10:38:14 #206
24188 Belana
kloon van belana
pi_54476335
sugar, in eindhoven zit ook optical expres, waar ik mijn ogen heb laten laseren (ze zitten ook in amsterdam)
en daar hebben ze dus optometristen.

overigens had ik bijna -5 aan beide ogen en in beide ogen cilinders van zo'n -4 en ik zie alles heur
stormy waters...
sailin'
pi_54476539
En ik heb net 15 minuten in de wacht gehangen bij de poli oogheelkunde en het toen maar opgegeven. Ik probeer het maandagmorgen om 8 uur nog een keer. Ik heb wel mijn bril alvast op
  vrijdag 9 november 2007 @ 11:35:51 #208
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54477741
brillen zijn leuk!!! nu weet ik ook niet beter ik was 6 en droeg mijn eerste brilletje, en nu 20 jaar later draag ik nog steeds brillen, en er zijn zoveel leuke monturen
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:42:54 #209
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54479327
Bar, hoe is het vanacht bij jullie gegaan? Ik ben ook wel benieuwd naar Maneki en andere kustbewoners (Moussy o.a.)

Hier viel het allemaal wel mee, voorig jaar toen we naar de vliegende panters waren lagen er bij thuiskomst dakpannen van het dak.
Gisteravond spookte het wel even heel raar hier. We waren net naar bed toen het buiten ineens muisstil werd, daarna was het in één klap keiharde hagel, mega wind en ontzettend veel regen! Dat duurde een paar minuten en toen was het ineens weer doodstil..
Maxi, Midi & Mini
pi_54479943
quote:
Op donderdag 8 november 2007 13:35 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

[..]

K ben ook eeuwen op zoek geweest naar een "jongensdagboek"... heb iets gevonden wat een beetje in de buurt komt... Zal straks kijken of ik er een fotootje van kan maken!

Als ik 'm kan vinden.... t is niet dat meneer 'm verstopt, maar gewoon ergens neergegooit heeft omdat ie er toch nooit in schrijft...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:08:50 #211
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54479970
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 07:04 schreef Ynske het volgende:
Suuglokje was t geloof ik die om een jongensdagboek vroeg...
Ik heb gister een dagboek met Cars erop gezien bij de bruna in de uitverkoopbak
It wasn't me Wie wel weet ik ook niet, maar lief van je dat je het meldt.
pi_54480114
Pfff pokke storm

Ik heb er vanochtend 1,5 uur!!!! over gedaan om Pepijn bij het KDV te brengen.
Ze waren bang dat de wandplaten aan de buitenkant van de Koninklijke bibliotheek naar beneden zouden komen. En dus was AL het tramverkeer rondom Den Haag CS gestremd.
25 minuten moeten lopen waarin we ook nog een hagelbui met knikkers op ons dak kregen.

pfff heb eerst nog maar een half uur met Pepijn geknuffeld voor ik hem op het kdv achter liet. Arme ventje was helemaal van slag.
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:14:29 #213
24188 Belana
kloon van belana
pi_54480123
dat was sjeekie-beekie
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:16:35 #214
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54480171
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:14 schreef p_iglet het volgende:
Pfff pokke storm
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:17:46 #215
24188 Belana
kloon van belana
pi_54480200

hier heb ik anders wel de pokkenstorm
stormy waters...
sailin'
pi_54480224
Sugar die van jou is wel lief hoor
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:21:26 #217
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54480303
Storm Hele hele harde wind en hagel, striemende regen, alles waait om me heen en ik vraag me af of wanneer het minder wordt. De kinderen hebben elkaar vannacht afgewisseld met wakker worden van de storm, waarbij we aan Fleur konden merken dat het steeds erger werd. Begon ze nog met: ik vind het een beetje eng zo de wind.... aan het begin van de ochtend werd ze huilend wakker en gilde het uit: mama de wind komt binnen, ik vind dit echt niet leuk. Laat oma Renate (mijn moeder is overleden) ervoor zorgen dat het stopt. Ze is lekker bij ons komen liggen en nog een geen kwartier later schrok Maud ook wakker van de wind die tegen de ramen sloeg. Dus om 6 uur vanochtend was het al lekker gezellige hier aan de Zeeuwse kust.

Kleine lieve Pepijn...ookal zo geschroken. Het is ook niet niks al die woei.
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:05:30 #218
94046 PM-girl
pi_54481380
Ynske, zwarte lakens weet ik niet, maar wij hebben wel een zwart dekbedovertrek, van de HEMA. Ik gebruik ook wel eens met fotograferen als achtergrond. Zie hier Misschien wel wat prijzig, maar je kunt er altijd nog mee slapen he!

Brillen vind ik leuk! En ik moet bekennen dat ik na Sugar verhaal hier van de week maar eens goed gaan testen ben weer. En nu blijkt dat ik met rechts niet zo scherp meer zie, verder weg... Ik heb mijn ogen eens laten meten en toen waren ze 100%.

BE, sommige vrouwen moeten na zwangerschap/bevalling een bril! Geloof niet dat je dit nog leest, maar toch een fijne vakantie!
*
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:31:19 #219
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54482061
ET ik heb zoiets ook een keer gedaan. Kun je de bekleding niet beter gewoon in de was doen en dan binnen laten drogen? Dat heb ik toen gedaan.

Ik ben momenteel heel druk met uitzoeken wat ik nu precies wil qua werk. Waarbij dingen ook nog goed zijn voor Jolie en ik met mezelf als moeder kan lezen. Daarom besloot ik vanmorgen na twee weken denken en drama dat ik de baan die ik aangenomen had, wlde gaan afzeggen. Het is 'gewoon' te veel. Het past niet bij ons. En ik heb een fijne opdracht voor mezelf gekregen voor de avonduren, thuis. Dus dat gaf weer nieuwe moed voor het aanhouden van mijn oude baan en er dingen bij zoeken. Ik wist alleen helemaal niet wat er zou gaan gebeuren als ik zou zeggen dat ik het toch niet zou willen, alles was immers al geregeld.....lalalalala.....dus ik belde net superzenuwachtig en al bijna jankend op. Geeft de dame die ik daar voor moest hebben aan dat we misschien nog wel wat kunnen regelen. Volgende week gewoon even over praten dus. Wordt het niks, dan pech. Maar ik heb hoop!
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:39:18 #220
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54482261
LB wat heerlijk. Wat een fijn gevoel zal dat geven. Dat ze jou graag willen en dat jullie gaan kijken wat voor jou en Jolie een acceptabele manier van werken (werktijden) is. Hopelijk gaat het lukken en hebben jullie allemaal wat goed is. Jij een baan waarbij je kunt doen wat je leuk vind. Jij een baan waarbij je ook gewoon nog de mama kunt zijn die je wilt zijn. Jolie de mama die ze graag heeft (vaak bij zich, maar ook vrolijk). En je (hopelijk blijvende) nieuwe werkgeven een enthousiaste medewerker die het leuk vind om er te werken, maar ook nog een lief meisje thuis heeft waar ze mama van is.
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:57:03 #221
24188 Belana
kloon van belana
pi_54482740
heej LB, wat goed. sowieso dat je een beslissing genomen hebt en ook dat je gebeld hebt en dan nog eens dat er misschien nog wel wat te regelen is!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 9 november 2007 @ 15:24:33 #222
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54483324
Ja he en misschien komt het wel goed. Anders bedenk ik wel echt gewoon wat anders. Ik dacht dat ik meer fijne dingen kon als we meer regelmaat hadden en een bepaalde vastigheid. Maar aan die lege avonden heb ik niks, niks met Jolie. Dus ik wil liever s avonds weer bij werken voor mezelf en dan moeten we hier nog maar een tijd blijven wonen en de boel maar opknappen ofzo. Dat zien we wel weer. Het was even te belangrijk geworden voor mij, geloof ik maar eigenlijk past dat helemaal niet bij mij/ ons. Dus we gaan dat niet doen. Een andere manier zoeken, dat wel.
  vrijdag 9 november 2007 @ 15:48:22 #223
3011 E.T.
pi_54483877
goed dat je de knoop heb doorgehakt LB! En ook meteen gebeld hebt En wat lekker dat er nog wel een mogelijkheid is misschien.

De buggy lag gelukkig helemaal opgevouwen buiten, de bekleding was dus helemaal niet zo nat gelukkig. Volgens mij kan deze bekleding er niet af, als ik het zo bekijk (wat wel mooi waardeloos is, want op de kap zit een grote vlek van een of ander snoepje van Saskia wat ze niet meer wilde en ik dus terugkreeg.. moet daar nog eens met een heel harde borstel mee aan de gang)
  vrijdag 9 november 2007 @ 16:11:59 #224
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54484374
Wat lijkt me dat ellendig zeg, als zo'n ding de hele nacht buiten in de regen heeft gelegen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Redactie Frontpage vrijdag 9 november 2007 @ 17:53:57 #225
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_54486727
Even een vraagje van Ingrid tussendoor.

Kim wil de laatste dagen niks meer eten en drinken. Het enige wat ze nog eet, zijn toetjes en koekjes. Zelfs pap, waar ze eerder dol op was, weigert ze nu. We geven haar nu maar koekjes en toetjes, want ze moet toch iets binnenkrijgen. Ook slapen wil ze niet meer sinds een tijdje. Overdag slaapt ze nog maar zeer zelden, en 's nachts slaapt ze van negen tot zeven, en wordt wel een paar keer wakker. Ze poept en plast nog wel goed, ondanks een fles melk per dag. Verder wil ze niks drinken.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_54487034
Ik zou toch geen koekjes en toetjes geven. Zit geen enkele voedingswaarde in. Probeer desnoods iets van fruit waar ook vocht in zit. En anders de dokter bellen, als ze te weinig vocht binnen krijgt kan ze uitdrogen en is opname noodzakelijk.
  vrijdag 9 november 2007 @ 18:21:33 #227
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54487396
En waar is dan de vraag? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 9 november 2007 @ 18:22:49 #228
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54487426
Als je d'r alleen maar toetjes en koekjes geeft omdat ze anders niks eet, is Kim over een paar jaar net zo dik als dat jongetje in Engeland van een jaar of 4? die tig kilo woog, en alleen maar pizza en patat kreeg "omdat ie anders niks at"

Bovendien, als ze wel koekjes en toetjes eet, heeft het blijkbaar niks met haar eetlust te maken of ziek zijn of iets dergelijks.

Ik weet niet of Kim er misschien nog te jong voor is, maar wat wij deden en doen met Noah (weet niet meer vanaf welke leeftijd, maar toch al een behoorlijke tijd), is dat Noah altijd eerst een paar hapjes moet proeven. Als ie het dan niet lekker vindt mag ie het laten staan, maar dat gebeurt eigenlijk zelden. Meestal blijkt ie het toch wel lekker te vinden.

Het klinkt eigenlijk gewoon als uitproberen. Tuurlijk eet een kind liever koekjes en toetjes dan een boterham en avondeten. Maar daar moet je haar dus niet haar zin in geven. Jullie zijn de ouders, jullie zijn de baas. Je kan misschien ook proberen dat ze alleen een koekje krijgt als ze haar boterham op heeft, of een toetje alleen als ze genoeg van haar avondeten op heeft (wel duidelijk in zijn hoeveel ze dan van d'r avondeten op moet eten, of gewoon heel weinig opscheppen).
©Dumbo
  vrijdag 9 november 2007 @ 18:35:30 #229
3011 E.T.
pi_54487764
hier is het gewoon 'dit is normaal eten, eet je het niet dan niet maar je krijgt niks anders'
Dus gewoon 's morgens brood/cracker, tussendoor fruit, 's middags brood, tussendoor snoepje/koekje (maar alleen als ze wel gewoon andere dingen gegeten heeft) en 's avonds warm eten. Evt. fruit na het warm eten bij slecht eten.

Als ze niks wil eten, heeft ze honger.. tja jammer dan. Maar koek/snoep krijg je niet.
  vrijdag 9 november 2007 @ 18:43:07 #230
24188 Belana
kloon van belana
pi_54487966
precies wat ET zegt

eten is HET machtsmiddel van kinderen... als de ouders er in trappen
stormy waters...
sailin'
pi_54488799
Alleen maar koekjes en toetjes is trouwens overdreven. Maar het eten en drinken gaat wel beroerd de laatste tijd.Maar vanmiddag idd wel toetje gegeven omdat ze zat te zeuren om een koekje.
Lijkt mij ook dat ze dat dan alleen maar wil. Wat dus eik niet goed is, begrijp ik.
Laten proeven gaat hier niet werken. Is dit niet gewoon de leeftijd? Met een kleine maand is ze 2.
Wel lastig hoor. Bang dat ze zo gaat afvallen. Maar ze heeft wel goede plasluiers en is niet suffig.
Djeez is wel bang dat ze iets heeft, zou het liefst naar de kinderarts gaan. Ik denk dat dat wel meevalt. mag dit wel hier, of moet het verder in dreumestopic
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:28:46 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_54489110
maak je niet zo'n zorgen, als ze honger heeft eet ze wel Ingrid. en misschien heeft ze een griepje onder de leden. gaat wel weer over hoor. niet aan toegeven. kinderarts lijkt meop dit punt een beetje overdreven, alle kinderen eten wel eens een paar dagen slecht of niet. ik zou iig drinken blijven aanbieden, dat is het belangrijkst.
stormy waters...
sailin'
pi_54489429
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:28 schreef Belana het volgende:
maak je niet zo'n zorgen, als ze honger heeft eet ze wel Ingrid. en misschien heeft ze een griepje onder de leden. gaat wel weer over hoor. niet aan toegeven. kinderarts lijkt meop dit punt een beetje overdreven, alle kinderen eten wel eens een paar dagen slecht of niet. ik zou iig drinken blijven aanbieden, dat is het belangrijkst.
Kinderarts lijkt mij ook overdreven hoor.
Drinken blijven we aanbieden, gelukkig wil ze nu wel water uit mijn flesje. Tnx!
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:43:01 #234
3142 m@x
pi_54489438
Ik zou me ook niet al te veel zorgen maken hoor Ingrid. Idd drinken aan blijven bieden en als ze echt honger heeft komt ze vanzelf weer. Kai heeft ook wel eens dat soort dagen en het trekt vanzelf weer bij.

Ik ben maar eens begonnen met de kleine klusjes die na de verhuizing zijn blijven liggen. Ik lopen sjouwen met kasten en nu is de slaapkamer eindelijk een beetje naar mijn zin ingericht. Nu ben ik de eettafelstoelen aan het stofferen met knalgroene skai. Het leidt in ieder geval lekker af.
pi_54489644
bedankt iedereen. Fijn weekend! Nu gaat Kim hopelijk slapen.

Max, ben benieuwd hoe het wordt.
  vrijdag 9 november 2007 @ 20:10:46 #236
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54490089
Als er echt iets was, dan zou ze denk ik ook geen koekjes en toetjes eten, hoor. Het klinkt dus meer alsof het iets is wat bij de leeftijd hoort. Voor afvallen hoef je niet bang te zijn hoor. Als ze echt honger heeft gaat ze heus wel weer eten. En meestal hebben ze genoeg reserves.
©Dumbo
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:06:39 #237
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54494362
Hum.

Zit ik hier weer eens, sinds lange tijd.

Heel eenzaam te wezen
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:07:43 #238
3142 m@x
pi_54494379
nee hoor
pi_54494395
Saartje
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:08:45 #240
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54494400
Ah gelukkig .

Virtueel aan de zuip dan maar M@x?
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:09:32 #241
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54494420

Ah, daar zijn de diehards al
pi_54494431
nachtbrakers reprazent jeweets
Saartje
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:10:15 #243
3142 m@x
pi_54494435
pi_54494461
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:11:58 #245
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54494474
Als ik dan maar niet een nieuw bankje hoef te openen
pi_54494517
Doe dan gelijk even een betere naam verzinnen.
pi_54494527
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:11 schreef Leah het volgende:
voorlopig nog niet
Saartje
pi_54494630
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:11 schreef Leah het volgende:
Heb je het vorige bankje gezien die was je op het lijf geschreven
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:18:43 #249
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54494667
Hahaha! Ja, wel gezien, maar dat was pas 's ochtends.
En zelfs ik ga 's ochtends nog niet aan de drank .
pi_54494907
Nog een half uurtje en dan is het 's ochtends vroeg
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:28:18 #251
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54494943
Dan ga ik naar bed
pi_54495009
Welterusten!
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:32:28 #253
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54495060
Ja hee . Nou nog niet! Heb nog een half uur
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:32:38 #254
3142 m@x
pi_54495067
gelukkig
pi_54495071
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:30 schreef snoopy het volgende:
Welterusten!
ze gaat nu nog niet, ze gaat morgen pas
pi_54495128
zeg ik
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:35:34 #257
3142 m@x
pi_54495141
Nog een dan maar?
pi_54495161
Welja joh!
pi_54495162
er staat hier overigens sinds gisteren al een schoen bij de kachel
quote Sven: "dan weet Sinterklaas alvast welke van mij is"
pi_54495174
Sven is er vroeg bij
Saartje
pi_54495185
Sven
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:38:01 #262
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54495202
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:35 schreef m@x het volgende:
Nog een dan maar?
Ja, doe eens gek

Had ik al gezegd dat ik weer naar Huub was geweest ?
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:38:25 #263
3142 m@x
pi_54495217
Wat lief
pi_54495249
Toe maar! Was het gezellig met Huub?
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:39:46 #265
3142 m@x
pi_54495253
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:38 schreef Leah het volgende:

[..]

Ja, doe eens gek

Had ik al gezegd dat ik weer naar Huub was geweest ?
trut
pi_54495301
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:39 schreef m@x het volgende:

[..]

trut
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:41:54 #267
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54495316
Huub was weer lekker . Oh echt, als ik een keer dood gevonden moet worden, dan graaaag onder Huub.
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:42:07 #268
3142 m@x
pi_54495323
Ik ben bezig om wat assertiever te worden. Merk je het al?
pi_54495329
pi_54495347
Die advertenties naast dit topic vind ik wel erg dubieus

Kosteloos Vrouwen
Leren Kennen Zonder Aanmelding !
www.snelle-contacten.com

Zoek Russische Vrouw
Russische vrouwen voor dating en huwelijk. Schrijf je nu gratis in.
www.RussianEuro.com

Vrijgezelle meiden?
De leukste vrijgezelle vrouwen Vind je via het Dating Overzicht!
Dating.Overzicht.nl

Verleid iedere vrouw
Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen mooie vrouwen.
www.VrouwenVersieren.com
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:43:55 #271
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54495358
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:42 schreef m@x het volgende:
Ik ben bezig om wat assertiever te worden. Merk je het al?

Heel goed M@x, zullen we Huub dan maar delen?
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:44:05 #272
3142 m@x
pi_54495360
Jah, waar zijn de mannen-advertenties
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:44:42 #273
3142 m@x
pi_54495372
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:43 schreef Leah het volgende:

[..]

Heel goed M@x, zullen we Huub dan maar delen?
Nee sorry, delen doe ik niet meer aan. Hij is van MIJ!
pi_54495374
Ik begrijo het ook niet M@x
pi_54495420
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:43 schreef snoopy het volgende:
Die advertenties naast dit topic vind ik wel erg dubieus

Kosteloos Vrouwen
Leren Kennen Zonder Aanmelding !
www.snelle-contacten.com

Zoek Russische Vrouw
Russische vrouwen voor dating en huwelijk. Schrijf je nu gratis in.
www.RussianEuro.com

Vrijgezelle meiden?
De leukste vrijgezelle vrouwen Vind je via het Dating Overzicht!
Dating.Overzicht.nl

Verleid iedere vrouw
Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen mooie vrouwen.
www.VrouwenVersieren.com
Boek Gogo Paaldansers via de online artiestenshop van Swinging
www.swinging.nl
pi_54495440
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:44 schreef m@x het volgende:
misschien zijn ze hier naar toe?

Voor mannen met ballen. Oordeel zelf en bezoek nu de site.
www.mitsubishi-motors
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:47:34 #277
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54495442
Die ads hangen volgens mij aan wat je post, brrr.

Hee M@x, wat nou??? Huub kan ons best hebben, niet zo gierig hoor
pi_54495486
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:44 schreef m@x het volgende:
ah, gevonden:

? Mannen zoeken vrouw
? Ontmoet de perfecte man en geniet van een unieke relatie
? www.PARSHIP.nl
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:49:36 #279
3142 m@x
pi_54495491
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:47 schreef easy-going het volgende:

[..]

misschien zijn ze hier naar toe?

Voor mannen met ballen. Oordeel zelf en bezoek nu de site.
www.mitsubishi-motors
Dan kruip ik zo maar weer mijn eenzame, koude bed in

Nee sorry Leah, delen is zo 2006
pi_54495494
Ik ben weg hier voor het uit de hand loopt
Saartje
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:50:45 #281
3142 m@x
pi_54495529
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tssssss, tja.... zwanger hè
pi_54495542
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
In dat geval .... ik blijf nog even
pi_54495559
Nog 8 minuten en 2 slokken wijn....
pi_54495566
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:51 schreef easy-going het volgende:

[..]

In dat geval .... ik blijf nog even
In dat geval, ik twijfel of ik wel binnen wil komen....
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_54495585
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:52 schreef Igraine het volgende:

[..]

In dat geval, ik twijfel of ik wel binnen wil komen....
In het geval dat ik blijf? of in het geval dat het uit de hand loopt?
pi_54495586
Ha Igraine
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:54:14 #287
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54495601
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:49 schreef m@x het volgende:

Nee sorry Leah, delen is zo 2006
Ik heb er onlangs nog mee te maken gehad, delen was blijkbaar ook heel 1970 .

Maar hee, we hebben het wèl over Huub hé? Niet trouwen en kindertjes enzo, gewoon een donker steegje, en de volgende dag kunnen zeggen dat je dronken was .

Maneki . Truste!
pi_54495620
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:53 schreef easy-going het volgende:

[..]

In het geval dat ik blijf? of in het geval dat het uit de hand loopt?
Beide
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:55:43 #289
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54495641
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:52 schreef snoopy het volgende:
Nog 8 minuten en 2 slokken wijn....
Kan ik dispensatie aanvragen? Vanwege gezellig?
pi_54495669
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:54 schreef Leah het volgende:

[..]

Maar hee, we hebben het wèl over Huub hé? Niet trouwen en kindertjes enzo, gewoon een donker steegje, en de volgende dag kunnen zeggen dat je dronken was .
Hmm, da's wel een beetje tacky..
pi_54495672
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:55 schreef Igraine het volgende:

[..]

Beide
Ik ga niet blijven (lekker slapen) en het loopt niet uit de hand.

Geen reden om te komen dus
pi_54495686
Helaas, ik heb vannacht een driewerf kotsend kind in mijn bed gehad, dus ik zou nu eigenlijk al in bed moeten liggen
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:57:53 #293
3142 m@x
pi_54495691
Kent iemand trouwens deze feestjes? Mijn ontzettend homofiele collega wil mij er volgende week mee naar toe slepen maar ik twijfel nog.
pi_54495711
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:57 schreef snoopy het volgende:
Helaas, ik heb vannacht een driewerf kotsend kind in mijn bed gehad, dus ik zou nu eigenlijk al in bed moeten liggen
Welnee joh, je nachtrust gaat er toch aan, kan je net zo goed blijven zitten

Beterschap voor het kotsende kind
pi_54495725
Waterfront ken ik wel. En ach een feestje is toch altijd leuk....
Zeker nu, toch? Even je gedachten op iets totaaaaal anders zetten.
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:59:47 #296
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54495728
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:57 schreef Igraine het volgende:

[..]

Hmm, da's wel een beetje tacky..
En geheel hypothetisch.
  zaterdag 10 november 2007 @ 00:03:11 #297
3142 m@x
pi_54495787
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:59 schreef Leah het volgende:

[..]

En geheel hypothetisch.
Nou dan ga ik maar even hypothetisch over Huub dromen
pi_54495793
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:59 schreef Leah het volgende:

[..]

En geheel hypothetisch.
Ja daarom juist. Fantaseer dan een beetje meer glamour erbij....
pi_54495808
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:59 schreef easy-going het volgende:

[..]

Welnee joh, je nachtrust gaat er toch aan, kan je net zo goed blijven zitten

Beterschap voor het kotsende kind
Ze slaapt nu en heeft nergens meer last van. Ik moet nu mijn kans op nachtrust grijpen!

M@x, nooit van gehoord maar klinkt goed. Kan het schelen, GAAN!
pi_54495853
Marilyn Manson Live

12/12/07 Brabanthallen Laagste Prijs Garantie! ¤ 39,00

www.LiveNation.nl/MarilynManson
pi_54495863
Ik snap niks van die ads.

En ik ga nu ECHT naar bed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties