quote:ah ok![]()
Ik ben idd ook een type dat niet direct een nieuwe vent over de vloer zou willen ivm kinderen. Persoonlijk zou ik er voor kiezen om zo lang mogelijk je \'vrije\' weekenden te gebruiken en \'s avonds als de kinderen in bed liggen.. En pas als het echt serieus is, eens een uitstapje ofzo met kinderen erbij maken.
Maar ik zou daar geen concrete tijdslimiet aan willen hangen.. (lijkt me dat als er iets over op papier staat en je krijgt alsnog ruzie met je ex, dat ie je daar wel weer mee om de oren kan gaan slaan tzt ook al is het niet zo \'hard\' bedoeld ten tijde van het opstellen)
dat zijn idd dingen waar je niet bij nadenkt op dat moment en mooi dat hun dat wel doen, maar idd wat E.T. zegt vind ik het raar als je zelf niet kan/mag bepalen wanneer je je vriend/vriendin introduceert of wanneer je gaat trouwen, liefde is nl niet vast te leggen en je gevoel ook niet (vind ik danquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:39 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de toekomst. Als je allebei een nieuwe relatie krijgt. Hoelang ga je wachten totdat je kind je nieuwe vriend leert kennen. Doe je dat meteen of wacht je een jaar zodat je zeker weet dat het goed zit. Hoe mag je kind jou nieuwe vriend gaan noemen? Papa + naam of alleen naam. Speelgoed die ze met sinterklaas of kerst of verjaardagen krijgen, blijft dat bij de persoon waarvan ze het krijgen of mogen ze zelf weten waaar ze het mee naar toe nemen. Dat zijn zo ff een paar dingen de me in de gedachten schieten.
Zoals die dingen met nieuwe relaties enzo is beter dat dat nu allemaal op papier staat. Als je eenmaal verleifd bent denk je daar niet meer helemaal helder over na. En zo waren er nog een paar. Maar die zijn me even ontschoten.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:56 schreef Vicky het volgende:
arrrgghh mag ik weer ff mijn gal spuien over Casema.....
Enige tijd geleden had ik al een berichtje geplaast over Film 1/Sport 1 en dat ze nog steeds geld incasseerden. Toen werd gezegd dat alles stopgezet was (ik had het al lang stopgezet en ook schiftelijk een bevestiging gehad) en dat ik het ab.geld gerestitueerd zou krijgen.
Tot mijn grote ergernis hebben ze weer abonnementgeld geincasseerd voor Sport 1/Film 1. Mailtje gestuurd hierover. Krijg ik antwoord met de mededeling dat het per 31 november 2007 stopgezet is. 31 november bestaat niet en volgens mij had ik het al veel eerder stopgezet. Daarnaast heb ik nog geen restitutie gehad..
Hang nu weer met ze aan de telefoon...
Jij hebt nog makkelijk praten, ik moet al een paar dagen 'wil je m'n teen/bloed/pus zien/voelen/ruiken' aanhoren!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb fantoompijn in mijn teennagel na Yppy d'r verhaal...![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:39 schreef Jarno het volgende:
Ik doe vanavond wel of ik slaap als ze thuiskomt denk ik.
[..]
Jij hebt nog makkelijk praten, ik moet al een paar dagen 'wil je m'n teen/bloed/pus zien/voelen/ruiken' aanhoren!. En als ik iets eng vind, zijn het doodgaande (teen)nagels enzo.
*ril*
[..]
Jij hebt nog makkelijk praten, ik moet al een paar dagen 'wil je m'n teen/bloed/pus zien/voelen/ruiken' aanhoren!. En als ik iets eng vind, zijn het doodgaande (teen)nagels enzo.
*ril*
Ik chargeer. Een beetje. He.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:43 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Jullie hebben een bijzondere band samen. Arme vent!
quote:
(Yppy, viespeuk!!! Mag ik een foto zien?)
Hehe oeps. Niet gezien.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:55 schreef E.T. het volgende:
MeNicole is boodschappen doen, dus zal geen nieuwe meer openen![]()
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist. Daar krijgen ouders zo vaak ruzie om.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Anyway, je kan het beste op papier zetten wat er is afgesproken omtrent de omgang, allimentatie etc maar de dingen zoals liefde, gekregen speelgoed etc wijst zich allemaal van zelf.
Denk dat er ook een hoop afhangt van hoe de ouders uit elkaar zijn gegaan Mijn man en zijn ex zijn alles behalve vriendschappelijk uit elkaar gegaan. Zijn ex heeft bijv zijn spullen over het balkon gegooid na een ruzie. En ondanks alle pogingen van mijn man om voor zijn zoon alles zo goed mogelijk te regelen is dat mislukt en mag hij zijn zoon zien wanneer het haar goed dunkt. Dus ja speelgoed gekregen van ons of bijv mijn ouders blijft hier omdat hij hier dan ook kan spelen. Ik snap het heus wel dat je alles zo goed mogelijk wil regelen om ruzie tussen ouders te voorkomen maar soms zijn er gewoon dingen die je niet van te voren kan zien aankomen/bepalen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:40 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist. Daar krijgen ouders zo vaak ruzie om.
Kijk jullie hebben ook gezged. Speelgoed blijft hier. Tis toch zijn speelgoed. Als ie dat mee wil nemen naar zijn moeder moet ie dat toch zelf weten. Of ie nu bij jullie wel of geen speelgoed heeft. Iedereen kijkt daar anders tegenaan. En daarom is het goed om nu dat soort dingen te bespreken voordat het er op aan kotm en je er ruzie overkrijgt.
En met de nieuwe relatie dat staat ook niet op papier. Maar ik vind het wel een fijn idee dat we daar nu over nagedacht hebben. En ik zeg ook niet dat het werkelijk een jaar moet duren maar dat er niet meteen iemand mee genomen word.
[..]
*ril*
Er zitten hier ook een aantal hele rare vrouwen die de bult op hun buik in diverse stadia showen!! Er is zelfs een speciaal topic over!quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:42 schreef Syrena het volgende:
[..]Zo'n iemand ben ik ook
Ik heb iedereen de bult op mijn rug in diverse stadia laten zien
Oh wat lief zeg! Tja, ze zit op d'r uitslagen te wachten, hoewel d'r medicijnen voor het eerst niet zo goed aan lijken te slaanquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:38 schreef Mibos het volgende:
Vivi hoe is het met je mams? Moest laatst aan jullie denken...
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
@MeNicole; Mikael maakt dus niet binnen afzienbare tijd kennis met de flatslet?
Ik ben meer zo'n iemand die alles wilt zienquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:42 schreef Syrena het volgende:
[..]Zo'n iemand ben ik ook
Ik heb iedereen de bult op mijn rug in diverse stadia laten zien
Tja, en daar gooi je je huwelijk dan voor overboordquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:22 schreef MeNicole het volgende:
[..]
De flatslet wil niks meer van Kevin weten. Ze heeft hem nu een keer gehad en hij is nu weer vrij dus das toch helemaal niet leuk. Er zijn meer jongens in de flat die ze nog moet
![]()
En bovendien hoefd Kevin haar ook helemaal niet![]()
Ik heb nog een foto waar ik het gaas eruit trekquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik ben meer zo'n iemand die alles wilt zien
Natuurlijk uit puur professioneel oogpunt![]()
Zo erg ben ik helemaal niet hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:31 schreef Mibos het volgende:
Yppy dat lijkt me echt akelig hoor en ik heb wel een beetje medelijden met Jarno!!!
Nee ik word zeker niet geleefd, maar ben gewoon zo druk, met hobbies, het werk, het huishouden, en alles wat er bij komt kijkenquote:Op woensdag 7 november 2007 11:23 schreef Noli. het volgende:
Bar ben je bang dat je nu "geleefd word"?
Ik heb juist het idee dat je nu echt je ding gevonden hebt en je na lange tijd juist weer beter in je vel zit dan ooit.
Dit is je droom en nu is het idd even druk, maar als het straks geopend is leef jij je droom!
Ga d'r voor! Je kan het! [ afbeelding ]![]()
Ik ben ookquote:Op woensdag 7 november 2007 12:34 schreef Noli. het volgende:
Ooooooooooooh, je hebt het (zoals wij het hier zeggen) gewoon smoordruk met van alles en niks.
En wat dat genieten betreft. GROOT GELIJK! Juist lekker toch?![]()
Ik vind trouwens dat je de laatste tijd zo lekkerfris
klinkt. Echt op je plek.
Ik weet niet goed hoe ik het anders uit moet drukken, maar ik vind het leuk.
Oh dan hoop ik daar maar op! Ik ben/was een beetje bang dat de vorige bewoner zijn post laat doorsturen...quote:Op woensdag 7 november 2007 09:13 schreef Yoni het volgende:
Texelonia, als het huis echt onbewoond is, wordt het pakje teruggestuurd met de melding 'onbewoond'Dat deden ze met mijn post hier ook toen ik er al woonde, omdat de postbode niet doorhad dat de woningen al opgeleverd waren
![]()
prutser
Wat lekkerquote:Op woensdag 7 november 2007 16:10 schreef p_iglet het volgende:
Mag ik even jubelen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de eerste 4e jaars tentamen, en mijn hertentamen van afgelopen oktober gehaald !!!![]()
![]()
Heb dus sinds ik hoogzwanger was geen onvoldoende meer gehaald!!
Nu duimen voor de uitslag van van mijn 2 tentamens van afgelopen week. Waarvan er 1tje nog heeeeel belangrijk is.
En hopen dat ze in Leiden mijn brief van vandaag zo goed vinden, dat ze goedkeuren dat ik via daar ipv rotterdam co-schappen kan gaan lopen. (dat zou 2 uur reistijd per dag schelen).
Whoehoeeee d'r zit weer progressie in mijn studie![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze het doorsturen, wordt jouw pakje sowieso niet mee doorgestuurd, want dat staat op een andere naam. Dat doorsturen gaat echt op naam.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:06 schreef texelonia het volgende:
[..]
Oh dan hoop ik daar maar op! Ik ben/was een beetje bang dat de vorige bewoner zijn post laat doorsturen...
Okay dat biedt hoop!quote:Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef Yoni het volgende:
[..]
Als ze het doorsturen, wordt jouw pakje sowieso niet mee doorgestuurd, want dat staat op een andere naam. Dat doorsturen gaat echt op naam.
ze hebben hele toffe hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 06:51 schreef Sugar het volgende:
Yoni, nogmaals sterkte.
Om nog maar even terug te komen op mijn oogjes (een handicap, een handicap, 't is niet zo leuk als je dat heb): ik heb echt plus 2 en een beetje met een cilcinder van -2. Ik zie met mijn rechteroog maar 30%!Met sterkte zie ik meteen veel meer, dus ik kan er met rechts ongeveer 40% op vooruit gaan. Alleen zei deze opticien dat een lens geen optie is vanwege de flinke cilinder (dan blijft de lens niet goed zitten ofzoiets).
Een bril dus!![]()
![]()
tuurlijk welquote:Op donderdag 8 november 2007 07:20 schreef Sugar het volgende:
Maar zie je mij al met een bril?Ik denk dat ik ga ontkennen.
![]()
hij bedoelt vrouwen met wc-brillenquote:Op donderdag 8 november 2007 07:30 schreef Sugar het volgende:
Maar mijn man zegt ook echt: oh man, ik knap af op vrouwen met brillen!![]()
![]()
Och, dan kun je het brilleke altijd nog afzetten! Die van mij zegt dat ie afknapt op vrouwen die zeurenquote:Op donderdag 8 november 2007 07:30 schreef Sugar het volgende:
Maar mijn man zegt ook echt: oh man, ik knap af op vrouwen met brillen!![]()
![]()
Bij V&D hebben ze dagboekjes met slot van Diddle. Dat is misschien wel wat (?)quote:Op woensdag 7 november 2007 21:40 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Weet iemand waar ze stoere jongens-dagboeken verkopen? Onze junior wil er al een tijdje één, zeker sinds zijn zus op vacantie niets anders deed dan schrijven.
Dat kan lang niet altijd. Helaas.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:03 schreef Lois het volgende:
Sugar, gewoon heel hard gaan sparen voor een laserbehandeling, dan ben je zo weer van die bril af
ik heb zowieso mijn dslr aangepast staan met dat wieltjesdingquote:Op donderdag 8 november 2007 10:14 schreef Noli. het volgende:
Sjoeg, fotorgafeer je met je linker of rechteroog? (of doe je het met het schermpje)
Ik ben aan de ene kant erg blij met mijn bril. Ik heb veel minder hoofdpijn zie dingen ineens veel scherper en zie veel meer diepte. Ik kan trouwens ook geen lenzen door mijn prisma. Aaan de andere kant is ie soms wel lastig bijvoorbeeld (zoals Ynske ook zegt) met fotograferen.
Een bril kan je (fotografische) ogen openen.
En anders is wat Lois zegt ook een optie misschien?
.
Yoni
nee t is een serie gemaakt van de filmquote:Op donderdag 8 november 2007 10:39 schreef Noli. het volgende:
Uhm, is dat wel de hele film?
Bij het 'dingesen' en ook op tvgids.nl geven ze aan dat het van 9.05 tot 9.33 uitgezonden word?
Wat dan ga ik wel even kijken of ik 'm kan huren of op een andere manier kan zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |