"cause we may not / be the young gods / very long"quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:46 schreef bartrid het volgende:
Ze hebben de eeuwige jeugd niet.
Deze is een gezagsdrager volgens haar naam.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:15 schreef Z het volgende:
De zus van Gwen.
Klopt ranja +1quote:Op woensdag 7 november 2007 11:19 schreef ranja het volgende:
Joan as Policewoman, geblondeerd?
Zou best kunnen, hoor. Gezien het A / B denk ik richting het vinyl tijdperk. Maar moet je nou richting ± 1963 denken of richting ± 1985? Het kunnen miljoenen albums zijn. Ik zit niet naar een hint te hengelen, maar ik ben volslagen blind voor dit soort lijstjes.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:11 schreef ranja het volgende:
Het zou me niks verbazen als schaap deze gewoon in de kast heeft staan. n0r misschien ook wel.
De top 10 hits zijn A2 en A6.
ingekoptquote:Op woensdag 7 november 2007 14:19 schreef Mark het volgende:
Plastic letters, dus
Persoonlijk vind ik Plastic Letters beter, nummers als Youth snapped sniper, Love at the pier, didn't have the nerve en Contact in red square, daar zet Parrallel Lines weinig tegenover.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:22 schreef n0r het volgende:
Plastic Letters ja, nu zie ik het
Heb overigens alleen Parallel Lines in de kast
Eitje, dus.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Where the wild roses grow van Nick Cave
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |