Klopt ranja +1quote:Op woensdag 7 november 2007 11:19 schreef ranja het volgende:
Joan as Policewoman, geblondeerd?
Zou best kunnen, hoor. Gezien het A / B denk ik richting het vinyl tijdperk. Maar moet je nou richting ± 1963 denken of richting ± 1985? Het kunnen miljoenen albums zijn. Ik zit niet naar een hint te hengelen, maar ik ben volslagen blind voor dit soort lijstjes.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:11 schreef ranja het volgende:
Het zou me niks verbazen als schaap deze gewoon in de kast heeft staan. n0r misschien ook wel.
De top 10 hits zijn A2 en A6.
ingekoptquote:Op woensdag 7 november 2007 14:19 schreef Mark het volgende:
Plastic letters, dus
Persoonlijk vind ik Plastic Letters beter, nummers als Youth snapped sniper, Love at the pier, didn't have the nerve en Contact in red square, daar zet Parrallel Lines weinig tegenover.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:22 schreef n0r het volgende:
Plastic Letters ja, nu zie ik het
Heb overigens alleen Parallel Lines in de kast
Eitje, dus.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Where the wild roses grow van Nick Cave
Ik vind Hanging On The Telephone gewoon het beste nummer wat Blondie ooit gemaakt, sorry, gecovered heeftquote:Op woensdag 7 november 2007 14:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Plastic Letters beter, nummers als Youth snapped sniper, Love at the pier, didn't have the nerve en Contact in red square, daar zet Parrallel Lines weinig tegenover.
Ja, dat ben ik dan weer wel met je eensquote:Op woensdag 7 november 2007 14:37 schreef n0r het volgende:
Ik vind Hanging On The Telephone gewoon het beste nummer wat Blondie ooit gemaakt, sorry, gecovered heeft
Ik kan niets anders doen dan je gewoon gelijk te geven.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik dan weer wel met je eensMaar behalve die begint ParLin al wat meer pop te worden terwijl PlaLet nog veel meer wave/punk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |