Heb je nog 187.000 euro in je studiebeurs? We hebben er nog eentje over...quote:Op maandag 5 november 2007 19:08 schreef katerwater het volgende:
Tvp!
Waar vinden jullie die geweldige ruimtes toch! En ik maar zoeken naar een degelijk kot![]()
hmmmmmmm....quote:Op maandag 5 november 2007 19:14 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Heb je nog 187.000 euro in je studiebeurs? We hebben er nog eentje over...
Remind you: de prijs is casco, dus je moet nog alles doen (elektra, water, keuken, badkamer...enz.) en tevens heeft dit appartement geen uitzicht, je kijkt tegen een blinde muur aan... Maar inderdaad, het valt wel mee voor Brusselse begrippen...quote:Op maandag 5 november 2007 19:18 schreef katerwater het volgende:
[..]
hmmmmmmm....![]()
Eerst een paar decennia-tjes werken![]()
edit: de prijs valt eigenlijk wel mee, we zitten tenslotte in Brussel, waar de prijzen nogal gestegen zijn.
Je zocht toch een kot in Gent?quote:Op maandag 5 november 2007 19:18 schreef katerwater het volgende:
[..]
hmmmmmmm....![]()
Eerst een paar decennia-tjes werken![]()
edit: de prijs valt eigenlijk wel mee, we zitten tenslotte in Brussel, waar de prijzen nogal gestegen zijn.
Yep, woon er inmiddels!quote:
Is dit hetzelfde soort / merk schakelmateriaal ? Dan is het in principe uitwisselbaar met elkaar; mits het uit dezelfde serie schakelmateriaal van dezelfde fabrikant is.quote:Op maandag 26 november 2007 12:27 schreef Mr_Moon het volgende:
Wat me nog steeds een doorn in het oog is, is het beigestandaard schakelmateriaal wat gebruikt is.
Nu heb ik deze gezien:
[ afbeelding ]
voor in de woonkamer
en dit voor op de roze muur in de slaapkamer:
[ afbeelding ]
Is schakelmateriaal standaard? Dus gewoon frontjes omwisselen? Of is de inbouwdoos verschillend?
Ben een electro-noob, dus beter even vragen voordat ik dit schakelmateriaal bestel...
Waarschijnlijk niet, er zit nu van dat standaard beige spul op, en dat heb ik bij deze leverancier nog niet eens gezien (legrand). Ik zal er eerst eens eentje van/uit de muur pulken, en daarmee naar de bouwmarkt om te vergelijken.quote:Op maandag 26 november 2007 18:05 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Is dit hetzelfde soort / merk schakelmateriaal ? Dan is het in principe uitwisselbaar met elkaar; mits het uit dezelfde serie schakelmateriaal van dezelfde fabrikant is.
Als het een andere serie / fabrikant is moet je waarschijnlijk de hele schakelaar vervangen incl. raamwerkquote:Op maandag 26 november 2007 18:34 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, er zit nu van dat standaard beige spul op, en dat heb ik bij deze leverancier nog niet eens gezien (legrand). Ik zal er eerst eens eentje van/uit de muur pulken, en daarmee naar de bouwmarkt om te vergelijken.
Maar anders dus de totale schakelaar vervangen? Ik zie op de site van legrand prijzen van 50 euro voor een schakelaar, ik neem aan dat dat niet alleen het frontje is, maar ook de schakelaar erachter?
Dit was ook wel een beetje mijn bedoeling, maar ze wil het graag samen doenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:56 schreef Een_Schuitje het volgende:
Terwijl ze in MIlaan zit, dan kun je mooi ff klussen.
Leuk toch, om te zien als ze terugkomt..
Offtopic: IT consulente bij een grote internationele firma (en dus op dit moment werkzaam bij een klant in Milaan...)quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:27 schreef samara het volgende:
haha en wat voor werk doet jouw prinsesje? ( als ik vragen mag)
Nee, we hebben uiteindelijk dit laten vallen, omdat de advocaatskosten niet opwogen tegen de kosten van (zelf) een kelderboxje maken...quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hebben jullie nog een compromie weten te bereiken over het kelder gedeelte.
Ongeveer een jaar of 10/11 geleden gekocht bij een CD speciaal zaak. Sinsdien redelijk vaak nog gezocht maar nooit meer gevonden, dus waarschijnlijk niet meer te krijgen. Het merk is cdwall.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:10 schreef JodeBo het volgende:
Zou ik jou mogen vragen waar je dat cd-wandrek vandaan hebt? Ziet er erg tof uit!
Eigenlijk staan die strepen best goed.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:21 schreef Mr_Moon het volgende:
Al bijna een jaar niet meer gepost in dit topic, dus hoog tijd voor een update...
Eindelijk er toe gekomen een kast te maken voor de schoenen van m'n prinsesje, aka Carrie Bradshaw aka Imelda Marcos...
Op z'n plek in de inloopkast:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:21 schreef Mr_Moon het volgende:
Al bijna een jaar niet meer gepost in dit topic, dus hoog tijd voor een update...
Eindelijk er toe gekomen een kast te maken voor de schoenen van m'n prinsesje, aka Carrie Bradshaw aka Imelda Marcos...
en in gebruik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had het over de schoenen hè?quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:51 schreef Mr_Moon het volgende:
@Isegrim: tnx!
dat ik het mooi vindt bij jullie, is je bekend.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:10 schreef Mr_Moon het volgende:
Inderdaad iets te lang niet meer op photobucket geweest ;-)
...maar ze doen het weer.
yup, 1 x in de 90 dagen om je links actief te houden en 1 x jaar om je account actief te houden...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
dat ik het mooi vindt bij jullie, is je bekend.
Mijn vraag is, "moet' je regelmatig photobucket gebruiken om foto's online te houden?
* gaat eens graven in mijn oude topics of er nog fotoos instaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |