abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54381062
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vind hem ook niet echt heel sterk, maar mijn persoonlijke mening bepaalt natuurlijk niet of hij het goed zo doen als lijsttrekker. Ik vind niet echt dat hij Wilders na probeert te praten. Die is sowieso flink de weg kwijt de laatste tijd getuige de kamervragen van de PVV. Dat accent is misschien voor sommige mensen wat hinderlijk, maar volgens mij kijken de meeste mensen daar wel doorheen.
Het patroon is: Wilders doet een extreme uitspraak, Kamp doet die dunnetjes over om niet achter te blijven. Ik heb gewoon het idee dat hij niet meer zichzelf is. Tijdens zijn eerste woordvoerdersschap was hij zo sterk en scherp; als je die kwaliteiten hebt hoef je Wilders helemaal niet na te doen.

Ik vind het sowieso jammer dat hij die portefeuille weer heeft opgepakt. Had dat Verdonk laten doen en had Kamp dan financiën gegeven. Hij heeft die expertise en achtergrond en had zich breder kunnen profileren.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54381171
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:57 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ja, heel leuk. Plasterk ook maar weg dan? Die schreef in z'n columns hetzelfde. Het kasteel van Marcel van Dam bestormen? Die was die mening immers ook toegedaan.
Nou, mijn zegen heb je! Je noemt precies twee politici op waar ik nou net helemaal niks mee heb, al wist ik nog niet dat ze ook hier fout zaten.

Overigens neem ik hen dat wel minder kwalijk: die Arend Jan Boekestijn had als zogenaamde "deskundige" gewoon beter moeten weten.
pi_54381233
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:58 schreef Chewie het volgende:

[..]

Is hij alweer beter dan?
Sinds eind oktober.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_54381387
Net wat Monolith zegt: Wiegel is zo ongeveer de Johan Cruijff van de politiek: altijd prominent aanwezig om met veel gewicht zijn mening te verkondigen, maar nooit eens verantwoordelijkheid durven te nemen. Wiegel gaat het niet doen, daar geloof ik echt niet in. Hij zou de ideale stemmentrekker voor de VVD zijn, maar hij is er te laf voor.

Gek genoeg zie ik hier niemand de naam van Henk Kamp noemen. Waarom niet? Die zou het best goed kunnen doen, lijkt me zo. Van Baalen heeft geen uitstraling, dus da's sowieso geen optie. Veel keuze zie ik verder niet.
pi_54381478
Van Baalen. Het lijkt me dat hij het beste aansluit (behalve dan zijn uiterlijk) bij wat de kiezer van de VVD verwacht.

Oudgedienden terug halen vind ik geen optie. Het verleden is geweest en de oudgedienden hebben toen hun kans gehad.
pi_54381532
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
Gek genoeg zie ik hier niemand de naam van Henk Kamp noemen. Waarom niet?
Omdat hij niet wil. Heb vorige keer wel op hem gestemd omdat ik zowel tegen nummer 1 en nummer 2 was.
pi_54381584
Er zijn wel meer mensen die 'niet willen', maar die uiteindelijk toch overstag gaan. Volgens mij stond Zalm een paar jaar geleden ook niet te popelen om lijsttrekker te worden.
pi_54381627
Ik ga mee met de suggestie Arend-Jan Boekestijn. En als runner-up Halbe Zijlsta.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_54381639
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn wel meer mensen die 'niet willen', maar die uiteindelijk toch overstag gaan. Volgens mij stond Zalm een paar jaar geleden ook niet te popelen om lijsttrekker te worden.
Denk je dat als ze Kamp hadden kunnen ompraten dat dan het hele lijstrekkersverkiezingendebacle had plaatsgevonden?
pi_54381810
Niemand..
Mark blijft nog wel even voorzitter van de VVD.
pi_54381832
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:14 schreef Homdeck het volgende:
Ik zou graag Arend-Jan Boekestijn zien. Intelligente, sympathieke en charismatische man met kennis van zaken.

Misplaatst arrogant, dom, een beetje sullig zelfs. Hij heeft zijn pakken slecht gekozen, lacht een beetje vies en staat er altijd wat ineengedoken bij. Weinig kennis van zaken, hij zit er bijna altijd naast en hoeveel pogingen heeft hij nu al gedaan om te promoveren? Vijf?

Doch, het is goed dat hij door zijn kamerbaantje minder bij Geschiedenis rondloopt.
pi_54381838
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:27 schreef Fastmatti het volgende:
Denk je dat als ze Kamp hadden kunnen ompraten dat dan het hele lijstrekkersverkiezingendebacle had plaatsgevonden?
Kamp zegt steevast dat hij gelooft in Rutte, dus hij had al partij gekozen. Als Rutte weg is, heb je een andere situatie. De partij doet dan wellicht (lees: als ze verstandig zijn) een 'dringend beroep' op hem.
pi_54381901
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:34 schreef HarryP het volgende:
Niemand..
Mark blijft nog wel even voorzitter van de VVD.
Weet Mark dat zelf ook al?
  maandag 5 november 2007 @ 15:40:44 #39
66825 Reya
Fier Wallon
pi_54381928
Zwaardvisch, natuurlijk.
pi_54381954
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:35 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Misplaatst arrogant, dom, een beetje sullig zelfs. Hij heeft zijn pakken slecht gekozen, lacht een beetje vies en staat er altijd wat ineengedoken bij. Weinig kennis van zaken, hij zit er bijna altijd naast en hoeveel pogingen heeft hij nu al gedaan om te promoveren? Vijf?

Doch, het is goed dat hij door zijn kamerbaantje minder bij Geschiedenis rondloopt.
Zijn hoorcolleges hebben staanplaatsen.
pi_54381969
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:40 schreef Reya het volgende:
Zwaardvisch, natuurlijk.
Die wil eerst een periode in de Kamer zitten.
pi_54382045
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:41 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Zijn hoorcolleges hebben staanplaatsen.
So? Die van Maarten van Rossem ook
pi_54382146
Zijn er ook plaatjes van Boekensteijn voor de oppervlakkigen onder ons.
pi_54382188
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_54382269
Dat is toch een PvdA-er? Of ben ik nou gek.
pi_54382337
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:59 schreef Fastmatti het volgende:
Dat is toch een PvdA-er? Of ben ik nou gek.
Je zit in de war met Aleid Wolfsen

pi_54384344

Jort Kelder. Is net hoofdredacteur Quote 500 af. Zoekt misschien nog wel een baantje
pi_54385054
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:

[ afbeelding ]

Jort Kelder. Is net hoofdredacteur Quote 500 af. Zoekt misschien nog wel een baantje
Jort is een held, maar te clownesk voor de politiek. Hij is overigens wel woordvoerder geweest voor de VVD.

Als dan toch iemand van buiten aangetrokken moet worden, zou ik voor Gerlach Cerfontaine of Roel Pieper gaan.
pi_54385271
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:04 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Jort is een held, maar te clownesk voor de politiek. Hij is overigens wel woordvoerder geweest voor de VVD.
Ja.
quote:
Als dan toch iemand van buiten aangetrokken moet worden, zou ik voor Gerlach Cerfontaine of Roel Pieper gaan.
Roel Pieper? Meen je dat echt? Wat een *ikel.
pi_54385705
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Roel Pieper? Meen je dat echt? Wat een *ikel.
Vooral een pragmaticus. Ik weet niet of hij het goed zou doen in Den Haag, maar interessant is het zeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')