Hele aardige man (kan ik je uit ervaring vertellen) maar die moet gewoon lokaal blijven.quote:Op maandag 5 november 2007 14:15 schreef SCH het volgende:
Waarom niet een heel nieuw iemand?
Eric van den Burg uit Amsterdam bijvoorbeeld?
Ze is lijsttrekker geweest en een korte periode fractievoorzitter. Daarna is ze weer teruggegaan naar Den Haag.quote:De opmerkingen van TS over Griffith zijn trouwens genant en onjuist. Ze was geen fractieleider in A'dam en ze is geen excuusallochtoon.
Ik vind 'r op een ordinaire manier debatteren. Ze staat niet boven de partijen en plaatst vooral ad hominems.quote:Het is wel de vraag of ze zo goed en stevig is als in het begin werd gedacht???
van de huidige fractieleden is hij inderdaad de meest geschikte.quote:Op maandag 5 november 2007 14:14 schreef Homdeck het volgende:
Ik zou graag Arend-Jan Boekestijn zien. Intelligente, sympathieke en charismatische man met kennis van zaken.
Henk Kamp is een beetje een boer. Die slaat niet aan bij de achterban. Bovendien vind ik hem deze keer opmerkelijk zwak overkomen als kamerlid. Hij probeert zo wanhopig Wilders na te praten; waar is die scherpe en originele Kamp gebleven?quote:Op maandag 5 november 2007 14:17 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij zien veel mensen wel wat in Henk Kamp als opvolger van Rutte. Hij hangt qua ideeën een beetje tussen Rutte en Verdonk in en daarom misschien in staat om zowel de conservatieve als liberale kiezers te binden.
Een Wiegel of Bolkesteijn zie ik sowieso niet terugkeren. Die bevalt het volgens mij wel om lekker veilig vanaf de zijlijn te schreeuwen zonder zelf enige verantwoordelijkheid te hoeven dragen. De Johan Cruijffjes van de VDD zeg maar.![]()
Partijloos.quote:Is Brinkman trouwens lid van de VVD tegenwoordig?
"intelligent" "sympathiek" en "charismatisch"quote:Op maandag 5 november 2007 14:14 schreef Homdeck het volgende:
Ik zou graag Arend-Jan Boekestijn zien. Intelligente, sympathieke en charismatische man met kennis van zaken.
Bron? Kamp was bij de vorige lijsttrekkerverkiezingen veruit favoriet als hij had mee gedaan, denk dat van Baalen meer weerstand oproept bij de leden dan Kamp.quote:Op maandag 5 november 2007 14:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Henk Kamp is een beetje een boer. Die slaat niet aan bij de achterban.
Juist op het platteland zijn er nog veel VVD-zieltjes te winnen.quote:Op maandag 5 november 2007 14:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Henk Kamp is een beetje een boer. Die slaat niet aan bij de achterban.
denk het welquote:Op maandag 5 november 2007 14:29 schreef BrammetjeBond het volgende:
[..]
"intelligent" "sympathiek" en "charismatisch"
Vooral dat "intelligent".Hebben we het wel over dezelfde Arend Jan Boekestijn?
Boekestijn is niet dom en in ieder geval een persoonlijkheid. Maar ook een gemakkelijke kop van jut door zijn uitspraken en zijn smalle profiel.quote:
iedereen maakt wel eens een slippertje. ga nou maar weer met je blokken spelen.quote:Op maandag 5 november 2007 14:37 schreef BrammetjeBond het volgende:
[..]
Arend Jan "Saddam Hoessein heeft massavernietigingswapens!" Boekestijn?
Een slippertje.quote:Op maandag 5 november 2007 14:41 schreef Homdeck het volgende:
[..]
iedereen maakt wel eens een slippertje. ga nou maar weer met je blokken spelen.
Ja, ik zit nu aan de Spa blauw.quote:
Ik betwijfel het. Ik vond hem ooit buitengewoon talentvol, maar op dit moment profileert hij zich ontzettend zwak.quote:Kamp was bij de vorige lijsttrekkerverkiezingen veruit favoriet als hij had mee gedaan, denk dat van Baalen meer weerstand oproept bij de leden dan Kamp.
Ik vind hem ook niet echt heel sterk, maar mijn persoonlijke mening bepaalt natuurlijk niet of hij het goed zo doen als lijsttrekker. Ik vind niet echt dat hij Wilders na probeert te praten. Die is sowieso flink de weg kwijt de laatste tijd getuige de kamervragen van de PVV. Dat accent is misschien voor sommige mensen wat hinderlijk, maar volgens mij kijken de meeste mensen daar wel doorheen.quote:Op maandag 5 november 2007 14:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Henk Kamp is een beetje een boer. Die slaat niet aan bij de achterban. Bovendien vind ik hem deze keer opmerkelijk zwak overkomen als kamerlid. Hij probeert zo wanhopig Wilders na te praten; waar is die scherpe en originele Kamp gebleven?
Ja, heel leuk. Plasterk ook maar weg dan? Die schreef in z'n columns hetzelfde. Het kasteel van Marcel van Dam bestormen? Die was die mening immers ook toegedaan.quote:Op maandag 5 november 2007 14:37 schreef BrammetjeBond het volgende:
[..]
Arend Jan "Saddam Hoessein heeft massavernietigingswapens!" Boekestijn?
Is hij alweer beter dan?quote:Op maandag 5 november 2007 14:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
maar op dit moment profileert hij zich ontzettend zwak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |