1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 1. Bohren & der Club of Gore 4 2. Opeth 10 3. Tom Waits 1 4. Melvins 3 5. Isis 8 6. Nick Drake 1 7. 35007 7 8. King Crimson 6 9. Electric Wizard 22 10. Sleepytime Gorilla Museum 13 |
Ja, dat ken ik. Update / reinstall je client, dan is het probleem voorbij.quote:Op maandag 5 november 2007 11:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Soms pakt LAst.fm bij mij de overgang van nummers niet, en blijft zo 3 of 4 nummers lang op 1 liedje staan.Ben dus nu elke keer aan het kijken of hij wel overgaat en anders vaak klikken op het nummer dat ie niet wil scrobblen.
Over het algemeen werkt het prima, maar als het fout gaat, gaat het meestal ook goed fout...quote:Op maandag 5 november 2007 20:33 schreef krioro het volgende:
heb het pas een week of zo. maar ik merk dat geduld een absolute vereiste is.![]()
hoi vriendjes worden?quote:Op maandag 5 november 2007 20:33 schreef krioro het volgende:
heb het pas een week of zo. maar ik merk dat geduld een absolute vereiste is.![]()
Vroeger waren er ook vaak zulke problemen, maar tegenwoordig ging het allemaal vlotquote:Op maandag 5 november 2007 20:35 schreef Reena het volgende:
[..]
Over het algemeen werkt het prima, maar als het fout gaat, gaat het meestal ook goed fout...
met jou altijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op maandag 5 november 2007 20:55 schreef krioro het volgende:
[..]
met jou altijd.
geef dan ook jouw accountnaam kutallochtoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo kan ik niks
Long live music.
1. zie fobo.quote:Op maandag 5 november 2007 21:26 schreef MASD het volgende:
[..]
geef dan ook jouw accountnaam kutallochtoonzo kan ik niks
typisch geval kutallochtonen die elkaar pwnenquote:Op maandag 5 november 2007 21:30 schreef krioro het volgende:
[..]
1. zie fobo.![]()
2. zelfde als hier.![]()
3. ik heb je al lang een request gestuurd kutflamencodanser!![]()
Die van mij is ook eindelijk geupdate:quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:52 schreef TC03 het volgende:
MIjn last.fm update altijd als allerlaatste...![]()
Shitmat, Sickboy, DJ Producer, Peaky en Androyn Network.quote:Op maandag 5 november 2007 22:32 schreef Promo_Guy het volgende:
Zo, nu mijn top 10 van 29 t/m 4 November
1. Shitmat 24
2. Bastard Noise 18
2. The DJ Producer 18
4. Cardiak 17x
5. Drumcorps 14x
6. Androgyn Network 13x
6. Sickboy 13x
6. Daft Punk 13x
9. Peaky Pounder 12x
10. Otto von Schirach 11x
Lekker redelijk gevarieerd, de lekkere Electronische geluiden van Daft PUnk, lekkere noise van Bastard Noise, Grindcore/Breakcore van Drumcorps, goede frenchcore van Cardiak en Androgyn Network.
Peaky Pounder ook heerlijk om aan te horen.
Shitmat, Sickboy en Otto Von Schirach is ook aangenaam, net als The DJ Producer.
Ik mag niet klagen vind ik voor mezelf deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |