Dat hij maar lekker op de bank begint, mag toch hopen dat Koster Vertonghen nu voorkeur geeft, hij heeft laten zien dat hij beter op linksback speelt dan furby.quote:Op maandag 5 november 2007 16:16 schreef patrickt37 het volgende:
Emanuelson lijkt Klassieker te halen
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 5 november om 15:53
Urby Emanuelson hoopt er zondag bij te kunnen zijn, als Ajax in De Kuip aantreedt tegen aartsrivaal Feyenoord. De linkerverdediger trainde maandag buiten en kende geen terugslag in zijn knie.
De Oranje-international moest vorige maand tijdens het uitduel met FC Utrecht na dertig minuten worden vervangen door Jan Vertonghen. “Ik heb genoeg dingen kunnen doen, het ziet er wat mij betreft goed uit’’, vertelt Emanuelson op de clubsite. “De fitte spelers zijn dinsdag een dagje vrij. Dan is het aan mij om verder aan mijn herstel te werken.”
“Woensdag of donderdag hoop ik met de groep mee te kunnen trainen. Als dat lukt, kan ik er zondag hopelijk ook bij zijn tegen Feyenoord”, aldus Emanuelson. Ajax en Feyenoorden delen met 24 punten de koppositie in de Eredivisie. PSV is derde met één punt minder.
Het komt denk ik mede door dat Urby geblesseerd is dat Ajax nu beter speelt. Want hij is al weken onze zwakste schakel.quote:Op maandag 5 november 2007 17:18 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dat hij maar lekker op de bank begint, mag toch hopen dat Koster Vertonghen nu voorkeur geeft, hij heeft laten zien dat hij beter op linksback speelt dan furby.![]()
Ja gelukkig wel alles ging voor de verandering in één keer goedquote:Op maandag 5 november 2007 17:29 schreef Jasza het volgende:
Stefmans een kaart?
Hehe nice, gaan er dus vrij veel van FOK hehequote:Op maandag 5 november 2007 17:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel alles ging voor de verandering in één keer goed![]()
Ogararu moet wel beter spelen want de tegenstanders kunnen van zijn kant vaak voorzetten geven.quote:Op maandag 5 november 2007 17:31 schreef toma het volgende:
[..]
Het komt denk ik mede door dat Urby geblesseerd is dat Ajax nu beter speelt. Want hij is al weken onze zwakste schakel.
Maakt niet uit. Gewoon, Wesleyquote:Op maandag 5 november 2007 17:39 schreef toma het volgende:
[..]
die raakte die wedstrijd toch geen pepernootLuque
Hier past één reactie bij:quote:Op maandag 5 november 2007 17:44 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=O3JKNJuzrd4
Dat zullen er een stuk of vijf geweest zijn. Waaronder thuis in de plee offs tegen kakkerlakken. Heb jij kaloe toen gezien?quote:Op maandag 5 november 2007 14:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet niet, ik ga ze niet tellen
Gewoon alle wedstrijden die op tv zijn geweest en waar hij heeft gespeelt.
quote:Op maandag 5 november 2007 17:44 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=O3JKNJuzrd4
Geef jij dit ff aan Makaay?quote:Op maandag 5 november 2007 18:03 schreef MarkNMGN het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeten jullie zondag je medicijnen niet, jongens?
oke.quote:Op maandag 5 november 2007 18:03 schreef MarkNMGN het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeten jullie zondag je medicijnen niet, jongens?
quote:Huntelaar niet in paniek: 'Mijn strafschop was een ode aan Jaap Stam.'
quote:'Twijfels bij Huntelaar na vijf op acht.' Clarence Seedorf: 'Is dat zo slecht dan?'
quote:Op maandag 5 november 2007 18:06 schreef Rumille het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SNHrSWDSCuk
Kap gewoon met dat gezeur, de grote GIFjes zijn leuk, en de filmpjes ookquote:Op maandag 5 november 2007 18:07 schreef Loserkid het volgende:
Kap eens met van die flauwe youtube filmpjes..
Hehe wat een koekwausquote:Op maandag 5 november 2007 18:06 schreef Rumille het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SNHrSWDSCuk
Nou bij mij was de haat gisteravond alweer 200%, 1 of andere klote 010er beatte me zwaar met pokerquote:Op maandag 5 november 2007 18:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hehe wat een koekwaus
Ik vind het wel geinig al die filmpjes. Hoort er ook bij in de aanloop naar zondag.
Welke?quote:Op maandag 5 november 2007 18:05 schreef Houniet het volgende:
die nieuwe trui van Dappre Strijders is mooi
ben benieuwd hoelang het duurt voordat iedereen daar mee loopt.
heb je dat shirt nog niet gezien danquote:
Zijn dat broers?quote:Op maandag 5 november 2007 18:20 schreef Silenus het volgende:
Zijn dat soms de broertjes MaxC en Malibu06?
Vast wel maar weet niet welke zo snelquote:Op maandag 5 november 2007 18:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je dat shirt nog niet gezien dan
Dat is toch geen trui mafkeesquote:Op maandag 5 november 2007 18:22 schreef Houniet het volgende:
het gaat dus om deze Jasza
[ afbeelding ]
![]()
Nee, Malibu ziet er meer zo uit:quote:Op maandag 5 november 2007 18:20 schreef Silenus het volgende:
Zijn dat soms de broertjes MaxC en Malibu06?
trui of shirt lekker belangrijk, je kan het ook als hoofddoek gebruikenquote:
Extreem eng wijf.quote:Op maandag 5 november 2007 18:27 schreef D1 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PS9hYZmm1Fg&NR=1
Ongedierte
quote:RTL 7 blikt op zondag 11 november vooruit op Feyenoord - Ajax. Voetbaljournalist Henk Spaan leidt in 'De Klassieker: Feyenoord – Ajax' een discussie tussen Theo van Duyvenbode, Ruud Geels, Arnold Scholten en Peter van Vossen, allemaal ex-spelers die bij beide rivaliserende clubs hebben gespeeld.
Uitzending:
Feyenoord – Ajax', zondag 11 november, van 12.15 tot 13.10 uur, RTL 7
Donderdag al op Ajax-TV.quote:Op maandag 5 november 2007 19:35 schreef toma het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik kreeg er ook echt de aanvechting van te gaan kijken.quote:Op maandag 5 november 2007 20:08 schreef De_Brandweer het volgende:
Die AAN TAFEL commercials waren echt irritant
Vorig jaar hadden we die match ook?quote:Op maandag 5 november 2007 20:40 schreef Schanulleke het volgende:
Voor het eerst in jaren dat Feijenoord - Ajax Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Aan de andere kant: de ene helft haalt wat te eten en/of te drinken voor de andere helft, en die andere helft staat te bellen of te sms'en. Dan moét je wel op 1 of andere manier die 'andere' helft wakker brullen.quote:Op maandag 5 november 2007 20:08 schreef De_Brandweer het volgende:
Die AAN TAFEL commercials waren echt irritant
quote:Koster niet in beeld bij Ajax voor komende jaren
Adrie Koster liet bij FC Het Gesprek weten dat bij zijn aanstelling bij het eerste elftal duidelijk is overeengekomen dat hij tot het einde van het seizoen hoofdcoach is van Ajax. Daarbij is ook duidelijk gemaakt dat Ajax voor volgend seizoen een andere coach zoekt en hij daar dus niet voor in aanmerking komt. Er is ook geen evaluatiemoment met hem afgesproken. In principe zal hij volgend seizoen teruggaan naar zijn oude functie.
quote:Koster bevestigde belangstelling voor Braziliaan
Adrie Koster bevestigde de belangstelling voor de Braziliaanse middenvelder Caio in het programma FC Het Gesprek. Hoewel de naam van Caio niet genoemd werd, werd duidelijk dat het om hem ging. Hij is niet de enige die in beeld is voor de positie van creatieve middenvelder ter vervanging van Sneijder. Koster heeft inmiddels videobeelden van hem gezien en is te spreken over diens kwaliteiten.
wordt echt saai, dat bommen op rotterdamquote:Op maandag 5 november 2007 20:57 schreef Enchanter het volgende:
Dat AFCA.NL wordt wel met de week triester zeg
Toen deed Feijenoord nou niet echt mee om het kampioenschap en dus ging het alleen om de eer. Nu is het een echte zespunter.quote:Op maandag 5 november 2007 20:48 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we die match ook?
4-0 winnen in De Kuip is inderdaad mooi, maar zoals vorig jaar was het ook niet leuk meer. Ik zat te kijken bij een vriend die Feijenoorder is en ik vond het gewoon sneu voor hem.quote:Op maandag 5 november 2007 21:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toen deed Feijenoord nou niet echt mee om het kampioenschap en dus ging het alleen om de eer. Nu is het een echte zespunter.
Wat is dat nou voor onzinquote:Op maandag 5 november 2007 21:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toen deed Feijenoord nou niet echt mee om het kampioenschap en dus ging het alleen om de eer. Nu is het een echte zespunter.
Het zou wel a la Jaakke zijnquote:Op maandag 5 november 2007 22:40 schreef keijz het volgende:
Dat gaat weer wat worden hoor, straks wint Koster de dubbel en mag hij niet blijven
Ik zat ook best te balen. Omdat het makkelijk een historische afstraffing kon worden, maar het niet werd.quote:Op maandag 5 november 2007 21:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
4-0 winnen in De Kuip is inderdaad mooi, maar zoals vorig jaar was het ook niet leuk meer.
quote:Ik zat te kijken bij een vriend die Feijenoorder is en ik vond het gewoon sneu voor hem.
De naam Van Gaal zei ook weinig mensen iets in 91quote:Op maandag 5 november 2007 23:04 schreef Urquhart het volgende:
Van mij part blijft die Koster gewoon zitten, als hij goed presteert. Namen zeggen niet alles.
Daarom, en kwam op dezelfde manier binnen als Koster nu. Ik teken voor de UEFA Cup in 2009 en de Champions League in 2011quote:Op maandag 5 november 2007 23:09 schreef keijz het volgende:
[..]
De naam Van Gaal zei ook weinig mensen iets in 91
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |