Mja, Vertonghen heeft wel een geweldige slidingquote:Op maandag 5 november 2007 14:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vertonghen tegen een echte rechtsbuiten als Slory zie ik niet heel erg zitten.
Is Slory alweer 100% fit? Op snelheid legt Vertonghen het af.quote:Op maandag 5 november 2007 14:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vertonghen tegen een echte rechtsbuiten als Slory zie ik niet heel erg zitten.
Volgens mij heeft niemand Heitinga ooit afgeschreven. Hij heeft tijdens het EK 2004 al eens laten zien wat hij kon en het was alleen een kwestie van tijd dat hij constant zo zou gaan presteren en dat doet hij nu.quote:Op maandag 5 november 2007 14:41 schreef F1Bas het volgende:
Er moete zoveel mogelijk spelers terugkomen van blessure's dus ook Urby!
Wie had Heitinga en Maduro al niet afgeschreven? Die doen het nu weer redelijk.
Tegen de snelle Beerens speelde Vertonghen ook prima.quote:Op maandag 5 november 2007 14:46 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Is Slory alweer 100% fit? Op snelheid legt Vertonghen het af.
De Cler kan tegen een club als De Graafschap zich vaker richten op zijn aanvallende taak. Met een Suarez hou je De Cler vanzelf vaker achterin. Met een Rommedahl misschien zelfs nog meer omdat dan altijd de counter van Ajax dreigt. Daarnaast loopt Gabri daar ook nog rond dus over De Cler maak ik me niet zoveel zorgen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:13 schreef Noshiba het volgende:
Vandaag in de trein de krantjes gelezen, tim de cler gigantisch gevaarlijk.
Feyenoord vertrouwt op de cler in klassieker
Ik moet eerlijk zijn ik weet niethoe de cler het verschil moet maken? Hij wandelt niet zomaar door onze verdediging?
In de spits stond dat Jan-Arie 'liefkozend' Jari genoemd wordt.quote:Op maandag 5 november 2007 15:13 schreef Noshiba het volgende:
Vandaag in de trein de krantjes gelezen, tim de cler gigantisch gevaarlijk.
Feyenoord vertrouwt op de cler in klassieker
Ik moet eerlijk zijn ik weet niethoe de cler het verschil moet maken? Hij wandelt niet zomaar door onze verdediging?
Mooier toekomst kun je niet hebben.. hopelijk heeft hij alleen geen spieren van glasquote:Op maandag 5 november 2007 15:27 schreef Ordinair het volgende:
[..]
In de spits stond dat Jan-Arie 'liefkozend' Jari genoemd wordt.
Dat klopt. Maar hij wordt gewoon liefkozend 'Jari' genoemd.quote:Op maandag 5 november 2007 15:40 schreef Nashje het volgende:
Jan-Arie is toch meer een verdedigende middenvelder? Dacht dat Siem meer werd gezien als nieuwe Jari.
asjequote:Op maandag 5 november 2007 12:00 schreef JeroenV het volgende:
Heeft iemand de goals van gister in gifjes of een filmpje van een samenvatting?
quote:Op maandag 5 november 2007 13:45 schreef Pritt het volgende:
Ton Ojers op RTV NH, over Gregory van der Wiel, de "opvolger" van Jaap Stam:
"Nee, die twee mag je nog niet met elkaar vergelijken.
Stam was een rots, Van der Wiel is nog maar een pindarotsje."
Dat bedoelde ik met mijn postquote:Op maandag 5 november 2007 15:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De Cler kan tegen een club als De Graafschap zich vaker richten op zijn aanvallende taak. Met een Suarez hou je De Cler vanzelf vaker achterin. Met een Rommedahl misschien zelfs nog meer omdat dan altijd de counter van Ajax dreigt. Daarnaast loopt Gabri daar ook nog rond dus over De Cler maak ik me niet zoveel zorgen.
Mooi was dat he!quote:Op maandag 5 november 2007 15:27 schreef Ordinair het volgende:
[..]
In de spits stond dat Jan-Arie 'liefkozend' Jari genoemd wordt.
Ik heb iets gemist, denk ik. Stierenshit?quote:Op maandag 5 november 2007 15:55 schreef Jasza het volgende:
Luque zei dat hij die Stierenshit bij Newcastle nooit deed omdat ie daar niet gelukkig was maar dat hij bij Ajax weer helemaal gelukkig is
We hebben inderdaad de laatste jaren wel wat Spanjaarden gehad ja. Juanfran was cool met zijn op-de-lat-zitten, Gabri is een bikkel, Luque doet het leuk naar het publiek en oogt sympathiek en Urzaiz hoef ik niet te beschrijvenquote:Op maandag 5 november 2007 15:58 schreef Wooldoor het volgende:
Wel grappig dat zo´n beetje elke spanjaard bij Ajax een cultheld wordt
quote:Op maandag 5 november 2007 15:55 schreef Jasza het volgende:
Luque zei dat hij die Stierenshit bij Newcastle nooit deed omdat ie daar niet gelukkig was maar dat hij bij Ajax weer helemaal gelukkig is
Dat juichen na die goalquote:Op maandag 5 november 2007 16:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, denk ik. Stierenshit?![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 16:00 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
ff een oudje, omdat die zo lief is![]()
En vergeet prozac-boy Roger niet!quote:Op maandag 5 november 2007 16:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
We hebben inderdaad de laatste jaren wel wat Spanjaarden gehad ja. Juanfran was cool met zijn op-de-lat-zitten, Gabri is een bikkel, Luque doet het leuk naar het publiek en oogt sympathiek en Urzaiz hoef ik niet te beschrijven.
Hmm, niet gezien. Hoorde ook pas thuis dat die spelers van Roda bijna liepen te vechtenquote:
quote:Op maandag 5 november 2007 16:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hmm, niet gezien. Hoorde ook pas thuis dat die spelers van Roda bijna liepen te vechten
Als Luque scoort deed hij altijd een matador na.quote:Op maandag 5 november 2007 16:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2007 16:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is fijn, een soort Heitinga vs Lobont.
Was toen ie die sliding maakte toch? toen stond heel Zuid 2 zowat te klappen en te schreeuwen jaquote:Op maandag 5 november 2007 16:14 schreef Roeni3 het volgende:
Mooi ook hoe Luque gisteren werd toegejuicht in de tweede helft, toen hij een corner nam. Voor hij de corner nam, keek hij even om en klapte als bedankje naar ons. Mooi moment, en het laat ook zien hoe goed hij zich voelt.
Waar jij het over hebt was geloof ik nog daarna. Toen een paar spelers, waaronder Luque inderdaad, lekker veel druk zetten bij de rechter cornervlag van Roda. Dat was ook een mooi moment inderdaad, goede werklust en strijd.quote:Op maandag 5 november 2007 16:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was toen ie die sliding maakte toch? toen stond heel Zuid 2 zowat te klappen en te schreeuwen ja![]()
In het interview na de wedstrijd gaf Luque ook aan blij te zijn met de steun van het publiek, en dat de interactie met het publiek hem goed bevalt.quote:Op maandag 5 november 2007 16:14 schreef Roeni3 het volgende:
Mooi ook hoe Luque gisteren werd toegejuicht in de tweede helft, o.a. toen hij een corner nam. Voor hij de corner nam, keek hij even om en klapte als bedankje naar ons. Mooi moment, en het laat ook zien hoe goed hij zich voelt.
Nee, hehe. Maar heb het net gezien hoor.quote:
http://nl.youtube.com/watch?v=9TpuRb0RCa8 op het laatstquote:Op maandag 5 november 2007 16:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is dat interview nog ergens terug te zien?quote:Op maandag 5 november 2007 16:22 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
In het interview na de wedstrijd gaf Luque ook aan blij te zijn met de steun van het publiek, en dat de interactie met het publiek hem goed bevalt.
Staat niet op de site van RTL, dus ik denk het niet.quote:Op maandag 5 november 2007 16:37 schreef sjimz het volgende:
Is dat interview nog ergens terug te zien?
Doe eens Liefquote:Op maandag 5 november 2007 17:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En kap eens even met die grote gif's hey.![]()
Dat hij maar lekker op de bank begint, mag toch hopen dat Koster Vertonghen nu voorkeur geeft, hij heeft laten zien dat hij beter op linksback speelt dan furby.quote:Op maandag 5 november 2007 16:16 schreef patrickt37 het volgende:
Emanuelson lijkt Klassieker te halen
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 5 november om 15:53
Urby Emanuelson hoopt er zondag bij te kunnen zijn, als Ajax in De Kuip aantreedt tegen aartsrivaal Feyenoord. De linkerverdediger trainde maandag buiten en kende geen terugslag in zijn knie.
De Oranje-international moest vorige maand tijdens het uitduel met FC Utrecht na dertig minuten worden vervangen door Jan Vertonghen. “Ik heb genoeg dingen kunnen doen, het ziet er wat mij betreft goed uit’’, vertelt Emanuelson op de clubsite. “De fitte spelers zijn dinsdag een dagje vrij. Dan is het aan mij om verder aan mijn herstel te werken.”
“Woensdag of donderdag hoop ik met de groep mee te kunnen trainen. Als dat lukt, kan ik er zondag hopelijk ook bij zijn tegen Feyenoord”, aldus Emanuelson. Ajax en Feyenoorden delen met 24 punten de koppositie in de Eredivisie. PSV is derde met één punt minder.
Het komt denk ik mede door dat Urby geblesseerd is dat Ajax nu beter speelt. Want hij is al weken onze zwakste schakel.quote:Op maandag 5 november 2007 17:18 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dat hij maar lekker op de bank begint, mag toch hopen dat Koster Vertonghen nu voorkeur geeft, hij heeft laten zien dat hij beter op linksback speelt dan furby.![]()
Ja gelukkig wel alles ging voor de verandering in één keer goedquote:Op maandag 5 november 2007 17:29 schreef Jasza het volgende:
Stefmans een kaart?
Hehe nice, gaan er dus vrij veel van FOK hehequote:Op maandag 5 november 2007 17:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel alles ging voor de verandering in één keer goed![]()
Ogararu moet wel beter spelen want de tegenstanders kunnen van zijn kant vaak voorzetten geven.quote:Op maandag 5 november 2007 17:31 schreef toma het volgende:
[..]
Het komt denk ik mede door dat Urby geblesseerd is dat Ajax nu beter speelt. Want hij is al weken onze zwakste schakel.
Maakt niet uit. Gewoon, Wesleyquote:Op maandag 5 november 2007 17:39 schreef toma het volgende:
[..]
die raakte die wedstrijd toch geen pepernootLuque
Hier past één reactie bij:quote:Op maandag 5 november 2007 17:44 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=O3JKNJuzrd4
Dat zullen er een stuk of vijf geweest zijn. Waaronder thuis in de plee offs tegen kakkerlakken. Heb jij kaloe toen gezien?quote:Op maandag 5 november 2007 14:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet niet, ik ga ze niet tellen
Gewoon alle wedstrijden die op tv zijn geweest en waar hij heeft gespeelt.
quote:Op maandag 5 november 2007 17:44 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=O3JKNJuzrd4
Geef jij dit ff aan Makaay?quote:Op maandag 5 november 2007 18:03 schreef MarkNMGN het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeten jullie zondag je medicijnen niet, jongens?
oke.quote:Op maandag 5 november 2007 18:03 schreef MarkNMGN het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeten jullie zondag je medicijnen niet, jongens?
quote:Huntelaar niet in paniek: 'Mijn strafschop was een ode aan Jaap Stam.'
quote:'Twijfels bij Huntelaar na vijf op acht.' Clarence Seedorf: 'Is dat zo slecht dan?'
quote:Op maandag 5 november 2007 18:06 schreef Rumille het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SNHrSWDSCuk
Kap gewoon met dat gezeur, de grote GIFjes zijn leuk, en de filmpjes ookquote:Op maandag 5 november 2007 18:07 schreef Loserkid het volgende:
Kap eens met van die flauwe youtube filmpjes..
Hehe wat een koekwausquote:Op maandag 5 november 2007 18:06 schreef Rumille het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SNHrSWDSCuk
Nou bij mij was de haat gisteravond alweer 200%, 1 of andere klote 010er beatte me zwaar met pokerquote:Op maandag 5 november 2007 18:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hehe wat een koekwaus
Ik vind het wel geinig al die filmpjes. Hoort er ook bij in de aanloop naar zondag.
Welke?quote:Op maandag 5 november 2007 18:05 schreef Houniet het volgende:
die nieuwe trui van Dappre Strijders is mooi
ben benieuwd hoelang het duurt voordat iedereen daar mee loopt.
heb je dat shirt nog niet gezien danquote:
Zijn dat broers?quote:Op maandag 5 november 2007 18:20 schreef Silenus het volgende:
Zijn dat soms de broertjes MaxC en Malibu06?
Vast wel maar weet niet welke zo snelquote:Op maandag 5 november 2007 18:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je dat shirt nog niet gezien dan
Dat is toch geen trui mafkeesquote:Op maandag 5 november 2007 18:22 schreef Houniet het volgende:
het gaat dus om deze Jasza
[ afbeelding ]
![]()
Nee, Malibu ziet er meer zo uit:quote:Op maandag 5 november 2007 18:20 schreef Silenus het volgende:
Zijn dat soms de broertjes MaxC en Malibu06?
trui of shirt lekker belangrijk, je kan het ook als hoofddoek gebruikenquote:
Extreem eng wijf.quote:Op maandag 5 november 2007 18:27 schreef D1 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PS9hYZmm1Fg&NR=1
Ongedierte
quote:RTL 7 blikt op zondag 11 november vooruit op Feyenoord - Ajax. Voetbaljournalist Henk Spaan leidt in 'De Klassieker: Feyenoord – Ajax' een discussie tussen Theo van Duyvenbode, Ruud Geels, Arnold Scholten en Peter van Vossen, allemaal ex-spelers die bij beide rivaliserende clubs hebben gespeeld.
Uitzending:
Feyenoord – Ajax', zondag 11 november, van 12.15 tot 13.10 uur, RTL 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |