Hooo!quote:Op zondag 4 november 2007 23:59 schreef MMaRsu het volgende:
Dankje ik wilde er zelf ook 1 maken met een Assasin's Creed TT
Ik mis WWEquote:Op maandag 5 november 2007 00:00 schreef existenz het volgende:
[..]
Hooo!
We hebben Mass Effect, Assasin's Creed, Guitar Hero 3 en CoD4 in de TT![]()
Pas als Aquila hem koopt wordt het een topper. Je weet toch!quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 23:58 schreef existenz het volgende:
bijna vol !
quote:Op zondag 4 november 2007 23:58 schreef existenz het volgende:
bijna
quote:Op zondag 4 november 2007 23:59 schreef existenz het volgende:
Post es mee cyb!
quote:Op zondag 4 november 2007 23:59 schreef existenz het volgende:
vol
[Xbox 360 #281] Mass Assasin's Hero: Modern Warfare
Ooh, toen hadden de FOK servers zwaar te lijden jaquote:
Het is zeker wel mijn topper van het jaarquote:Op maandag 5 november 2007 00:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Pas als Aquila hem koopt wordt het een topper. Je weet toch!
http://www.youtube.com/watch?v=5bryWdRmc3Iquote:Op zondag 4 november 2007 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=UZAfSD1Misw
Zoiets?![]()
Fout, dit is de shit: http://youtube.com/watch?v=TgsoJrzplUIquote:Op maandag 5 november 2007 00:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=5bryWdRmc3I
nee man dit is the shit
Rock Bandquote:Op maandag 5 november 2007 00:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fout, dit is de shit: http://youtube.com/watch?v=TgsoJrzplUI
zOMG ik wil rockband, maar eerst GH3 met Rock and roll all nite
You unknowing infidal, het is DragonForce!quote:Op maandag 5 november 2007 00:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Rock Band![]()
GH3
Ze hebben het gewoon nóg moeilijker gemaakt, bij Trough the Fire and Flames van Dragonmaster op Medium viel mijn arm eraf en hield ik het niet eens meer, maar 83 procent.
quote:Op maandag 5 november 2007 00:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee man dit is the shit
quote:
Yepquote:Op maandag 5 november 2007 00:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee man dit is the shit
Zoiets..quote:Op maandag 5 november 2007 09:10 schreef Rossdale het volgende:
Nog maar 4 daagjesom vervolgens CoD4 te halen, hem in de kast te zetten en een heel weekend geen tijd hebben om hem te spelen
Helaas ga ik het niet kopen dus mag het geen topper genoemd worden iddquote:Op maandag 5 november 2007 00:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Pas als Aquila hem koopt wordt het een topper. Je weet toch!
Onze host deed een serveronderhoud waardoor de video tijdelijk onbeschikbaar is. Straks is ie weer online.quote:Op maandag 5 november 2007 00:00 schreef MMaRsu het volgende:
Presentatie Assasin's Creed
http://www.xgn.nl/360/stream/38843/
15quote:Op maandag 5 november 2007 11:30 schreef koen_pijl het volgende:
Wanneer komt Assassin uit. Hopelijk woensdag, dan kan ik na mijn tentamens meteen bij media markt het spel halen
14 november in Amerika, 15 november in Europa.quote:Op maandag 5 november 2007 11:30 schreef koen_pijl het volgende:
Wanneer komt Assassin uit. Hopelijk woensdag, dan kan ik na mijn tentamens meteen bij media markt het spel halen
Ik waarschuw je: de game zuigt enorm, terwijl de demo eigenlijk best vet is.quote:Op maandag 5 november 2007 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Zooitje spellen nog te spelen man.
Demo van Jericho vond ik ook wel weer cool.... too....many...games.....
Oeh vrijdag alquote:Op maandag 5 november 2007 10:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooie TT!
Vrijdag Call of Duty 4 tijd! Eindelijk
Na m'n werk rij ik direct naar de MediaMarkt
Tell me something newquote:Op maandag 5 november 2007 12:23 schreef Sickert het volgende:
man man tering veel games om te spelen zeg
ik heb ook nog een wii
Mario Galaxy
Zack & Wiki
GHIII
Cod4
AC
Halo 3
Smackdown vs Raw 08
en dan vergeet ik vast nog wel iets
Boehoe!!
Oh, das minder. Maar aangezien ik hem al heb voor de PC geen man overboordquote:Op maandag 5 november 2007 11:35 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik waarschuw je: de game zuigt enorm, terwijl de demo eigenlijk best vet is.
Dies allaaaang en breed afquote:Op maandag 5 november 2007 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wie gaat er nou nog de SP van Halo 3 spelen![]()
Ik vast ooit nog wel eens, zodra ik door GoW heen ben ofzoquote:Op maandag 5 november 2007 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
ojaquote:Op maandag 5 november 2007 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vast ooit nog wel eens, zodra ik door GoW heen ben ofzo.
I'd do herquote:Op maandag 5 november 2007 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb steeds minder hype voor Jade Raymond's Assassin's Creed.
Haar tieten en koppie lijken de belangrijkste verkooppunten van Ubisoft te zijn.
Oja die moet ik ook nogquote:Op maandag 5 november 2007 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vast ooit nog wel eens, zodra ik door GoW heen ben ofzo.
En je bent Ajacied. Dus dit keur ik dan nog wel goed jaquote:Op maandag 5 november 2007 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb mijn 360 2de hands met 11 spellen erbij, dus ik heb een geldig excuus.
quote:Op maandag 5 november 2007 12:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En je bent Ajacied. Dus dit keur ik dan nog wel goed ja![]()
ik meld mij aan , namelijk oblivionquote:
Das fijnquote:Op maandag 5 november 2007 12:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En je bent Ajacied. Dus dit keur ik dan nog wel goed ja![]()
ik had het naar 5 uur gehad met het spel , was de grootste miskoop voor mij op de 360quote:Op maandag 5 november 2007 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Oblivion heb ik weken op de PC gespeeld, maar ook nog niet uitgespeeld. Wil gewoon nog veel sterker worden voor in aan de final-battle begin. Maar inmiddels ben ik er eigenlijk idd gewoon mee gestopt. Ik kan gewoon geen nieuwe missies meer vinden...
ik hou juist van rpg's ben een echte rpg hooker volgens cyberiaquote:Op maandag 5 november 2007 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Oblivion is briljant als je van RPG's houdt maar zonder een kut vechtsysteem.
Ik had het geinstaleerd puur en alleen om mijn GTS op zijn lazer te geven nadat ik die gekocht had, maar ben blijven hangen. Het is echt een topspel, maar op een gegeven moment zijn de quests een beetje op.
Is ie al te koop?quote:Op maandag 5 november 2007 12:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Goeie TT.
Hopelijk kan ik Episode 2 nog ff uitspelen voordat het CoD4 geweld los barst.
Zit nu in Chapter 3, maar ik ga iets slomer omdat die ik tuinkabouter meeneem.
Dan vergeet ik hem weer en moet ik een checkpoint opnieuw laden, of die kutkabouter clipped ergens door een muur heen in een lift.
Hij was niet duidelijk genoeg blijkbaar, maar Frasier kennende ging het om CoD 4quote:Op maandag 5 november 2007 13:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Episode 2 is al een tijdje uit ja.
Kan natuurlijk, ik ben eigenlijk helemaal geen RPG man, maar dit speelde wel lekker weg in het begin en dan gaat het je toch wel meeslepen.quote:Op maandag 5 november 2007 13:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik hou juist van rpg's ben een echte rpg hooker volgens cyberia![]()
maar oblivion vond ik gewoon tja eehh te saai![]()
Ik dacht eerst dat hij Episode 3 bedoeldequote:Op maandag 5 november 2007 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij was niet duidelijk genoeg blijkbaar, maar Frasier kennende ging het om CoD 4![]()
![]()
Ik was net bezig met Halo 3 op legendaryquote:Op maandag 5 november 2007 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2007 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook fiks wat demo's aan het spelen, maar heel veel is echt middenmoot werk, daar heb ik geen 360 voor. Ik geef geen cent uit aan middelmatige spellen, pas voor spellen van het kaliber GoW gaat de portemonee open. Andere spellen speel download ik wel op de PC dan.
en je bent pes2008 aant doen?quote:
is die er ook groter ?quote:Op maandag 5 november 2007 14:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je een mooie wallpaper wilt hebben doe dan deze, zonder die balk
[ afbeelding ]
of weet jij niet hoe tieten eruit zien?quote:
Ja lekker VOL, sappig, gevormd....je weet wel.quote:Op maandag 5 november 2007 14:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
of weet jij niet hoe tieten eruit zien?
Jaquote:Op maandag 5 november 2007 14:53 schreef Rossdale het volgende:
Zo bijzonder is ze toch niet? Is ze ineens een stuk interessanter omdat ze gamed ofzo?
Jij hebt DOAX2 gespeeld zie ik.quote:Op maandag 5 november 2007 14:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja lekker VOL, sappig, gevormd....je weet wel.
quote:Op maandag 5 november 2007 14:59 schreef Scarface2004 het volgende:
Ze heeft wel een grote bakkes...volgens mij kunnen haar 2 vuisten in dr mond
Hmm je kent ze wel dusquote:Op maandag 5 november 2007 14:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja lekker VOL, sappig, gevormd....je weet wel.
Nou ik vind haar toch wel erg knapquote:Op maandag 5 november 2007 14:53 schreef Rossdale het volgende:
Zo bijzonder is ze toch niet? Is ze ineens een stuk interessanter omdat ze gamed ofzo?
Waar blijven de tieten?quote:Op maandag 5 november 2007 14:59 schreef Gupje het volgende:
het is dat ik aan werk ben anders ging ik tieten posten
Gunk is toch dat blad dat cijfers geeft terwijl ze de game nooit hebben gespeeld?quote:Op maandag 5 november 2007 15:08 schreef DooD het volgende:
Eerste reviews van Call of Duty 4 beginnen ook te komen. Ik zat net Gunk magazine te lezen en hij kreeg een 9,6. Lijkt dus weer een mustbuy te worden.
Morph jij moet ook werken en geen tieten kijken! foeiquote:Op maandag 5 november 2007 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik vind haar toch wel erg knap
[..]
Waar blijven de tieten?
Hoho ik kijk ze ook niet, Gupje wilde ze posten en laat zich dan tegenhouden door z'n werkquote:Op maandag 5 november 2007 15:28 schreef KaiN het volgende:
[..]
Morph jij moet ook werken en geen tieten kijken! foei
ik vind van wel , heb hem bijna uitgespeeld , maar ik teveel lol met de mini games dat ik amper metquote:Op maandag 5 november 2007 15:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoho ik kijk ze ook niet, Gupje wilde ze posten en laat zich dan tegenhouden door z'n werk![]()
Naruto een beetje vet? Kom binnenkort wel een keer gamen
oké Morp, even tussen neus en werk doorquote:Op maandag 5 november 2007 15:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoho ik kijk ze ook niet, Gupje wilde ze posten en laat zich dan tegenhouden door z'n werk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:Of kijk hier voor Boobie´s
[ Bericht 5% gewijzigd door Gupje op 05-11-2007 15:50:41 ]Blub
quote:Op maandag 5 november 2007 15:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
ook even tussen neus en werk door
[ afbeelding ]
Edit:Of kijk hier voor Boobie´s
Zucht... zet em dan onder NSFW.. Zit hier op stage..quote:Op maandag 5 november 2007 15:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is niet helemaal duidelijk , maar mijn teledoon had moeite met focuses door all die bewegingen en lichten
Ik heb die kabouter 5 min mee gesleept en toen was ik het zat. Heb ik hem met de Gravity Gun richting de maan geschoten!quote:Op maandag 5 november 2007 12:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Goeie TT.
Hopelijk kan ik Episode 2 nog ff uitspelen voordat het CoD4 geweld los barst.
Zit nu in Chapter 3, maar ik ga iets slomer omdat die ik tuinkabouter meeneem.
Dan vergeet ik hem weer en moet ik een checkpoint opnieuw laden, of die kutkabouter clipped ergens door een muur heen in een lift.
quote:Op maandag 5 november 2007 15:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
oké Morp, even tussen neus en werk doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:Of kijk hier voor Boobie´s
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op maandag 5 november 2007 15:59 schreef AQuila360 het volgende:
Trigalti en Gupje kunnen dankzij DJ_ uitkijken naar een andere stage plek!
![]()
Dat gratenpakhuis / botoxpatientje vind ik heel lelijkquote:Op maandag 5 november 2007 15:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
Vind je jenna niet zo mooi.wat vind je dat wel mooi.
Idd.. wat een lulhannesquote:Op maandag 5 november 2007 15:59 schreef AQuila360 het volgende:
Trigalti en Gupje kunnen dankzij DJ_ uitkijken naar een andere stage plek!
![]()
ik heb er nog meer als je wiltquote:
Shit ik ookquote:Op maandag 5 november 2007 16:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kut vergeten geld voor Assassin's Creed over te maken naar XboxhomeVervaldatum was 2-11-2007
Ik ben nu al te ver om hem achter te laten, maar tering die kabouter is echt een last om mee te nemen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb die kabouter 5 min mee gesleept en toen was ik het zat. Heb ik hem met de Gravity Gun richting de maan geschoten!
Geen probleem.quote:Op maandag 5 november 2007 16:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kut vergeten geld voor Assassin's Creed over te maken naar XboxhomeVervaldatum was 2-11-2007
Gewoon zoals ik het zeg. Zolang je het bedrag enkele dagen voor de release overmaakt gaan ze gewoon akkoord.quote:
Ah okey. Thanks! Heb voor de zekerheid toch maar ff een mailtje gestuurdquote:Op maandag 5 november 2007 16:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gewoon zoals ik het zeg. Zolang je het bedrag enkele dagen voor de release overmaakt gaan ze gewoon akkoord.
topic gaat ineens heel andere richting opquote:
quote:Op maandag 5 november 2007 16:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
topic gaat ineens heel andere richting op![]()
je vatte hem niet denk ik , ik bleed "ontopic" door een xbox360 meid te postenquote:
Ja ze heeft een groene shirt toch?quote:Op maandag 5 november 2007 17:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je vatte hem niet denk ik , ik bleed "ontopic" door een xbox360 meid te posten![]()
Is opzich niet zo heel erg.quote:Op maandag 5 november 2007 16:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
topic gaat ineens heel andere richting op![]()
wel erg ver gezochtquote:Op maandag 5 november 2007 17:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja ze heeft een groene shirt toch?
haha jawel daar past ie ook wel in..quote:
Haha ik klaag ook nietquote:Op maandag 5 november 2007 17:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Is opzich niet zo heel erg.![]()
doe dat nou niet , straks begin ik nog een helek te krijgen aan mijn 360quote:Op maandag 5 november 2007 17:34 schreef wc-eend het volgende:
Deze is veel beter...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op maandag 5 november 2007 17:39 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik zocht het 360 home, maar dan zit ik in dit topic verkeerd zeker?
quote:
Gele kikker..quote:Op maandag 5 november 2007 17:47 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat meiske heeft er verstand van![]()
Ze likt namelijk alleen GOTY'S
![]()
animalsexquote:
Diegene die die foto's heeft gemaakt deed toch echt iets verkeerdquote:Op maandag 5 november 2007 17:34 schreef wc-eend het volgende:
Deze is veel beter...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, een gele kikker..quote:Op maandag 5 november 2007 18:37 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Lol waar heb jij het over? Het zijn pinata's
Misa Campoquote:Op maandag 5 november 2007 19:54 schreef viezerdt het volgende:
laat maar filmpje was niet nieuw, tis dit topic snel gegaan
, tvp
oja en wie is dit?
[ afbeelding ]
fapfapfap
quote:Op maandag 5 november 2007 19:46 schreef Gamedemon het volgende:
Jongens ik vind het niet erg om naar mooie vrouwen te kijken, maar kan die slowchat wat minder?
quote:Op maandag 5 november 2007 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
OT: Bij HL 2 Ep 2 Moet je 333 larven ofzo kapot maken volgens mij kwam ik er 2 tekort![]()
quote:
Gears of War en Halo 3 ook uitgespeeld toevallig?quote:Op maandag 5 november 2007 20:44 schreef viezerdt het volgende:
in ps3 topic staat een link naar een vertaling van een franse review van cod4, 5 uur sp campaign op medium... dat is wel erg kort. nou ging het toch al om de mp maar dat is toch wel heel erg
quote:Op maandag 5 november 2007 17:47 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat meiske heeft er verstand van![]()
Ze likt namelijk alleen GOTY'S
![]()
Goedpraterij, 5 uur is gewoon te kort.quote:Op maandag 5 november 2007 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gears of War en Halo 3 ook uitgespeeld toevallig?
Dit gaat nou eenmaal voor alle shooters (except Half Life 2 natuurlijk) op. That's a fact.quote:Op maandag 5 november 2007 20:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Goedpraterij, 5 uur is gewoon te kort.
Maak er dan gewoon een MP only game van en dan extra uitgebreid.quote:Op maandag 5 november 2007 20:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Goedpraterij, 5 uur is gewoon te kort.
hahaquote:Op maandag 5 november 2007 21:28 schreef ijsmeis het volgende:
Tieten-terug Vind Topic.
Nou, lach maar! Die zijn er zat!quote:Op maandag 5 november 2007 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha![]()
![]()
een vrouw die tieten terug wil vinden..![]()
Wereldvreemdquote:Op maandag 5 november 2007 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha![]()
![]()
Als een vrouw haar tieten terug moet vinden, dan hoef ik haar niet hoorquote:Op maandag 5 november 2007 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha![]()
![]()
True, die waren ook niet lang... maar wel wat langer dan 5 uurquote:Op maandag 5 november 2007 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gears of War en Halo 3 ook uitgespeeld toevallig?
gecondoleertquote:Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef Leonos het volgende:
Mijn xbox heeft voor de 3e keer een RROD
Wat ben jij een bofkont zegquote:Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef Leonos het volgende:
Mijn xbox heeft voor de 3e keer een RROD
Call of Duty 4 dan ook.quote:Op maandag 5 november 2007 23:23 schreef viezerdt het volgende:
[..]
True, die waren ook niet lang... maar wel wat langer dan 5 uur
quote:
dat vind ik helemaal niet erg , lesbo's zijn geilquote:
quote:Closing Comments
Call of Duty 4: Modern Warfare is a fantastic game. The single-player experience is easily Infinity Ward's best work to date. Calling it intense may be an understatement. The overall story is standard action movie fare, but the relationships built over the short five hours of play are surprisingly strong. Though the single-player lacks length, the multiplayer should keep you invested in COD4 for the long winter. This is a truly fantastic multiplayer offering that's as deep as any other online game available.
Infinity Ward has done it again. Call of Duty 4 is a winner.
Gametrailers Review HDquote:9.0 Presentation
If this is war, consider me a future draft-dodger.
10 Graphics
From top to bottom, one of the best-looking console games around.
9.5 Sound
The explosions will shake you; the constant sounds of gunfire will put you on edge. The end song is an added bonus and properly immortalizes the unfortunate phrase, "Go deep and hard."
9.5 Gameplay
An excellent shooter that is as intense an experience as you can find in gaming. The multiplayer is also top-notch.
9.0 Lasting Appeal
The single-player experience is brief, but there are many other things that will hold your attention once the campaign is complete.
9.4
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
Lesbo's heb je sowieso geen reet aan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:02 schreef Scarface2004 het volgende:
ijsmeis is geen lesbi, sowieso iemand lesbi noemen wanneer een meid `tieten` zegt is wel overdreven
nja iederen ze ding natuurlijk..quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:02 schreef MMaRsu het volgende:
Nou niet de grootste Xbox Live klapper van het jaar, dat was Halo 3.
Jammer ook dat de game niet exclusive is![]()
hmmm Assassin's Creed
Maar toch ga ik CoD4 halen wanneer die in de winkels ligt, Naruto en Metroid Prime 3 gaan de deur uit
Jammer dat er geen CTF in zit.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:02 schreef Cyberia18 het volgende:
IGN Call of Duty 4 Review
[..]
[..]
Gametrailers Review HD
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:02 schreef Cyberia18 het volgende:
IGN Call of Duty 4 Review
[..]
[..]
Gametrailers Review HD
![]()
![]()
![]()
Op Hard of Veteran zijn het vast geen 5 uur.quote:
Nee dan is het gewoon trial and error natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op Hard of Veteran zijn het vast geen 5 uur.
Ach, zolang het maar tof is. En de MP is natuurlijk wel geweldig.quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:47 schreef Bastard het volgende:
Nee dan is het gewoon trial and error natuurlijk.
Het is met dit spel met name de SP die me leuk lijkt.. maar voor 5 uur gamen wacht ik ook nog wel half jaartje.quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, zolang het maar tof is. En de MP is natuurlijk wel geweldig.
Ik haal hem wel, ergens in het voorjaar denk ik.
Ja, dat heb ik ook. Ik dacht eerst dat het de koeling was en dat de 360 nog niet heet genoeg was. Maar als je de 360 aandrukt en weer uitzet houdt hij er mee op. Freaky shit. En dat ding kan het maar beter niet begeven midden in Mass Effect.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn 360 doet de laatste tijd een beetje raar. Nadat ik hem heb uitgezet, blijft hij toch nog een tijdje “blazen”. Ik laat het kastje zekerheidshalve nog maar even openstaan dan. Op de achtergrond downloaden staat overigens gewoon uit.
Heb je toevallig een controller aangesloten op de play and charge kabel? Zo ja, dan is dat het probleem.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn 360 doet de laatste tijd een beetje raar. Nadat ik hem heb uitgezet, blijft hij toch nog een tijdje “blazen”. Ik laat het kastje zekerheidshalve nog maar even openstaan dan. Op de achtergrond downloaden staat overigens gewoon uit.
Oei, dat is een hele nette prijs!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
CoD4 is 34 euro en regio-vrij bij play-asia, mocht dat nog niet gemeld zijn.
Geen idee, heb nog nooit een regiovrije game gehaald, zag het op een ander forum staan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oei, dat is een hele nette prijs!
Maar geen problemen via Xbox Live straks?
Alleen als het een EA game is, die hebben eigen lobby's/servers. (Dacht ik)quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oei, dat is een hele nette prijs!
Maar geen problemen via Xbox Live straks?
Klopt maar EA games zijn zoiezo al nooit Regiovrij.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:39 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Alleen als het een EA game is, die hebben eigen lobby's/servers. (Dacht ik)
Mijn PGR4 en Orange Box imports werken zonder problemen.
Hey beetje late reactie maar hij is inderdaad vet. Gisteren was Marloes overwerken dus had ik tijd om te gamenquote:Op maandag 5 november 2007 15:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Simply put, Call of Duty 4: Modern Warfare is an instant classic. The fact that Infinity Ward has created a modern-day masterpiece probably isn’t surprising given their impressive track record to date, but our lofty expectations were actually surpassed in many ways. The single-player game was particularly surprising, as none of us expected the game to have such a compelling, narrative-driven campaign. It’s one of the best stories of the year, and it instantly thrusts Infinity Ward into the storytelling pantheon with developers like Valve and Irrational. Of course, one can’t forget the multiplayer, which is just as addictive as we hoped it would be. Infinity Ward has officially killed off the WWII FPS genre, and we can’t wait to see what they have in store for us next.
http://reviews.teamxbox.c(...)4-Modern-Warfare/p1/quote:Gameplay: 9,9
This is the most intense, cinematic game in the Call of Duty franchise, and that’s really saying something. The multiplayer gameplay is excellent too, especially when you enable Old School or Hardcore modes.
Graphics: 9,7
Modern Warfare looks excellent, running at a buttery-smooth 60 frames per second. Unlike many games, the multiplayer action looks just as good as the single-player campaign.
Audio: 9,8
This is one hell of a great sounding game, especially when you crank up the 5.1 Surround Sound during combat. The score is also excellent, perfectly creating a mood without ever being intrusive.
Longevity: 9.5
Although we would have liked a little co-op love, there are plenty of multiplayer options to keep you busy for months. We’re particularly enamored with the multiplayer structure, which rewards players for sticking with the game for a while.
Innovation: 9,3
Modern Warfare features an excellent story that is bound to make Ubisoft’s Tom Clancy crowd jealous, and the team AI may be the best seen in a game to date. Gotta love that AC-130 sequence, too!
Overall:9,7
yup.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:08 schreef Gupje het volgende:
dus als ik hem daar bestel kan ik gewoon online spelen?
Reken er maar wel op.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:18 schreef Zeiksnor het volgende:
Hoe lang duurt het voordat ik COD4 via playasia ontvang?
Lijkt mij niet lekker om deze een week later te ontvangen dan de EU release.
Ga daar maar gerust vanuit.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:18 schreef Zeiksnor het volgende:
Lijkt mij niet lekker om deze een week later te ontvangen dan de EU release.
Vandaar dat ik het je amper zie spelenquote:Op dinsdag 6 november 2007 02:02 schreef MMaRsu het volgende:
Nou niet de grootste Xbox Live klapper van het jaar, dat was Halo 3.
Kijkje op de site nemen misschien?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:26 schreef Gupje het volgende:
Welke betaal mogelijke heden zijn er bij play asia?
Lastig (ervan uitgaande dat je het spel volgende week wilt hebben). Maar ik zou zeggen maak een account op Paypal.nl en open vervolgens een rekening. Na 3 werkdagen ontvang je twee ''unieke codes'' op je bankrekening welke je op de site van Paypal moet invoeren om je rekening te openen. Vervolgens dien je het geld over te maken (kan ook via internetbankieren) en na 4/5 werkdagen staat het op je Paypal rekening. Vanaf dan kan je je aankoop afhandelen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:39 schreef Gupje het volgende:
Doe normaal alles via i-deal maar nog nooit wat besteld buiten Nederland. Maar wat is de handigste manier om te betalen naar hun, heb geen credit card.
Ik ga vrijdag gewoon langs de MM...quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lastig (ervan uitgaande dat je het spel volgende week wilt hebben). Maar ik zou zeggen maak een account op Paypal.nl en open vervolgens een rekening. Na 3 werkdagen ontvang je twee ''unieke codes'' op je bankrekening welke je op de site van Paypal moet invoeren om je rekening te openen. Vervolgens dien je het geld over te maken (kan ook via internetbankieren) en na 4/5 werkdagen staat het op je Paypal rekening. Vanaf dan kan je je aankoop afhandelen.
Dit alles bij elkaar vergt ook wel een week dus het spel zou je dan nóg twee weken later hebben, met een beetje geluk binnen een week.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het je amper zie spelen
Ho ho ho even wachten...quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag gewoon langs de MM...
Zoals hierboven gezegd, jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:59 schreef Scarface2004 het volgende:
Je kan Paypal toch ook aan je bankrekening koppelen?
Hebben je ouders geen CC die je kan lenen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:51 schreef Gupje het volgende:
tnx... moeten we dat maar doen.
toch maar een keer een cc aanschaffen dan , ookal gebruik je hem amper voor de 5 euro per jaarquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Tja ik ben niet echt op de hoogte van PayPal.
Ik had 2 jaar geleden een gadget gezien die aanzienlijk goedkoper was met de dollar.
Dus ik geld overmaken naar mn PayPal rek. en tegen de tijd dat het geld erop stond was de prijs van het product evenduur als in Nederland.
Daar loop je nu niet zo snel tegenop. Je moet hopen dat Play-Asia de prijs van het betreffende product niet weer snel omhoog haalt, nadat ze 'm eerder voor een aantrekkelijke prijs hadden geboden. Maar als je niet gepakt wordt ben je nog altijd 15 euro goedkoper uit.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Dus ik geld overmaken naar mn PayPal rek. en tegen de tijd dat het geld erop stond was de prijs van het product evenduur als in Nederland.
Cybje ik heb zo weinig tijdquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar loop je nu niet zo snel tegenop. Je moet hopen dat Play-Asia de prijs van het betreffende product niet weer snel omhoog haalt, nadat ze 'm eerder voor een aantrekkelijke prijs hadden geboden. Maar als je niet gepakt wordt ben je nog altijd 15 euro goedkoper uit.
Paypal is tot een bepaalde bedrag volledig gratis (je betaald alleen een zéér kleine vergoeding bij het overschrijden van het maximum...wat dat exact is weet ik niet zo uit m'n hoofd). Als je een spel importeert zit je bij hun aan geen kosten vast in ieder geval. De enige boesdoender is de douane die met alle plezier 10/15 euro van je gapt![]()
Xbox Live en CoD 4 =quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Verleiding is groot om vandaag (Bart Smit) een Xbox360 te halen met die 15% korting erop.. hmmz.
CoD 4 haal ik voor de PS3quote:
quote:Kristen Bell doet stem in Assassin’s Creed
Ubisoft en Kristen Bell (bekend van series als Heroes en Veronica Mars) hebben bekend gemakt dat Bell één van de stemmen uit Assassin’s Creed vertolkt. Welk personage zij precies voor haar rekening heeft genomen is niet bekend, maar Jade Raymond was erg enthousiast over Kristen:
It was crucial to find an actress who could convey the emotional range and talent needed to play this key character in the Assassin’s universeel.
Assassin’s Creed ligt vanaf 15 november voor de Xbox 360 en de PlayStation 3 in de winkel.
quote:Aankomende South Park draait om Guitar Hero
De aankomende South Park aflevering zal opnieuw betrekking hebben op games. Dit keer is de aflevering opgebouwd rondom de game Guitar Hero. In de aflevering, getiteld “Guitar Queer-o”, ontstaat er een breuk in de vriendschap tussen Stan en Kyle door toedoen van de game Guitar Hero. Tot overmaat van ramp mengt Randy (Stan’s vader) zich ook nog eens in het geheel.
Dit is overigens niet de eerste keer dat South Park gebruik maakt van videogames. Al eerder zagen we onder andere World of Warcraft, de PSP en de Wii voorbijkomen.
heroesquote:
Rotterdam...quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:25 schreef Rossdale het volgende:
Donderdag CoD4 event in rotterdamLekker potjes gamen in een wedstrijd Nederland - Belgie. En natuurlijk CoD4 lekker een dagje eerder kunnen spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jammer dat het CoD 4 event niet volgende week is. Want na zondag is er geen hond te bekennen![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat raar in een 360 topicquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:02 schreef koen_pijl het volgende:
Je hoort eigenlijk helemaal niks meer van de Playstation 3. Het is meer xbox 360 dan playstation...
Duurde 8 werkdagen voor ik een gloednieuwe kreeg.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:08 schreef kepler het volgende:
zijn hier nog mensen geweest met een kapotte 360? Zo ja, hoe lang duurde het voordat hij terug was?
Het duurt nu wel lang bij mij, vandaag zijn de 15 werkdagen verstreken
Ja duh! ZO stom ben ik nou ook weer niet. Ik bedoel gewoon overal. In de winkels enz.quote:
hmmquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Duurde 8 werkdagen voor ik een gloednieuwe kreeg.
yep , net als halo3 , gow , heavenly sword , en nog meer games jammer genoegquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:13 schreef s0ul1991 het volgende:
Volgens Jeux France is er maar 5 uur gameplay in de SP van Call of Duty 4![]()
5 uur is wel heel kort, met Halo 3 en GoW kwam ik toch wel tegen de 10 uur aan + heleboel uur aan MPquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
yep , net als halo3 , gow , heavenly sword , en nog meer games jammer genoeg
[CL] PSV - Fenerbahce #2quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat voor achterlijk icoon heb jij nou?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Al dat icoon gewissel van die CybNet trouwens je interview met FOK! gelezen... omg, je bent een echte game nerd!
Cyb = tof, icoon steeds wisselen = kut!quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Al dat icoon gewissel van die CybNet trouwens je interview met FOK! gelezen... omg, je bent een echte game nerd!
mass effect wel ja , assasins weet ik zo niet , tis wel heel groot maarquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:45 schreef Gupje het volgende:
Daarom komen spellen als mass effect en Aassassins creed uit dat worden pas lange speel uren hoop ik.
Nee niet qua foto maar qua tekstquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou een foto geplaatst van vorig jaar![]()
![]()
Oh ja joh...quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee niet qua foto maar qua tekst
ehh das toch een arcade game ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:26 schreef AQuila360 het volgende:
WTF is Cyb een Sony extremist? Dat wist ik niet![]()
Ook nog gelovig ook![]()
Denken jullie trouwens dat Bioncle commando een goed spel is? Is maar 15 euro bij Bart Smit!
Nee een echt spel. soort lego shit ofzo goed en kwaad strijden tegen elkaar!quote:
Voor jou is dat een prima spel!quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:26 schreef AQuila360 het volgende:
Denken jullie trouwens dat Bioncle commando een goed spel is? Is maar 15 euro bij Bart Smit!
Als je wat reviews zou lezen dan heb je je antwoord snel genoeg.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:26 schreef AQuila360 het volgende:
gast als het lego is moet het al genoeg zeggenquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee een echt spel. soort lego shit ofzo goed en kwaad strijden tegen elkaar!
Maar lego Star Wars was wel tof maar dit zal wel niet dan.
En sinds wanneer dat dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:46 schreef Leonos het volgende:
Ben met support aan het bellen en krjig een wireless controller en PGR3...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |