Hooo!quote:Op zondag 4 november 2007 23:59 schreef MMaRsu het volgende:
Dankje ik wilde er zelf ook 1 maken met een Assasin's Creed TT
Ik mis WWEquote:Op maandag 5 november 2007 00:00 schreef existenz het volgende:
[..]
Hooo!
We hebben Mass Effect, Assasin's Creed, Guitar Hero 3 en CoD4 in de TT![]()
Pas als Aquila hem koopt wordt het een topper. Je weet toch!quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 23:58 schreef existenz het volgende:
bijna vol !
quote:Op zondag 4 november 2007 23:58 schreef existenz het volgende:
bijna
quote:Op zondag 4 november 2007 23:59 schreef existenz het volgende:
Post es mee cyb!
quote:Op zondag 4 november 2007 23:59 schreef existenz het volgende:
vol
[Xbox 360 #281] Mass Assasin's Hero: Modern Warfare
Ooh, toen hadden de FOK servers zwaar te lijden jaquote:
Het is zeker wel mijn topper van het jaarquote:Op maandag 5 november 2007 00:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Pas als Aquila hem koopt wordt het een topper. Je weet toch!
http://www.youtube.com/watch?v=5bryWdRmc3Iquote:Op zondag 4 november 2007 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=UZAfSD1Misw
Zoiets?![]()
Fout, dit is de shit: http://youtube.com/watch?v=TgsoJrzplUIquote:Op maandag 5 november 2007 00:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=5bryWdRmc3I
nee man dit is the shit
Rock Bandquote:Op maandag 5 november 2007 00:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fout, dit is de shit: http://youtube.com/watch?v=TgsoJrzplUI
zOMG ik wil rockband, maar eerst GH3 met Rock and roll all nite
You unknowing infidal, het is DragonForce!quote:Op maandag 5 november 2007 00:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Rock Band![]()
GH3
Ze hebben het gewoon nóg moeilijker gemaakt, bij Trough the Fire and Flames van Dragonmaster op Medium viel mijn arm eraf en hield ik het niet eens meer, maar 83 procent.
quote:Op maandag 5 november 2007 00:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee man dit is the shit
quote:
Yepquote:Op maandag 5 november 2007 00:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee man dit is the shit
Zoiets..quote:Op maandag 5 november 2007 09:10 schreef Rossdale het volgende:
Nog maar 4 daagjesom vervolgens CoD4 te halen, hem in de kast te zetten en een heel weekend geen tijd hebben om hem te spelen
Helaas ga ik het niet kopen dus mag het geen topper genoemd worden iddquote:Op maandag 5 november 2007 00:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Pas als Aquila hem koopt wordt het een topper. Je weet toch!
Onze host deed een serveronderhoud waardoor de video tijdelijk onbeschikbaar is. Straks is ie weer online.quote:Op maandag 5 november 2007 00:00 schreef MMaRsu het volgende:
Presentatie Assasin's Creed
http://www.xgn.nl/360/stream/38843/
15quote:Op maandag 5 november 2007 11:30 schreef koen_pijl het volgende:
Wanneer komt Assassin uit. Hopelijk woensdag, dan kan ik na mijn tentamens meteen bij media markt het spel halen
14 november in Amerika, 15 november in Europa.quote:Op maandag 5 november 2007 11:30 schreef koen_pijl het volgende:
Wanneer komt Assassin uit. Hopelijk woensdag, dan kan ik na mijn tentamens meteen bij media markt het spel halen
Ik waarschuw je: de game zuigt enorm, terwijl de demo eigenlijk best vet is.quote:Op maandag 5 november 2007 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Zooitje spellen nog te spelen man.
Demo van Jericho vond ik ook wel weer cool.... too....many...games.....
Oeh vrijdag alquote:Op maandag 5 november 2007 10:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooie TT!
Vrijdag Call of Duty 4 tijd! Eindelijk
Na m'n werk rij ik direct naar de MediaMarkt
Tell me something newquote:Op maandag 5 november 2007 12:23 schreef Sickert het volgende:
man man tering veel games om te spelen zeg
ik heb ook nog een wii
Mario Galaxy
Zack & Wiki
GHIII
Cod4
AC
Halo 3
Smackdown vs Raw 08
en dan vergeet ik vast nog wel iets
Boehoe!!
Oh, das minder. Maar aangezien ik hem al heb voor de PC geen man overboordquote:Op maandag 5 november 2007 11:35 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik waarschuw je: de game zuigt enorm, terwijl de demo eigenlijk best vet is.
Dies allaaaang en breed afquote:Op maandag 5 november 2007 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wie gaat er nou nog de SP van Halo 3 spelen![]()
Ik vast ooit nog wel eens, zodra ik door GoW heen ben ofzoquote:Op maandag 5 november 2007 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
ojaquote:Op maandag 5 november 2007 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vast ooit nog wel eens, zodra ik door GoW heen ben ofzo.
I'd do herquote:Op maandag 5 november 2007 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb steeds minder hype voor Jade Raymond's Assassin's Creed.
Haar tieten en koppie lijken de belangrijkste verkooppunten van Ubisoft te zijn.
Oja die moet ik ook nogquote:Op maandag 5 november 2007 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vast ooit nog wel eens, zodra ik door GoW heen ben ofzo.
En je bent Ajacied. Dus dit keur ik dan nog wel goed jaquote:Op maandag 5 november 2007 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb mijn 360 2de hands met 11 spellen erbij, dus ik heb een geldig excuus.
quote:Op maandag 5 november 2007 12:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En je bent Ajacied. Dus dit keur ik dan nog wel goed ja![]()
ik meld mij aan , namelijk oblivionquote:
Das fijnquote:Op maandag 5 november 2007 12:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En je bent Ajacied. Dus dit keur ik dan nog wel goed ja![]()
ik had het naar 5 uur gehad met het spel , was de grootste miskoop voor mij op de 360quote:Op maandag 5 november 2007 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Oblivion heb ik weken op de PC gespeeld, maar ook nog niet uitgespeeld. Wil gewoon nog veel sterker worden voor in aan de final-battle begin. Maar inmiddels ben ik er eigenlijk idd gewoon mee gestopt. Ik kan gewoon geen nieuwe missies meer vinden...
ik hou juist van rpg's ben een echte rpg hooker volgens cyberiaquote:Op maandag 5 november 2007 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Oblivion is briljant als je van RPG's houdt maar zonder een kut vechtsysteem.
Ik had het geinstaleerd puur en alleen om mijn GTS op zijn lazer te geven nadat ik die gekocht had, maar ben blijven hangen. Het is echt een topspel, maar op een gegeven moment zijn de quests een beetje op.
Is ie al te koop?quote:Op maandag 5 november 2007 12:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Goeie TT.
Hopelijk kan ik Episode 2 nog ff uitspelen voordat het CoD4 geweld los barst.
Zit nu in Chapter 3, maar ik ga iets slomer omdat die ik tuinkabouter meeneem.
Dan vergeet ik hem weer en moet ik een checkpoint opnieuw laden, of die kutkabouter clipped ergens door een muur heen in een lift.
Hij was niet duidelijk genoeg blijkbaar, maar Frasier kennende ging het om CoD 4quote:Op maandag 5 november 2007 13:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Episode 2 is al een tijdje uit ja.
Kan natuurlijk, ik ben eigenlijk helemaal geen RPG man, maar dit speelde wel lekker weg in het begin en dan gaat het je toch wel meeslepen.quote:Op maandag 5 november 2007 13:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik hou juist van rpg's ben een echte rpg hooker volgens cyberia![]()
maar oblivion vond ik gewoon tja eehh te saai![]()
Ik dacht eerst dat hij Episode 3 bedoeldequote:Op maandag 5 november 2007 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij was niet duidelijk genoeg blijkbaar, maar Frasier kennende ging het om CoD 4![]()
![]()
Ik was net bezig met Halo 3 op legendaryquote:Op maandag 5 november 2007 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2007 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook fiks wat demo's aan het spelen, maar heel veel is echt middenmoot werk, daar heb ik geen 360 voor. Ik geef geen cent uit aan middelmatige spellen, pas voor spellen van het kaliber GoW gaat de portemonee open. Andere spellen speel download ik wel op de PC dan.
en je bent pes2008 aant doen?quote:
is die er ook groter ?quote:Op maandag 5 november 2007 14:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je een mooie wallpaper wilt hebben doe dan deze, zonder die balk
[ afbeelding ]
of weet jij niet hoe tieten eruit zien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |