Dus een Ariel Atom is vele malen beter dan een Supra?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:52 schreef StefanP het volgende:
Dat cijfer -een van de vele die net iets beter is voor een Supra- geeft aan hoe hard je de bocht om kunt voordat de auto grip verliest. Da's een direct voordeel dus t.o.v. een auto die minder grip heeft.
Nogmaals: er is de subjectieve rijervaring, die voor iedereen anders is, en er zijn cijfers die onbewistbaar zijn. Hogere g's kunnen trekken is beter. Harder een slalom kunnen afleggen is beter. Minder remafstand nodig hebben is beter. Sneller van 0-100 zijn is beter. Combineer dat alles in een auto, en zet hem naast een auto die op elk punt minder is, en het is duidelijk dat -bij verder gelijke omstandigheden- die auto beter is. Dat betekent niet dat iedereen die auto beter zal vinden rijden, maar nogmaals: wat je van een auto 'vindt' achter het stuur is subjectief.
Je zegt het zelf dus al... betere auto heeft niet zoveel te maken met getalletjes. Da's persoonlijk.quote:Op zondag 11 november 2007 00:59 schreef StefanP het volgende:
Waarschijnlijk wel ja. Dat zal uit rondetijden dan ook wel blijken. Waarschijnlijk vind ik een Supra beter, want die heeft lekker een radio, een echte kabine, comfortabele stoelen, geluidsdemping en airconditioning, maar zoals ik al zei, dat is subjectief, en die atom zal een betere sport'auto' zijn. Of dacht je dat ik zoiets niet zou durven toegeven?
Het zegt eigenlijk niets meer of minder dan hoeveel G-kracht de auto maximaal heeft voordat de grip verloren wordt. Het zegt echter niets of de balans in de bocht, het indraaien ervan, wat de auto doet bij verschillende bochten, wat de auto doet bij een oneffenheid in de bocht, wat de auto doet als deze even grip verliest, hoe je de auto aan voelt in die bocht, enz. enz.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:52 schreef StefanP het volgende:
Dat cijfer -een van de vele die net iets beter is voor een Supra- geeft aan hoe hard je de bocht om kunt voordat de auto grip verliest.
Neef Steef hierboven begint weer over cijfertjes en in dezelfde zin zegt ie eigenlijk dat cijfertjes geen drol uitmaken.quote:Op zondag 11 november 2007 10:48 schreef Tjabbo het volgende:
^natoerlijk goegoleen 'betere auto' is heel wat anders dan 'betere prestaties'.
de laatstgenoemde is slechts 1 aspect.
maar daar waren we op pagina 1 al uit toch![]()
yep. en toevallig liep een auto als de supra voorop bij turbotechniek.quote:Op zondag 11 november 2007 13:20 schreef Supra_Turbo het volgende:
Je moet idd meedoen met de rest. (meer power etc.)
Anders zet je jezelf buitenspel
is dit 4 of 5quote:Op zondag 11 november 2007 11:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Neef Steef hierboven begint weer over cijfertjes en in dezelfde zin zegt ie eigenlijk dat cijfertjes geen drol uitmaken.
Productieproces Supra: "Kut we zijn met evenveel pk een poeplap te langzaam om mee te kunnen doen! Oww... dan gooien we er toch een turbo op?"
4quote:Op zondag 11 november 2007 22:41 schreef Supra_Turbo het volgende:
Net zo veel als ze er op jouw tractormotortje hebben moeten monteren om 'm nog een beetje met het verkeer mee te kunnen laten komen
dat komt omdat je van de zelfde ras bent, een Supra-Sletjequote:
Zo'n knipoogje maakt de opmerking niet minder pauperig, heurquote:Op maandag 12 november 2007 12:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dat komt omdat je van de zelfde ras bent, een Supra-Sletje![]()
Was ook niet als geintje bedoeld hoor jungskequote:Op zondag 11 november 2007 23:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
moe wordt ik van jouwn -niet grappige droge- grappen
![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 12:56 schreef Supra_Turbo het volgende:
Wie zegt dat dan?
Hij?quote:Op maandag 5 november 2007 02:00 schreef StefanP het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, ook weer opgelost. O ja, die topsnelheid van de Supra kun je in 1 minuut veranderen in 290km/ door een zekeringetje te verwijderen.
O ja: een NSX doet 0-100 in 4.5 seconden?Als je dat gelooft, heb ik nog wel wat moerasland in de aanbieding...
[ afbeelding ]
Supra > NSX. Turbolag heb je trouwens niet met een Supra.
quote:Op zondag 18 november 2007 11:36 schreef Ger-E het volgende:
I = Supra slet for life.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Video:
[ link | afbeelding ]
Of ben ik nu een sjonnie?
Tof om te zien hoe druk iedereen zich maakt. Hoog staaltje onzin niveau dit topic.
Een baanracer vergelijken met een luxe cruizer. Appels met peren.
Maareuh.... wie wint er nu dan? Wanneer is de prijsuitreiking?
Geeft toch niks?quote:Op zondag 18 november 2007 13:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
![]()
Zo bijzonder is dat niet, dat red je zelfs met een Sierra![]()
heeftie ook helemaal niet.quote:Op zondag 18 november 2007 13:15 schreef Supra_Turbo het volgende:
Oh, een halve maand geleden.
Ik heb zelf geen ervaring met een Mk4 Supra en een NSX, maar ik geloof nooit dat een Supra een betere handling heeft dan een NSX (welke NSX dan ook)
Deze Rel-turk maakt Jaloerse-hollander zoals jij jaloers met mijn geldverspillingen..quote:Op zondag 18 november 2007 12:00 schreef Supra_Turbo het volgende:
Gave Supra!![]()
Je kunt ook geen betere topics verwachten van die rel-turk
Als je ziet waar hij z'n geld in steekt...
Tja, heb van elk auto 1 of meerdere na-delige auto's gepostquote:
Iemand met een MR2 20V en een Supra Turbo jaloers op een 17 jarige sjonnie-turk die illegaal met de auto van z'n vader rijdt, die hij hoogstpersoonlijk heeft opgepimpt met vette neon, pauper lichten en traanplaat matten??quote:Op zondag 18 november 2007 17:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Deze Rel-turk maakt Jaloerse-hollander zoals jij jaloers met mijn geldverspillingen...
Ohw nou ben je stoerquote:Op zondag 18 november 2007 17:23 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Iemand met een MR2 20V en een Supra Turbo jaloers op een 17 jarige sjonnie-turk die illegaal met de auto van z'n vader rijdt, die hij hoogstpersoonlijk heeft opgepimpt met vette neon, pauper lichten en traanplaat matten??
Natuurlijk jochie... keep on dreaming!
Dat is echt iets om trots op te zijn dat je familie zo kansloos/achterlijk is om een idioot zonder rijbewijs met de auto te laten rijden? Al eens nagedacht wat er gebeurd als je een ongeval krijgt? Ach ja dat gebeurt jou natuurlijk niet want he hebt al 4 jaar rijervaringquote:Op zondag 18 november 2007 17:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ohw nou ben je stoer![]()
Jij kan er gewoon niet tegen dat ik al auto rijd sinds mn 13e he? Jij kan er niet tegen dat ik zelfstandig van huis na school en weer terug rij he? Jij kan het gewoon niet hebben dat ik RIJBEWIJSLOOS van mijn vader van A'dam naar Venlo, van Venlo naar Helmond, en van weet ik veel waar mag rijden hea?![]()
Daarentegen ben jij maar een kakkertje die van zijn paps een supra en een 20 klepper gekregen heeft en er mee stoer doet, en nooit van zijn leven voor zijn rijbewijs mocht rijden van zijn pappie![]()
Please..![]()
Volgens mij ben jij hier dan de debiel hoor?quote:Op zondag 18 november 2007 17:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ohw nou ben je stoer [afbeelding]
Jij kan er gewoon niet tegen dat ik al auto rijd sinds mn 13e he? Jij kan er niet tegen dat ik zelfstandig van huis na school en weer terug rij he? Jij kan het gewoon niet hebben dat ik RIJBEWIJSLOOS van mijn vader van A'dam naar Venlo, van Venlo naar Helmond, en van weet ik veel waar mag rijden hea? [afbeelding]
Daarentegen ben jij maar een kakkertje die van zijn paps een supra en een 20 klepper gekregen heeft en er mee stoer doet, en nooit van zijn leven voor zijn rijbewijs mocht rijden van zijn pappie [afbeelding]
Please.. [afbeelding]
eens is, rijden zonder rbw is not donequote:Op maandag 19 november 2007 01:00 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik hoop toch echt dat Turquaz52 een x een ongeluk veroorzaakt ofzo. En dat die dan het liefst iemand blijvend invalide rijdt.
(natuurlijk niet te hopen voor diegene die invalide wordt...)
Erm...quote:Op maandag 19 november 2007 01:00 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik hoop toch echt dat Turquaz52 een x een ongeluk veroorzaakt ofzo. En dat die dan het liefst iemand blijvend invalide rijdt.
dudequote:Op maandag 19 november 2007 01:00 schreef VjenneKloetn het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2007 01:00 schreef VjenneKloetn het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2007 01:00 schreef VjenneKloetn het volgende:
Iets zegt mij dat dit financieel weinig verschil voor hem gaat maken...quote:Op maandag 19 november 2007 13:38 schreef PitcheR het volgende:
en ben jij bankroet voor de rest van je leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |