abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54770498
gezien, niet aan gesleuteld, en uit ervaring weet ik dat het niet een superieure motor is, mits je hem stock laat

En een Circuit auto kan je niet vergelijken met een straat auto, dat blok gaat 1 wedstrijd mee en gaat daarna helemaal uit elkaar
pi_54770507
quote:
2. Ik weet duizendenprocent zeker dat jij nog nooit een NSX motor hebt gezien of aan hebt gesleuteld en dat dit allemaal gebaseerd is op je liefde voor de supra en voortkomt uit t feit dat je nu moet kiezen tussen NSX en supra.
Durf je te ontkennen dat de 2JZ-GTE een betere motor is? Ik zie elke week Supras met 500-1000rwhp, terwijl die uit de fabriek kwamen met 330 krukas PKs. Ik zie ook volop NSXen, en laten die nou stuk voor stuk misschien hooguit 10PK extra hebben m.b.v. een ander luchtfilter of zo. Om jouw woorden maar te gebruiken: ik weet duizend procent zeker dat je geen enkele persoonlijke ervaring hebt met noch Supras, noch NSXen, noch andere exoten. Ik zie ze wekelijks op meets en weet heel goed dat die NSX totaal niet mee kan komen met andere auto's - ook op de track days. Stock 15 jaar geleden misschien wel, maar in de hedendaagse wereld van getunede auto's en nieuwere, betere fabrieks-af auto's niet. Je mag hem gerust mooi vinden hoor, dat is je goed recht, maar ga hier geen nonsens verkondigen dat de NSX motor makkelijker tunebaar is dan de 2JZ-GTE.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54770607
quote:
Op woensdag 21 november 2007 22:09 schreef StefanP het volgende:

[..]

Durf je te ontkennen dat de 2JZ-GTE een betere motor is? Ik zie elke week Supras met 500-1000rwhp, terwijl die uit de fabriek kwamen met 330 krukas PKs. Ik zie ook volop NSXen, en laten die nou stuk voor stuk misschien hooguit 10PK extra hebben m.b.v. een ander luchtfilter of zo. Om jouw woorden maar te gebruiken: ik weet duizend procent zeker dat je geen enkele persoonlijke ervaring hebt met noch Supras, noch NSXen, noch andere exoten. Ik zie ze wekelijks op meets en weet heel goed dat die NSX totaal niet mee kan komen met andere auto's - ook op de track days. Stock 15 jaar geleden misschien wel, maar in de hedendaagse wereld van getunede auto's en nieuwere, betere fabrieks-af auto's niet. Je mag hem gerust mooi vinden hoor, dat is je goed recht, maar ga hier geen nonsens verkondigen dat de NSX motor makkelijker tunebaar is dan de 2JZ-GTE.
lees jij ergens iets over tunebaarheid bij hem?

-edit- Ah, jah, sorry hij zegt wel wat over tunebaarheid.. dat de supra beter te tunen is... maargoed dan nog spreek je niet over welke motor beter is of niet..
  woensdag 21 november 2007 @ 22:51:01 #229
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_54772059
quote:

[..]

Ik zeg helemaal niet dat een NSX motor beter is Droeloe, beter lezen voortaan.
Dat ik überhaupt reargeer op je onnozele post vind ik al vreemd, maar dingen die jij in me mond legt zijn nog veel vreemder. Lees me posts nog eens een keer en reageer dan nog eens.

Om maar even in te gaan op je post, je ziet hier niet veel getunede NSXEN omdat er A. erg weinig van zijn. B. de eigenaars vaak nogal wat geld hebben en voor het bedrag van de dure honda tune onderdelen ( takata, Mugen, Spoon, Hondata etc. ) een hele auto kunnen kopen. of C. Gewoon er praktisch geen zin in hebben, ding was duur zat.

Als die NSXen niet eens mee kunnen komen kunnen of de bestuurders gewoon niet rijden of er mankeert iets aan. De supra is een stuk sneller te krijgen met kleinere ingrepen dus ik begrijp ook wel dat het niet moeilijk moet zijn om te winnen van een NSX als je 2 bestuurders hebt van hetzelfde niveau, maar dat een ervaren bestuurder in een Volkswagen minibusje een porsche 911 op de Nürnbergring kwijt kan rijden zegt voor mij genoeg.

Ik ken de resultaten van de NSX en ook wel van de Supra, ik vind de NSX een beter en mooiere auto omdat de techniek die erin zit enorm intressant is, en dat Senna zelf dat ding heeft gevolgd in het gehele ontwerpproces, en ik mag zeggen ja, op sommige vlakken stukken beter en intressanter dan de Supra.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pumatje op 21-11-2007 22:56:51 ]
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  donderdag 22 november 2007 @ 09:09:52 #230
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54776710
quote:
Op woensdag 21 november 2007 22:51 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet dat een NSX motor beter is Droeloe, beter lezen voortaan.
Dat ik überhaupt reargeer op je onnozele post vind ik al vreemd, maar dingen die jij in me mond legt zijn nog veel vreemder. Lees me posts nog eens een keer en reageer dan nog eens.

Om maar even in te gaan op je post, je ziet hier niet veel getunede NSXEN omdat er A. erg weinig van zijn. B. de eigenaars vaak nogal wat geld hebben en voor het bedrag van de dure honda tune onderdelen ( takata, Mugen, Spoon, Hondata etc. ) een hele auto kunnen kopen. of C. Gewoon er praktisch geen zin in hebben, ding was duur zat.

Als die NSXen niet eens mee kunnen komen kunnen of de bestuurders gewoon niet rijden of er mankeert iets aan. De supra is een stuk sneller te krijgen met kleinere ingrepen dus ik begrijp ook wel dat het niet moeilijk moet zijn om te winnen van een NSX als je 2 bestuurders hebt van hetzelfde niveau, maar dat een ervaren bestuurder in een Volkswagen minibusje een porsche 911 op de Nürnbergring kwijt kan rijden zegt voor mij genoeg.

Ik ken de resultaten van de NSX en ook wel van de Supra, ik vind de NSX een beter en mooiere auto omdat de techniek die erin zit enorm intressant is, en dat Senna zelf dat ding heeft gevolgd in het gehele ontwerpproces, en ik mag zeggen ja, op sommige vlakken stukken beter en intressanter dan de Supra.
Supra is de allerbeste auto allertijden, JWT.

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_54778314
quote:
Ik zie ze wekelijks op meets
Even voor de goede orde... WEKELIJKS op meets? Jij gaat echt iedere week? WOW!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 22 november 2007 @ 11:07:10 #232
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54778600
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Even voor de goede orde... WEKELIJKS op meets? Jij gaat echt iedere week? WOW!
McDonaldsparking sjonnie .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_54779553
Gaaf hoe "zien" tegenwoordig bijdraagt aan een petjes-level van expertise.
Calm down, please!
pi_54783190
Het is grappig om te zien hoe mensen uit meningen, dus geen ervaring oordelen over dingen waar niet over geoordeeld kan worden.
  vrijdag 23 november 2007 @ 12:29:25 #235
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54799411
het is eveneens grappig om te zien hoe mensen die zelf geen ervaring hebben met high-powerd cars andere mensen -die zelf (verschillende) high-hp auto('s) bezitten te betichten van petjes expertise.
pi_54799621
Ja.

Of je gaat gewoon voor een 200sx. Ofzo. Veul betaalbaarder.
pi_54800395
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:29 schreef Tjabbo het volgende:
het is eveneens grappig om te zien hoe mensen die zelf geen ervaring hebben met high-powerd cars andere mensen -die zelf (verschillende) high-hp auto('s) bezitten te betichten van petjes expertise.
Wie de schoen past trekke hem aan.

Ik ken inmiddels verschillende mensen die 400+ pk auto's bezitten en geen DROL verstand hebben van tunen of wegligging. Zoveel zegt bezitten dus niet. En ja ... ik was ook 1 van de regelmatige tuner-club-dagen-bezoekers (10 tot 20 jaar geleden), maar zoals je zelf waarschijnlijk ook al insinueert; geen vuile handen is geen ervaring.

Maar "ik kom regelmatig op club-dagen dus ik weet waar ik het over heb" of "ik zie vaker high end auto's dan jij" zijn statements van lik me lul, natuurlijk.
Calm down, please!
  vrijdag 23 november 2007 @ 18:18:59 #238
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_54806109
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:29 schreef Tjabbo het volgende:
pi_54807128
quote:
Op woensdag 21 november 2007 21:57 schreef Pumatje het volgende:

kiezen tussen NSX en supra.
Dat lijkt mij helemaal geen onprettige situatie anders..
pi_54808979
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:39 schreef PallominnoX het volgende:
Ja.

Of je gaat gewoon voor een 200sx. Ofzo. Veul betaalbaarder.
is dat betaalbaar? ligt er maar aan

je kan zo 50.000euro erin stoppen, dan heb je ook +600pk op de achterwielen
  vrijdag 23 november 2007 @ 21:45:18 #241
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_54810557
voor 50.000 euro heb ik denk ik wel meer dan 600 pk, denk aan zo'n 10.000
pi_54813470
Porsche 993 Turbo ftw.
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_54814459
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 23:29 schreef Steve-O het volgende:
Porsche 993 Turbo ftw.

... nee man. Met een Supra roeleer je ALLES.
n00b
Calm down, please!
pi_54814907
quote:
Op zondag 18 november 2007 17:47 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

.................RIJBEWIJSLOOS van mijn vader van A'dam naar Venlo, van Venlo naar Helmond, en van weet ik veel waar mag rijden hea?
Je denkt echt dat je dat mag?
Hersenloze.........

En dan je reakties nádat je dit geschreven had, echt té erg voor woorden.
Ik hoop echt dat het jou en je familie zo vergaat als dat je zegt anderen te zullen behandelen.
Voor de lol....

Mongool

edit voor de normale users:
Sorry voor het offtopic gaan, maar ik las dit pas later en moest gewoon reageren.
Heb zelden zo'n onwetend en betweterig varken meegemaakt..... triest
  zondag 25 november 2007 @ 20:06:33 #245
101852 kokos
mividaloca
pi_54832861
Mijn stem gaat naar de Supra
Viva los Vatos Locos
  zondag 25 november 2007 @ 20:42:48 #246
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_54833852
quote:
Op woensdag 21 november 2007 22:51 schreef Pumatje het volgende:
Als die NSXen niet eens mee kunnen komen kunnen of de bestuurders gewoon niet rijden of er mankeert iets aan. De supra is een stuk sneller te krijgen met kleinere ingrepen dus ik begrijp ook wel dat het niet moeilijk moet zijn om te winnen van een NSX als je 2 bestuurders hebt van hetzelfde niveau, maar dat een ervaren bestuurder in een Volkswagen minibusje een porsche 911 op de Nürnbuergring kwijt kan rijden zegt voor mij genoeg.
Dat telt niet, daar heb je bochten, in de US of StefanP niet. Dus wordt je bij een snelwegsprintje op een snelweg waar je max 110-115km/u mag het snot voor de ogen vandaan gereden door een 'standaard' familiebak met 400 pk. En dat kan natuurlijk niet... dus is je ego gekrenkt en de NSX waardeloos, ofzo
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zondag 25 november 2007 @ 22:23:55 #247
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_54836561
quote:
Op zondag 25 november 2007 20:42 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Dat telt niet, daar heb je bochten, in de US of StefanP niet. Dus wordt je bij een snelwegsprintje op een snelweg waar je max 110-115km/u mag het snot voor de ogen vandaan gereden door een 'standaard' familiebak met 400 pk. En dat kan natuurlijk niet... dus is je ego gekrenkt en de NSX waardeloos, ofzo
Formuleer je opmerking nog een keer in het Duidelijk Nederlands, dan kan ik daarop reageren. Ik kan dit na 3 x lezen nog steeds niet volgen.
pi_54838325
Jezus, mensen ... elkaar een beetje leuk bashen is geinig maar dit loopt inmiddels al als dikke stroop de spuigaten uit. Nu al op taal?

Supra: technisch kicke GT bak, gericht op de tuners die er meer dan leuke dingen mee doen;

NSX: technisch kicke MR bak, gericht op de perfectionist die niet teveel wil tunen (edit: en geen geld heeft voor een Ferrari of Lambo ofzo)

Filmpje NSX rulez: http://www.youtube.com/watch?v=4wX9VYgFtz4

Filmpje Supra Rulez: http://www.youtube.com/watch?v=lKvF08Gt8N4

Ik zou de NSX willen ... mede doordat een spoiler zoals op de Supra bij elke andere auto net zo goed belacheliljk staat Maar smaken verschillen duidelijk en het gaat om niets meer dan dat ... smaak en waar je je lekker bij voelt. Keuze gaat echter nog steeds richting huis- en of gezinsuitbreiding en niet naar exotische auto's (of in de Supra's geval: goedkope powah!)
Calm down, please!
  zondag 25 november 2007 @ 23:52:49 #249
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_54838862
quote:
Op zondag 25 november 2007 22:23 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Formuleer je opmerking nog een keer in het Duidelijk Nederlands, dan kan ik daarop reageren. Ik kan dit na 3 x lezen nog steeds niet volgen.
Dat ligt'm toch echt aan jou.

Als je het topic wat beter doorgelezen had, had je geweten dat StefanP het not done vind om op de snelweg sprintjes te verliezen van 400 pk 'familiebakjes'. Dat voldoet redelijk aan het stereotype dat men in de USA niet weet wat bochten zijn... in tegenstelling tot europeanen die genoegen nemen met veel minder pk's en daarmee ook snel zijn op bochterige wegen als de Nürburgring (in Duidelijk Duits correct gespeld).

Ja Stefan heeft gelijk dat een 500 pk supra beter is op een highway sprint, ja jij hebt gelijk dat de NSX geen tuning nodig heeft om snel (misschien zelfs sneller dan de Supra) rond de ring of andere bochtige wegen te gaan, ja de discussie gaat weer nergens over want iedereen praat langs elkaar heen.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_54839788
@Paladijn
Jij beweert dus eigenlijk dat het om 2 verschillende auto's gaat en een vergelijking daarom onmogelijk is?
Als je gelijk hebt in je vorige reaktie: slotje.

Appels en peren vergelijken is en blijft idd onmogelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')