Welkom Tomassoquote:Op zondag 4 november 2007 22:33 schreef Tomasso het volgende:
Mijn geboortejaar. Hier wachtte ik al een paar topics op![]()
Mooi topic om een fipo in te zetten en zo meer over mezelf te vertellen
oeh foto 1 is wel euh, euhm euhmquote:Op zondag 4 november 2007 22:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
tering wat een breezah titel.
Anyhow:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
optreden liveshow3
Liveshow 2 - Stayin Alive
I doquote:Op zondag 4 november 2007 22:39 schreef Cairon het volgende:
who the fuck gives a damn about his singing... just post semi-naked pics!
Wellicht had je dit nog ff moeten aanpassen?quote:Op zondag 4 november 2007 22:32 schreef samjustme het volgende:
Vervolg op: PLAK HIER DE URL VAN HET VORIGE TOPIC
ik zal vertrekken zodra ik net als hij een leven krijgquote:Op zondag 4 november 2007 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gut het lijk wel weer of TRS terug is met zulke TT en foto's![]()
en dan ga je ook schrijven voor spunk NRC en Expreszo ?quote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik zal vertrekken zodra ik net als hij een leven krijg.
Ik denk het jaquote:Op zondag 4 november 2007 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Welkom Tomasso
dat dit topic dat voor je de omslag kan betekenen van Lurker naar Poster alhier![]()
![]()
Aww. Je zou er zo op zondagochtend tegenaan willen kijken en in de lach schietenquote:
wat een timing dat je dan ook gelijk de fipo kon makenquote:Op zondag 4 november 2007 22:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk het ja
Ik wilde al veel eerder posten, maar dat was toen topic 1978 ofzoWilde wachten tot 1987
Op blijven letten.quote:Op zondag 4 november 2007 22:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een timing dat je dan ook gelijk de fipo kon maken![]()
Je weet toch, net als Samjustme, dat er gewoon herengeuren bestaan he? En dat ze niet voor niets damesgeuren heten/quote:Op zondag 4 november 2007 22:54 schreef Zakje het volgende:
Weet iemand toevallig of ze ergens nog Ibiza Hippie van Escada verkopen, dat vrouwengeurtje dat ruikt naar snoepjes/tienerhoertjes? Ik moest er opeens aan denken en ik wil het weer hebben, maar ik zie het niet meer tegenwoordig.![]()
i KNOWquote:Op zondag 4 november 2007 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Aww. Je zou er zo op zondagochtend tegenaan willen kijken en in de lach schieten
Soms, en zeker als kerst nadert, kan het voordelig uitpakken naar snoepjes te ruikenquote:Op zondag 4 november 2007 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet toch, net als Samjustme, dat er gewoon herengeuren bestaan he? En dat ze niet voor niets damesgeuren heten/
kan je dan niet beter dat pak van Carice van Houten aantrekken uit Alles is liefde ?quote:Op zondag 4 november 2007 22:59 schreef Zakje het volgende:
[..]
Soms, en zeker als kerst nadert, kan het voordelig uitpakken naar snoepjes te ruiken![]()
Met kerstmis moet je juist cadeautjes incasseren, niet jezelf verkleden als een groot cadeauquote:Op zondag 4 november 2007 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je dan niet beter dat pak van Carice van Houten aantrekken uit Alles is liefde ?
Maar dan geef je jezelf cadeau aan die ene leuke jongenquote:Op zondag 4 november 2007 23:05 schreef Zakje het volgende:
[..]
Met kerstmis moet je juist cadeautjes incasseren, niet jezelf verkleden als een groot cadeau!
Oh. Vandaag in de trein uitgelezenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:55 schreef SCH het volgende:
Tipperdetip: Ik ben momenteel een prachtige homoroman aan het lezen:
Andre Aciman - Noem me bij jouw naam
.
maar goed....quote:
Nee nee, je begrijpt het niet,kijk,met behulp van een zweem van hoerige zoetigheid om je heen sla je snel een rijke jongen aan de haak, die mij voor de kerst dan weer rijkelijk kan overladen met cadeautjesquote:Op zondag 4 november 2007 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dan geef je jezelf cadeau aan die ene leuke jongen
Miaauuuuuuwwwwquote:Op zondag 4 november 2007 23:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar goed....
terug naar de orde van de dag
Tomasso, stel je eens voor en hoedt je voor de wolven
Ik ben Tomasso, 20 jaar. Bijna bezet, wordt hard aan gewerkt. Ik werk parttime als barman naast m'n studie.quote:Op zondag 4 november 2007 23:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar goed....
in de h (OP) staat een lijstje dat je zou kunnen invullenquote:Op zondag 4 november 2007 23:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben Tomasso, 20 jaar. Bijna bezet, wordt hard aan gewerkt. Ik werk parttime als barman naast m'n studie.
Nog meer?
Zie het vragenlijstje in de OPquote:Op zondag 4 november 2007 23:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben Tomasso, 20 jaar. Bijna bezet, wordt hard aan gewerkt. Ik werk parttime als barman naast m'n studie.
Nog meer?
Je was toch een wolf in schaapsklerenquote:Op zondag 4 november 2007 23:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar goed....
welke wolven zou ik nou bedoelenquote:Op zondag 4 november 2007 23:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zijn we dan met een Troijka onderweg naar Omsk ?
gaan we daar weer een weddenschap over afsluiten dan ?quote:Op zondag 4 november 2007 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
welke wolven zou ik nou bedoelen![]()
Cherry Garcia.quote:
citroenquote:Op zondag 4 november 2007 23:31 schreef Tomasso het volgende:
Wat wil je ons nog vragen? Wat voor smaak ijs?
Kokos natuurlijkquote:Op zondag 4 november 2007 23:31 schreef Tomasso het volgende:
Wat wil je ons nog vragen? Wat voor smaak ijs?
Welkom en succes met het bezet wordenquote:Op zondag 4 november 2007 23:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nog meer?
maar ik zie Zakje dan weer niet met een mandje in het bos op weg naar grootmoederquote:Op zondag 4 november 2007 23:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
misschien kan Zakje wat wolfomgangtips geven aan Tomasso
Het lijkt je wel erger dwars te zitten dan Cairon. Jesusquote:Op zondag 4 november 2007 23:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
misschien kan Zakje wat wolfomgangtips geven aan Tomasso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |