Welkom Tomassoquote:Op zondag 4 november 2007 22:33 schreef Tomasso het volgende:
Mijn geboortejaar. Hier wachtte ik al een paar topics op![]()
Mooi topic om een fipo in te zetten en zo meer over mezelf te vertellen
oeh foto 1 is wel euh, euhm euhmquote:Op zondag 4 november 2007 22:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
tering wat een breezah titel.
Anyhow:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
optreden liveshow3
Liveshow 2 - Stayin Alive
I doquote:Op zondag 4 november 2007 22:39 schreef Cairon het volgende:
who the fuck gives a damn about his singing... just post semi-naked pics!
Wellicht had je dit nog ff moeten aanpassen?quote:Op zondag 4 november 2007 22:32 schreef samjustme het volgende:
Vervolg op: PLAK HIER DE URL VAN HET VORIGE TOPIC
ik zal vertrekken zodra ik net als hij een leven krijgquote:Op zondag 4 november 2007 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gut het lijk wel weer of TRS terug is met zulke TT en foto's![]()
en dan ga je ook schrijven voor spunk NRC en Expreszo ?quote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik zal vertrekken zodra ik net als hij een leven krijg.
Ik denk het jaquote:Op zondag 4 november 2007 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Welkom Tomasso
dat dit topic dat voor je de omslag kan betekenen van Lurker naar Poster alhier![]()
![]()
Aww. Je zou er zo op zondagochtend tegenaan willen kijken en in de lach schietenquote:
wat een timing dat je dan ook gelijk de fipo kon makenquote:Op zondag 4 november 2007 22:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk het ja
Ik wilde al veel eerder posten, maar dat was toen topic 1978 ofzoWilde wachten tot 1987
Op blijven letten.quote:Op zondag 4 november 2007 22:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een timing dat je dan ook gelijk de fipo kon maken![]()
Je weet toch, net als Samjustme, dat er gewoon herengeuren bestaan he? En dat ze niet voor niets damesgeuren heten/quote:Op zondag 4 november 2007 22:54 schreef Zakje het volgende:
Weet iemand toevallig of ze ergens nog Ibiza Hippie van Escada verkopen, dat vrouwengeurtje dat ruikt naar snoepjes/tienerhoertjes? Ik moest er opeens aan denken en ik wil het weer hebben, maar ik zie het niet meer tegenwoordig.![]()
i KNOWquote:Op zondag 4 november 2007 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Aww. Je zou er zo op zondagochtend tegenaan willen kijken en in de lach schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |