en blijf je nu weer wat langer bij ons, want zonder jouw aanwezigheid, scherpe vragen en adviezen is dit topic maar half zo leukquote:
Mijn inbox was ook geband, nog steeds geloof ik.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:40 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Shit, wilde 'm een berichtje sturen, maar z'n inbox zit vol. :S
Nou SCH, mocht je hier meelezen: ik ga in september weer naar Londen. In m'n uppie dit keer (spannend!). Ga in ieder geval Billy Elliot bekijken is de planning...
Toneelstuk ga ik idd maar niet doen. Maar ga wel een aantal musicals doen. Ik zat te denken aan Phantom, Les Mis, Chicago, Mamma Mia.... Maar is afhankelijk van of er kaartjes beschikbaar zijn...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn inbox was ook geband, nog steeds geloof ik.
Geweldig en dapper van je. Dit keer ook die leuke gaysauna doen en Billy is helemaal geweldig en ik zou ook een Tony Blair musical of toneelstuk doen maar dit is meer mijn ding wellicht.
Kaartjes zijn er altijd wel, altijd de dag zelf halen vanaf 12.00 bij de halfprice box office.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:43 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Toneelstuk ga ik idd maar niet doen. Maar ga wel een aantal musicals doen. Ik zat te denken aan Phantom, Les Mis, Chicago, Mamma Mia.... Maar is afhankelijk van of er kaartjes beschikbaar zijn...
Moet ik het voor je opzoeken?quote:Welke gaysauna?
ik mis nog Avuenu Q in het lijstjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:43 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Toneelstuk ga ik idd maar niet doen. Maar ga wel een aantal musicals doen. Ik zat te denken aan Phantom, Les Mis, Chicago, Mamma Mia.... Maar is afhankelijk van of er kaartjes beschikbaar zijn...
Welke gaysauna?
Inbox geband? Ik wist niet eens dat dat kon. Ik merkte wel dat je inbox vol zou zitten...
Die heb ik in mei al bekeken, net als Wicked. En om ze zo snel al te herhalen, terwijl er zoveel andere shows zijn die ik ook wil zien... Nee bedankt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mis nog Avuenu Q in het lijstje![]()
okay, u heeft mij zojuist dus betrapt op een moment van verminderde scherptequote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:15 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Die heb ik in mei al bekeken, net als Wicked. En om ze zo snel al te herhalen, terwijl er zoveel andere shows zijn die ik ook wil zien... Nee bedankt.
Zo ver zou ik niet willen gaan hoor. Want Avenue Q is wel erg goed. Als de keuze voor de rest beperkt zou zijn zou ik er ook zo nog een keertje heen willen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay, u heeft mij zojuist dus betrapt op een moment van verminderde scherpte![]()
mag gerust hoor, want ik herinner mij je verslag hier wel van de dingen die je toen gezien hebt en het "deskudige" commentaar dat SCH er toen bij geleverd hadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:36 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zo ver zou ik niet willen gaan hoor.
Ook bij het theater zelf kun je kaartjes halen voor half geld, geloof ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Kaartjes zijn er altijd wel, altijd de dag zelf halen vanaf 12.00 bij de halfprice box office.
[..]
Moet ik het voor je opzoeken?
Klopt, maar ik wil natuurlijk ook wel 1e rangs kaarten. Voor minder ga ik niet. Dus dan kan het misschien wel voorkomen dat er voor een bepaalde show geen kaarten (naar mijn smaak) beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook bij het theater zelf kun je kaartjes halen voor half geld, geloof ik.
Begrijpelijk. Ik heb voor wicked tweederangskaarten, maar ik las op een forum dat je beter zicht hebt dan in de zaal zelf (eerste rij balkon) en voor 30 dollar verschil neem ik dat risico welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil natuurlijk ook wel 1e rangs kaarten. Voor minder ga ik niet. Dus dan kan het misschien wel voorkomen dat er voor een bepaalde show geen kaarten (naar mijn smaak) beschikbaar zijn.
Dat is toch altijd nog afwachten... Maar goed, vermaken zal ik me zeker wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Losse kaarten zijn meestal toch nog wel te krijgen op de dag zelf, voor eerste rang?
Veel plezier in ieder geval alvastquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:51 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat is toch altijd nog afwachten... Maar goed, vermaken zal ik me zeker wel.
na zo'n opmerking begrijp je natuurlijk wel dat we hier naderhand graag een verslag van je hand lezenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:51 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat is toch altijd nog afwachten... Maar goed, vermaken zal ik me zeker wel.
Van de musicals zal ik zeker verslag doen ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
na zo'n opmerking begrijp je natuurlijk wel dat we hier naderhand graag een verslag van je hand lezen![]()
Van de sauna niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:04 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Van de musicals zal ik zeker verslag doen ja.
Ten eerste weet ik nog niet welke sauna SCH aanraadt, ten tweede weet ik niet of ik er gebruik van zou maken.quote:
Wat voor sauna zou dat nou zijn lieverd, en ga nou maar eens flink van bilquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ten eerste weet ik nog niet welke sauna SCH aanraadt, ten tweede weet ik niet of ik er gebruik van zou maken.
Raad je er nog een aan, of moet ik dat zelf uitzoeken?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:08 schreef SCH het volgende:
http://www.gaylondon.co.uk/content/listings/saunas.htm
Er zit 1 hele goede bij in Soho, kon zo niet meer vinden welke dat nou was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 06:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Raad je er nog een aan, of moet ik dat zelf uitzoeken?
Jij bent degene die het verlossende woord daarover kan spreken.quote:En over van bil gaan gesproken, wie zegt dat ik dat niet al regelmatig doe?
Toevallig was het gisterenavond erg gezellig in sauna Steamworks in Arnhem....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent degene die het verlossende woord daarover kan spreken.
Toch altijd beter dan mekaar de hersenen inslaan, toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:48 schreef SCH het volgende:
Beetje sodomie bedrijven met wildvreemden
de bovenverdieping is nu ook legaal en voorzien van vergunning ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:38 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Toevallig was het gisterenavond erg gezellig in sauna Steamworks in Arnhem....![]()
Ik ook nietquote:
Ohquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:45 schreef linebear het volgende:
Voor mij ook hoor, maar de opmerking sloeg meer op je opmerking over je dat je nog geen post had hier
Ik geloof dat er nog steeds sprake is van gedogen. Maar ja, afgezien van de glazen cabines kun je aan de buitenkant niet zien wat er binnen de 'rustcabines' gebeurt natuurlijk....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de bovenverdieping is nu ook legaal en voorzien van vergunning ?
Ja zag daar zaterdag een leuk interview met de schrijver in de NRC staanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:55 schreef SCH het volgende:
Tipperdetip: Ik ben momenteel een prachtige homoroman aan het lezen:
Andre Aciman - Noem me bij jouw naam
[afbeelding]
Er is ook nog een ander boek van een jonge homo-moslim, Broederliefde, dat op mijn lijstje staat.
Ja ja, net als bij George Michael zekerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:00 schreef SCH het volgende:
Hij komt toch niet uit de kast Stroekie, hij keek alleen door een gaatje
nou daar komt mijn opwinding dan weer niet vandaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:03 schreef wonderer het volgende:
Dat mensen zich op kunnen winden als iemand aangeeft wel interesse te hebben in wat vleselijke lusten. Zouden ze zich realiseren dat veel vrouwen zich net zo beledigd voelen als diezelfde mannen het bij hen proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |