dat moet volgend jaar toch op een of andere manier te regelen zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 14:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Te ver weg voor mij, 'k ken ook niemand in Tilburg, dus wat zou ik daar in vredesnaam moeten?
dan moet dit jaar dus wel geknipt voor je zijn met de huidige weersgesteldheidquote:Op maandag 23 juli 2007 15:43 schreef Twoflower het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden geweest. Was best gezellig, maar véél te druk voor mij.
Valt tegen hoor. Ik denk dat het alsnog heel druk wordt. Ik ken weinig jongeren die zich door het weer laten tegenhouden om een feestje te bouwen. Desnoods duiken ze een kroeg of tent in...quote:Op maandag 23 juli 2007 15:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moet dit jaar dus wel geknipt voor je zijn met de huidige weersgesteldheid![]()
Nee die komen toch wel, maar het passanten publiek, de gezinnetjes die zich verheugen op een middagje aapjes kijken die blijven nu dus wel thuisquote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Valt tegen hoor. Ik denk dat het alsnog heel druk wordt. Ik ken weinig jongeren die zich door het weer laten tegenhouden om een feestje te bouwen. Desnoods duiken ze een kroeg of tent in...
Ja, dat wel.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee die komen toch wel, maar het passanten publiek, de gezinnetjes die zich verheugen op een middagje aapjes kijken die blijven nu dus wel thuis
ik ben nu in Eindhoven en daar valt de regen gestaan naar beneequote:Op maandag 23 juli 2007 16:29 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Ik hoorde net trouwens van iemand die er nu rondloopt (en via z'n mobiel op MSN zit) dat het er echt kutweer is...
Ja en die waren er nu dus nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:03 schreef linebear het volgende:
wat ik vorig jaar merkte inderdaad dat het vooral van die hetero's waren die kwamen om aapjes te kijken
daarom ben ik daar ook nog nooit geweestquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:19 schreef linebear het volgende:
oh dat scheelt inderdaad... vind ik met de gaypride ook altijd zo erg. Lekker aapjes kijken....
met fraai zomerweer zijn er dan minimaal 100.000, en die trap ik in mijn eentje niet allemaal weg hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat is dat nou weer voor een suf fenomeen? Aapjes kijken?
En is er dan niemand mans genoeg om dergelijke lieden weg te trappen?
Het feit dat het hetero's zijn maakt het nog geen aapjeskijkersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:51 schreef linebear het volgende:
zijn er te veel... als je kijkt bij de parade, dan zou je de grachten kunenn dempen met de hetero's...
Ik bedoelde natuurlijk niet fysiek weg trappen, da's bovendien tegen de wet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met fraai zomerweer zijn er dan minimaal 100.000, en die trap ik in mijn eentje niet allemaal weg hoor
Bovendien ben ik vredelievend en niet agressief dus trappen ligt niet in mijn aard
Nee maar er zijn normaal gesproken dus complete gezinnetjes die het dan blijkbaar leuk vinden om heel de dag naar leernichten en wandelende travo's te komen kijken, want die hebben ze bij hun thuis in het dorp nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het feit dat het hetero's zijn maakt het nog geen aapjeskijkers
Ja Jezus, een extravagante optocht houden en dan gaan zeuren dat er mensen komen kijken, van wie de meesten je een warm hart toe dragen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee maar er zijn normaal gesproken dus complete gezinnetjes die het dan blijkbaar leuk vinden om heel de dag naar leernichten en wandelende travo's te komen kijken, want die hebben ze bij hun thuis in het dorp niet
volgens mij ben jij in de war met de canal pridequote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:09 schreef repeet het volgende:
[..]
Ja Jezus, een extravagante optocht houden en dan gaan zeuren dat er mensen komen kijken, van wie de meesten je een warm hart toe dragen.
Ik wou net zeggen... zichtbaarheid is toch een van de hoogste prioriteiten van die happenings? "Kijk, hier zijn we" maar je mag alleen kijken als je ook homo bent?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:09 schreef repeet het volgende:
[..]
Ja Jezus, een extravagante optocht houden en dan gaan zeuren dat er mensen komen kijken, van wie de meesten je een warm hart toe dragen.
Ja krijg inderdaad het gevoel dat de acceptatie en toleratie t.o.v. homosexuelen de laatste tijd weer aan het afnemen is. Wel goed vind ik dat Frank van Dalen van COC hierin nu duidelijk de publiciteit heeft gevonden en mensen oproept om een en ander te meldenquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:37 schreef linebear het volgende:
vind het toch wel eng dat er steeds meer melding gedaan wordt van homohaat.
Tijdje geleden zelf ook mee in aanraking gekomen (tenminste mijn vriend)....
ik zou het mishandelen van homo's niet direct onder het kopje gedoe willen zettenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:47 schreef MouzurX het volgende:
Volgens mij is het gewoon weer een beetje "o dit vonden ze leuk, laten we nog meer berichten hiervan opzoeken en in het nieuws brengen"gedoe .... net als met de paddo's ook toevallig dat je ineens meerdere meldingen daarvan in de krant ziet...
Danny kon vast zijn charmes niet weerstaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:17 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nu al? Da's toch echt geen maand geweest...
Shit, wilde 'm een berichtje sturen, maar z'n inbox zit vol. :Squote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Danny kon vast zijn charmes niet weerstaan
Neu, zo dringend is het nou ook weer niet... Maar toch bedankt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:36 schreef wonderer het volgende:
Ik heb z'n e-mailadres, misschien kan ik iets voor je doorsturen?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:19 schreef Pietklaaso het volgende:
Hoe voelt het nou om aids te hebben?![]()
nee hoor, da's allemaal cabaret!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]Homofoob met het IQ van een varken (misschien heeft Miss Piggy je haar DNA overgedragen
)
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:17 schreef linebear het volgende:
ben dol op cabaret... net als dat leuke toneelspel 'homo meppen
't Is wel handig dat je weet hoe mensen erover denken, maar het constant horen is niet erg leuk, nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Steeds meer mensen durven er weer openlijk voor uit te komen dat ze homo's viespeuken vinden.
Wat te denken van deze trend?
Gebrek aan respect? Alles beter dan schijnheiligheid?
Ik vind het verdrietig, verontrustend en soms ronduit eng.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Steeds meer mensen durven er weer openlijk voor uit te komen dat ze homo's viespeuken vinden.
Wat te denken van deze trend?
Gebrek aan respect? Alles beter dan schijnheiligheid?
Oh, daarom komt SCH natuurlijk naa meetingquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Danny kon vast zijn charmes niet weerstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |