daar was toen toch een hele rel overquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:47 schreef linebear het volgende:
Volgens mij wel, hij was vroeger de eindredacteur van Squeeze
Toch gek dat ik daar nooit wat van gemerkt heb, terwijl ik wel lid was. Maar na een paar nieuwe sQueeze nummers heb ik mijn abo maar opgezegd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar was toen toch een hele rel over
de gehele redactie was opgestapt bij Squeeze uit onvrede en had zichzelf het adressenbestand cadeau gedaan zodat ze dat bij de lancering van Winq konden gebruiken![]()
en dat hebben er heel veel meer gedaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:15 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Toch gek dat ik daar nooit wat van gemerkt heb, terwijl ik wel lid was. Maar na een paar nieuwe sQueeze nummers heb ik mijn abo maar opgezegd.
Zelfs de restyling kan me niet overhalen om lid te blijven.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat hebben er heel veel meer gedaan
daarom hebben ze onlangs een hele grote enquete gehouden en is vanaf het vorige nummer een complete restyling doorgevoerd. Verder hebben er heel veel mensen nu een gratis jaarabo gekregen maar die moeten dan wel elke maand een enquete invullen. Blijkbaar is redactie er dus toch wel achter gekomen dat hun beeld van de lezers niet geheel juist was
Ik mis in dat rijtje het onderwerp voetbal...quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:56 schreef SCH het volgende:
Ik heb niet zo veel met al die Gay Lifestyle. Squeeze loopt daar van over en ook Winq heeft er teveel van, een paar kekke jongens in onderbroek of hip bloesje trek ik nog wel maar ik heb liever interessante verhalen over politiek, relaties, buitenland enz.
maar daarvoor heeft hij natuurlijk al de VIquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:01 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik mis in dat rijtje het onderwerp voetbal...
ik moet zeggen dat dat in de Zij aan Zij dus wel beter is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:56 schreef SCH het volgende:
Ik heb niet zo veel met al die Gay Lifestyle. Squeeze loopt daar van over en ook Winq heeft er teveel van, een paar kekke jongens in onderbroek of hip bloesje trek ik nog wel maar ik heb liever interessante verhalen over politiek, relaties, buitenland enz.
of mijn moeder trots op mij is, daar heb ik geen idee vanquote:Op maandag 25 juni 2007 02:14 schreef Pietklaaso het volgende:
Is je moeder trots op jou?
Ja.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:14 schreef Pietklaaso het volgende:
Nogal jaquote:Op maandag 25 juni 2007 02:14 schreef Pietklaaso het volgende:
Stel dan ook een vraag! (En niet 'Waar liggen de pleisters, ik heb mijn teen opengehaald bij het schoppen?'quote:Op maandag 16 juli 2007 18:24 schreef Stroekie het volgende:
nog maar eens een flinke schop
Waar ga je heen?quote:
Ik niet. Ben vorig jaar geweest, en heb er voor de komende jaren mijn buik weer vol van...quote:Op maandag 16 juli 2007 18:36 schreef wonderer het volgende:
Wie gaan er allemaal naar de Pride in augustus?
Hoe weet jij zo goed wat mijn voetbalkwaliteiten zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 18:28 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Stel dan ook een vraag! (En niet 'Waar liggen de pleisters, ik heb mijn teen opengehaald bij het schoppen?')
Ik had in het eerste topic al geprotesteerd. En zelfs een optie aangedragen om een keuze aan te bieden, zoals op games.fok.nlquote:Op maandag 16 juli 2007 19:16 schreef SCH het volgende:
Geweldig nieuws voor iedereen !
Danny is enorm trots op die header van die kussende vrouwen; heb je met die hetero's die wat tekort koken. Rel mee in dit topic om te zorgen dat hij ook 2 mannen aandurft.
ik ook, maar ben dat weekend wel in the gay capital of Africa dus zal daar wel trots paraderenquote:
Eeehm.... homo?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo goed wat mijn voetbalkwaliteiten zijn![]()
Da's (noord)Italie toch? Lijkt me mooi.quote:
eej, de dames van lesbeau vinden het anders helemaal niet erg!quote:Op maandag 16 juli 2007 19:16 schreef SCH het volgende:
Geweldig nieuws voor iedereen !
Danny is enorm trots op die header van die kussende vrouwen; heb je met die hetero's die wat tekort koken. Rel mee in dit topic om te zorgen dat hij ook 2 mannen aandurft.
maar niet te lang he. dat wordt vervelend.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:56 schreef maedel het volgende:
[..]
eej, de dames van lesbeau vinden het anders helemaal niet erg!
Maar goed, ik wil inderdaad ook wel een tijdje (en tijdelijk) kussende heren zien.
Gewoon om het principe![]()
Gheghe, nee, niet overdrijven natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 19:59 schreef SlimShady het volgende:
[..]
maar niet te lang he. dat wordt vervelend..
Uhhh 2 dames die linker ziet er toch wel een beetje uit als een vent hoor....quote:Op maandag 16 juli 2007 19:56 schreef maedel het volgende:
[..]
eej, de dames van lesbeau vinden het anders helemaal niet erg!
Maar goed, ik wil inderdaad ook wel een tijdje (en tijdelijk) kussende heren zien.
Gewoon om het principe![]()
Ik vrees dat dit zich toch te vaak blijft herhalenquote:Op zondag 22 juli 2007 13:44 schreef Twoflower het volgende:
Hij heeft het weer voor mekaar hoor. Een maandban dit keer...
Met die lippen? Echt niet!quote:Op zondag 22 juli 2007 13:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Uhhh 2 dames die linker ziet er toch wel een beetje uit als een vent hoor....
Nou dat gaan we hier du komende herst dus ook op de Nederlandse TV krijgen nu de mensen achter het blad Winq dus een eigen digitale zender gaan beginnen achter de decoderquote:Op maandag 23 juli 2007 14:01 schreef philana het volgende:
in Amerika hebben ze ook een gaystation.. L.O.G.O. was heel erg leuk.. veel overdreve nichterige programma's.. maar de reclames bijvoorbeeld.. van ford en nog een paar was ipv een heterostel.. een homo stel... toch leuk om te zien. Ook werd een lesbische cabaretier uitgzonden die erg grappig was.. ik ben er ook voor dat er gewoon meer in normale tv te zien moet zijn.. maar de film en media wereld durft het nog niet aan denk ik... zal wel komen.
Maar die kaak ziet er zo vreemd uit ... wie heeft de link naar het hele plaatje? En 2 mannenquote:
Op 1 been kun niet lopenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maar die kaak ziet er zo vreemd uit ... wie heeft de link naar het hele plaatje? En 2 mannendoe dan maar gewoon een man en een vrouw ipv 2 vrouwen en daarna 2 mannen.
Die snap ik niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Op 1 been kun niet lopen
zaken gaan voor de jongensquote:Op maandag 23 juli 2007 14:36 schreef linebear het volgende:
waarom zijn we niet naar de Roze maandag in Tilburg ?!
Te ver weg voor mij, 'k ken ook niemand in Tilburg, dus wat zou ik daar in vredesnaam moeten?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:36 schreef linebear het volgende:
waarom zijn we niet naar de Roze maandag in Tilburg ?!
Dus je wilt niet auditief verkracht worden?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:44 schreef Stroekie het volgende:
Alleen probeer wel in tegenstelling tot vorig jaar het optreden van Mevr Weber te ontwijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |