quote:Op zondag 4 november 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
Ik kan het echt niet meer aanhoren, lees hier wel mee. Dat is wrs al teiltjesvullend genoeg.
Mokum en Ruud in de buurt, ik ben door mijn voorraad heen?![]()
De roots, de onderdukking, het moet allemaal aan bod komen aldus Brian.quote:Op zondag 4 november 2007 20:48 schreef Copycat het volgende:
Het Brian stempel moet op de column(s) worden gedrukt, begrijp ik?
Doorgestijld....ook zo'n begrip waar ik pré-DGK nog nooit van gehoord had...quote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef avonne het volgende:
Brian "zet het er zo in "
Amanda "en wat vind jij? Kun je het zien?"
Brian "nee, jij en Nadia zijn wel helemaal doorgestijld, maar jullie zijn geen golddiggers"
(Amanda's tekst dus)quote:Op zondag 4 november 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat je je niet kan beoordelen op iemands ze uiterlijk. Denk dat er in iedereen een beetje een golddigger schuilt, in verschillende degradaties.
Hij gaat zo naar huis.quote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
Die out of control afro van Brian kan echt niet meer. GA NAAR DE KAPPER!
Juist, zo zie ik dat ook. Brian heeft al vaak laten merken dat hij een hekel heeft aan meisjes die op zijn zak terenquote:Op zondag 4 november 2007 20:54 schreef beroepslurker het volgende:
Brian heeft eigenlijk een hekel aan Amanda, dat merk je als ze dit soort ruzies hebben. Maar hij is tot haar veroordeeld, vanwege zijn back-up.....zielig wel..
Vertaling: dames met klasse of een betere opleiding kijken niet naar mij om.quote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
Brian vind bekakte dames die zich in high society bevinden golddiggers.
(Als iemand mij dit uit kan leggen, graag.)
Ik vind het eigenlijk een briljante vondstquote:Op zondag 4 november 2007 21:02 schreef markcoutinho het volgende:
[..]
(Amanda's tekst dus)
DEGRADATIES! Dat verzin je niet!
Mijn lieve heer, hoe dom kun je zijn... Om over de overige taalfouten maar te zwijgen.
En van wie komt die.......tadaaaaaaaa Zdngmw.quote:Op zondag 4 november 2007 21:02 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Doorgestijld....ook zo'n begrip waar ik pré-DGK nog nooit van gehoord had...
Jaap&Huub mogen hun haar niet langer laten groeien , maar kindje god moet het juist , om betere gelijkenis te verkrijgenquote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
sorry Avonne, die logica kan ik niet volgenquote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
ja dit ziet er niet uit..........inclusief afzakkende broek met bilspleetquote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
Brian plaatst zichzelf weer duidelijk boven Amanda, iets dat hij een ander vaak verwijt!quote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
Dit is dus alweer iets waarvan Brian denkt dat hij het kan, terwijl dat niet zo is.
quote:
In Brians bewoording dus Kak-madamquote:Op zondag 4 november 2007 21:04 schreef beroepslurker het volgende:
....stijlvol....geen stijl....stylistisch.....ja......maar doorgestijld....
Hij is ook zo lekker academisch die jongen!quote:Op zondag 4 november 2007 21:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
De roots, de onderdukking, het moet allemaal aan bod komen aldus Brian.![]()
Precies, EXIT Brian en wel snel, hij haalt het hele programma naar beneden.quote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian:"jullie zijn geen rasechte golddiggers!" Bedoelt ie ermee dat zij wannabe golddigers zijn?
Brian haalt alles door elkaar: oud geld, nieuw geld, adel en nouveaux riches...Ze snappen er niks van!
Brian IS een zak, dus vlug weg bij hem en het probleem is opgelost.quote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef Varen het volgende:
[..]
Juist, zo zie ik dat ook. Brian heeft al vaak laten merken dat hij een hekel heeft aan meisjes die op zijn zak teren
Linda de Mol is een golddigger !quote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
Ja maar Amanda mag printenquote:
Ja, maar het begint al eerder he... bij het feit dat hij ervan overtuigd is dat hij weet hoe je een column schrijft.quote:Op zondag 4 november 2007 21:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian plaatst zichzelf weer duidelijk boven Amanda, iets dat hij een ander vaak verwijt!
Manny heeft het veranderd en Brian zegt - hèhè.........
Het vrouwtje heeft weer gedaan wat het alphamannetje wil
DAT MEEN JEquote:Op zondag 4 november 2007 21:07 schreef Varen het volgende:
Brian: hoe schrijf je zeker?
Amanda: z e k e r
quote:Op zondag 4 november 2007 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertaling: dames met klasse of een betere opleiding kijken niet naar mij om.
OMG, ik lig in een deuk hier.quote:Op zondag 4 november 2007 21:07 schreef Varen het volgende:
Brian: hoe schrijf je zeker?
Amanda: z e k e r
Pianospelen en het opleiden/africhten van Amanda.quote:Op zondag 4 november 2007 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar het begint al eerder he... bij het feit dat hij ervan overtuigd is dat hij weet hoe je een column schrijft.
Zingen
Dichten
Gitaarspelen
Rappen
Columns schrijven
Ik ben vast nog wat vergeten.
Dan zal de lol er gauw af zijn voor Amandaquote:Op zondag 4 november 2007 21:11 schreef chufi het volgende:
Krijgen onze golddigsters een dagelijkse column op VV ?? Wordt een hele dagtaak voor Brian !!
Echt wel, en niet gehinderd door enige kennis van wat dan ook.quote:Op zondag 4 november 2007 21:09 schreef Kinga het volgende:
Brian is een klootzak, maar hij is wel verdomde grappig.
Oh ja. En nog een minder nette (want ik geloof er niks van): vrouwen seksueel verwennen.quote:Op zondag 4 november 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pianospelen en het opleiden/africhten van Amanda.
We krijgen straks de uitzending die we NIET MOCHTEN ZIENquote:Op zondag 4 november 2007 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik verkoop net de laatste aan een rondborstig type met een Gucci tas...![]()
Brian zal waarschijnlijk de gemiddelde jonkvrouwe van Duysterghast tot Ghooyschegracht nog tot golddigger bestempelenquote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian:"jullie zijn geen rasechte golddiggers!" Bedoelt ie ermee dat zij wannabe golddigers zijn?
Brian haalt alles door elkaar: oud geld, nieuw geld, adel en nouveaux riches...Ze snappen er niks van!
quote:Op zondag 4 november 2007 21:13 schreef STAP01 het volgende:
Nog even en ze krijgt klappen met de lineaal!
hoe bedoel je?quote:Op zondag 4 november 2007 21:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
We krijgen straks de uitzending die we NIET MOCHTEN ZIEN![]()
Mokum was volgens mij, net als ik, ook Peter R. de Vries fan (althans vanquote:
Het wordt steeds beter he. Ik lig helemaal strak hier.quote:Op zondag 4 november 2007 21:17 schreef pullup het volgende:
Brian: " Ik moet ook even adjusten want je bent heel simpel in antwoord geven "![]()
Dat heb ik in de krant gelezen. Walgelijk!quote:Op zondag 4 november 2007 21:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mokum was volgens mij, net als ik, ook Peter R. de Vries fan (althans van
zijn programma)
Vanavond komt de uitzending die eerst verboden was met die vieze vent
die kleine kindertjes misbruikte en nu gewoon weer een zeilschool voor kinderen heeft.
(21.30 sbs6)
Lezen hier is 100 x beter dan luisteren naar die randdebielen.quote:Op zondag 4 november 2007 21:17 schreef pullup het volgende:
Brian: " Ik moet ook even adjusten want je bent heel simpel in antwoord geven "![]()
Voetbaltrainende Dennis met zijn grote meute fans?quote:Op zondag 4 november 2007 21:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
We krijgen straks de uitzending die we NIET MOCHTEN ZIEN![]()
Nou dat wordt moeilijk kiezen het is op de streams immers ook zo boeiend what tot do what to doquote:Op zondag 4 november 2007 21:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mokum was volgens mij, net als ik, ook Peter R. de Vries fan (althans van
zijn programma)
Vanavond komt de uitzending die eerst verboden was met die vieze vent
die kleine kindertjes misbruikte en nu gewoon weer een zeilschool voor kinderen heeft.
(21.30 sbs6)
quote:Op zondag 4 november 2007 21:15 schreef ericahysterica het volgende:
Amanda: als een man je van de straat plukt als je 20 bent en je kidnapt,dan kan het zijn, dat je voor die pedofiel[/b] in een later stadium gevoel krijgt maar dan ben je toch geen golddigger[b] is het nog steeds een pedofiel vind ik
Dit verzin je niet, hè?!?quote:Op zondag 4 november 2007 21:15 schreef ericahysterica het volgende:
Amanda: als een man je van de straat plukt als je 20 bent en je kidnapt,dan kan het zijn, dat je voor die pedofiel in een later stadium gevoel krijgt maar dan ben je toch geen golddigger![]()
Op dat soort momenten neem ik altijd de streams op !!quote:Op zondag 4 november 2007 21:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Nou dat wordt moeilijk kiezen het is op de streams immers ook zo boeiend what tot do what to do
Ze worden niet meer door Hier gesponsoord dus who cares...quote:Op zondag 4 november 2007 21:20 schreef Kinga het volgende:
Wat zonde ook van de inkt en papier dat printen tussendoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |