Wat een clown is het toch ook. Gaat 'ie nu 4 jaar lang jumpen, rappen, bier drinken, in een Turks koffiehuis rondhangen, posters plakken en paintballen?quote:Op maandag 5 november 2007 18:50 schreef Autodidact het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)/100507_rouvoet.html
...minister...
What the fuck... MSN-enquêtte...quote:MSN-enquête: 63% jongeren wil "schoolcops"
AMSTERDAM – Het plan om politieteams in te zetten, die structureel onaangekondigde controles op scholen moeten gaan uitvoeren, krijgt ruime steun van Nederlandse jongeren, dat blijkt uit een enquête van MSN. PVV-leider Geert Wilders presenteerde dat voorstel vorige week in Sp!ts.
...
http://youtube.com/watch?v=cyXc36Twr9wquote:Op maandag 5 november 2007 19:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat een clown is het toch ook. Gaat 'ie nu 4 jaar lang jumpen, rappen, bier drinken, in een Turks koffiehuis rondhangen, posters plakken en paintballen?
I hate you. And you hate me.quote:
Voorpaginanieuws van de Spits, zag ik vandaag toevallig.quote:Op maandag 5 november 2007 19:14 schreef kLowJow het volgende:
[..]
What the fuck... MSN-enquêtte....
quote:Op maandag 5 november 2007 19:19 schreef Autodidact het volgende:
http://youtube.com/watch?v=rz4zA_fsA6o
quote:
Chimaira - Pure Hatred (Live) Chapter 7.quote:Op maandag 5 november 2007 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
I hate you. And you hate me.
I hate the world, so that makes three.
Haters....Haters....Haters....Haters....
You read my words. I read yours.
They read our words. That makes four.
Haters....Haters....Haters....Haters....
I take notice. You take notice.
They take notice. That makes three.
Listeners.....Listeners.....Listeners.....Listeners
Hoogeveenquote:Op maandag 5 november 2007 20:04 schreef gronk het volgende:
D'r zijn mannen in witte pakken gesignaleerd in hoogeveen.
Oud nieuws. Hoewel ik ook van Bots nog nooit gehoord had.quote:Op maandag 5 november 2007 20:08 schreef du_ke het volgende:
De zanger van Bots is dood.
Ze hebben de verslaggever van RTV Drenthe in quarantaine gezet.quote:Op maandag 5 november 2007 20:04 schreef gronk het volgende:
D'r zijn mannen in witte pakken gesignaleerd in hoogeveen.
Barbaar.quote:Op maandag 5 november 2007 20:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Oud nieuws. Hoewel ik ook van Bots nog nooit gehoord had.
Tussen Hollandscheveld en Zuidwolde.quote:Op maandag 5 november 2007 20:08 schreef Fastmatti het volgende:
Waar ligt Hoogeveen trouwens?
Tss.quote:Op maandag 5 november 2007 20:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Oud nieuws. Hoewel ik ook van Bots nog nooit gehoord had.
Ja, Jongeren, waaronder vooral mannen (75%), 40+-ers (25%) en mensen onder de 21 (ong. 50%), steunden de ideeën van Wilders.quote:Op maandag 5 november 2007 19:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Voorpaginanieuws van de Spits, zag ik vandaag toevallig.
quote:Op maandag 5 november 2007 20:08 schreef du_ke het volgende:
De zanger van Bots is dood.
Wehehe. Je bent te jong & van de verkeerde kant.quote:Op maandag 5 november 2007 20:30 schreef Fastmatti het volgende:
Ben ik nu echt de enige die nog nooit van Bots gehoord had en ook werkelijk geen idee heeft wat voor muziek zij maakten?
Nou vooruit dan maar.quote:Op maandag 5 november 2007 20:30 schreef Fastmatti het volgende:
Ben ik nu echt de enige die nog nooit van Bots gehoord had en ook werkelijk geen idee heeft wat voor muziek zij maakten?
of nietquote:Op maandag 5 november 2007 20:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Eind november: verwoestende storm?
Het gaat heul hard waaien.
Ik heb een keer met windkracht 11 op 't scheveningse strand gestaan, en dat was best tof. Tenminste, voorzover gezandstraald met zoutig zand worden tof is.quote:Op maandag 5 november 2007 20:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Eind november: verwoestende storm?
Het gaat heul hard waaien.
Misschien stupide maar wel erg bekend. Dus grotere kans op herkenning door Fastmattiquote:Op maandag 5 november 2007 20:39 schreef sigme het volgende:
Nee du_ke, dat is een stupide liedje van ze.
Trouwens, degene die die liedteksten van ze heeft uitgeschreven maakt echt hele grappige fouten.
"Hier wordt geroepen alle kerken uit het land"
moet zijn
"Hier (eigenlijk denk ik 'er'ipv 'hier') wordt geroepen alle Turken uit het land"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |